....quote:Op woensdag 18 september 2013 17:44 schreef hoink581 het volgende:
Voeten zijn de lelijkste creatie van onze heer. Een voetenfetish scoort bij mij net niet zo laag als poep of pis fetisjen.
Dan zal onderstaand filmpje die op HBO was te zien een tijdje terug jou wel bevallen.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:17 schreef Marokkino het volgende:
vinden jullie dat normaal?
wie heeft dat ook?
dames vinden jullie het fijn als er aan je teentjes word gezogen?
ik word er helemaal geil van kleine schattige mooie voetjes en teentjes.. gelakte nageltjes wauw
Voeten zijn bahquote:Op donderdag 19 september 2013 11:25 schreef Springtouw het volgende:
Waarom heb je het ook niet met handen?
Inderdaad. Dat gaan we zeker doen, jij bent zeker ook een van die vuillakken!quote:Op donderdag 19 september 2013 11:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Voetfetisj is volgens mij één van de meest voorkomende fetisjen die er zijn, maar laten we het vooral hebben over hoe goor en ranzig voeten zijn, en hoe moeilijk het wel niet te begrijpen is dat iemand opgewonden raakt van voeten
Sorry, maar handen zijn waarschijnlijk smeriger dan voeten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:37 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Voeten zijn bah
Ik vind mannelijke handen [...]
Het ging me meer om grote mannelijk handen met van die aders die je vastgrijpenquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sorry, maar handen zijn waarschijnlijk smeriger dan voeten.
Deze man weet.quote:Op zondag 22 september 2013 00:50 schreef Harvest89 het volgende:
Lekker vol die tenen onderspuiten met zaad.
Dan is bijna alles lekker!quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:51 schreef oLexie het volgende:
Vind het eigenlijk wel lekker als hij in een hele geile bui aan m'n voeten likt, is serieus fucking lekker en gevoelig.![]()
Gebeurt alleen als we pillen op hebben of heel erg wasted zijn.![]()
Verder geen voetfetisjisten nee maar echt walgelijk vind ik het ook niet. Schone mensen, schone voeten. Vieze mensen, vieze voeten.
Wtf moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zondag 22 september 2013 10:04 schreef sabeltandcavia het volgende:
Het is ook een obsessie van mij!
Ik moet ook altijd ff kijken als er iemand op blote voeten loopt.
Vieze poten daar knap Ik enorm op af.
Zelf onderhoud Ik mijn eigen voeten 2x per week, en ik krijg ook geregeld complimenten.
Ben zelfs gevraagd om voor een plaatselijke ondernemer eens model te staan voor hun nieuwe collectie slippers
gewoon dusdanig onderhouden zodat ik zonder schaamte op slippers kan lopen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wtf moet ik me daarbij voorstellen?
Ik snap sowieso al niet dat mensen op slippers rond willen lopen, dat vind ik echt helemaal niet prettig zitten.quote:Op zondag 22 september 2013 12:36 schreef sabeltandcavia het volgende:
[..]
gewoon dusdanig onderhouden zodat ik zonder schaamte op slippers kan lopen.
ik vind vieze voeten dusdanig smerig dat het echt een obsessie is geworden dat mijn voeten er nooit zo ranzig gaan uitzien.
liever haar zolen nadat ik die eerst uitgebreid geliktquote:Op zondag 22 september 2013 00:50 schreef Harvest89 het volgende:
Lekker vol die tenen onderspuiten met zaad.
Is dat Kripkie van TBBT?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dan zal onderstaand filmpje die op HBO was te zien een tijdje terug jou wel bevallen.
Wtf doet die vriendin van jou precies op het internet?quote:Op zondag 22 september 2013 01:46 schreef ZodiaX het volgende:
Een vriendin van mij is vaak online, echt een internetter.
Zij zei dat de voetfetishists haar enorm irriteren.
Diegenen blijven maar hangen rondom de voeten, borsten, kutje, boeit ze niets als ze maar haar voeten laat zien.
Volgens haar zijn het de meest irritante fetishists die er maar zijn.
Kwipkequote:
quote:Op zondag 22 september 2013 12:18 schreef CristinaYang het volgende:
Als het zo ver gaat dat voeten compleet centraal komen te staan, dan liever niet. Maar afentoe een beetje masseren/kussen/likken heb ik er totaal geen problemen mee. Uberhaupt al dat preutse gedoe hierAls je echt geil bent kan toch alles?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |