Door de stick via HDMI op je TV aan te sluiten maak je van je gewone TV een SMART TV. In feite heb je dan alle functies van Android op een groot scherm.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:09 schreef Nobody2.0 het volgende:
klinkt cool. wat kan je hiermee, word niet wijs uit de website.
Behalve 1080p playback, wat hem feitelijk waardeloos maakt voor mensen die er video mee willen kijken.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Door de stick via HDMI op je TV aan te sluiten maak je van je gewone TV een SMART TV. In feite heb je dan alle functies van Android op een groot scherm.
Niet iedereen hoeft 1080p playback te hebben, sommigen hebben genoeg aan 720p. Voor die mensen is het ideaal.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:27 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Behalve 1080p playback, wat hem feitelijk waardeloos maakt voor mensen die er video mee willen kijken.
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:36 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft 1080p playback te hebben, sommigen hebben genoeg aan 720p. Voor die mensen is het ideaal.
Als deze stick volgens de fabrikant 3D mkv's kan renderen, dan denk ik dat hij ook overweg kan met 720p videobestanden. Misschien zelfs met 1080p, want op de website van de fabrikant staat "Geniet sneller en gemakkelijker van 1080p full HD content via uw draadloze netwerk".quote:Op woensdag 18 september 2013 23:36 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]Doet hij wel 720p? En doet hij dan ook 1080p outputten als 720p zonder problemen?
Want dan heb ik voorzichtig interesse, met mijn grote bek.
Geen flauw idee, Google helpt ook niet echt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef RamteamJax het volgende:
Is het nou een single core of een dual core ?
Cortex A5 kan beide zijn namelijk ..
Dat kan:quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:10 schreef Juize99 het volgende:
Vraagje... Ik heb geen smart tv...
Ik wil vanaf mijn galaxy tab, youtube filmpjes en muziek draadloos streamen naar mn tv.
Kan dat met behulp van je android stick?
Zie PM.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:24 schreef Juize99 het volgende:
Dan bied ik bij deze 50 euro incl. verzendkostendeal?
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 05:57 schreef Schunckelstar het volgende:
Kan io via dit ding ook netflix kijken?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb zelf deze ook en rtl xl werkt gewoon, via de browser iig en Netflix werkt ook
Gast, maak ff een ander topic ipv hier lopen te vervuilen met je chromecast.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:45 schreef robbiemelaet het volgende:
Voor 50eu heb je ook een chromecast
Iemand interesse?
ftfyquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:45 schreef robbiemelaet het volgende:
Voor 35eu heb je ook een chromecast
Iemand interesse?
Ik zag dat je niet akkoord ging met mijn bod, ik trek mijn bod bij deze dan ook in, heb een andere verkoper gevonden die wel akkoord ging.quote:
Bedankt, en veel plezier met je aankoop.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:21 schreef Juize99 het volgende:
[..]
Ik zag dat je niet akkoord ging met mijn bod, ik trek mijn bod bij deze dan ook in, heb een andere verkoper gevonden die wel akkoord ging.
Succes met de verkoop.
En wat moet er in die USB-aansluiting? Een WiFi-dongeltje voor draadloos internet?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Door de stick via HDMI op je TV aan te sluiten maak je van je gewone TV een SMART TV. In feite heb je dan alle functies van Android op een groot scherm.
De stick heeft WiFi ingebouwd; de USB aansluiting gaat de receiver van de afstandsbediening in.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En wat moet er in die USB-aansluiting? Een WiFi-dongeltje voor draadloos internet?
Dat weten ze al, hoef je niet elke keer het topic mee te vervuilen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:48 schreef Catch22- het volgende:
Wifi heeft hij standaard. Je kan er een remote, usb stick, usb naar lan, harde etc aan hangen (al dan niet via een powered usb hub). Maar je besteld zon stick die twee keer zo snel is voor t zelfde geld als wat hij wil in china.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |