Op dit moment iets sneller leeg maar ik heb dan ook alles uit zitten testenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Fendy het volgende:
Meer gebruikers met een 4 die over zijn op 7 en verschil met accuduur merken? Vriendinlief twijfelt nog...
iPad merk ik het ook ja.. Jammer welquote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef Szlie het volgende:
Moet zeggen dat met iOS7 mijn telefoon wel trager is geworden...iPhone 4. Trager en schokkeriger!
Dat is echt de schuld van het OS inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:42 schreef casper019 het volgende:
wordfeud crashed vaak
wordonhd werkt niet
Mwa, moet nog geoptimaliseerd worden vanuit de developers kant natuurlijk, maar mede door een nieuw OS kan die app crashen jaquote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat is echt de schuld van het OS inderdaad.
Eh... ligt eraan hoe vaak je sensors gebruikt he.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Maar, dat zal nooit een groot verschil zijn.
Anderhalf keer groter is niet maar 3mm dikker. Maar ik begrijp je punt, helaas zijn er geen echte doorbraken in het verschiet.quote:Snap niet dat ze niet gewoon even die accu anderhalf keer vergroten. Dan maar 3 mm dikker en 200 gram zwaarder, dan is ie tenminste wel gewoon te gebruiken.
weet ikquote:Op donderdag 19 september 2013 08:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je moet per alarm nu een melodietje kiezen. En daar zit gewoon Marimba bij
Tijd voor een schone installatie. Dat heeft de 4 af en toe echt nodig.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef Szlie het volgende:
Moet zeggen dat met iOS7 mijn telefoon wel trager is geworden...iPhone 4. Trager en schokkeriger!
Dat ga ik nu ook maar zo even doen. Of doet ie dat automatisch met de een update (aangezien ik vandaag naar iOS 7 ging)?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tijd voor een schone installatie. Dat heeft de 4 af en toe echt nodig.
Het schokt wat meer inderdaad (iPad2) maar niet echt superstorend ofzo. Vind ik nu nog dan...quote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iPad merk ik het ook ja.. Jammer wel
Ik draai iPad 3, maar die animaties hadden nét even wat soepeler gekunt. Achja, iPhone laat ik voorlopig nog op 6.1, die is een stuk belangrijker dat 'ie fijlloos werktquote:Op donderdag 19 september 2013 22:11 schreef Fendy het volgende:
[..]
Het schokt wat meer inderdaad (iPad2) maar niet echt superstorend ofzo. Vind ik nu nog dan...
Ja, mee eens. Ik was al min of meer gewend aan soms niet zo soepele animaties, ik heb een Galaxy S3 namelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik draai iPad 3, maar die animaties hadden nét even wat soepeler gekunt. Achja, iPhone laat ik voorlopig nog op 6.1, die is een stuk belangrijker dat 'ie fijlloos werkt
Goeie overstapquote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Ik was al min of meer gewend aan soms niet zo soepele animaties, ik heb een Galaxy S3 namelijk.
Ben (nog)niet overgestapt, ik had al een iPad 2 maar een Android phone, zodra het overigens kan komt er een iPhone 5s, ben wel klaar met die S3. Tot de eerste firmware update was het ok, maar daarna kwamen de spontane reboots, hangers, en...de schokkerige animaties. Maargoed, daarover rant ik wel verder in het S3 topic.quote:
wijzig, markeer alles, maak ongelezen?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:24 schreef Cracka-ass het volgende:
IOS7 is best aardig. Ik kom alleen mijn vieze plaatjes app niet meer in en ik heb 7000 ongelezen mail. Iemand een idee hoe dat laatste aangepast kan worden?
Het leven kan zo makkelijk zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wijzig, markeer alles, maak ongelezen?
Niet. Waarom moeten ze weg?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:58 schreef Copycat het volgende:
Hoe krijg ik de geüpdatete apps weer uit de updatelijst in de AppStore? Zowel op iPhone als iPad blijven ze erin staan.
Nu nog de mogelijkheid om het niet standaard op je telefoon te hebben.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:54 schreef eleusis het volgende:
NEWSSTAND KAN IN EEN MAPJE
Godver, het tweede voordeel aan iOS 7 ontdekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |