Ik heb anders uitstekende ervaringen met poepen op het werk. Wij hadden mooie schone toiletten dus ideaal om even irritante collega's en gezeur te ontlopen en een momentje voor jezelf te hebben. Ook ideaal als je een kater hebt trouwens en geen gezeur aan je kop wilt.quote:U poept niet graag op het werk
Als u dit leest heeft u nog flink wat uurtjes te gaan voordat de werkdag weer tot zijn einde komt. Flink wat uurtjes ook waarin u uw behoefte nog op gaat houden, zodat u deze schoon en met volledige privacy in uw eigen kleinste kamertje thuis kunt doen, blijkt uit een onderzoek van Panelwizard.
Want werkend Nederland toiletteert niet graag op de werkvloer. Meer dan de helft van Nederlandse werknemers stelt het toiletbezoek liever uit tot thuis. Dertien procent slaagt er daadwerkelijk in de toiletten op de werkvloer helemaal te mijden gedurende de werkdag.
De reden? Ruim 60 procent ergert zich dood aan vieze en onfris ruikende wc's op het werk. En dat vindt diezelfde 60 procent jammer, omdat een toiletbezoekje toch gezien wordt als extra pauze, een manier om collega's even te ontlopen, of juist even op te zoeken en bij te kletsen.
De behoeften van werkend Nederland als het op het kleinste kamertje aankomt: deze moet schoon en hygiënisch zijn (vindt 81 procent), afgesloten en geluidsdicht zodat niemand elkaar kan zien en/of horen (72 procent) en voldoende toiletten zodat er niet gewacht hoeft te worden heeft ook de voorkeur (89 procent).
http://www.powned.tv/nieu(...)t_graag_op_werk.html
Duh. Lijkt me ook wel reden voor ontslag.quote:Want werkend Nederland toiletteert niet graag op de werkvloer
TS is geweest, nu is het 1 grote bendequote:Op donderdag 19 september 2013 13:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels gestolen ofzo?
en gewoon doorbetaald krijgen ! is there anything better ?quote:
Oke, deze was grappig.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:17 schreef Serieus_Persoon het volgende:
En toen je een vast contract kreeg was je masturbeerverslaving verdwenen koos?
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Werken in een ziekenhuis heeft wel als voordeel dat de wc's 4x per dag worden schoongemaakt
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef SeLang het volgende:
Okee even rekenen...
Stel je hebt een gemiddeld inkomen dus ¤60.000 ofzo, 40-urige werkweek, ongeveer 220 werkdagen en je besteedt per dag 20 minuten aan poepen:
Dat is ongeveer ¤11,36 per sessie
Niet je reet af laten likken na het schijtenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik altijd zo smerig vind zijn die gasten die hun achterwerk alleen afvegen met papier. Zo blijven er zeker resten zitten. Smerig!²
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef SeLang het volgende:
Okee even rekenen...
Stel je hebt een gemiddeld inkomen dus ¤60.000 ofzo, 40-urige werkweek, ongeveer 220 werkdagen en je besteedt per dag 20 minuten aan poepen:
Wat is er mis met osmose? Het streven moet een steriel achterwerk zijn. Maar ik vrees dat ik daar weer alleen in sta.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Niet je reet af laten likken na het schijten
Secretaresses moeten ook werk houden he.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er mis met osmose? Het streven moet een steriel achterwerk zijn. Maar ik vrees dat ik daar weer alleen in sta.²
En om daarop in te haken, hoe kun je iemand nou serieus nemen die nog naar laxeer ruikt?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Secretaresses moeten ook werk houden he.
Ik weet niet waar jij woont maar 60k is nou niet bepaald een gemiddeld inkomenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef SeLang het volgende:
Okee even rekenen...
Secretaresses kun je soberso serieus nemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En om daarop in te haken, hoe kun je iemand nou serieus nemen die nog naar laxeer ruikt?²
Ik heb er weleens gezien waarvan je écht zeker weet dat ze op uiterlijk is aangenomen, want inhoudelijk stelt ze niets voor. Die kun je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:41 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Secretaresses kun je soberso serieus nemen.
Die worden juist aangenomen om serieus te nemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er weleens gezien waarvan je écht zeker weet dat ze op uiterlijk is aangenomen, want inhoudelijk stelt ze niets voor. Die kun je niet serieus nemen.
Random woord: poldermodel²
Merk ik weinig van. Ik zie alleen dat ze enorm worden aangegapen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Die worden juist aangenomen om serieus te nemen.
Schoonheid is dan ook een waardevolle asset.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er weleens gezien waarvan je écht zeker weet dat ze op uiterlijk is aangenomen, want inhoudelijk stelt ze niets voor. Die kun je niet serieus nemen.
Random woord: poldermodel²
Brains, inhoud en een goede werkethiek zijn zo mogelijk nog waardevoller assets. Ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef waht het volgende:
[..]
Schoonheid is dan ook een waardevolle asset.
Voor een receptioniste ligt de waardering van dergelijke assets anders dan bijv. bij een software ontwikkelaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Brains, inhoud en een goede werkethiek zijn zo mogelijk nog waardevoller assets. Ja.²
Maar dit mag haar er niet van weerhouden om degelijke osmose te sprayen op haar bips na de grote boodschap. Dat lijkt me wel zo fris. Ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:19 schreef waht het volgende:
[..]
Voor een receptioniste ligt de waardering van dergelijke assets anders dan bijv. bij een software ontwikkelaar.
Sinds wanneer gebruik jij wc-papier? Daar heb je toch je linkerhand voor!quote:Op donderdag 19 september 2013 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik altijd zo smerig vind zijn die gasten die hun achterwerk alleen afvegen met papier. Zo blijven er zeker resten zitten. Smerig!²
WC papier en osmose, met links. De beste methodiek.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruik jij wc-papier? Daar heb je toch je linkerhand voor!
Ik heb weleens gehoord dat gemiddeld genomen de vrouwentoiletten er het smerigst bij liggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:02 schreef Selestha het volgende:
Tsja als je zoals bij ons een Dixi hebt, dan vermijdt je die liever ja.. Zeker als vrouw
Zou best kunnen. Maar een Dixi waar verder alleen kerels op zitten is ook geen pretje..quote:Op donderdag 19 september 2013 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat gemiddeld genomen de vrouwentoiletten er het smerigst bij liggen.²
ow krijgen we nu dit weerquote:
Ik ben weleens met een volle blaas een toilet binnengestapt op een Belgisch pompstation. Ik heb daarvoor mooi gepast. Op sommige toiletten kun je gewoon niet lozen. Smerig! Ik zag drollen en andere metaalsoorten drijven.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:03 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar een Dixi waar verder alleen kerels op zitten is ook geen pretje..
Baasquote:Op donderdag 19 september 2013 17:03 schreef theguyver het volgende:
Uitgerekend dat ik bijna 500,- per jaar verdien met schijten
Jij bent zelf vast lelijk he?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Brains, inhoud en een goede werkethiek zijn zo mogelijk nog waardevoller assets. Ja.²
Hhahaha dat hebben wij wel eens tijdens roken, wij kosten 105 euro per uur ongeveer, dan roken we met ze 6en een peuk, en dan roepen we: 50 euro down the drainquote:Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef SeLang het volgende:
Okee even rekenen...
Iedereen heeft zachte billen, dus om dat nou te accentueren is wat vreemd. Vraag maar aan je ombudsman.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef Rorsach het volgende:
Heerlijk, even schijten op het werk. Nou heb ik als voordeel dat ik een eigen toilet heb, dus alleen mijn zachte billen raken de bril aan.
Roken? In Amsterdam?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:43 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk boeken we dit gewoon op de klanten, immers tijdens het roken hebben we altijd beste ideeën
Poepen kun je ook gewoon aan klanten factureren.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hhahaha dat hebben wij wel eens tijdens roken, wij kosten 105 euro per uur ongeveer, dan roken we met ze 6en een peuk, en dan roepen we: 50 euro down the drain![]()
Natuurlijk boeken we dit gewoon op de klanten, immers tijdens het roken hebben we altijd beste ideeen
Ik ook. Heb echt genoten!quote:
Je baas mag weer ¤11,36 aftikkenquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:57 schreef Dressers het volgende:
Betaald krijgen tijdens het schijten, er bestaat toch niks mooiers?
Tijdens het fokken?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:57 schreef Dressers het volgende:
quote:
Geen handen wassen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:49 schreef SeLang het volgende:
Eerst poepen, dan Fok!-en en dan naar huis
Kan je raam niet open ofzoquote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef Kamper86 het volgende:
Op mijn werk pis ik in een fles.
Torenkraanmachinist
Bij diarree lekker van 100 meter naar beneden sproeien!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kan je raam niet open ofzo![]()
Jij werkt op zaterdag?quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:03 schreef raptorix het volgende:
Zo net even Nelson Mandela op de boot gezet.
Nah niet echt werk, maar was toevallig een boek over mijn werk aan het lezen, ook nog 1 van de meest inspirerende boeken die ik ooit gelezen heb, zelfs voor niet developers staan er ontzettend coole dingen inquote:
Van dat soort dingen zou ik ook moeten poepen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nah niet echt werk, maar was toevallig een boek over mijn werk aan het lezen, ook nog 1 van de meest inspirerende boeken die ik ooit gelezen heb, zelfs voor niet developers staan er ontzettend coole dingen in
http://www.amazon.com/The(...)ammers/dp/0137081073
Ik krijg betaald tijdens eten, slapen en poepen.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:57 schreef Dressers het volgende:
Ik ook in zekere zin. Studiefinancieringquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik krijg betaald tijdens eten, slapen en poepen.
Sommige topics bevorderen zelfs de stoelgang.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:49 schreef SeLang het volgende:
Eerst poepen, dan Fok!-en en dan naar huis
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:49 schreef SeLang het volgende:
Eerst poepen, dan Fok!meet en dan thuis handen wassen.
20 MINUTEN?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef SeLang het volgende:
Okee even rekenen...
Tegenwoordig isie in vaste dienst en vind je hem dagelijks op Fok.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
Hier liep ooit een stagiaire rond die meer tijd doorbracht op de wc dan achter z'n bureau.
19% vindt dit niet relevant?quote:deze moet schoon en hygiënisch zijn (vindt 81 procent)
Dit inderdaad. Maak met een collega 's middags vaak een wandeling bijvoorbeeld. Geen probleem, als je je werk maar doet.quote:Op zondag 22 september 2013 12:04 schreef LXIV het volgende:
Hebben jullie dan allemaal werk wat gebaseerd is op uurtjes aanwezig zijn? Ik heb gewoon een functie die ik vervul en daarvoor krijg ik een salaris. Of ik nu poep, speel,sport, praat, mail, fiets, koffie drink of wat dan ook maakt niks uit.
Taken uitvoeren is nog altijd wat anders dan een functie vervullen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:12 schreef SeLang het volgende:
Bij het inschatten van hoelang een taak duurt calculeer je het poepen natuurlijk in. Dus de taak komt gewoon op tijd af inclusief poepen. Maar impliciet wordt je gewoon toch voor het poepen betaald.
Als je een 9 tot 5 baan hebt wellicht.quote:Op zondag 22 september 2013 12:12 schreef SeLang het volgende:
Bij het inschatten van hoelang een taak duurt calculeer je het poepen natuurlijk in. Dus de taak komt gewoon op tijd af inclusief poepen. Maar impliciet wordt je gewoon toch voor het poepen betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |