quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Koerdisch? Laat me niet lachen.
Dat het in het Engels kan betekent niet dat het ook in het Koerdisch of een willekeurig andere taal ook kan. Met 'kan' bedoel ik dan de acceptatie door de Turken.
Hoe je het wendt of keert, Koerdisch ligt gevoelig bij Turken. Verder zijn er - denk ik - weinig niet-Koerden die deze taal machtig, zowel in Turkije als in het buitenland.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor de niet-Turken: er is een voorstel gedaan om aan het volgende Eurovisie Songfestival mee te doen met een Koerdisch liedje.
Wat vinden jullie hiervan? Ik heb zoiets van: Ach, waarom niet? Als het in het Engels kan, kan het in het Koerdisch ook.
cCc Sylvesterrr reyiz cCcquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Koerdisch? Laat me niet lachen.
Dat het in het Engels kan betekent niet dat het ook in het Koerdisch of een willekeurig andere taal ook kan. Met 'kan' bedoel ik dan de acceptatie door de Turken.
Hoe je het wendt of keert, Koerdisch ligt gevoelig bij Turken. Verder zijn er - denk ik - weinig niet-Koerden die deze taal machtig, zowel in Turkije als in het buitenland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2013 16:49:46 ]
Geen probleem, misschien is het dan wel een aardig detail als de zanger danwel zangeres een Turk/Levantine/Armenier is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor de niet-Turken: er is een voorstel gedaan om aan het volgende Eurovisie Songfestival mee te doen met een Koerdisch liedje.
Wat vinden jullie hiervan? Ik heb zoiets van: Ach, waarom niet? Als het in het Engels kan, kan het in het Koerdisch ook.
Engelstalige muziek doet het toch verder ook behoorlijk in TR en hoeveel Turken verstaan er nou daadwerkelijk Engels? Friezen hebben zelfs een nummero uno in de top 40 kunnen scoren in NL en Belquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, en?
Wanneer bijvoorbeeld Duitsland zou meedoen met een Zweeds nummer, dan zou ik je argument begrijpen. Zo'n naar schatting 99% van de Duitsers in binnen- en buitenland zou dat nummer niet verstaan.
Wanneer Zweden meedoet met een Zweeds nummer, dan verstaat 99% van de Zweden het wel.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:49 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Koerdisch maatje van me liet zijn muziek eens horen. Klinkt prima.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:10 schreef xminator het volgende:
[..]
U bent officieel verbannen van dit topic.
[ afbeelding ]
...What does it say?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
JFM, volgende week stapelkorting bij Ici Paris. Mocht je die YSL dingen willen kopen, dan zou ik dat volgende week doen. Bij aankoop van drie producten krijg je 30% korting op de totaalprijs. Scheelt best veel.quote:
Oh en bij de Bijenkorf ook cheap cheap, straks ff langs om een presentje te kopen dan maarquote:Op zaterdag 21 september 2013 02:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
JFM, volgende week stapelkorting bij Ici Paris. Mocht je die YSL dingen willen kopen, dan zou ik dat volgende week doen. Bij aankoop van drie producten krijg je 30% korting op de totaalprijs. Scheelt best veel.
Oh en er staat 'Vertel je problemen voor 1 TL + Knufellen 1 TL'.
quote:20% korting op huidverzorging en geuren bij De Bijenkorf
Heb je interesse in voordelige verzorgingsproducten? Profiteer dan snel van 20% korting op huidverzorging en geuren bij De Bijenkorf.
Hij durft niet naar Ici Paris te gaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:42 schreef Bortecinem het volgende:
De korting bij Ici Paris geldt op bijna alles (hele collectie m.u.v een paar merken) en als je drie producten koopt is het goedkoper (30%). Dus waarom naar de Bijenkorf?
Nonsens. Hij maakt betere muziek dan menig Turk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:10 schreef xminator het volgende:
[..]
U bent officieel verbannen van dit topic.
[ afbeelding ]
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zie al die Turkse rapists dan.
This isn't even my final form.
Why?quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij durft niet naar Ici Paris te gaan.
Ik zie bij Ici Paris niet veel mannen rondlopen, misschien schamen mannen zich ervoor om naar die winkel te (moeten) gaan.quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 21 september 2013 02:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
JFM, volgende week stapelkorting bij Ici Paris. Mocht je die YSL dingen willen kopen, dan zou ik dat volgende week doen. Bij aankoop van drie producten krijg je 30% korting op de totaalprijs. Scheelt best veel.
Oh en er staat 'Vertel je problemen voor 1 TL + Knufellen 1 TL'.
Dat is mooi kut, maar ook niet echt slim om maar 70 euro per maand te betalen, dat is echt super weinig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Heeft er iemand nog een 'leuke' verrassing ontvangen van de energieleverancier? Ik niet...
Sarcastisch of wat? Ik hoor voor het eerst dat mannen niet naar binnen durven te stappen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zie bij Ici Paris niet veel mannen rondlopen, misschien schamen mannen zich ervoor om naar die winkel te (moeten) gaan.Ik niet hoor.
Thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |