Wegens de afwezigheid van patenten kost die behandeling aanmerkelijk minder en bovendien heb ik alle ziektekosten die meer kosten dan 10000 Euro verzekerd.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe ga jij die drie ton betalen voor de behandeling?
Als de bakker op de hoek zo zaken deed kosten een halfje bruin ook wel wat meer dan nu. De overheid jaagt de klanten toch wel langs de kassa en het geld wordt van het salaris ingehouden.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die prijs wordt natuurlijk ook opgedreven omdat het geld er nou eenmaal is.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wegens de afwezigheid van patenten kost die behandeling aanmerkelijk minder en bovendien heb ik alle ziektekosten die meer kosten dan 10000 Euro verzekerd.
Onzin. Ik geef ruim aan goede doelen. Echter ik moet ook belasting ophoesten. Als ik dat geld nou eens overhield kon ik nog meer geven aan dit soort dingen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef betyar het volgende:
In het liberale paradijs is een oudere natuurlijk gewoon de lul, wie geeft er nu geld (sowieso libertariers en iets weggeven gaan niet samen) aan een "onrendabele".
Die 18,6% van zijn salaris die hij zijn hele leven betaald heeft voor het pensioen van anderen kan hij natuurlijk onmogelijk zelf wegzetten voor zijn eigen pensioen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef betyar het volgende:
In het liberale paradijs is een oudere natuurlijk gewoon de lul, wie geeft er nu geld (sowieso libertariers en iets weggeven gaan niet samen) aan een "onrendabele".
Ook dat.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die 18,6% van zijn salaris die hij zijn hele leven betaald heeft voor het pensioen van anderen kan hij natuurlijk onmogelijk zelf wegzetten voor zijn eigen pensioen.
Dat betwijfel ik. Makkelijk blaten zo vanaf je zolderkamer.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:16 schreef Myph. het volgende:
[..]
Onzin. Ik geef ruim aan goede doelen. Echter ik moet ook belasting ophoesten. Als ik dat geld nou eens overhield kon ik nog meer geven aan dit soort dingen.
Kijk, dat vind ik nou weer jammer. Word je eens geconfronteerd met de werkelijkheid, sla je het zo af.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Makkelijk blaten zo vanaf je zolderkamer.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die 18,6% van zijn salaris die hij zijn hele leven betaald heeft voor het pensioen van anderen kan hij natuurlijk onmogelijk zelf wegzetten voor zijn eigen pensioen.
Ik wacht nog steeds op twee antwoorden van je, tot die tijd neem ik je niet serieus. Sowieso zal dat na die twee antwoorden ook niet gebeuren vermoed ik zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef Myph. het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou weer jammer. Word je eens geconfronteerd met de werkelijkheid, sla je het zo af.
Negeer je het toch. Tjongejonge.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
Ben dat gezever over het libertarisme goed zat eigenlijk. Jullie hebben een eigen topic. Ga daar maar lekker lullen.
Welke antwoorden?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op twee antwoorden van je, tot die tijd neem ik je niet serieus. Sowieso zal dat na die twee antwoorden ook niet gebeuren vermoed ik zo.
Oh bekijk de cijfers maar. Je kunt ze zelf googelen. Een daling dus.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Over je verkrachtingen in de US.
Ja, of je kankert gewoon een eind op naar dat andere topic.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef Myph. het volgende:
[..]
Negeer je het toch. Tjongejonge.
Je kan het ook gewoon netjes houden. I.p.v. zo ad-hominem te reageren.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, of je kankert gewoon een eind op naar dat andere topic.
Je komt met een stelling dan mag je die zelf onderbouwen. Een tip, neem meteen effe de cijfertjes van Nederland erbij, dan bespaart dat een hele discussie.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:21 schreef Myph. het volgende:
[..]
Oh bekijk de cijfers maar. Je kunt ze zelf googelen. Een daling dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |