Nou ben 2 weken vrij, maar we zullen waarschijnlijk veel tijd doorbrengen om het huis van mijn overleden Schoonmoe leeg te halen en dat wat we behouden thuis weer op te ruimen.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat aangezien het tussen aanhalingstekens staat?
ik nog 2 dagena dan 2 weken vrijquote:
oow oke op die manierquote:Op donderdag 19 september 2013 08:55 schreef crv het volgende:
[..]
Nou ben 2 weken vrij, maar we zullen waarschijnlijk veel tijd doorbrengen om het huis van mijn overleden Schoonmoe leeg te halen en dat wat we behouden thuis weer op te ruimen.
En Hopenlijk kan ik ook veel slapen![]()
![]()
ben verrot
fixedquote:
hij weet niet wat die er mee moet doenquote:
Weet ie niet hoe die een Mossel moet uitlebberen ?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij weet niet wat die er mee moet doen
zo in details heb ik hem niet gesprokenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:04 schreef crv het volgende:
[..]
Weet ie niet hoe die een Mossel moet uitlebberen ?
Zeedieren zijn niet eetbaarquote:
alles is eetbaarquote:Op donderdag 19 september 2013 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeedieren zijn niet eetbaar.
Die onzin uit dat voedselzandloperboek moet ik ook maar niet opvolgen. Met mijn zeer verfijnde smaak zou ik binnen een week verhongeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
alles is eetbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin. Je bent een gorilla jij kunt dat.quote:
en dat durft zich te vereenzelvigen met een gorillaquote:
hoi fhaquote:Op donderdag 19 september 2013 10:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Onzin. Je bent een gorilla jij kunt dat.mogguh
trevquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |