Hoeft niet perse nee, maar is wel een stuk makkelijker. Ook handig : even op rondje drukken zodat je kan zien waar die landingsbaan is.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoeft niet persee op de air strip?
Nee hoor, ik heb `m na die missie naar mount Chiliad gevlogen en heb het vliegtuig ergens halverwege neergezet.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoeft niet persee op de air strip?
Ja die fuckers komen met rockets alles.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
Die militaire basis is echt te zwaar beveiligd, ik wist niet wat me gebeurde.
Wat is daar te vinden?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
Die militaire basis is echt te zwaar beveiligd, ik wist niet wat me gebeurde.
Jets.quote:
waar zie je uberhaupt snelhed staan?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Cryothic het volgende:
Was iemand er al achter of je de game ook in km/h kunt zetten opv m/h ?
Vraag ik me ook af.. Het enige is dat je via de politieradio hoort dat je 50mph gaatquote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
waar zie je uberhaupt snelhed staan?
sorry, kilometers ipv miles bedoel ikquote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Young_David het volgende:
[..]
Uhm ... weet je zeker dat je waterboarden bedoelt?
Als je target aan hebt staan op je map, zie je links onder in je miniradar hoe ver het nog is.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Young_David het volgende:
[..]
Uhm ... weet je zeker dat je waterboarden bedoelt?
Te hoog? Misschien?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:03 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat mijn vliegtuig ineens stopte met functioneren, begon te roken en daarna ontplofte? Had niet het idee dat ik neergeschoten was. Was na ongeveer 1 minuut vliegen.
Kan gebeuren idd als je aan de grond al beschoten bent.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:03 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat mijn vliegtuig ineens stopte met functioneren, begon te roken en daarna ontplofte? Had niet het idee dat ik neergeschoten was. Was na ongeveer 1 minuut vliegen.
vogel in je rotorquote:Op donderdag 19 september 2013 14:03 schreef Fuszy het volgende:
Hoe voorkom je dat dan, want ik krijg direct 3* achter me aan als ik het vliegveld op rijquote:Op donderdag 19 september 2013 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan gebeuren idd als je aan de grond al beschoten bent.
Geen idee, volgens mij vliegbrevet halen.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat dan, want ik krijg direct 3* achter me aan als ik het vliegveld op rij
Ik zou zeggen ram die code erin en kom er zelf achter.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:08 schreef indiaantje89 het volgende:
O, ik moet m'n blimp nog activeren denk ik nu.
Is dat de moeite ?
Nee, is zo gebeurd.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Is dat de moeite ?
Ga hem vanmiddag ook maar is activeren.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Is dat de moeite ?
eens*quote:Op donderdag 19 september 2013 14:10 schreef Differ het volgende:
[..]
Ga hem vanmiddag ook maar is activeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |