SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Stream
Voor de twee mensen die het waarderen, werkende stream:
http://4playernetwork.com/live/They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Duurde lang.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Viel me op dat de eetgelegenheden(burger shot, clucking bell) niet meer op de map staan. Kun je nog wel steeds naar binnen? Ben nog geen een tegengekomen.![]()
ik postte die video dinsdag 2x... geen enkele reactiequote:nopequote:Op donderdag 19 september 2013 13:38 schreef Seconde het volgende:
Viel me op dat de eetgelegenheden(burger shot, clucking bell) niet meer op de map staan. Kun je nog wel steeds naar binnen? Ben nog geen een tegengekomen.
zit er 1tje tegenover die kerk, bij Franklin's huis (huis uit, straat volgen naar links)NIEUW: Foto's!![]()
" Welcome to Burgershot, how can i help you muhfuckkaaaaaa "<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik post soms gigantisch epicsche posts, maar nope geen reactie. En dan zeg ik POEP ofzo, 30 reacties.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik postte die video dinsdag 2x... geen enkele reactieOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ze zijn er wel maar je kan inderdaad niet naar binnen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:38 schreef Seconde het volgende:
Viel me op dat de eetgelegenheden(burger shot, clucking bell) niet meer op de map staan. Kun je nog wel steeds naar binnen? Ben nog geen een tegengekomen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had aandelen in de Burger Shot gekocht, maar ik kan dus niet de Clucking Bell overhoopschieten om meer geld aan te verdienen?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zijn er wel maar je kan inderdaad niet naar binnen.![]()
Wel hun trucks opblazen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ik had aandelen in de Burger Shot gekocht, maar ik kan dus niet de Clucking Bell overhoopschieten om meer geld aan te verdienen?In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik had hetzelfde idee.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ik had aandelen in de Burger Shot gekocht, maar ik kan dus niet de Clucking Bell overhoopschieten om meer geld aan te verdienen?
Je moet nu opzoek naar de clucking bell truck, Hotdog ketens kapot maken helpt gelukkig ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jep, het leven is oneerlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 13:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik post soms gigantisch epicsche posts, maar nope geen reactie. En dan zeg ik POEP ofzo, 30 reacties.
quote:
NIEUW: Foto's!![]()
Franklin Zij Missie Dessert..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha gay!![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:45 schreef SchavuitPiet het volgende:
Franklin Zij Missie Dessert..zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Kanjer jullie moeten mij helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:45 schreef Tjacka het volgende:
Kanjer jullie moeten mij helpen.Hou L1 en R1 ingedrukt om recht te vliegen, klik op L3 als je rechts voor de landingsbaan bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je neus goed omlaag als je geland bent, en hou L2 ingedrukt.
Haha gay!![]()
Recht voor bedoel je denk ik ipv rechts?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:47 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Hou L1 en R1 ingedrukt om recht te vliegen, klik op L3 als je rechts voor de landingsbaan bent.
Hou je neus goed omlaag als je geland bent, en hou L2 ingedrukt.
Groot fan van User Wotte![]()
Kanjer jullie moeten mij helpen.Niet vergeten je wielen uit te klappen? L3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lukte mij in 1x![]()
Kanjer jullie moeten mij helpen.Laag vliegen, snelheid verminderen, L3 drukken op je landingsgebeuren uit te gooien en rustig die kist aan de grond zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Hoeft niet persee op de air strip?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:48 schreef kaos- het volgende:
[..]
Laag vliegen, snelheid verminderen, L3 drukken op je landingsgebeuren uit te gooien en rustig die kist aan de grond zetten.Groot fan van User Wotte![]()
Hoeft niet perse nee, maar is wel een stuk makkelijker. Ook handig : even op rondje drukken zodat je kan zien waar die landingsbaan is.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoeft niet persee op de air strip?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Nee hoor, ik heb `m na die missie naar mount Chiliad gevlogen en heb het vliegtuig ergens halverwege neergezet.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoeft niet persee op de air strip?Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Kwam een levend standbeeld tegen...allemaal mensen die foto's aan het maken waren. Bam takedown op die gast!
Heerlijk dat soort kleine details!![]()
Ja die fuckers komen met rockets alles.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
Die militaire basis is echt te zwaar beveiligd, ik wist niet wat me gebeurde.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Wat is daar te vinden?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
Die militaire basis is echt te zwaar beveiligd, ik wist niet wat me gebeurde.![]()
Jets.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
waar zie je uberhaupt snelhed staan?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Cryothic het volgende:
Was iemand er al achter of je de game ook in km/h kunt zetten opv m/h ?![]()
Waterboarden![]()
![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Vraag ik me ook af.. Het enige is dat je via de politieradio hoort dat je 50mph gaatquote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
waar zie je uberhaupt snelhed staan?![]()
![]()
sorry, kilometers ipv miles bedoel ikquote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
waar zie je uberhaupt snelhed staan?
als je een route hebt, staat er onder in je map hoeveel mile het nog is.
in-game stats weet ik niet, maar SocialClub rekent weer in kilometers
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Young_David het volgende:
[..]
Uhm ... weet je zeker dat je waterboarden bedoelt?![]()
![]()
Als je target aan hebt staan op je map, zie je links onder in je miniradar hoe ver het nog is.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
waar zie je uberhaupt snelhed staan?
Maar staat in miles..![]()
Jaquote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Young_David het volgende:
[..]
Uhm ... weet je zeker dat je waterboarden bedoelt?
Mr. K.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Wat wel gaar is bij die vliegmissies is dat je vliegtuig in de hangar zetten niet genoeg is om passed te krijgen. Is me nou al vier keer overkomen dat ik gewoon perfect dat ding aan de grond zet de hangar in rij, Om daar vervolgens ergens tegen aan te knallen, In de hangar gezet is missie klaar punt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet iemand hoe het komt dat mijn vliegtuig ineens stopte met functioneren, begon te roken en daarna ontplofte? Had niet het idee dat ik neergeschoten was. Was na ongeveer 1 minuut vliegen.Feyenoord Rotterdam![]()
Te hoog? Misschien?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:03 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat mijn vliegtuig ineens stopte met functioneren, begon te roken en daarna ontplofte? Had niet het idee dat ik neergeschoten was. Was na ongeveer 1 minuut vliegen.![]()
Kan gebeuren idd als je aan de grond al beschoten bent.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:03 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat mijn vliegtuig ineens stopte met functioneren, begon te roken en daarna ontplofte? Had niet het idee dat ik neergeschoten was. Was na ongeveer 1 minuut vliegen.![]()
vogel in je rotorquote:Op donderdag 19 september 2013 14:03 schreef Fuszy het volgende:
Hoe voorkom je dat dan, want ik krijg direct 3* achter me aan als ik het vliegveld op rijquote:Op donderdag 19 september 2013 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan gebeuren idd als je aan de grond al beschoten bent.Feyenoord Rotterdam![]()
Geen idee, volgens mij vliegbrevet halen.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat dan, want ik krijg direct 3* achter me aan als ik het vliegveld op rij![]()
Ik zou zeggen ram die code erin en kom er zelf achter.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:08 schreef indiaantje89 het volgende:
O, ik moet m'n blimp nog activeren denk ik nu.
Is dat de moeite ?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Nee, is zo gebeurd.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Is dat de moeite ?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ga hem vanmiddag ook maar is activeren.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Is dat de moeite ?![]()
eens*quote:Op donderdag 19 september 2013 14:10 schreef Differ het volgende:
[..]
Ga hem vanmiddag ook maar is activeren.![]()
Nog 2,5 uur voordat deze playboy weer het vliegtuig naar Los Santos pakt G's!<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
ik vanaaf denk even naar de jilla om te kijken wat daar te doen is. Misschien mooie fissa.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:12 schreef kaos- het volgende:
Nog 2,5 uur voordat deze playboy weer het vliegtuig naar Los Santos pakt G's!![]()
Mensen die de blimp nog niet hebben geactiveerd![]()
Wat belachelijk zonde, het was namelijk de perfecte mogelijkheid de map te verkennen de eerste keer. Echt heel mooi op die manier. Maarja nu kan dat niet meer bij jullie!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
He wat kut, ik begin wel overnieuw.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:13 schreef delano.888 het volgende:
Wat belachelijk zonde, het was namelijk de perfecte mogelijkheid de map te verkennen de eerste keer. Echt heel mooi op die manier. Maarja nu kan dat niet meer bij jullie!"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Als een gezonde Nederlandse knul heb ik gewoon de map afgefietstquote:Op donderdag 19 september 2013 14:13 schreef delano.888 het volgende:
Wat belachelijk zonde, het was namelijk de perfecte mogelijkheid de map te verkennen de eerste keer. Echt heel mooi op die manier. Maarja nu kan dat niet meer bij jullie!Franklin moest wel even flink doortrappen op die berg
.
![]()
Ik kon niet wachten met spelenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:13 schreef delano.888 het volgende:
Wat belachelijk zonde, het was namelijk de perfecte mogelijkheid de map te verkennen de eerste keer. Echt heel mooi op die manier. Maarja nu kan dat niet meer bij jullie!![]()
![]()
Heb die hele map nog niet eens dus kan die blimp vanavond ook wel even activeren
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zou het zeker doen VOORDAT je met de auto/fiets/vliegtuig wat dan ook de map rondrijd want met de blimp kan je het echt mooi, langzaam allemaal bekijken.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:16 schreef Fuszy het volgende:
Heb die hele map nog niet eens dus kan die blimp vanavond ook wel even activeren
Als je alles al gezien hebt is het niet heel erg de moeite meer waard.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik ga denk mijn eerste parachute sprong maken uit de Blimp.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:16 schreef Poffert het volgende:
Ik ben halverwege uit die Blimp gesprongen, geen kut aan man
Of vervolgens de Blimp te zien neerstorten![]()
![]()
Echt?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:17 schreef FerryNL1986 het volgende:
Haha die Michael.
Ren je te lang hard door. krijg je gewoon hartaanval![]()
![]()
Jawel, 100% zeker.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:17 schreef rihago het volgende:
volgens mij gaat de map niet open met de blimp
Ik had heel lang op de map een streep staan, recht naar de legerbasis toe, waar hij ophield, omdat ik daar was neergeschoten
Zag er wel grappig uit.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik ben wel heel ver gekomen met een auto of quad, maar tussendoor zie ik een berg waardoor ik weer dood ga.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou het zeker doen VOORDAT je met de auto/fiets/vliegtuig wat dan ook de map rondrijd want met de blimp kan je het echt mooi, langzaam allemaal bekijken.
Als je alles al gezien hebt is het niet heel erg de moeite meer waard.
Feyenoord Rotterdam![]()
Zit je dan met Franklin de map te verkennen, kom je op de hoogste berg van gta boven de marine basis,
spring rechts omlaag, vierkantje en dan rondje, dan gebruik je jezelf als wapen dus kopstoot je naarvore toe.
Vloog recht omlaag op de vangrail het witte tshirt was nu rood :sHaha gay!![]()
Zou ik de strategy guide halen of niet?? Lijkt me wel handig enalles, maar wat is de meerwaarde nu precies? Voelt een klein beetje als cheaten hehe.![]()
Het is gewoon erg leuk voor op de plee.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zou ik de strategy guide halen of niet?? Lijkt me wel handig enalles, maar wat is de meerwaarde nu precies? Voelt een klein beetje als cheaten hehe.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ja ik kwam daar tijdens een missie achter.quote:
Ik ga dat denk ik ook maar eens doen straks. Met die blimp heel de map verkennen![]()
![]()
Juist dit.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is gewoon erg leuk voor op de plee.
Daarbij vind ik 20 piek echt niks voor zo'n boekwerk. Normale leesboeken betaal je ook 20 piek voor en staat er praktisch alleen maar tekst in.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik denk dat ik hem koop als ik het verhaal uit heb.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zou ik de strategy guide halen of niet?? Lijkt me wel handig enalles, maar wat is de meerwaarde nu precies? Voelt een klein beetje als cheaten hehe.
Als ik op eigen houtje niet meer verder kom ofzo met collectables.
Nu wil ik zelf ontdekken, en niet alles al in zo'n boek zien
Waarom kan je, als je het startmenu opent, niet de map bekijken (voor zover je die verkend hebt)?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Te lang een burnout doen en de bandjes knappen
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
ff op A drukken.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom kan je, als je het startmenu opent, niet de map bekijken (voor zover je die verkend hebt)?![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom kan je, als je het startmenu opent, niet de map bekijken (voor zover je die verkend hebt)?Dat, eerst ff de 'map' keuze bevestigenquote:NIEUW: Foto's!![]()
Zat ook te kutten in het begin.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Dat, eerst ff de 'map' keuze bevestigen![]()
![]()
Is wel mooi hoor, ik heb hem maar kijk alleen maar naar de dingen die je moet doen voor 100%quote:Op donderdag 19 september 2013 14:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem koop als ik het verhaal uit heb.
Als ik op eigen houtje niet meer verder kom ofzo met collectables.
Nu wil ik zelf ontdekken, en niet alles al in zo'n boek zien
Zoals met Franklin en die Papperazo, je moet hun filmen als ze aan het neuke zijn,
Zie je pas op het laatste *Quick Dip * Dat je dus ff in dat zwembad had moeten springen voor die goldHaha gay!![]()
quote:Thanks. Vond het al nergens op slaanquote:Op donderdag 19 september 2013 14:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Dat, eerst ff de 'map' keuze bevestigen
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Geef mij maar een snelle motor / auto.. want die blimp, niet echt een snelheids monster he?.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:13 schreef delano.888 het volgende:
Wat belachelijk zonde, het was namelijk de perfecte mogelijkheid de map te verkennen de eerste keer. Echt heel mooi op die manier. Maarja nu kan dat niet meer bij jullie!Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Weet dat het niet echt eerlijk is, maar ik zoek toch echt even op de social club de vereisten voor gold op voor ik een missie begin..quote:Op donderdag 19 september 2013 14:28 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Is wel mooi hoor, ik heb hem maar kijk alleen maar naar de dingen die je moet doen voor 100%
Zoals met Franklin en die Papperazo, je moet hun filmen als ze aan het neuke zijn,
Zie je pas op het laatste *Quick Dip * Dat je dus ff in dat zwembad had moeten springen voor die gold
Ik vind dan ook dat die checklist voor de missie of tijdens zelfs zichtbaar moet zijn.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Voor hen die er ook nog naar op zoek zijn (misschien linkje in de OP ? )
helemaal onderaan deze pagina:
www.rockstargames.com/V/downloads
kun je de iPhone, Mac en PC versie downloaden van de uitgebreide handleiding. Incl interactieve map.NIEUW: Foto's!![]()
Ik snap die hele drang om overal goud te halen niet zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:30 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Weet dat het niet echt eerlijk is, maar ik zoek toch echt even op de social club de vereisten voor gold op voor ik een missie begin..
Ik vind dan ook dat die checklist voor de missie of tijdens zelfs zichtbaar moet zijn.Voel je je dan beter?
![]()
Daarom zeg ik ook, het is vooral tof als de map nog niet gezien hebt, dan kan je alles lekker rustig, goed bekijkenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:29 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Geef mij maar een snelle motor / auto.. want die blimp, niet echt een snelheids monster he?.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
heel dat gold gebeuren, zal ik me eigen wel mee bezig houden als ik helemaal klaar ben met de story line .mee bekant vangde gin haas.![]()
Datquote:Op donderdag 19 september 2013 14:21 schreef FerryNL1986 het volgende:
[..]
Ja ik kwam daar tijdens een missie achter.
Ik ga dat denk ik ook maar eens doen straks. Met die blimp heel de map verkennenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:21 schreef FerryNL1986 het volgende:
[..]
Ja ik kwam daar tijdens een missie achter.
Ik ga dat denk ik ook maar eens doen straks. Met die blimp heel de map verkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er zelf ook helemaal niks mee. Gaat mij gewoon om de missie en niet om al die extra objectives eromheen..quote:Op donderdag 19 september 2013 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik snap die hele drang om overal goud te halen niet zo.Voel je je dan beter?
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:34 schreef Poffert het volgende:
[..]
Dat
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat, kan een latere uitdaging zijn, maar buiten dat zie ik weinig meerwaarde in een game waar het puur om de beleving draait. Je bent dan toch min of meer geobsedeerd door de score, lijkt mij dat het kan afleiden van hetgeen waar het uiteindelijk om draait.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:33 schreef kawa4 het volgende:
heel dat gold gebeuren, zal ik me eigen wel mee bezig houden als ik helemaal klaar ben met de story line .
Maar goed, daar is iedereen anders in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: