Kan ik niet vinden op de mobiele lay-out. En op de gewone site heb ik amper gezeten de laatste dagen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:13 schreef Anne het volgende:
Hier geen last van (gehad). Misschien per ongeluk op het "stop volgen"-knoppie gedrukt?
Volgens mij heb ik op het "Stop Neovo" knopje gedrukt per ongelukquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden op de mobiele lay-out. En op de gewone site heb ik amper gezeten de laatste dagen.
Maar inmiddels staat ie er weer in.
'per ongeluk'... jajaquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op het "Stop Neovo" knopje gedrukt per ongeluk
Op de mobiele layout is het dit vinkje:quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden op de mobiele lay-out. En op de gewone site heb ik amper gezeten de laatste dagen.
Maar inmiddels staat ie er weer in.
quote:
Oh.. valt me eigenlijk nu pas op dat er zo'n vinkje is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Op de mobiele layout is het dit vinkje:
[ afbeelding ]
als het zo moet! ik ga emigrerenquote:Op woensdag 25 september 2013 13:37 schreef .Neovo. het volgende:
Alleen regio Friesland, erbuiten heeft ie niks te zoeken.
Ik geef hem wel op voor de allerslechtste chauffeur van Nederland. Alhoewel hij beter rijdt dan die chauffeurs.
dat was je toch ook van plan?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het zo moet! ik ga emigreren
Wat is dat toch met sommige Friezen...quote:Op woensdag 25 september 2013 13:37 schreef .Neovo. het volgende:
Alleen regio Friesland, erbuiten heeft ie niks te zoeken.
hij komt nooit buiten de regio waar wij wonen. Als ik hem vraag waar Zwolle ligt denkt ie dat het bij Amsterdam in de buurt zit. Zelfs een bekende plaats zoals Grou weet ie niet zonder navigatie te vinden.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is dat toch met sommige Friezen...
waar dacht je aan?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar nu kan ik een schadevergeoding van je familie eisen.
tuurlijk niet, wie verzint nou grou als plaatsnaam dan kun je het net zo goed somber noemenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
Ik weet ook niet waar Grou ligt. Ben ik nu achterlijk?
nee, als je aan de andere kant van Nederland woont kan ik het me voorstellen. Wij wonen er 50km vanafquote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
Als je binnen een straal van 30 kilometer woont wel. Bovendien ligt het langs een van de weinige Fryske snelwegen, nogal prominent ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
ik doe het voor de helft van de helftquote:Op woensdag 25 september 2013 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1000 euro per dag dat ik nog in Fryslân woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |