SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]__________________________!
Echt,______________________!
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is het juist. Die man loopt niet vrij.
En ja over die penalty hoeven we het niet te hebben denk ik.
Trekt veel ruimtes waarvan je goed kan profiteren iig. Met opkomende halfspelers kan dat een groot succes worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
Bojan speelde in de eerste helft wel lekker.
Oh ja, de cijfertjes, onmogelijke pass aan hem geven telt ook als balverlies bij die gast manquote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]!!!
Ook hier benieuwd naar de cijfers, Sigthorsson heeft de bal vaak zat gehad.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef Smoofie het volgende:
Siggy heeft gezorgd voor een kans, weinig baverlies en zeker paar goed doorgekopt of de bal vastgehouden.
Serero - Duarte - De Jongquote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef MrStock het volgende:
Duarte, die de plaatselijke hockeyclub te Almelo nog een paar weken geleden bezocht, speelt hier dus gewoon beter dan Poulsen...
Ja, dat is bij iedereen zo.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh ja, de cijfertjes, onmogelijke pass aan hem geven telt ook als balverlies bij die gast man.
Je leest niet? Ik oordeel enkel over deze wedstrijd. Ik heb niet gezegd dat ik liever Hoesen zie.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Godver zeg. Stelletje meelopers hier. En dat met fucking Hoesen als alternatief.
Wat een tering wedstrijd zeg.
Is ook niet zo heel moeilijk deze wedstrijd. Wat een droevigheid die Poulsenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef MrStock het volgende:
Duarte, die de plaatselijke hockeyclub te Almelo nog een paar weken geleden bezocht, speelt hier dus gewoon beter dan Poulsen...
Boilesen was ook weer sterkquote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal lekker Siggy opzoeken terwijl die clown nog steeds beslissende blunders maakt
Ja we hebben het toch ook over Poulsen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal lekker Siggy opzoeken terwijl die clown op doel nog steeds beslissende blunders maakt
Ja dat blijft om te huilen ook inderdaad. Dat uit zijn doel rennen en op de grond duiken terwijl de bal hoog isquote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal lekker Siggy opzoeken terwijl die clown nog steeds beslissende blunders maakt
Ja die is te oudquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja we hebben het toch ook over Poulsen.
Heb je deze pauper ook weerquote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben blij met Ajax vandaag.
Behalve Siggy en Poulo uiteraard.
Precies.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben blij met Ajax vandaag.
Behalve Siggy en Poulo uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |