PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Op het jeugd-EK viel iedereen door de mandquote:Op zondag 28 juli 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat dat prima voetballen wel reuze mee valt. Zeker op dat EK viel hij zwaar door de mand
Aangezien je een echte Ajaxwatcher bent, geloof ik je meteen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat dat prima voetballen wel reuze mee valt. Zeker op dat EK viel hij zwaar door de mand
Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ebecilio scoorde ooit eens een hattrick, onbegrijpelijk dat hij verkocht is.
Bedankt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aangezien je een echte Ajaxwatcher bent, geloof ik je meteen.
oke.. maar zag hier niemand doen alsof hij belachelijk goed is ofzo vandaarquote:Op zondag 28 juli 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die doen alsof hij belachelijk goed is wil niet zeggen dat jij er een van bent
Belangrijke goals maken of 3 wedstrijden tegen een flutploegje eenmalig is natuurlijk ook hetzelfdequote:
aangezien reemi een heldige squad builder optie ingebakken heeft moet ik hem gelijk geven.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aangezien je een echte Ajaxwatcher bent, geloof ik je meteen.
Voor mij is de belangrijkste taak van een spits om belangrijke goals te maken en dat deed hij vorig seizoen tegen NAC toen de wedstrijd niet liep en gisteren stond hij weer op de goede plek bij de 2-2.quote:
Tja, jij redeneert op basis van 1 faalwedstrijd van Jong Oranje terwijl de "hysterische" Ajacieden hem een heel seizoen gezien hebben.quote:
Alsof Siggy zoveel belangrijke goals heeft gemaakt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Belangrijke goals maken of 3 wedstrijden tegen een flutploegje eenmalig is natuurlijk ook hetzelfde
Niemand heeft hem een heel seizoen gezien want hij speelde bij lange na niet het hele seizoen. En ik heb vrijwel net zoveel gezien van Ajax en het kon me echt niet bekoren, zeker niet in orde van grootte als er over hem gesproken wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tja, jij redeneert op basis van 1 faalwedstrijd van Jong Oranje terwijl de "hysterische" Ajacieden hem een heel seizoen gezien hebben.
Tegen PSV maakte hij toch een belangrijkequote:Op zondag 28 juli 2013 14:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alsof Siggy zoveel belangrijke goals heeft gemaakt.Hij heeft amper gespeeld.
Thanks man.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was alweer een tijdje niet op wefut geweest. Player suggestion ziet er goed uit!
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niemand heeft hem een heel seizoen gezien want hij speelde bij lange na niet het hele seizoen. En ik heb vrijwel net zoveel gezien van Ajax en het kon me echt niet bekoren, zeker niet in orde van grootte als er over hem gesproken wordt.
Was me ook opgevallen inderdaad, klikte ergens per ongeluk op en toen ik terug ging stond hij er nog.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thanks man.Ook gezien dat je de squad builder kunt wegklikken zonder je spelers te verliezen?
Had hem een tijdje geleden voor 2k verkocht volgens mij.quote:
Zoals het er nu staat zie ik niet veel reden om er andere spelers neer te zetten dan gewoon te upgraden. Denk niet dat je veel aan Benatia hebt tov Ogbonna.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Ok, ik heb nu +-180k en dit team. Wat zijn leuke dingen die ik hiermee kan doen.
[ afbeelding ]
Misschien IF Konko (25k), TOTS Benatia (65k)? Andere suggesties? Behalve Marchetti.
KPB op de plek van Vidalquote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Ok, ik heb nu +-180k en dit team. Wat zijn leuke dingen die ik hiermee kan doen.
[ afbeelding ]
Misschien IF Konko (25k), TOTS Benatia (65k)? Andere suggesties? Behalve Marchetti.
Nee johquote:Op zondag 28 juli 2013 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was me ook opgevallen inderdaad, klikte ergens per ongeluk op en toen ik terug ging stond hij er nog.![]()
Zijn jullie klaar voor FUT14?
Wat wordt Poulsen eigenlijk?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:25 schreef wieisboos het volgende:
dit zouden zijn stats moeten zijn. Met 5* skills uiteraard
[ afbeelding ]
Hmmm. VOET12 was hij wel erg goed, heb hem dit jaar nog niet gebruikt.quote:
In het echt wint de langste ook niet 100%quote:Op zondag 28 juli 2013 14:49 schreef ThadCastle het volgende:
Zelao kan geen header winnen van http://wefut.nl/player/5443
Nee maar 0 van 2 headers is een beetje debiel.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
In het echt wint de langste ook niet 100%
Nice, het ziet er goed uit, lekker clean. Futhead vind ik veel te druk. Ik hoop dat het gaat lukken om wat meer publiciteit te krijgen, met dit soort sites is het volgens mij lastig om mensen te laten overstappen. Misschien met de release van Fifa 14 even een ddos aanval op futhead ofzoquote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee johEr komt nog veel meer! Al is een deel daarvan ook al af, maar nog niet gepubliceerd.
We moeten eigenlijk proberen eerder open te zijn dan futhead.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Nice, het ziet er goed uit, lekker clean. Futhead vind ik veel te druk. Ik hoop dat het gaat lukken om wat meer publiciteit te krijgen, met dit soort sites is het volgens mij lastig om mensen te laten overstappen. Misschien met de release van Fifa 14 even een ddos aanval op futhead ofzo
Ik weet niet of je het kan, maar een goede app of website die mobiel goed werkt is er nog niet echt volgens mij.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef Reemi het volgende:
Net dat zilveren toernooi gewonnen, nog nooit zo'n simpel toernooi gespeeld.7-2 in de finale
[..]
Nee johEr komt nog veel meer! Al is een deel daarvan ook al af, maar nog niet gepubliceerd.
Website werkt mobiel volledigquote:Op zondag 28 juli 2013 15:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het kan, maar een goede app of website die mobiel goed werkt is er nog niet echt volgens mij.
Op WP ziet hij er zo uit.quote:
Jup. Hij is niet geoptimaliseerd, maar werkt wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op WP ziet hij er zo uit.
[ afbeelding ]
Je kan dan wel heen en weer schuiven om de rest van het team in beeld te brengen. Is dat hetzelfde als op Android/iOS?
totaal nutteloos dusquote:Op zondag 28 juli 2013 15:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
76 rated met low/high workrates. nog steeds zo traag als dikke stront door een trechter
Maar wel goud, nicequote:Op zondag 28 juli 2013 15:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
76 rated met low/high workrates. nog steeds zo traag als dikke stront door een trechter
Hoe kom je aan al die ratings?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja Wijnaldum heeft 3* WFquote:Op zondag 28 juli 2013 15:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Serieus!? Zijn er wat leuke verbeteringen bij PSV?
Die onderste.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar even gekocht
Volgens mij ben je 2 keer in de 2e helft drinken gaan halen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF balo
ajax gister niet heel goed, maar az ook niet echt in staat om er iets tegenover te zetten.
zou eigenlijk niet weten welke ploeg dit wel kan doen. zie AZ dit jaar nog best hoog eindigen eigenlijk.
wie nietquote:Op zondag 28 juli 2013 16:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie postte hier laatst dat inform team?
quote:
Die koreanen van Rijst?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
xD
Ik ben toe aan wat kleur op de kaartjes![]()
Ja en wie de fock ben jij?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef Revontulet het volgende:
Roy, Marcie...nu alleen nog GJE en Stoereboii nog en alle helden van froegah zijn terug.
zou het niet wetenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen. maar die waren aardig duur niet waar?
Enig nieuws met betrekking tot de Turkse competitie? Zijn er al ratings bekend of weet je daar niks van af?quote:
Ja de turkse competitie komt niet in fifa 14 er was te weinig animo voor, en ratings kunnen nog veranderen tot half september ofzoquote:Op zondag 28 juli 2013 16:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Enig nieuws met betrekking tot de Turkse competitie? Zijn er al ratings bekend of weet je daar niks van af?
Worden er wel andere competities toegevoegd of teams zoals Shakhtar en Dinamo Kiev?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja de turkse competitie komt niet in fifa 14 er was te weinig animo voor, en ratings kunnen nog veranderen tot half september ofzo
Ik heb geen idee man, het enige wat ik kan doen is feedback geven op spelers van Ajax en Twente en hun ratings bekijkenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Worden er wel andere competities toegevoegd?
Hoezo alleen Ajax en Twente als ik vragen mag?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee man, het enige wat ik kan doen is feedback geven op spelers van Ajax en Twente en hun ratings bekijken
Dezelfde reden als dat Hoesen nog 3* skills heeftquote:Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hoezo alleen Ajax en Twente als ik vragen mag?
looolquote:Op zondag 28 juli 2013 16:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dezelfde reden als dat Hoesen nog 3* skills heeft
Ik vind traden saai, dus open ik 10 bronze packs waarvan ik minstens 40 items bewaar en probeer dan quitte te spelen. En soms heb ik geluk en krijg ik goede spelers die ik voor veel meer dan 7500 coins verkoop zoals elyounoussi of vorige week opare.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie ben jij en open je vaker bronze packs?
DS2's hosselskills.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie ben jij en open je vaker bronze packs?
Als je Elyounoussi in een bronze pack hebt is dat best wel veel geluk ja. Goede silvers in bronze packs kreeg ik alleen vorig jaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:59 schreef BWolf het volgende:
[..]
Ik vind traden saai, dus open ik 10 bronze packs waarvan ik minstens 40 items bewaar en probeer dan quitte te spelen. En soms heb ik geluk en krijg ik goede spelers die ik voor veel meer dan 7500 coins verkoop zoals elyounoussi of vorige week opare.
Ik heb vandaag 3 silver packs geopend omdat ik contracten nodig had en ik kreeg wel een squad fitness.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb vandaag al Spearing transfer, Majeed Warris, Mackay Stevens en Ryazantsev gepulled gaat erg lekker vandaag. Alleen nog geen squadfitness
Geen idee, ik ben gaan lunchen vanmiddag met familie. Ik heb gekozen voor een pannenkoek met spek en kaas. En ik had nog ruimte over, ik heb daarna nog een stuk appeltaart met slagroom besteld, welke ik met mijn zuster heb gedeeld. Nee. Geen pics. Het was lekker weer.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben gaan lunchen vanmiddag met familie. Ik heb gekozen voor een pannenkoek met spek en kaas. En ik had nog ruimte over, ik heb daarna nog een stuk appeltaart met slagroom besteld, welke ik met mijn zuster heb gedeeld. Nee. Geen pics. Het was lekker weer.
Jij niet dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:09 schreef BDIL het volgende:
[..]Prima dat jij je tenminste hebt vermaakt
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij niet dan?Anders mag je volgende keer wel mee hoor
Ik vind Wallyson maar matig deze FIFA.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aangezien ik niet tevreden was over mijn vorige silver team wil ik een nieuwe gaan maken.. misschien toch maar even 4-2-2-2 proberen omdat mensen daar zo positief over zijn. Ik weet alleen niet of ik Wallyson een 3e kans wil geven. Het wordt denk ik gewoon een BraSilver team met wat skillers. Ik wil toch weer iets beter worden in skillen.
En mij zo open en bloot in dit forum aanvallen op mijn gebrek aan originaliteitquote:Op zondag 28 juli 2013 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aangezien ik niet tevreden was over mijn vorige silver team wil ik een nieuwe gaan maken.. misschien toch maar even 4-2-2-2 proberen omdat mensen daar zo positief over zijn. Ik weet alleen niet of ik Wallyson een 3e kans wil geven. Het wordt denk ik gewoon een BraSilver team met wat skillers. Ik wil toch weer iets beter worden in skillen.
Mayuka al eens geprobeerd?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb meer plezier van originele teams dan standaard pace teams eerlijk gezegd.. Zal ook wel komen omdat ik alles al gehad hebquote:Op zondag 28 juli 2013 17:33 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat boeit originaliteit nou eigenlijk? Ik heb liever een tea mdat lekker speelt..
Mij boeit het helemaal niks. Daarom zijn mijn teams vrij gemakkelijk om op te schieten.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:33 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat boeit originaliteit nou eigenlijk? Ik heb liever een tea mdat lekker speelt..
Mij ook niet, originele teams kan ik vaak niet mee omgaan..quote:Op zondag 28 juli 2013 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mij boeit het helemaal niks. Daarom zijn mijn teams vrij gemakkelijk om op te schieten.
Waarom nou weer pace-teams? Er zijn ook zat "standaard" teams zonder pace hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 17:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb meer plezier van originele teams dan standaard pace teams eerlijk gezegd.. Zal ook wel komen omdat ik alles al gehad heb
No way.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:36 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Waarom nou weer pace-teams? Er zijn ook zat "standaard" teams zonder pace hoor
Heb jij al een met totti, cassano of iers dergelijks gespeeld? Hebben toch aardige stats maar als het het echt om gaat ga je die natuurlijk niet gebruiken.. Dan kom j toch snel bij de miccoli's en muriels van deze wereld uitquote:Op zondag 28 juli 2013 17:36 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mij ook niet, originele teams kan ik vaak niet mee omgaan..
[..]
Waarom nou weer pace-teams? Er zijn ook zat "standaard" teams zonder pace hoor
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb jij al een met totti, cassano of iets dergelijks gespeeld? Hebben toch aardige stats maar als het het echt om gaat ga je die natuurlijk niet gebruiken.. Dan kom j toch snel bij de miccoli's en muriels van deze wereld uit
Ik speel regelmatig met Dinho, Kaka en zulk soort spelers, omdat ik niet meer weet wat je voor 100k nou echt leuk kan maken..quote:Op zondag 28 juli 2013 17:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb jij al een met totti, cassano of iers dergelijks gespeeld? Hebben toch aardige stats maar als het het echt om gaat ga je die natuurlijk niet gebruiken.. Dan kom j toch snel bij de miccoli's en muriels van deze wereld uit
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we allemaal een XTC pil opeten en dan kijken hoe het hier over een uur is.
kanquote:Op zondag 28 juli 2013 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we allemaal een XTC pil opeten en dan kijken hoe het hier over een uur is.
Dat is inderdaad zoquote:
Dit dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo![]()
Maar ik heb qua FUT eigenlijk niks meer te melden. Alle spelers die ik wilde gebruiken heb ik gebruikt. Heb geen inspiratie. Gold word ik gehandicapped, en bronze is dan weer te makkelijk, zilver is maar zozo.
Zijn er nog steeds mensen die FUT spelen hier? Heb al maanden geen potje gespeeld, koop alleen zilveren pakjes om het leuk is om te doen. Heb nu wat coins over maar heb geen idee wat ik er mee moet. Dus ga ik maar spelers kopen die ik waarschijnlijk nauwelijks ga gebruiken.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo![]()
Maar ik heb qua FUT eigenlijk niks meer te melden. Alle spelers die ik wilde gebruiken heb ik gebruikt. Heb geen inspiratie. Gold word ik gehandicapped, en bronze is dan weer te makkelijk, zilver is maar zozo.
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds mensen die FUT spelen hier? Heb al maanden geen potje gespeeld, koop alleen zilveren pakjes om het leuk is om te doen. Heb nu wat coins over maar heb geen idee wat ik er mee moet. Dus ga ik maar spelers kopen die ik waarschijnlijk nauwelijks ga gebruiken.![]()
Clubs daarentegen. Alleen worden we de laatste tijd te vaak kampioen.
weer verloren met bronzes, ik kan er echt niet tegenquote:Op zondag 28 juli 2013 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:54 schreef Zhano het volgende:
Enige teams die ik me van Toefjes kan herinneren zijn BPL teams
Het wordt tijd dat we er eens geld mee gaan verdienen. Vanavond weer clubs trainen?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
[..]Is niet gezond meer idd. Volgend jaar moeten we pro gaan met prof clubs
moet wel, er is niks anders te doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we er eens geld mee gaan verdienen. Vanavond weer clubs trainen?
Njah, ik herinnerde me vooral Bale, Fellaini etc. Maar thanks voor de hulpquote:Op zondag 28 juli 2013 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(moest hier nog op 1 speler wachten waar ik een bid op had open staan)
[ afbeelding ]
(8/11e BPL inderdaad)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch met de BPL teams?
Nee hèquote:Op zondag 28 juli 2013 18:10 schreef TBakkert het volgende:
Ben er weer, net 2 weken Italië achter de rug.![]()
Een beetje rustig geweest hier zonder mij?quote:
Ey Baasquote:Op zondag 28 juli 2013 18:10 schreef TBakkert het volgende:
Ben er weer, net 2 weken Italië achter de rug.![]()
haha ja 2 counter goaltjes. AZ speelde best aardig maar om nou te zeggen dat het er uit zag als mooi combinatie voetbalquote:Op zondag 28 juli 2013 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij ben je 2 keer in de 2e helft drinken gaan halen.
Jammer van gister, maarja, verdiend verloren helaas.quote:
Typisch gevalletje van #EAidsquote:Op zondag 28 juli 2013 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een kk spel is dit toch, ik speel tegen FC Afrika, die gast kan helemaal niks behalve met 3 man constant afjagen, tackelen en schieten vanaf elk punt. Ik kom met 2-1 voor maar voel aan alles dat ik ga verliezen, probeer rustig te spelen maar letterlijk elke bal is gewoonweg simpel ingeleverd. Medespelers doen geen reet en de tegenstander besluit van letterlijk 35 meter te schieten met Eto'o en Buffon kan hem gewoon niet houden. Dan in de 90e minuut ff een simpele fout van mijn 2 centrale verdedigers die het gordijn open gooien en hij wint met 2-3![]()
![]()
![]()
quote:Edgar Davids heeft voor een opmerkelijk rugnummer gekozen bij Barnet. De 40-jarige middenvelder gaat met rugnummer 1 spelen.
Daarmee lijkt de oud-international zijn belangrijke status bij Barnet te willen onderstrepen. Davids is speler/manager bij de club die afgelopen seizoen degradeerde uit de League Two, het vierde niveau in Engeland.
'Dit is inderdaad mijn rugnummer voor komend seizoen', zei Davids na een oefenduel tegen The Barnet Times. 'Ik ga hiermee een trend starten.'
Graham Stack, de keeper van Barnet, draagt het rugnummer 29. Davids verlangt van zijn spelers dat ze hem als Mister Davids aanspreken, zelfs als hij meespeelt in wedstrijden.
Lutherquote:Op zondag 28 juli 2013 18:37 schreef Zhano het volgende:
Iemand nog een recente film/serie die ik ff kan kijken?Wees niet verbaasd als ik het al gezien heb
Wanneer heb ik ooit gezegd dat je niet origineel bent? Ik ben zelf ook niet origineel met mijn teams maar ik wil nu een team dat wel goed is en waarmee ik ook goed kan oefenen met skillen.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En mij zo open en bloot in dit forum aanvallen op mijn gebrek aan originaliteitKomt ie aanzetten met BRASILVERS als er een silver toernooi is.
Geen geduld? Vooral aan het begin is het wel echt een werk voor je eindelijk eens wat wedstrijden kan gaan spelen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom ben ik zo slecht in alle football manager spellen
Oh, ik vind het echt supertof. Sowieso een eindbaas die acteurquote:
Ja, maar fijne vent, wat wil je. Er zijn 2 zeer belangrijke schakels weggekocht. Daarvoor zijn andere spelers gehaald, die zich nog moeten ontwikkelen. Tegen een elftal dat 100% op elkaar ingespeeld is kun je geen frivool en aanvallend voetbal spelen in deze fase. Dit is wel de filosofie van AZ trouwens, die komt ook wel weer naar voren, maar op dit moment moet het gewoon even zoquote:Op zondag 28 juli 2013 18:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha ja 2 counter goaltjes. AZ speelde best aardig maar om nou te zeggen dat het er uit zag als mooi combinatie voetbal(terwijl ik dat toch wel altijd gewent was van ze)
season 1 720p staat aanquote:Op zondag 28 juli 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, ik vind het echt supertof. Sowieso een eindbaas die acteur![]()
Stringer Bell
Banshee/Arrow/Person of Interest?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:37 schreef Zhano het volgende:
Iemand nog een recente film/serie die ik ff kan kijken?Wees niet verbaasd als ik het al gezien heb
Wel vorderingen, maar zo traagquote:Op zondag 28 juli 2013 18:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer van gister, maarja, verdiend verloren helaas.
Is er al verbetering in je gezondheid?
Dit is een net zo betrouwbare bron als een mailtje van een man in regenjas lijkt mequote:Op zondag 28 juli 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Volgens een dude van RTV Oost gaat Boerrigter naar Celtic voor 3.5 miljoen. Zou mooi zijn. Zo'n rotte appel kan je beter zsm lozen.
Misschien had hij wel een regenjas aanquote:Op zondag 28 juli 2013 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is een net zo betrouwbare bron als een mailtje van een man in regenjas lijkt me
Sowieso onzinnig om te zeiken op het spelplan van een kleine club tegen een veel grotere club. Toch logisch dat je speelt met een tactiek die je de beste kans op resultaat geeft..als AZ lekker het spel gaat maken en gaat aanvallen gaan ze er doorgaans hard af..quote:Op zondag 28 juli 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar fijne vent, wat wil je. Er zijn 2 zeer belangrijke schakels weggekocht. Daarvoor zijn andere spelers gehaald, die zich nog moeten ontwikkelen. Tegen een elftal dat 100% op elkaar ingespeeld is kun je geen frivool en aanvallend voetbal spelen in deze fase. Dit is wel de filosofie van AZ trouwens, die komt ook wel weer naar voren, maar op dit moment moet het gewoon even zo
Plus dan nog, AZ heeft 2 keer uit een keurig nette uitgespeelde aanval gescoord. Is Ajax niet gelukt in reguliere speeltijd.
niet op de android versiequote:Op zondag 28 juli 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen geduld? Vooral aan het begin is het wel echt een werk voor je eindelijk eens wat wedstrijden kan gaan spelen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Volgens een dude van RTV Oost gaat Boerrigter naar Celtic voor 3.5 miljoen. Zou mooi zijn. Zo'n rotte appel kan je beter zsm lozen.
Ken die gozer verder ook niet.twitter:
Zo is dat. Dit gaat Ajax zeker 30 van de 34 wedstrijden overkomen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso onzinnig om te zeiken op het spelplan van een kleine club tegen een veel grotere club. Toch logisch dat je speelt met een tactiek die je de beste kans op resultaat geeft..als AZ lekker het spel gaat maken en gaat aanvallen gaan ze er doorgaans hard af..
wtfquote:
JIJ WORD whahahaaquote:Op zondag 28 juli 2013 19:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij word ook steeds triester in je schreeuw om aandacht zeg
yes please yes please yes pleasequote:Op zondag 28 juli 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
mental powers mental powers mental powersquote:
Met Bojan, Sana, Lukoki, Fischer en Anderson heeft Ajax toch genoeg alternatieven?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:04 schreef Reemi het volgende:
Stel het is echt zo, zal de vervanger dan gewoon van binnenuit komen denk je?
+ Melegquote:Op zondag 28 juli 2013 19:06 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Met Bojan, Sana, Lukoki, Fischer en Anderson heeft Ajax toch genoeg alternatieven?
Lukoki is geen optie meer, maar zie edit.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:06 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Met Bojan, Sana, Lukoki, Fischer en Anderson heeft Ajax toch genoeg alternatieven?
Cuenca.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:04 schreef Reemi het volgende:
Stel het is echt zo, zal de vervanger dan gewoon van binnenuit komen denk je?Zou eigenlijk wel mooi zijn als Sana vanaf links mag spelen dan, daar is ie beter.
Geen idee..maar flanken zijn wel matig bezet zo..Fischer blijft wisselvallig nog, Bojan zit er net bij. Als je dan alleen Andersen, Sana en misschien Lukoki hebt op de bank dan schiet dat niet echt op.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:04 schreef Reemi het volgende:
Stel het is echt zo, zal de vervanger dan gewoon van binnenuit komen denk je?
he maar fijne kerel, je hebt mij niet horen zeggen dat ik het er mee eens was hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar fijne vent, wat wil je. Er zijn 2 zeer belangrijke schakels weggekocht. Daarvoor zijn andere spelers gehaald, die zich nog moeten ontwikkelen. Tegen een elftal dat 100% op elkaar ingespeeld is kun je geen frivool en aanvallend voetbal spelen in deze fase. Dit is wel de filosofie van AZ trouwens, die komt ook wel weer naar voren, maar op dit moment moet het gewoon even zo
Plus dan nog, AZ heeft 2 keer uit een keurig nette uitgespeelde aanval gescoord. Is Ajax niet gelukt in reguliere speeltijd.
Ik denk dat Sana te kort komt. Speelde in de eerste 2, 3 wedstrijden wel aardig maar daarna....quote:Op zondag 28 juli 2013 19:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukoki is geen optie meer, maar zie edit.
Dit was al bekend voor het Boerrigter verhaal. Maar Fischer is toch onhaalbaar voor Celtic.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:10 schreef Zhano het volgende:
http://www.sportsdirectne(...)t-ajax-youngster.php
Haha, sukkels.
Ik moest gewoon lachen dat Beerens 2 keer een goede actie + voorzet afleverdequote:Op zondag 28 juli 2013 19:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he maar fijne kerel, je hebt mij niet horen zeggen dat ik het er mee eens was hoorzie AZ wel als top 3 kandidaat dit jaar. wel 2 belangrijke schakels weg, maar goed ingekocht. achterin waar het nodig was de nodige versterking. en gudelj op het middenveld lijkt mij ook niet heel verkeerd. johansson gewoon een goede spits. alleen hopen op niet te veel blessures.
zoals ik vanmorgen ook al zei, het spel van ajax was gewoon onder de maat. moisander mag geen 5 meter achter beerens aan huppelen. en zeker geen 5 keer in een wedstrijd.
Heerenveen is wel goed in prutsers lozen bij AZquote:Op zondag 28 juli 2013 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachen dat Beerens 2 keer een goede actie + voorzet afleverdeDat lukt m normaal nooit
Maar we gaan wel weer aanvallen hoor. Alleen zijn de posities van Johanson, Wuytens, Goudeleeuw, Viergever, Gudelj en Johansson anders t.o.v. vorig jaar. Het is vooral wennen.
Ik hoop nog op van Duijnen ter verbreding van de selectie. De AZfanpage schreef al: gelukkig zien voetballers AZ vaak nog als een stapje hoger op.
vergeleken met de prutsers die AZ vorig jaar had staan is gouweleeuw een heldquote:Op zondag 28 juli 2013 19:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heerenveen is wel goed in prutsers lozen bij AZEerst Beerens, nu Gouweleeuw
Beerens speelt alleen goed tegen Ajax voor mijn gevoel. Mike van Duinen is niet in beeld volgens Verbeek. Avdic wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachen dat Beerens 2 keer een goede actie + voorzet afleverdeDat lukt m normaal nooit
Maar we gaan wel weer aanvallen hoor. Alleen zijn de posities van Johanson, Wuytens, Goudeleeuw, Viergever, Gudelj en Johansson anders t.o.v. vorig jaar. Het is vooral wennen.
Ik hoop nog op van Duijnen ter verbreding van de selectie. De AZfanpage schreef al: gelukkig zien voetballers AZ vaak nog als een stapje hoger op.
je bedoelt roy schaar schaar struikel beerensquote:Op zondag 28 juli 2013 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beerens speelt alleen goed tegen Ajax voor mijn gevoel.
Ik moet je hierin helaas gelijk geven. Althans in het geval Beerens. Gouweleeuw valt nog wel wat aan te verbeteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heerenveen is wel goed in prutsers lozen bij AZEerst Beerens, nu Gouweleeuw
Komt trouwens ook omdat Ajax aanvallend voetbalt, dan heeft Beerens meer ruimte. Zoals AZ verdedigend speelt tegen Ajax, zo spelen vele ploegen verdedigend tegen AZ. Als Beerens iemand moet passeren die rugdekking krijgt van iemand, dan weet hij het niet meer. Alleen tegen Ajax en tegen van Peppen speelt hij goedquote:Op zondag 28 juli 2013 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beerens speelt alleen goed tegen Ajax voor mijn gevoel. Mike van Duinen is niet in beeld volgens Verbeek. Avdic wel.
Overtoom is best wel overschat geweest altijd hoor. Bij Heracles was er echt heel veel kritiek op hem..Haalde zelden een voldoende, maar omdat hij nog relatief veel scoorde (mede door penalties) viel hij nog op in positieve zin. Hij had ook verwacht dat hij nu de opvolger zou zijn van Maher, maar zelfs nu kan hij zich niet in de basis spelen.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:15 schreef Reemi het volgende:
Vind het trouwens zo zonde dat Overtoom naar AZ is gegaan. Heracles speelt veel leuker voetbal, hij paste daar ook beter en hij stond daar wél in de basis.
Die had laatst een geniale aanname: 5* a.u.b.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
Bij Anderlecht speelt er een ventje mee genaamd Tielemans..net 16 en is gewoon de beste man. Speelt echt goed![]()
![]()
Holy shitquote:Op zondag 28 juli 2013 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had laatst een geniale aanname: 5* a.u.b.
Jij kijkt ook allesquote:Op zondag 28 juli 2013 19:24 schreef Tim86 het volgende:
2 geniale goals van Hans Vanaken tegen Anderlecht..hij komt schijnbaar uit de jeugd van PSV?
Volgende keer issie zn been kwijtquote:Op zondag 28 juli 2013 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had laatst een geniale aanname: 5* a.u.b.
Soms is live voetbal kijken ook gewoon werkquote:
Obertan misschien als Fransman? Ligue 1 is wel matig verder qua RM's..quote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie is nu de beste silver RM uit de Ligue 1? Ik dacht eerst aan Pied maar die heeft medium-high, ik wil in 3-5-2 niet iemand die meeverdedigt. De verdediging + middenveld is Ligue 1 en de 2 spitsen zijn (verrassend) Gabbiadini en Paloschi.
Dat kan niet in dit team omdat ik Sanchez op RDM heb en dan krijgt hij 7 chem. Misschien moet ik dan maar Bakar proberen aangezien ik hem net goedkoop oppiktequote:Op zondag 28 juli 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Obertan misschien als Fransman? Ligue 1 is wel matig verder qua RM's..
Sanaquote:Op zondag 28 juli 2013 19:10 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sana te kort komt. Speelde in de eerste 2, 3 wedstrijden wel aardig maar daarna....![]()
Ik zou Boilesen wel op de links midden wel willen zien. Is fysiek sterk, heeft snelheid, kan zijn man suitspelen en heeft een aardige voorzet.
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:30 schreef Zhano het volgende:
Ik zat te denken aan een 4222 silver-gold hybrid met Zlatan en verder alleen silversMaar die Zweden zijn allemaal zo brak
quote:
Niks mis meequote:
Het was best een goed team maar die LB zit niet in het spelquote:Op zondag 28 juli 2013 19:55 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Niks mis meemaar goed das de laatste x dat ik een team ga bouwen voor ieman anders
Vet team johquote:
Siem CDM, Paard.gif LMquote:
We zien toch niet waar je op klikt nu omdat de muis altijd onzichtbaar is bij gifcamquote:Op zondag 28 juli 2013 19:57 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
En zo werkt het dus.Het is een externe service, dus nog een test. Als er iets fout gaat ligt dat niet aan ons.
Er verschijnt een streepje onder share.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We zien toch niet waar je op klikt nu omdat de muis altijd onzichtbaar is bij gifcam
Maar klikken op Share dus
Oh dat zag ik echt niet toen hij embedded was op het forum..maar nu wel jaquote:
oh ik ben scheel, Siem kan niet. Maar paard welquote:
Eriksen 7 chem.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Boerrigter is een betere LM dan Babel hoor.
jij bent echt zo dom hequote:Op zondag 28 juli 2013 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh ik ben scheel, Siem kan niet. Maar paard wel
Vooral scheelquote:
Beide al gehad en suckten, maar prima johquote:Op zondag 28 juli 2013 19:55 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Niks mis meemaar goed das de laatste x dat ik een team ga bouwen voor ieman anders
Melikson vind ik wel aardig hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beide al gehad en suckten, maar prima joh
DS2 heeft mijn team approved dus stil nou maar kutvent.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja om een biertje mee te drinken, maar niet in FIFA.
Boilesenquote:
Wat knap. Tegen de B2 van FC Urk?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sanavanochtend nog een bazen actie
[ afbeelding ]
Nee, dat is die ploeg waar AZ van verloor op de laatste speeldag.quote:
Aha, de degradant. Die kerel mist een tackle.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat is die ploeg waar AZ van verloor op de laatste speeldag.
Zodra ik de L2 knop indruk en me besef dat ik mn poppetje nog moet besturen gaat het al fout bij mijquote:
Wanneer ga je nou eens beginnen met FM?quote:
Hier ookquote:Op zondag 28 juli 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zodra ik de L2 knop indruk en me besef dat ik mn poppetje nog moet besturen gaat het al fout bij mijBen ik meestal de bal al kwijt
Klopt, maar als je zo lang geen video's post, kun je al die gameplay opsparen hè.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens beginnen met FM?
Telkens post je in dat topic dat je het gaat spelen en vervolgens ben je verdwenen
Het is denk ik net als met je linkerhand en je rechterhand een partij op de piano spelen. Sommige mensen kunnen dat, anderen kunnen de scheiding in de hersens niet maken. Lindgren is een gezegend mens. Gezegend door god.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Een paar skills heb ik goed onder de knie maar probeer ik wat anders of een combinatie dan krijg ik meteen een counter tegen
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is denk ik net als met je linkerhand en je rechterhand een partij op de piano spelen. Sommige mensen kunnen dat, anderen kunnen de scheiding in de hersens niet maken. Lindgren is een gezegend mens. Gezegend door god.
Mooi spel johquote:Op zondag 28 juli 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt, maar als je zo lang geen video's post, kun je al die gameplay opsparen hè.
[..]![]()
Echt hè.. Het kan me gewoon echt niet meer boeien. Na al die jaren.
supur turres plsquote:Op zondag 28 juli 2013 21:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Frempungpls
haha dat is wel overdreven hoor. Ik ben ook geen skiller en toch scoor ik focking veel goals na een trucje. Het is niet zo moeilijk om een paar basic dingen te leren en die leren goed toe te passen. Zorgt voor zoveel variatie in je spel en maakt het de tegenstander zoooooooveel moeilijker.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is denk ik net als met je linkerhand en je rechterhand een partij op de piano spelen. Sommige mensen kunnen dat, anderen kunnen de scheiding in de hersens niet maken. Lindgren is een gezegend mens. Gezegend door god.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet het.quote:
idd, snel dat ding afpakkenquote:
3.5 miljoen voor het eenjarig contract van zo'n prutser.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:54 schreef poker4lifee het volgende:
UPDATE - Søren Lerby bevestigt tegenover Ajax1 dat Boerrigter voor 3 jaar tekent bij Celtic. Alleen een medische keuring staat nu nog tussen Boerrigter en zijn nieuwe werkgever.
Echt hequote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
3.5 miljoen voor het eenjarig contract van zo'n prutser.Overmars
Is ie niet helaas.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
http://wefut.nl/player/12848
Ziet er best uit als een baas.
De man met 300 miljoen miljard silver teams. Natuurlijk heeft hij daar mee gespeeldquote:
Same.quote:
Ja stond te weinig in de spits. Zo'n speler moet echt diep staan om ballen erin te koppen. Voor 25k is het een leuke IF om een keer te proberen, maar hij bracht niet echt wat ik hooptequote:
Heb je SIF Eddie toevallig al geprobeerd?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja stond te weinig in de spits. Zo'n speler moet echt diep staan om ballen erin te koppen. Voor 25k is het een leuke IF om een keer te proberen, maar hij bracht niet echt wat ik hoopte
Nee helaas. Zijn NIF was wel goed. Lijkt me wel een zeer goede spitsquote:Op zondag 28 juli 2013 23:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb je SIF Eddie toevallig al geprobeerd?
Goed gespeeld.. Ging redelijk gelijkwaardig op dacht ik.quote:
Is goed, die rode kaartquote:Op zondag 28 juli 2013 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed gespeeld.. Ging redelijk gelijkwaardig op dacht ik.Rematch? Dan pak ik mijn andere team even.
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is goed, die rode kaart2x geel voor een AI tackle, gelukkig was het laat in de wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |