PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
#WeerWatGeleerdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist trouwens dat Kaboul goed was maar hij heeft ook als CB 92 shot power. Dat wist ik dus niet.
Kippenvelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)met_pianoskills.html![]()
![]()
![]()
Waar ga je op vakantie en waar was je vorige vakantie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_weer._de_remix.html
00:42 geniaal![]()
![]()
Ben op Kreta + Santorini geweest en gaan nu naar Zuid-Frankrijk (Nice).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waar ga je op vakantie en waar was je vorige vakantie?
Hij was weer nijsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:31 schreef Patje1987 het volgende:
Nieuwe dreetje nog niet kunnen zien
Is het wat?
Ja eind augustus pas naar Portugal (ook Nice). Kreta met vrienden Zuid Frankrijk met familie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben op Kreta + Santorini geweest en gaan nu naar Zuid-Frankrijk (Nice).
Ga jij nog weg?
Haha jullie hebben nu Reijnenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:31 schreef Patje1987 het volgende:
Nieuwe dreetje nog niet kunnen zien
Is het wat?
We gaan naar Nicequote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja eind augustus pas naar Portugal (ook Nice). Kreta met vrienden Zuid Frankrijk met familie?
Haha weet ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We gaan naar Nice
De stad (http://en.wikipedia.org/wiki/Nice)
Maar andersom
Wel iets van meegekregen iddquote:
Ja je kunt daar best prima stappen heb ik begrepenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha weet ik
Met vrienden naar Nice, dat hoor je niet vaak
Met automobiel zeker
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja je kunt daar best prima stappen heb ik begrepen
Ja gewoon met de automobiel. Hadden het allemaal wel beetje gehad met die beachmaster bestemmingen.
nice is wel nicequote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja gewoon met de automobiel. Hadden het allemaal wel beetje gehad met die beachmaster bestemmingen.
Heb ik ook twee jaar terug gedaan, maar vind vliegen en zuipen op een beachmaster bestemming toch niet verkeerdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja, we zien het allemaal wel. Anders gewoon volgend jaar naar Lloret of iets dergelijks weerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb ik ook twee jaar terug gedaan, maar vind vliegen en zuipen op een beachmaster bestemming toch niet verkeerdNu gaan we alleen niet met een organisatie.
Wij waren toen naar Frejus met de autoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja, we zien het allemaal wel. Anders gewoon volgend jaar naar Lloret of iets dergelijks weer
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:42 schreef Pino0 het volgende:
Ik hoop dat er poeder en kogel brieven verstuurd worden naar de mensen die fifa 13 fut hebben ontworpen.
Ik hoop dat er poeder en kogel brieven verstuurd worden naar de mensen die fifa 13 fut hebben ontworpen.
Ey kerel, tijd geleden. Hoe gaat het?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:42 schreef Pino0 het volgende:
Als je het blijft spelen stop dan met klagenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:42 schreef Pino0 het volgende:
Jij bent gewoon fucking slecht.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:46 schreef Pino0 het volgende:
Wel grappig om te zien dat ik in divisie 1 zat met Man City (zaten 20,000 man in), dus ik kan concluderen dat ik bij de top 20,000 fifa 13 spelers zat op de Xbox.
Nu op fut, speel ik tegen dramatische spelers die mij gewoon keihard ownen. Hoezo abuse
Ik vind hem wel beter dan Harregarre wat een cunt is datquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wat een verzameling is het ook geworden in de tijd
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:46 schreef Pino0 het volgende:
Wel grappig om te zien dat ik in divisie 1 zat met Man City (zaten 20,000 man in), dus ik kan concluderen dat ik bij de top 20,000 fifa 13 spelers zat op de Xbox.
Nu op fut, speel ik tegen dramatische spelers die mij gewoon keihard ownen. Hoezo abuse
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:49 schreef BDIL het volgende:
Spurs wil Ronaldo en 1 euro voor Bale HAHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Beter lezen kerelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:49 schreef BDIL het volgende:
Spurs wil Ronaldo en 1 euro voor Bale HAHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Bale speelt goed alleen hij is niet echt consistent, aan de linkerkant bij Real heb je weinig aan een linkspoot...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |