fixedquote:
hij weet niet wat die er mee moet doenquote:
Weet ie niet hoe die een Mossel moet uitlebberen ?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij weet niet wat die er mee moet doen
zo in details heb ik hem niet gesprokenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:04 schreef crv het volgende:
[..]
Weet ie niet hoe die een Mossel moet uitlebberen ?
Zeedieren zijn niet eetbaarquote:
alles is eetbaarquote:Op donderdag 19 september 2013 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeedieren zijn niet eetbaar.
Die onzin uit dat voedselzandloperboek moet ik ook maar niet opvolgen. Met mijn zeer verfijnde smaak zou ik binnen een week verhongeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
alles is eetbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin. Je bent een gorilla jij kunt dat.quote:
en dat durft zich te vereenzelvigen met een gorillaquote:
hoi fhaquote:Op donderdag 19 september 2013 10:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Onzin. Je bent een gorilla jij kunt dat.mogguh
trevquote:
Nou dan zwaai ik toch niet naar jou joh!quote:Op donderdag 19 september 2013 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet of het mensen opgevallen is, maar ik ben niet zo van het 'hallo' en 'daag' enzo
niet omdat ik jullie niet mag ofzo hoor, ik vind het gewoon niet nodig hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dus jij komt gewoon binnen en zegt meteen iets zinnigs?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet of het mensen opgevallen is, maar ik ben niet zo van het 'hallo' en 'daag' enzo
niet omdat ik jullie niet mag ofzo hoor, ik vind het gewoon niet nodig hier![]()
Ik begin altijd hele verhalen op te hangen die niemand wat interesserenquote:Op donderdag 19 september 2013 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus jij komt gewoon binnen en zegt meteen iets zinnigs?
Ja, dat kan ook
Mijn binnenspiegel zit vast! Hopelijk voor langer dan twee weken!quote:
Oh hoeraaaa!quote:Op donderdag 19 september 2013 11:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn binnenspiegel zit vast! Hopelijk voor langer dan twee weken!Ik heb alleen geen zin meer om nog te rijden dit weekend
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay snoedelewoeppieeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Ja ik mocht er niet te veel aanzitten, dus ik heb m nog niet eens goed gezetquote:Op donderdag 19 september 2013 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
Oh hoeraaaa!
Gewoon in de auto gaan zitten en in de spiegel kijken. Omdat het kan!![]()
Zag je het al? Flo is ontsnapt
Je bedoeld die peuter?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
Eeeeeen de baby is wakker. Daaag![]()
haha goed bezigquote:Op donderdag 19 september 2013 11:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb net n vet enthousiast rondje sportschool gedaan.. ben me toch n partij hyper nu![]()
ik kan nooit zo goed stoppen als ik eenmaal bezig ben... blaren op mn voeten van t hardlopen enzoquote:
Wehehequote:Op donderdag 19 september 2013 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kan nooit zo goed stoppen als ik eenmaal bezig ben... blaren op mn voeten van t hardlopen enzo
Stuitertjequote:Op donderdag 19 september 2013 11:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb net n vet enthousiast rondje sportschool gedaan.. ben me toch n partij hyper nu![]()
waarom heb je dat vak gekozen danquote:Op donderdag 19 september 2013 11:26 schreef Trevland het volgende:
Pff, wat is kunstgeschiedenis toch een *** vak zeg, al dat geleer daar voor
Heu jou kent ikquote:
die opleiding heb je toch gekozenquote:Op donderdag 19 september 2013 11:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gekozen, is mij opgedrongen bij de opleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |