Een ideetje van mij: een groot scherm in dat café en dan gezamenlijk die drie programma's kijken plus wat quotes die bij die shows gerelateerd zijn. Zoals: "doorrrrrrrr" en "topshow".quote:Op donderdag 19 september 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel balen, mis ik Spangas en DWDD en VI
Ik zou die hard gaan sjoelen, en glazen kapot gooien als ik verloor.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat ik daar was zou ik niet gaan sjoelen maar de hele tijd klessebessen (of socially akward de kat uit de boom kijken, dat zou ook kunnen).
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een ideetje van mij: een groot scherm in dat café en dan gezamenlijk die drie programma's kijken plus wat quotes die bij die shows gerelateerd zijn. Zoals: "doorrrrrrrr" en "topshow".
En dan met de hele kroeg alles gaan afkraken.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een ideetje van mij: een groot scherm in dat café en dan gezamenlijk die drie programma's kijken plus wat quotes die bij die shows gerelateerd zijn. Zoals: "doorrrrrrrr" en "topshow".
Ik ben er dan.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hadden op zolder ook een sjoelbak. Mijn broertje had één steen helemaal in het inkt gezet met een stempel. Als mensen op bezoek kwamen en de sjoelstenen zagen zeiden we maar dat die steen dubbel telde.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zou die hard gaan sjoelen, en glazen kapot gooien als ik verloor.
We hebben daar met een man of 50 songfestival gekeken. Was leuk!quote:Op donderdag 19 september 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Corrie doet een Sylvana pruik op.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben er dan.
Dan drinken we allemaal zure drank om in de stemming te komen.
Er wordt wel eens limoncello genuttigd dus ook dat kan geregeld worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben er dan.
Dan drinken we allemaal zure drank om in de stemming te komen.
En dan gaan we daarna ook rellen als er foto's van zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben daar met een man of 50 songfestival gekeken. Was leuk!
Ik stond op die foto's. Boeiuh.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:51 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan gaan we daarna ook rellen als er foto's van zijn.
Dit werd door het slot heen gepost dus zal ik toch maar even reageren.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen die voor het eerst komen roepen allemaal: ja maar ik ga niet sjoelen hoor! Zie je ze even later fanatiek gooien.Ik ben al naar best veel (
) FOK!meets geweest en heb het nog nooit niet naar mijn zin gehad.
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:50 schreef Latert het volgende:
[..]
En Corrie doet een Sylvana pruik op.
Ik heb het hier met het topic gevolgd, volgens mij waren dat wel meer dan 50 als ik zag hoe snel het posten gingquote:Op donderdag 19 september 2013 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben daar met een man of 50 songfestival gekeken. Was leuk!
Limoncello is eigenlijk gewoon vergif.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er wordt wel eens limoncello genuttigd dus ook dat kan geregeld worden.
Als ik op een foto zou staan breekt de pleuris uit.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:51 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan gaan we daarna ook rellen als er foto's van zijn.
Dan moet je op de gladde bak sjoelen, dan gaat het bijna vanzelf.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit werd door het slot heen gepost dus zal ik toch maar even reageren.
Het lijkt me wel geinig hoor, maar ik studeer de hele week in Groningen, dan kan ik niet zo maar heen en weer vliegen naar R'dam.
En het lijkt me sterk dat ik fanatiek word, ik word alleen fanatiek bij spelletjes waarbij ik denk dat ik kans op de winst maak.
smaakt wel zo jaquote:Op donderdag 19 september 2013 00:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Limoncello is eigenlijk gewoon vergif.
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik op een foto zou staan breekt de pleuris uit.
Geen idee, ik zat niet veel op FOK die avond, ik had een leven.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het hier met het topic gevolgd, volgens mij waren dat wel meer dan 50 als ik zag hoe snel het posten ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |