SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Stream
Voor de twee mensen die het waarderen, werkende stream:
http://4playernetwork.com/live/They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Duurde lang.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Viel me op dat de eetgelegenheden(burger shot, clucking bell) niet meer op de map staan. Kun je nog wel steeds naar binnen? Ben nog geen een tegengekomen.![]()
ik postte die video dinsdag 2x... geen enkele reactiequote:nopequote:Op donderdag 19 september 2013 13:38 schreef Seconde het volgende:
Viel me op dat de eetgelegenheden(burger shot, clucking bell) niet meer op de map staan. Kun je nog wel steeds naar binnen? Ben nog geen een tegengekomen.
zit er 1tje tegenover die kerk, bij Franklin's huis (huis uit, straat volgen naar links)NIEUW: Foto's!![]()
" Welcome to Burgershot, how can i help you muhfuckkaaaaaa "<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik post soms gigantisch epicsche posts, maar nope geen reactie. En dan zeg ik POEP ofzo, 30 reacties.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik postte die video dinsdag 2x... geen enkele reactieOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ze zijn er wel maar je kan inderdaad niet naar binnen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:38 schreef Seconde het volgende:
Viel me op dat de eetgelegenheden(burger shot, clucking bell) niet meer op de map staan. Kun je nog wel steeds naar binnen? Ben nog geen een tegengekomen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had aandelen in de Burger Shot gekocht, maar ik kan dus niet de Clucking Bell overhoopschieten om meer geld aan te verdienen?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zijn er wel maar je kan inderdaad niet naar binnen.![]()
Wel hun trucks opblazen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ik had aandelen in de Burger Shot gekocht, maar ik kan dus niet de Clucking Bell overhoopschieten om meer geld aan te verdienen?In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik had hetzelfde idee.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ik had aandelen in de Burger Shot gekocht, maar ik kan dus niet de Clucking Bell overhoopschieten om meer geld aan te verdienen?
Je moet nu opzoek naar de clucking bell truck, Hotdog ketens kapot maken helpt gelukkig ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jep, het leven is oneerlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 13:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik post soms gigantisch epicsche posts, maar nope geen reactie. En dan zeg ik POEP ofzo, 30 reacties.
quote:
NIEUW: Foto's!![]()
Franklin Zij Missie Dessert..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha gay!![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:45 schreef SchavuitPiet het volgende:
Franklin Zij Missie Dessert..zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Kanjer jullie moeten mij helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:45 schreef Tjacka het volgende:
Kanjer jullie moeten mij helpen.Hou L1 en R1 ingedrukt om recht te vliegen, klik op L3 als je rechts voor de landingsbaan bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je neus goed omlaag als je geland bent, en hou L2 ingedrukt.
Haha gay!![]()
Recht voor bedoel je denk ik ipv rechts?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:47 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Hou L1 en R1 ingedrukt om recht te vliegen, klik op L3 als je rechts voor de landingsbaan bent.
Hou je neus goed omlaag als je geland bent, en hou L2 ingedrukt.
Groot fan van User Wotte![]()
Kanjer jullie moeten mij helpen.Niet vergeten je wielen uit te klappen? L3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lukte mij in 1x![]()
Kanjer jullie moeten mij helpen.Laag vliegen, snelheid verminderen, L3 drukken op je landingsgebeuren uit te gooien en rustig die kist aan de grond zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Hoeft niet persee op de air strip?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:48 schreef kaos- het volgende:
[..]
Laag vliegen, snelheid verminderen, L3 drukken op je landingsgebeuren uit te gooien en rustig die kist aan de grond zetten.Groot fan van User Wotte![]()
Hoeft niet perse nee, maar is wel een stuk makkelijker. Ook handig : even op rondje drukken zodat je kan zien waar die landingsbaan is.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoeft niet persee op de air strip?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Nee hoor, ik heb `m na die missie naar mount Chiliad gevlogen en heb het vliegtuig ergens halverwege neergezet.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoeft niet persee op de air strip?Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Kwam een levend standbeeld tegen...allemaal mensen die foto's aan het maken waren. Bam takedown op die gast!
Heerlijk dat soort kleine details!![]()
Ja die fuckers komen met rockets alles.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
Die militaire basis is echt te zwaar beveiligd, ik wist niet wat me gebeurde.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Wat is daar te vinden?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
Die militaire basis is echt te zwaar beveiligd, ik wist niet wat me gebeurde.![]()
Jets.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
waar zie je uberhaupt snelhed staan?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Cryothic het volgende:
Was iemand er al achter of je de game ook in km/h kunt zetten opv m/h ?![]()
Waterboarden![]()
![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Vraag ik me ook af.. Het enige is dat je via de politieradio hoort dat je 50mph gaatquote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
waar zie je uberhaupt snelhed staan?![]()
![]()
sorry, kilometers ipv miles bedoel ikquote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
waar zie je uberhaupt snelhed staan?
als je een route hebt, staat er onder in je map hoeveel mile het nog is.
in-game stats weet ik niet, maar SocialClub rekent weer in kilometers
NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Young_David het volgende:
[..]
Uhm ... weet je zeker dat je waterboarden bedoelt?![]()
![]()
Als je target aan hebt staan op je map, zie je links onder in je miniradar hoe ver het nog is.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
waar zie je uberhaupt snelhed staan?
Maar staat in miles..![]()
Jaquote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Young_David het volgende:
[..]
Uhm ... weet je zeker dat je waterboarden bedoelt?
Mr. K.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Wat wel gaar is bij die vliegmissies is dat je vliegtuig in de hangar zetten niet genoeg is om passed te krijgen. Is me nou al vier keer overkomen dat ik gewoon perfect dat ding aan de grond zet de hangar in rij, Om daar vervolgens ergens tegen aan te knallen, In de hangar gezet is missie klaar punt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet iemand hoe het komt dat mijn vliegtuig ineens stopte met functioneren, begon te roken en daarna ontplofte? Had niet het idee dat ik neergeschoten was. Was na ongeveer 1 minuut vliegen.Feyenoord Rotterdam![]()
Te hoog? Misschien?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:03 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat mijn vliegtuig ineens stopte met functioneren, begon te roken en daarna ontplofte? Had niet het idee dat ik neergeschoten was. Was na ongeveer 1 minuut vliegen.![]()
Kan gebeuren idd als je aan de grond al beschoten bent.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:03 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat mijn vliegtuig ineens stopte met functioneren, begon te roken en daarna ontplofte? Had niet het idee dat ik neergeschoten was. Was na ongeveer 1 minuut vliegen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: