SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook niet op die phone app? Las dar iets over
Heb het geprobeerd, maar ook via die weg kan ik geen fifa points vindenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook niet op die phone app? Las dar iets over
Als je Wallyson verkoopt heb je wel een hele hoge ROI.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:21 schreef dion_v_k het volgende:
Wallyson en Quintero zijn ook flink gezakt sinds gisteren
precies. das gewoon bagger. 2 jaar geleden was het veel tofferquote:Op woensdag 18 september 2013 16:29 schreef DutchSL het volgende:
IF's hebben dus weer dezelfde mini-upgrades als vorig jaar, jammer.
Op de ps3 gaat hij toch voor veel meer?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Een dealtje, eindelijk...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Een dealtje, eindelijk...
[ afbeelding ]
Laagste BIN is 950c, en daarna 1000c. En wilde m een beetje vlot weer kwijt.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op de ps3 gaat hij toch voor veel meer?
vanochtend even gehad. daarna was het wegquote:Op woensdag 18 september 2013 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen met een error op de webapp?
[ afbeelding ]
Raar moment om te stoppenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was serieus weer net gestopt met zoeken omdat ik niks kon vinden
Het is wel vermoeiend als ik niks kan vinden, ik hoop dat het vanavond beter gaat.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Raar moment om te stoppenIk kwam terug, hij stond op de 58ste min zelfs
Codes zijn andersquote:Op woensdag 18 september 2013 16:43 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft iemand al geprobeerd of je kan tamperen?
Waar zoeken jullie invredes naam op? Kennen jullie al die silvers hé? Kan überhaupt niks vinden op de 59th min....quote:Op woensdag 18 september 2013 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel vermoeiend als ik niks kan vinden, ik hoop dat het vanavond beter gaat.
Broer van VDM?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:55 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze... Die pace is wel ziek zeg...
die gast inslaan voor St. Patricksquote:Op woensdag 18 september 2013 16:55 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
do you play footbollyquote:Op woensdag 18 september 2013 16:55 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alle bevalling gemist zo te zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog 5 minuten en dan naar huis scheuren voor GTA 5.
en ook natuurlijk om mijn dochter te zien.
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog 5 minuten en dan naar huis scheuren voor GTA 5.
Ze heet Joy.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb alle bevalling gemist zo te zien.
Bij allen goed verlopen? Namen?
Nog langs flitspalen gereden?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze heet Joy.
Ging wel redelijk goed moest nog naar ziekenhuis scheurenmaar alles is goed gekomen!
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
die gast inslaan voor St. Patrickshaha! Jammer joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IvoorkustDrogba?
Ik hoop het nietquote:
Leuke naam! Mijn ouders hebben elkaar ontmoet in een discotheek in Eindhoven en die heette Joy, als ik een meisje was geweest, dan hadden ze me Joyce genoemd. Nu heet ik Roy.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze heet Joy.
Ging wel redelijk goed moest nog naar ziekenhuis scheurenmaar alles is goed gekomen!
helemaal gemistquote:Op woensdag 18 september 2013 16:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze heet Joy.
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:19 schreef Stefcke het volgende:
I ain't got the money, be quick! (PS3)
[ afbeelding ]
ziet er duur uit voor crapquote:Op woensdag 18 september 2013 17:19 schreef Stefcke het volgende:
I ain't got the money, be quick! (PS3)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
Die van mij doet dat niet eens. De laatste keer dat ik er eentje had explodeerde die in mid air. Weet nog steeds niet waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
waar halen jullie je vliegtuigen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:35 schreef dion_v_k het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen aan het traden of mag ik alle koopjes oprapen?
lachman 300 coinsquote:Op woensdag 18 september 2013 17:35 schreef dion_v_k het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen aan het traden of mag ik alle koopjes oprapen?
Ja ik zet alles in spoilers nu man. Wil geen ruzie met die gekke Kroaat.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:35 schreef Thorb het volgende:
steeds iemand die een woord als vliegtuig in een spoiler zet en iemand die zonder spoiler reageert
die gaan echt kei harde batta krijgen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Arsenalquote:
snap ikquote:Op woensdag 18 september 2013 17:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja ik zet alles in spoilers nu man. Wil geen ruzie met die gekke Kroaat.
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
die gaan echt kei harde batta krijgen....bloedeloze 0-0 alleen maar getik getik en nog eens getik met 2 teams die de bal willen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor wie zal johan zijn vanavond
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
die gaan echt kei harde batta krijgen....Ben er ook bang voor. Als het bij 3-0 blijft ben ik al trotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Weer 2 middenvelders onder de 1.80quote:Op woensdag 18 september 2013 17:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 130k, is na een dag 200k waard![]()
![]()
SPOILER: GTAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sirigu gister ook maar even gekocht, zal bij de release wel stijgen in waarde gezien ze populariteit vorig jaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:51 schreef Zhano het volgende:
SPOILER: GTAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:51 schreef Zhano het volgende:
SPOILER: GTAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Goede hulp man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat Lucas ook nog veel zal gaan stijgen ?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
fuck fifa, GTA >quote:Op woensdag 18 september 2013 17:59 schreef Maver24 het volgende:
vandaag totaal geen dealtjes opgepikt. klotezooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
hoe de neuk kom je aan 130kquote:Op woensdag 18 september 2013 17:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
De verwachte opstellingen:
[ afbeelding ]
Ik ben er echt bang voor vanavond. Ik zie Hoensen en De Song ook echt niet het verschil maken
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
De verwachte opstellingen:
[ afbeelding ]
Ik ben er echt bang voor vanavond. Ik zie Hoensen en De Song ook echt niet het verschil maken
je zal net een manchester united of city tegen ajax wedstrijdje hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Best riskant maar zie het toch wel gebeuren dat Barca hem dan nog wint.
Doe ik ook niet. Wilde de handicap odds weten. Heb ook geen geld op mijn account staan.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zal net een manchester united of city tegen ajax wedstrijdje hebben.
zou het niet gokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
dat is toch heel het idee achter gokkenquote:Op woensdag 18 september 2013 18:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zal net een manchester united of city tegen ajax wedstrijdje hebben.
zou het niet gokken.
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
Saldo afronderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij pakt hem wel?Feyenoord Rotterdam
Is geen definitieve opstelling dit hoor, maar hij zal wel niet spelen lijkt me (nu De Jong start). Poulsen, Schone en Siem vrees ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Serero mee zou doen zou Ajax nog een kans hebben, nu niet.
Alleen dit met wat kleingeld. Misschien dat ik nog wat op Barca inzet als ik de opstellingen heb. Handicap is wel behoorlijk groot. Heb iedere wedstrijd tegen Real afgelopen 3 jaar ook een dikke bet tegen Ajax gehadquote:
Hé, je hebt een bruine duim als UI.quote:
Ja, beste braziliaanse RM/RWquote:Op woensdag 18 september 2013 17:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Denk je dat Lucas ook nog veel zal gaan stijgen ?
Hulk?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:27 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ja, beste braziliaanse RM/RW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die was vorig jaar niet echt goed ofzo..quote:
Toen waren mensen alleen maar aan het zeiken dat hij zo traag wasquote:Op woensdag 18 september 2013 18:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die was vorig jaar niet echt goed ofzo..
Zal me benieuwenquote:Op woensdag 18 september 2013 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Thanks Jons
En volgens Verweij gaat Ajax met Bojan in de spits en sigi vanaf rechts?
Probeer Adrian dit jaar maar eensquote:Op woensdag 18 september 2013 18:58 schreef DutchSL het volgende:
Iemand zei vanmorgen dat Benzema de enige fatsoenlijke spits in La Liga is.
Buiten de onbetaalbare Neymar/Messi/Bale hebben we nog:
http://www.futhead.com/14/players/4728/diego-costa/
Alleen kut van zijn work rates en weak foot (a la Cavani).
Ikquote:Op woensdag 18 september 2013 18:58 schreef DutchSL het volgende:
Iemand zei vanmorgen dat Benzema de enige fatsoenlijke spits in La Liga is.
Buiten de onbetaalbare Neymar/Messi/Bale hebben we nog:
http://www.futhead.com/14/players/4728/diego-costa/
Alleen kut van zijn work rates en weak foot (a la Cavani).
Zo gaat het hier ook vaak als nieuwe mensen met "domme" vragen komenquote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig in het GTA topic
ja wie gaat er nou 500 000 munten betalen voor ronaldoquote:Op woensdag 18 september 2013 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo gaat het hier ook vaak als nieuwe mensen met "domme" vragen komen
zie vorige postquote:Op woensdag 18 september 2013 19:33 schreef Djeetje het volgende:
Via 59e min vind je ook niet echt veel
vandaag niet veel neequote:Op woensdag 18 september 2013 19:33 schreef Djeetje het volgende:
Via 59e min vind je ook niet echt veel
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:35 schreef dion_v_k het volgende:
Boilesen -- Bojan -- Sigthorsson
-----Fischer ------ De Jong----
--------------Poulsen--------------
![]()
Ben benieuwd.. Dani Alves is aanvallend sterk, niet zo gek dat hij Boilesen daar neerzet om achter hem aan te hollen..
6-0 denk ikquote:Op woensdag 18 september 2013 19:35 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Ben benieuwd.. Dani Alves is aanvallend sterk, niet zo gek dat hij Boilesen daar neerzet om achter hem aan te hollen..
Duarte ipv Fischerquote:Op woensdag 18 september 2013 19:35 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Misschien ook wel jammer... Zou betekenen dat Cillissen speelt?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Mooi man. Gewoon lekker de spelers in een vissenkom en dan lootjes trekken om de opstelling te bepalen. Wel toevallig dat Vermeer op doel staat en niet rechtsback ofzo.
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
De Boer was ook in de war met LV?
Serero op doel, verschil met Vermeer merk je toch niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:44 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Misschien ook wel jammer... Zou betekenen dat Cillissen speelt?
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
De Boer was ook in de war met LV?
Merk je weinig van idd. Zijn ook net zo lang.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Serero op doel, verschil met Vermeer merk je toch niet.
Wel lullig dat Serero niet speelt... die jongen zit zich al maanden te sparen voor deze wedstrijd
Mensen hebben eindelijk door dat het nutteloos is om uren te traden voor een paar K als ze straks per wedstrijd ook zo 800c pakken.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:46 schreef Maver24 het volgende:
de markt raakt een beetje op heb ik het idee. vooral zilveren worden er steeds minder
Vrees van niet. Niet veel in ieder geval. Tenzij de prijzen op ps3 veel hoger liggen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:53 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
deze gaat toch wel voor meer ?
Nicequote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
Chelsea:Cech; Ivanovic, Cahill, D Luiz, Cole; Van Ginkel, Lamps (c); Hazard, Oscar, Willian; Eto’o
ik zit op de xbox hequote:Op woensdag 18 september 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrees van niet. Niet veel in ieder geval. Tenzij de prijzen op ps3 veel hoger liggen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
Chelsea:Cech; Ivanovic, Cahill, D Luiz, Cole; Van Ginkel, Lamps (c); Hazard, Oscar, Willian; Eto’o
ohja dat is waar ook..waarom speel jij eigenlijk nooit tegen fokkers? Wil wel een keer tegen je spelen straksquote:
Holla vannacht verkocht voor 3kquote:Op woensdag 18 september 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohja dat is waar ook..waarom speel jij eigenlijk nooit tegen fokkers? Wil wel een keer tegen je spelen straks
Maar Holla is dus wel wat meer waard, I was wrong
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Lekker de boel op slot gooien voorin
Casta begint op Wisgerhof te lijkenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, ik ben er klaar voor
Lelijke kaartjes man.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enige van belang is Ramsey maar die krijgt nog wel meer IF's en een TOTS.
Locadia lijkt me eigenlijk de beste NL silverspits voor deze formatie..ondanks die 2* skills. Wist eigenlijk ook niet dat hij zo lang wasquote:Op woensdag 18 september 2013 20:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Casta begint op Wisgerhof te lijken
Straks speel je 2 potjes en dan heb je meer coins binnengeharktquote:Op woensdag 18 september 2013 20:11 schreef Maver24 het volgende:
heb ik nou heel de dag lopen ploeteren voor 1k winst vandaag. waar gaat het over![]()
preciesquote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Straks speel je 2 potjes en dan heb je meer coins binnengeharkt
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/quote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef wonton het volgende:
Heeft iemand nog een linkje van die chem styles?
Moet nog 2 spelers maar ze worden sneller duurder dan dat ik coins krijg (kut daily gifts)quote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Straks speel je 2 potjes en dan heb je meer coins binnengeharkt
Ja hij staat bij mij al klaarquote:Op woensdag 18 september 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Locadia lijkt me eigenlijk de beste NL silverspits voor deze formatie..ondanks die 2* skills. Wist eigenlijk ook niet dat hij zo lang was
ik heb ook zoiets gelezenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Ben wel benieuwd of het nou idd klopt dat je coins krijgt als je tegen vrienden speelt (en dat het contracten en fitness kost)
Ja, daar had ik ook last van. Heb alleen een paar handjevol Zanka's en Willemsjes getrade en verder heb ik er echt geen zin in nu, maar ze stijgen wel hard nu. Veel van die Eredivisiesilvers zitten gewoon op hun top hoor..bijna 3k voor Zanka, 1,5k of meer voor Holla etc..slaat nergens meer op.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet nog 2 spelers maar ze worden sneller duurder dan dat ik coins krijg (kut daily gifts)
Zag net Holla voorbij komen, die liep maandag nog af voor 400 coins inderdaad (enige keer dat ik naar silvers heb gekeken).quote:Op woensdag 18 september 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, daar had ik ook last van. Heb alleen een paar handjevol Zanka's en Willemsjes getrade en verder heb ik er echt geen zin in nu, maar ze stijgen wel hard nu. Veel van die Eredivisiesilvers zitten gewoon op hun top hoor..bijna 3k voor Zanka, 1,5k of meer voor Holla etc..slaat nergens meer op.
Thnks. Shadow is wel duur. Hebben jullie die kaartjes al aangeschaft of wachten jullie nog?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
FOX sports centraal zei eerst gewoon Bojan LW en Sigi STquote:Op woensdag 18 september 2013 19:35 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Boilesen linksbuiten?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:35 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Ik wacht nog. Zijn sowieso niet noodzakelijk en ik koop ze denk ik pas als ik tevreden ben over een team en het echt een tijd wil houden.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:17 schreef wonton het volgende:
[..]
Thnks. Shadow is wel duur. Hebben jullie die kaartjes al aangeschaft of wachten jullie nog?
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:10 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sana te kort komt. Speelde in de eerste 2, 3 wedstrijden wel aardig maar daarna....![]()
Ik zou Boilesen wel op de links midden wel willen zien. Is fysiek sterk, heeft snelheid, kan zijn man suitspelen en heeft een aardige voorzet.
0 op xbox nogquote:
ik dacht de 21e net zoals wijquote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
De 20ste is het early acces voor Amerikanen. Rond 7u 's avonds onze tijd kunnen zij erin. Die avond wordt traden leuk want die gaan packs openenMiss wel slim om ff in gouden spelers te traden..
Kan nog niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:32 schreef Anonymous61 het volgende:
Iemand een handleiding hoe je fifa points kunt kopen
Bruma, Rekik en Mulder/Ruiter ofzo?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
nog even 2cb's halen en een keeper, heb nog 13k op de bank
Ik heb ook Pelle met Wijnaldum erachterquote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurt met de fifa points van fifa 13? Het was toch transferedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FUCK!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:36 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met de fifa points van fifa 13? Het was toch transfered
en deze methode werkt niet meer dus?Je kan ze transferren van FIFA 13 naar FIFA 14, maar wel pas als het spel officieel uit is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
En ikquote:Op woensdag 18 september 2013 20:35 schreef ThadCastle het volgende:
Ik wil Elton, Wally, Jobson en Kelvin nog maar heb niet zoveel geluk als Ajacied en DS2
Bassong, Cahill, Forster?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
beter ga je voetbal kijkenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
HOERENFUCK TYFUS grafhoeren missie
Not badquote:
Wilde ik net zeggen, lijkt wel alsof die net komt kijken.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Heb je zo'n jong team en dan is Poulsen degene met de meeste nerveuze kutpasses aan het begin
Liever El Hamquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Not bad
Hopelijk kan ik hem tijdens de early release ergens oppikken.
Super dik he! Ben er nu 4 verder met hem. Allemaal zo gek! Hele trailer park idee geeft een vette sfeer.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb net ook de eerste Trevor missie gedaan, wat een mafkees![]()
Hoe zit het met skills/wf?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Not bad
Hopelijk kan ik hem tijdens de early release ergens oppikken.
4* wf en 3* skillquote:
Echt een sukkel vind ik hetquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb net ook de eerste Trevor missie gedaan, wat een mafkees![]()
Een stuk of 5 met 2k winst. Verder niets bijzonders nog.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je vandaag al deals opgepikt of alleen gemist?
Hij stond er wel een halve meter naastquote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Knappe bal zeg..pff.
Zal je net zien dat zo'n bal er meteen invliegt terwijl je nog geen kans weggeeft.
Meestal is het een beetje het verrassingselement bij die diagonale vrije trap (free kickquote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef Fuszy het volgende:
Goede vrije trap, alleen ik denk wel dat hij hem had kunnen hebben als hij wat groter was geweest.
Die commentator zegt dat die altijd onhoudbaar is
Ja, maar eigenlijk heb ik sinds dat Ronaldinho bij Barca speelde meer met Barca dan met Ajaxquote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij bent toch ook voor Ajax?
Alleen bij deze manquote:Op woensdag 18 september 2013 21:08 schreef Fuszy het volgende:
oh ja. Free kick is de term bij de NOS
Ik snap niet waar hier zo grappig aan is? We zeggen toch ook penalty, goal en corners. Waarom is het dan gek als hij FK zegt?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:08 schreef Fuszy het volgende:
oh ja. Free kick is de term bij de NOS
Sinds Ronaldinho weg is heeft Ajax net zoveel 5* skillers gehad als Barca.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk heb ik sinds dat Ronaldinho bij Barca speelde meer met Barca dan met Ajax
FYPquote:Op woensdag 18 september 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk heb ik sinds dat Ronaldinho bij Barca speelde Ajax internationaal niets meer voorstelde meer met Barca dan met Ajax
Neymarquote:Op woensdag 18 september 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sinds Ronaldinho weg is heeft Ajax net zoveel 5* skillers gehad als Barca.
Dat is gewoon typisch iets voor hem..als je 1x "En de goal." zegt dan is het ook niet vreemd, wel als je het bij 9 vd 10 goals doet zoals Jan Roelfs.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:10 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik snap niet waar hier zo grappig aan is? We zeggen toch ook penalty, goal en corners. Waarom is het dan gek als hij FK zegt?
Omdat je dat eigenlijk nooit hoort, terwijl penalty, corner en goal ingeburgerd zijn. Vaak is het gewoon een vrije trap.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:10 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik snap niet waar hier zo grappig aan is? We zeggen toch ook penalty, goal en corners. Waarom is het dan gek als hij FK zegt?
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
serero&hoesen
het wordt alleen niet erkend
Neymar vs Sereroquote:
Dit weekend bij NEC-Feyenoord ook weer bij bijna elke goalquote:Op woensdag 18 september 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is gewoon typisch iets voor hem..als je 1x "En de goal." zegt dan is het ook niet vreemd, wel als je het bij 9 vd 10 goals doet zoals Jan Roelfs.
Ajax speelde internationaal al bijna niks meer klaar toen ik 6 wasquote:
Alsof dat zo lang geleden is.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ajax speelde internationaal al bijna niks meer klaar toen ik 6 was
Gister ja..quote:
Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen. Zolang je maar consequent bent. En het feit dat Ajax in Europa weinig klaarspeelde is natuurlijk een kutreden. Of je bent voor Ajax, of je bent het niet. Anders ben je gewoon een successupporter.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gister ja..
Maar ik mag dus niet meer voor Barca zijn dan voor Ajax ?
echt veel geld betaald voor Pipita, maar hij doet het fantastisch so far. Voetballend heb je ook wat meer aan hem dan aan Cavani.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je bent gewoon een successupporter.
De echte skiller in ons staat op.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:23 schreef poker4lifee het volgende:
ook echt allebei aan een rabona denkenwtf
Toen ik het zag dacht ik ook: Serero had hem gemaakt. Maar niet met een rabona.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:22 schreef poker4lifee het volgende:
Serero had die in de kruising geschoten met een rabona
Serero had de bal met een aaneenschakeling van 5* skillmoves terug gehaald naar eigen helft om hem vervolgens op te wippen en met links in de kruising om te halen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik het zag dacht ik ook: Serero had hem gemaakt. Maar niet met een rabona.
Dat zag ik ook al op mijn netvlies verschijnen ja!quote:Op woensdag 18 september 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Serero had de bal met een aaneenschakeling van 5* skillmoves terug gehaald naar eigen helft om hem vervolgens op te wippen en met links in de kruising om te halen.
Ik ben voor Ajax in Nederland en gun ik ze het meest soms ga ik ook naar wedstrijden, maar ik gun barca gewoon meer.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen. Zolang je maar consequent bent. En het feit dat Ajax in Europa weinig klaarspeelde is natuurlijk een kutreden. Of je bent voor Ajax, of je bent het niet. Anders ben je gewoon een successupporter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |