SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige topics
Topicreeks: Spangas.
Ik hoop dat het een horrorfilm wordt. Een echte slasher zou leuk zijn. En Tinco wordt natuurlijk als 1e neergehakt.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:51 schreef Specularium het volgende:
Lekkere snuffmovie met Aldert in de hoofdrol.
Negers gaan altijd eerst.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een horrorfilm wordt. Een echte slasher zou leuk zijn. En Tinco wordt natuurlijk als 1e neergehakt.
Shit eerst heb ik Joffery in de hoofden van mensen gepropt en nu Stalinquote:Op donderdag 19 september 2013 19:01 schreef Latert het volgende:
Ik kan Raaf nu alleen nog maar als Stalin zien...
Wat ben ik toch beïnvloedbaar...quote:Op donderdag 19 september 2013 19:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Shit eerst heb ik Joffery in de hoofden van mensen gepropt en nu Stalin
Ik zou Tinco voortaan Razende Apenaids willen noemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat ben ik toch beïnvloedbaar...
Specularium noemt Meral een keer Mural, en nu doe ik niet meer anders.
Miss Madge zegt Eebel dus nu is het voortaan Eebel.
En Tinco is nu altijd Tinco () .
Het moet nog wel te typen zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou Tinco voortaan Razende Apenaids willen noemen.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:15 schreef Broodboor het volgende:
Toekomstige hoofdrollen
Jill (Shantay Stern) - Entree november 2013. is een meisje wat in november in de bovenbouw zal komen.
Volgens wiki
Disablequote:Op donderdag 19 september 2013 19:06 schreef alors het volgende:
Abel sterf, was je vliegtuig naar NY maar neergestort
Kan ze mooi bij de brugklas instromen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:23 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud is zij? 34?
http://kemna.nl/nieuws/tweede-film-spangasquote:TWEEDE FILM SPANGAS
19 September 2013
Er komt een tweede bioscoopfilm van de Nederlandse dramaserie SpangaS. Waar de film over gaat is nog niet zeker, maar dat er een tweede film komt staat vast. De film zal in de zomer van 2014 worden opgenomen en zal naar alle waarschijnlijkheid in het voorjaar van 2015 in de bioscoop gaan draaien. De eerste film, SpangaS op Survival, kwam uit in 2009.
De serie Spangas draait om het leven van een groep scholieren op het Spangalis College. De serie wordt geproduceerd door NL Film en het scenario van SpangaS is geschreven door Anya Koek. Momenteel is het zevende seizoen van de NCRV-serie te zien op televisie. Het achtste en negende seizoen van SpangaS staan op de planning.
Logica in Spangas? Ketterij! Op de brandstapel ketter!quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:33 schreef Ceviche het volgende:
Oh jaVallon stuurt een brief, die gaat afzender retour, maar de bewoner heeft andere post wel bewaard? En die stuurt hij vervolgens op naar een wildvreemde?
Oh jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:35 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Logica in Spangas? Ketterij! Op de brandstapel ketter!
Sinds hij vroegtijdig zijn diploma behaald heeft en is gaan studeren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:17 schreef bierjoost het volgende:
Sinds wanneer is Geoffrey uit de OP?
Zit nu in zijn feuten jaar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:17 schreef bierjoost het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:17 schreef bierjoost het volgende:
Spangas de reunie hopelijk dan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:56 schreef Broodboor het volgende:
Goede nieuws al gehoord?
[..]
http://kemna.nl/nieuws/tweede-film-spangas
Een nieuwe film en nog twee seizoenen!![]()
![]()
Edit; gezien de titel van de topic vermoed ik van wel![]()
Dat is de superkracht van O-fap.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Tinco kan wel heel snel googelen. klik-> gevonden!
Kut, net gemist.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:08 schreef alors het volgende:
Die vrouw van 40 jaar met pittig kapsel achterin de klasachter Eman
René?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:08 schreef alors het volgende:
Die vrouw van 40 jaar met pittig kapsel achterin de klasachter Eman
Nee, met rood, blauw, groen haar. Ze zal zo wel opeens bij de bovenbouw in de klas zitten.quote:
Ghehequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
Onvreemden en Eman roept dat is toch vet
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:10 schreef bridski01 het volgende:
Abel is op vakantie geweest in de Coentunnel, jezus wat is hij bleek
Heeft hij van zijn familie geleerd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
Onvreemden en Eman roept dat is toch vet
Die andere marokkaan is tegen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:10 schreef Broodboor het volgende:
De marokkaan is wee voor het stelen hoor
'Opassen' nog welquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:12 schreef Latert het volgende:
Ontvreemden is actie nemen tegen vreemdgaan. Odette moet opassen...
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:15 schreef Broodboor het volgende:
Haar vrienden die ze nooit eerder heeft gezien
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:16 schreef Duiker_21 het volgende:
Hoeveel potten lopen er wel niet rond op die school?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef Specularium het volgende:
Yo Tinc, zet die muziek maar effe uit man.
In zijn stoere basketballhemd.
Ja, een fappende Eldert.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Denkt hij nou dat er iemand mee zit te kijken vanuit die laptop
Is toch ook zo? De VS kijkt met iedereen mee. Zeker met Marokkanen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Denkt hij nou dat er iemand mee zit te kijken vanuit die laptop
En meteen bestraftquote:Op maandag 23 september 2013 19:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Emaneindelijk een beetje realisme, een jattende allochtoon
Katouquote:Op maandag 23 september 2013 19:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
[ afbeelding ]
Was deze al langs gekomen?
Ja ik wilde net zeggen, eckte eckto's hadden natuurlijk nu hun vriend verraden.quote:
Nola is dus helemaal niet weg, wat een leugenaars.quote:Op maandag 23 september 2013 19:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
[ afbeelding ]
Was deze al langs gekomen?
We noemen hem Charlyquote:
Wat ze aan heeft is leukquote:Op maandag 23 september 2013 19:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
En waarom heeft ze haar pyjama nog aan?
Ze kijkt vaak de eerste aflevering van Pokemonquote:Op maandag 23 september 2013 19:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
En waarom heeft ze haar pyjama nog aan?
Ok, persoonlijk zou ik er zelf het bed niet mee uitkomenquote:Op maandag 23 september 2013 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Wat ze aan heeft is leukH&M trend collectie
Sjoelen is vanavond.quote:Op maandag 23 september 2013 19:14 schreef alors het volgende:
Waar is Corrie? Of ligt ze nog in de goot van het sjoelfeest van afgelopen weekend?
Zo de herkansingquote:Op maandag 23 september 2013 21:31 schreef Latert het volgende:
Ongelooflijk. Ik was het gewoon helemaal vergeten vandaag. Echt slecht dit...
Overkomt mij ook wel eensquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
De figuranten stonden nog zonder muziek te dansen
Die dikke krijgt het nog eens aan zijn hartquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Ach die pappa's zijn wel schattig eigenlijk
Hehe dit zei iemand anders gister ook alquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
Vallon is in haar pyama en pantoffels naar school gegaan?
Koele smoelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Of kijk op Lolboek of hoe het ook alweer heet bij hen.
Ze tekent een of ander monster en Jochem zegt zoietsquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Lijkt wel wat op jouWaar slaat dat op.
Hij kwijlt nog net niet uit die vieze bakkes van hem.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Deef lijkt steeds meer op iemand met down
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
blanke kneus verneukt de boel en de mocro word er uit gestuurd, meteen ook meer realisme dan de laatste 4 jaar bij elkaar
Maar dat heeft Bordeel nog niet echt doorquote:Op donderdag 26 september 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Regenboogvlieger voor de gaye meester
Nee dat wordt weer drama. Ze is wel van zijn leeftijd denk ik trouwensquote:Op donderdag 26 september 2013 19:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar dat heeft Bordeel nog niet echt door
http://www.flickr.com/photos/93735660@N00/245456393/quote:Op donderdag 26 september 2013 19:15 schreef alors het volgende:
Koele Smoelen bestaat heulegaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |