Dat kan:quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:10 schreef Juize99 het volgende:
Vraagje... Ik heb geen smart tv...
Ik wil vanaf mijn galaxy tab, youtube filmpjes en muziek draadloos streamen naar mn tv.
Kan dat met behulp van je android stick?
Zie PM.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:24 schreef Juize99 het volgende:
Dan bied ik bij deze 50 euro incl. verzendkostendeal?
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 05:57 schreef Schunckelstar het volgende:
Kan io via dit ding ook netflix kijken?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb zelf deze ook en rtl xl werkt gewoon, via de browser iig en Netflix werkt ook
Gast, maak ff een ander topic ipv hier lopen te vervuilen met je chromecast.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:45 schreef robbiemelaet het volgende:
Voor 50eu heb je ook een chromecast
Iemand interesse?
ftfyquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:45 schreef robbiemelaet het volgende:
Voor 35eu heb je ook een chromecast
Iemand interesse?
Ik zag dat je niet akkoord ging met mijn bod, ik trek mijn bod bij deze dan ook in, heb een andere verkoper gevonden die wel akkoord ging.quote:
Bedankt, en veel plezier met je aankoop.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:21 schreef Juize99 het volgende:
[..]
Ik zag dat je niet akkoord ging met mijn bod, ik trek mijn bod bij deze dan ook in, heb een andere verkoper gevonden die wel akkoord ging.
Succes met de verkoop.
En wat moet er in die USB-aansluiting? Een WiFi-dongeltje voor draadloos internet?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Door de stick via HDMI op je TV aan te sluiten maak je van je gewone TV een SMART TV. In feite heb je dan alle functies van Android op een groot scherm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |