PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Nkatha zat volgens mij juist niet in dat teamquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
2 Nkatha's voor 200 en 150, laagste bin 7.5k
Ben je trots op me DS ?
Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Santacroce in een pack.
Ben je trots op me DS?
Wat een kenners op die site zegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:50 schreef Johnbon het volgende:
Als antwoord op de vraag: Wat is klaarkomen [ afbeelding ]
Is zijn spitsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nkatha zat volgens mij juist niet in dat team
[..]
Ja.
Weer een linkje nodig? Twee Engelse, 41212 en 4312.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:55 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een gaaf bronze team voor mij?
Doe maar die van 4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weer een linkje nodig? Twee Engelse, 41212 en 4312.
Ik geef ze allebei wel, want vindt mijn spitsen in 4312 beterquote:
Ik ben vorig jaar naar de bekerfinale geweest. Buiten het standaard gedoe om met de trein bij de Kuip aan te komen, was het een hele leuke sfeer. Heracles en PSV supporters liepen kriskras door elkaar heen. Moet ook kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:58 schreef Toefjes het volgende:
Kaartjes voor de bekerfinale besteldEn daarna AZ gebeld en ik hoef gelukkig niet naar Alkmaar voor de tickets, ze sturen de kaarten in gevallen als ik gewoon naar het huisadres toe
Bazen
vindquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geef ze allebei wel, want vindt mijn spitsen in 4312 beter
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#cR6Es3GInJgXq:ps3
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#dqgWWymbnJgXs:ps3
Ooh dan klopt hetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik was het woordje "men" vergeten
Ik verwacht dat dit jaar ook wel hoor. Ik ga lekker om 11 uur sochtends naar het stadhuisplein met een maat, gaan aan het bier en we zien wel wat er gebeurtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar de bekerfinale geweest. Buiten het standaard gedoe om met de trein bij de Kuip aan te komen, was het een hele leuke sfeer. Heracles en PSV supporters liepen kriskras door elkaar heen. Moet ook kunnen natuurlijk
Zou het belachelijk vinden als AZ supporters wel in centrum welkom zijn en PSV supporters niet. Hopen dat het gewoon allemaal goed gaat zoals in Duitsland wekelijks gebeurdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit jaar ook wel hoor. Ik ga lekker om 11 uur sochtends naar het stadhuisplein met een maat, gaan aan het bier en we zien wel wat er gebeurtAZ supporters zijn in elk geval welkom in het centrum, dus dat laat ik me geen 2 keer zeggen
tsja, 50% kans hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Prijzen van Janmaat dalen. Lijkt wel of mensen een IF verwachten
Misschien dat PSV supporters in de oude haven ondergebracht worden en de AZ'ers op het stadhuisplein ofzo. Of omgekeerd. Op zich wel slim om dat van te voren uit te zoeken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zou het belachelijk vinden als AZ supporters wel in centrum welkom zijn en PSV supporters niet. Hopen dat het gewoon allemaal goed gaat zoals in Duitsland wekelijks gebeurd
Hoe weet je dat hij het is dan? Verder denk ik niet dat mensen 4 of 5k voor die speler gaan betalen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Haaai undercutter en lurker Thad
Jammerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij het is dan? Verder denk ik niet dat mensen 4 of 5k voor die speler gaan betalen.
Oh jij had mijn prijs overgenomen zie ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij undercut ons nu ook met die CM en die CB
Nkatha heb ik er nog niet op gezet, wel heb ik die CM erop gezet en een paar minuten daarna zette jij die van jou er ook voor 1k op.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh jij had mijn prijs overgenomen zie ik![]()
Wel jammer van Thad ja
jij snapt hemquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Want het kan van wel, maar het kan ook van niet
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Haaai undercutter en lurker Thad
Vorig seizoen was ik er ook bij en was ook alles door elkaar joh. Het is de beker maarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dat PSV supporters in de oude haven ondergebracht worden en de AZ'ers op het stadhuisplein ofzo. Of omgekeerd. Op zich wel slim om dat van te voren uit te zoeken.
Maar denk dat het gewoon door elkaar is hoor. Hopen dat de Feyenoorders die dag gewoon lekker hemelvaart gaan vieren.
Oh oke, naja goed aangevoeld danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nkatha heb ik er nog niet op gezet, wel heb ik die CM erop gezet en een paar minuten daarna zette jij die van jou er ook voor 1k op.
Ik weet het nietquote:
Dit jaar ook?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ik er ook bij en was ook alles door elkaar joh. Het is de beker maar
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
Boys ik kan geen teamnamen op mn mobiel zien dus heb maar gewoon 150sp en een bin gedaan![]()
Weet ik niet, maar waarom zou het dit jaar niet kunnen? Ga je heen? Misschien kunnen we dan zwaaien. Zou ook wel weer heen willen. Al is het puur voor het stadion en de ambiance die er is als er gescoord wordt en het hele stadion op z'n huisvesten schud. Heerlijk.quote:
Hoeveel accounts heb jij dan wel niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
Boys ik kan geen teamnamen op mn mobiel zien dus heb maar gewoon 150sp en een bin gedaan![]()
Haha, dat bedoelde ik eigenlijk ook, of je dit jaar weer gaatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:20 schreef leoon. het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar waarom zou het dit jaar niet kunnen? Ga je heen? Misschien kunnen we dan zwaaien. Zou ook wel weer heen willen. Al is het puur voor het stadion en de ambiance die er is als er gescoord wordt en het hele stadion op z'n huisvesten schud. Heerlijk.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkocht hij goed voor 5K
Hij heeft er echt ziek veelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heb jij dan wel niet?
Ik wil eerst mijn Messi verkopenquote:
Oh op die fiets haha! Ik zat net terug te lezen en zag dat je heen ging idd.. Maar even serieus, is er geen buscombi? Vorig jaar was voor beide supporters buscombi en super weinig voor eigen vervoer..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat bedoelde ik eigenlijk ook, of je dit jaar weer gaatNet 2 kaartjes besteld, was het vergeten, maar zag op facebook dat al 10.000 kaarten verkocht zijn van de 17.500. Dus maar snel even geregeld
quote:Informatie AZ - PSV 09/05/2013
Competitie:
KNVB beker
Datum en aanvang:
Donderdag 9 mei 2013, 18.00 uur
Verkoop:
Medio maart volgt meer informatie over deze wedstrijd. Houd hiervoor PSV.nl in de gaten.
Terug naar boven
Want wie wil er geen sjaal in Meiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:25 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga ook naar de bekerfinale!
Bij ons is de verkoop nog niet begonnen dacht ik, net wel kaartje gekocht voor roda - psv!
Vorig jaar was het inderdaad leuk, met een zeer goede sfeer en ook het Fan plein was leuk!
Tip voor psv'ers : mocht je niet erg ruim bij kas zitten, laat dat sjaaltje liggen (van 10¤) en koop er meer bier van, na de bekerfinale zijn ze bij de fanstore voor 5¤ op te halen..
hee marsie nog scooters gekopt jonge?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:25 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga ook naar de bekerfinale!
Bij ons is de verkoop nog niet begonnen dacht ik, net wel kaartje gekocht voor roda - psv!
Vorig jaar was het inderdaad leuk, met een zeer goede sfeer en ook het Fan plein was leuk!
Tip voor psv'ers : mocht je niet erg ruim bij kas zitten, laat dat sjaaltje liggen (van 10¤) en koop er meer bier van, na de bekerfinale zijn ze bij de fanstore voor 5¤ op te halen..
Ik ga niet met de buscombi, omdat ik zelf uit Rotterdam kom. Dat is natuurlijk onzin om dan heen en weer naar Alkmaar te gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:25 schreef leoon. het volgende:
[..]
Oh op die fiets haha! Ik zat net terug te lezen en zag dat je heen ging idd.. Maar even serieus, is er geen buscombi? Vorig jaar was voor beide supporters buscombi en super weinig voor eigen vervoer..
Is het al wel voor psv in de verkoop?
[..]
Ja er wordt bier geschonken bij het stadion en binnen de hekken ook + daar is ook muziek e.d.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga niet met de buscombi, omdat ik zelf uit Rotterdam kom. Dat is natuurlijk onzin om dan heen en weer naar Alkmaar te gaanPlus het lijkt me mooier om op het stadhuisplein te feesten dan bij het stadion. Al is het ook wel de moeite van het uitzoeken waard of er bij het stadion bier geschonken wordt
Vorig jaar was het gewoon koudquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Want wie wil er geen sjaal in Mei
Ja, dat wordt er. Althans, toen ik er was.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga niet met de buscombi, omdat ik zelf uit Rotterdam kom. Dat is natuurlijk onzin om dan heen en weer naar Alkmaar te gaanPlus het lijkt me mooier om op het stadhuisplein te feesten dan bij het stadion. Al is het ook wel de moeite van het uitzoeken waard of er bij het stadion bier geschonken wordt
dit jaar ook als het zo door gaatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vorig jaar was het gewoon koud
[..]
Ja, dat wordt er. Althans, toen ik er was.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vorig jaar was het gewoon koud
[..]
Ja, dat wordt er. Althans, toen ik er was.
Kun je goed je verdriet wegdrinkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]Briljant. heb de dag er na vrij gevraagd op mijn werk, dus komt goed
Nou, ik vind zo'n dag meemaken al heel wat, ik ga al van een nederlaag uit eigenlijk. En hier zullen we nog vele jaartjes op moeten teren. Ga jij ?quote:
Ik wil wel. Maar ik heb eigenlijk al teveel geld uit gegeven aan kaartjes voor feesten/festivals.. En ik moet er rekening mee houden dat ik daar ook al geld uit geef (50-100 euro). En ik zit nu al krap bij kasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik vind zo'n dag meemaken al heel wat, ik ga al van een nederlaag uit eigenlijk. En hier zullen we nog vele jaartjes op moeten teren. Ga jij ?
Ik heb 12 mei een feest gelijk er achter aanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil wel. Maar ik heb eigenlijk al teveel geld uit gegeven aan kaartjes voor feesten/festivals.. En ik moet er rekening mee houden dat ik daar ook al geld uit geef (50-100 euro). En ik zit nu al krap bij kas
Dus nee, ik denk het niet...
12 mei 2013. Een mooie dagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 12 mei een feest gelijk er achter aanMaar zijn inderdaad keuzes. PSV zal dit nog vaker meemaken, dus in jouw positie had ik ook voor de feesten gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Jaa daarom. Want zo'n dagje kost al gauw 100 euro..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 12 mei een feest gelijk er achter aanMaar zijn inderdaad keuzes. PSV zal dit nog vaker meemaken, dus in jouw positie had ik ook voor de feesten gegaan
Dat is nog niet eens een 8-urige werkdag hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:42 schreef Thorb het volgende:
Weer thuis, van half 9 tot 16.00 ben ik niet meer gewend
Weet ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens een 8-urige werkdag hoor
Gewoon veel lesuren gehad vandaag? Of een lange dag ter ere van iets bijzonders?quote:
Eerst bijles geven, daarna 4 uur les, daarna 2 uur wachten op mondeling en daarna mondeling zelfquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon veel lesuren gehad vandaag? Of een lange dag ter ere van iets bijzonders?
mietjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:42 schreef Thorb het volgende:
Weer thuis, van half 9 tot 16.00 ben ik niet meer gewend
bijles, mondeling en nog een keer mondeling.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerst bijles geven, daarna 4 uur les, daarna 2 uur wachten op mondeling en daarna mondeling zelf
Pfoe. Dat wordt op tijd naar bed vanavond.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerst bijles geven, daarna 4 uur les, daarna 2 uur wachten op mondeling en daarna mondeling zelf
Leukste thuis?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij wil rijstbal iets leren over zijn mondelinge talenten?
Jij slaapt ook niet zoveel zeker, altijd vroeg wegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pfoe. Dat wordt op tijd naar bed vanavond.
Wat is niet veel? Ik denk dat ik eerder op bed lig dan menig Fok!-erquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij slaapt ook niet zoveel zeker, altijd vroeg weg?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zal het maar vragen dan
hoe ging je mondeling thorb
Ik denk het ook, in ieder geval voor half 1quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is niet veel? Ik denk dat ik eerder op bed lig dan menig Fok!-er
N0ir/crookk slaapt soms 2 uurquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is niet veel? Ik denk dat ik eerder op bed lig dan menig Fok!-er
7 voor Engels, ik blij als ik zie wat anderen hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zal het maar vragen dan
hoe ging je mondeling thorb
Royquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:51 schreef Roypsv het volgende:
Iemand die coins verkoopt op ps3 en paypal accepteerd?
haaaaa jou ondertitel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:51 schreef Roypsv het volgende:
primaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
N0ir/crookk slaapt soms 2 uur
Maar ik slaap meestal 6 uurtjes
[..]
7 voor Engels, ik blij als ik zie wat anderen hebben
tsja zo ben ik nou eenmaalquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat niemand dat deed, maar jij zo'n attente knul bent.
Kevin.
who da fuck are you !!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef Revontulet het volgende:
Roy, Marcie...nu alleen nog GJE en Stoereboii nog en alle helden van froegah zijn terug.
Roy is een harde baas!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef Revontulet het volgende:
Roy, Marcie...nu alleen nog GJE en Stoereboii nog en alle helden van froegah zijn terug.
Is goed. Maar wat wil je met xbox coins dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik wil godverdomme coins kopen via paypal ;s
kapotkankerenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Roy is een harde baas!
[..]
Is goed. Maar wat wil je met xbox coins dan?
Ik denk dat ik daar doordeweeks ook ongeveer aan zit, misschien een half uurtje meer. Maar dan heb ik vaak in het weekend wel een paar uurtjes in te halenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
N0ir/crookk slaapt soms 2 uur
Maar ik slaap meestal 6 uurtjes
Royquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:51 schreef Roypsv het volgende:
gullie moedersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Echt ezels die daar intrappen inderdaad
accepteertquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:51 schreef Roypsv het volgende:
Ja mja, beste az laat ons winnenquote:
mertens is toch kk slecht man, presteert aleen tegen frotclubsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:56 schreef StijnDa het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)-duels-schorsen.html
Dit schiet niet op![]()
We missen elke week weer sleutelspelers.
Ja wie zou er nou niet zijn handen in het vuur steken voor Roykkbalquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Roypsv het volgende:
IEMAND PS3 COINS VERKOPEN VOOR PAYPAL CASHMONEYZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
thorb staat garant
Calimeroquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Buiten het feit dat Mertens iets ontzettends doms heeft gedaan, vind ik het wel apart dat bij PSV dit soort dingen altijd in een onderzoek uitkomen, terwijl er genoeg andere dingen zijn gebeurd waar niets mee gedaan is
Ah, ik vroeg me al af wanneer er een Calimero-opmerking zou komenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Buiten het feit dat Mertens iets ontzettends doms heeft gedaan, vind ik het wel apart dat bij PSV dit soort dingen altijd in een onderzoek uitkomen, terwijl er genoeg andere dingen zijn gebeurd waar niets mee gedaan is
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die moeten we ook winnen hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja mja, beste az laat ons winnen
[..]
mertens is toch kk slecht man, presteert aleen tegen frotclubs
Hoeveel heb je nodigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Roypsv het volgende:
IEMAND PS3 COINS VERKOPEN VOOR PAYPAL CASHMONEYZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
thorb staat garant
Van 9-tot-5 mentaliteitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo nog 1 minuut dan zit het er weer op.
quote:
Haha neequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
He Reemi dit vind ik niet kunnen. Geef die beste jongen gewoon 380k
Echt zo dom he. Net zoals van die mensen die een fout maken en dan zeggen van even kijken of je oplet.quote:
Dan zit het er helemaal niet op, 2 minuten geledenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik heb ook nog eens standby vanaf 6 tot morgenochtend.
Ja want ik had echt geen idee dat niemand dat serieus op in zou gaan en iedereen alleen maar met Calimero dingen zou gaan komenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt zo dom he. Net zoals van die mensen die een fout maken en dan zeggen van even kijken of je oplet.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:04 schreef Roypsv het volgende:
Reemi 280k 38 euro ?
ik betaal wel eerst np
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:04 schreef Roypsv het volgende:
Reemi 280k 38 euro ?
ik betaal wel eerst np
Nee je bent een uitzonderlijk talent!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:04 schreef quer het volgende:
Ik speel nu career mode , na een half seizoen bij ajax die het uitstekend doet 1e en pogba gekocht.
Heb ik nu een aanbieding uit Engeland, namelijk Arsenal
is het gebruikelijk dat je al gevraagd wordt als coach op de helft van het seizoen?
ja wil eigenlijk gewon van confetti kopen daar heb ik ongeveer miljoen van gekocht maar die kan alleen ideal en dat heb ik nu nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
Roy heeft wel eens eerder coins gekocht hier, toch?
Dankjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee je bent een uitzonderlijk talent!
Geen vaste dag en anders woensdag.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
Wanneer doen ze ook alweer die happy hours? Maandag, Dinsdag of woensdag? Ik vergeet dat steeds
Oke thanks. Dus nog even wachten met Ibarbo of denk je dat het weinig uitmaakt wat betreft prijs verschil?quote:
Ik heb Nkatha voor 2400 verkochtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
Wanneer doen ze ook alweer die happy hours? Maandag, Dinsdag of woensdag? Ik vergeet dat steeds
Ik zou nog even wachten, zit al een paar dagen stabiel rond 70k en dnek niet dat hij heel veel gaat stijgen, komt er een HH gaat ie nog wel droppen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke thanks. Dus nog even wachten met Ibarbo of denk je dat het weinig uitmaakt wat betreft prijs verschil?
dat soort mensenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt zo dom he. Net zoals van die mensen die een fout maken en dan zeggen van even kijken of je oplet.
Doe niet zo pauper man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke thanks. Dus nog even wachten met Ibarbo of denk je dat het weinig uitmaakt wat betreft prijs verschil?
Voor mijn begrip: een ROI van 1500%?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb Nkatha voor 2400 verkocht
Toch mooi 16x over de kop
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor mijn begrip: een ROI van 1500%?
ff geld terugvragen nuquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb ze al verkocht.
Jij ook bedankt roy
Roypsv wilde gewoon graag een steentje bijdragen aan wefutquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:16 schreef poker4lifee het volgende:
pssh Reemi echt de man van de oplichtersprijzen hier
Risico is hoger want paypal hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:16 schreef poker4lifee het volgende:
niks voor niks winnaar van de #SMLENO cupquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:16 schreef poker4lifee het volgende:
En ze stinken er allemaal inquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:16 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Roypsv wilde gewoon graag een steentje bijdragen aan wefut
Het is gewoon vervelend dat we allebei zo geforceerd niet sweaty willen spelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het werd maar 0-1 door een goal van Pearce in de 86e minuut dus dat viel best mee. Ik had 11 schoten en hij 3 maar hij kwam 1x alleen op de keeper af met Nouble. Ik had wat longshots en zijn keeper had een aantal goede reddingen.
Ik zou echt keihard sweaty spelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend dat we allebei zo geforceerd niet sweaty willen spelen
ja iddquote:
yeah daar hield mijn post zelfs al rekening meequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Risico is hoger want paypal he
(nog altijd een oplichter)
Echt vervelend ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
Had je m'n post nog gezien over dat inloggen onthouden? Word elke keer uitgelogd terwijl vinkje wel aan staat
Zoals ik net speelde speel ik altijd hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend dat we allebei zo geforceerd niet sweaty willen spelen
Jij speelt altijd geforceerd niet sweaty?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoals ik net speelde speel ik altijd hoor
Echt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoals ik net speelde speel ik altijd hoor
Ik speel altijd niet sweatyquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij speelt altijd geforceerd niet sweaty?
whoehahaha neejohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
Nou ja, ik vind het in ieder geval niet echt leuk meer om zo fifa te doen
Hele tijd een hele vrijstaande man laten lopen, omdat je hem dan met een hoge steekbal aan zou moeten spelen etc.
Ik heb vrijdag statistiekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:21 schreef DuTank het volgende:
Ik heb volgende week een tentamen over statistiek. Maar wat een simpele shit zeg
In het oefententamen staan een x-aantal rekenopdrachten, maar alles is af te leiden uit het formuleblad. Oftewel getalletjes in formules invullen en op naar de volgende
Alleen nog de theoretische kennis op gaan doen dus....
Ik heb de klacht bij Reemi maar ingediend (dan krijg je wel reactie). Het was weer Pascal zijn foutquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja idd
[..]
yeah daar hield mijn post zelfs al rekening mee
Ik wil wel potje H2H?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:21 schreef StijnDa het volgende:
Emenike + eto'oEr is ook gewoon niks tegen te beginnen als je met je CB een half veld achter hun aan moet. Herinnert me eraan waarom ik ook alweer was gestopt met random FUT wedstrijden.
Terug naar H2H of potjes tegen jullie
ohja jij deed ook psycho he, welk jaar zat jij ook alweer?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:21 schreef DuTank het volgende:
Ik heb volgende week een tentamen over statistiek. Maar wat een simpele shit zeg
In het oefententamen staan een x-aantal rekenopdrachten, maar alles is af te leiden uit het formuleblad. Oftewel getalletjes in formules invullen en op naar de volgende
ahh oke lolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb de klacht bij Reemi maar ingediend (dan krijg je wel reactie). Het was weer Pascal zijn fout
(cookie 1 uur geldig)
Heb je al iets gedaan voor financequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
Nou ja, ik vind het in ieder geval niet echt leuk meer om zo fifa te doen
Hele tijd een hele vrijstaande man laten lopen, omdat je hem dan met een hoge steekbal aan zou moeten spelen etc.
Wij mogen geen formulebladquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:21 schreef DuTank het volgende:
Heb al wel wat gedaan, maar denk dat ik het alsnog ga verneukenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je al iets gedaan voor finance?
Heb net zo'n toetsje gedaan, wat pittiger dan ik dacht
Gefixt. Blijft nu een maand ingelogd als het goed is. Zo niet, let me know.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
Had je m'n post nog gezien over dat inloggen onthouden? Word elke keer uitgelogd terwijl vinkje wel aan staat
Bij ons heette dat nog Ondernemingsfinanciering. Die schaar ik direct bij de moeilijkste vakken in mijn studie destijdsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb al wel wat gedaan, maar denk dat ik het alsnog ga verneukenVind het echt best lastig
Godverdomme ik ben jaloers. Jij gaat bier drinken en veel eten en ik ga studerenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar niet nu![]()
Moet zo de trein hebben, onbeperkt wokken in Heerlen
2e jaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja jij deed ook psycho he, welk jaar zat jij ook alweer?
[..]
ahh oke lolthx
Ja de formules zijn niet echt lastig, maar het zijn er zoveelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij ons heette dat nog Ondernemingsfinanciering. Die schaar ik direct bij de moeilijkste vakken in mijn studie destijds
ahh okequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
2e jaarZo triest, ik had al klaar kunnen zijn.
Sterkte kerelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godverdomme ik ben jaloers. Jij gaat bier drinken en veel eten en ik ga studeren
lol_mboquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:21 schreef DuTank het volgende:
Inderdaad. En je kan die formules wel in je kop stampen ofzo, maar er zitten hele theorieen en verhalen achter, die je ook moet kunnen uitleggen. Nu heb ik er inmiddels minder moeite mee, maar ik weet nog dat ik het echt een grote wirwar vondquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja de formules zijn niet echt lastig, maar het zijn er zoveel
En dan allemaal door elkaar gebruiken.
Nee, ik heb eerst een half jaar een andere studie gedaan. En bij deze studie al een jaar studie vertraging (ok vooruit, dan was ik nu bezig met afstuderen)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh okehoe bedoel je? Dat je er al allemaal vakken bij had kunnen doen qua tijd?
ahh zo, zondequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerst een half jaar een andere studie gedaan. En bij deze studie al een jaar studie vertraging (ok vooruit, dan was ik nu bezig met afstuderen)
Nee, inb4 VDM die iets over hem gaat zeggenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:35 schreef ThadCastle het volgende:
Zit AJAX___NR_1_____AF_C_A
Van het EA forum ook hier?
VDM. Daar lijkt hij tenminste wel op.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:35 schreef ThadCastle het volgende:
Dat wordt ruzie maken bij de vrije trappenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, inb4 VDM die iets over hem gaat zeggen
So close.quote:
Dat is meer iemand voor XBWquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:35 schreef ThadCastle het volgende:
en de corners. En de penalties.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat wordt ruzie maken bij de vrije trappen
je kan jezelf niet zien in de lijst?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom sta in niet in de week top 100?
Er is iemand in de bronze discussion lounge die tegen alle spelers met meer dan 70+ pace isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja toen ik nog wel eens op het EA Forum lurkte vond ik het al een rare knul
Ik heb mezelf wel eens zien staan in de lijst volgens mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan jezelf niet zien in de lijst?
Ja, bij mij staan ze op blackboard erbijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh zo, zonde![]()
Hoe kom jij btw aan je oefententamens, gewoon toevallig op blackboard bij dat vak?
Als ik van elk vak oefententamens zou hebben zou het helemaal feest zijn![]()
En joho lid ben je hopelijk al?
ohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb mezelf wel eens zien staan in de lijst volgens mij
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme dat ze die tering coupon bonds lekker zelf houden. Tyfus dingen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme dat ze die tering coupon bonds lekker zelf houden. Tyfus dingen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik moet zo lachen om die filmpjes van die manIk zou ook wel de loterij willen winnen
Maar zoveel formules zijn het toch niet of ligt dat aan mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zit ook wel te genieten zo nu en dan ja. Kom er alleen achter dat ik misschien toch wat eerder had moeten beginnen
Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar de zon straalde toch maar mooi vanochtend aan een strak blauwe luchtquote:
hier anders niet hoor. De hele dag al grijs. Zal wel aan Brabant liggenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar de zon straalde toch maar mooi vanochtend aan een strak blauwe lucht
Het zal uiteindelijk ook wel meevallenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar zoveel formules zijn het toch niet of ligt dat aan mij?
Toen ik op de fiets zat was het mistigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar de zon straalde toch maar mooi vanochtend aan een strak blauwe lucht
Dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hier anders niet hoor. De hele dag al grijs. Zal wel aan Brabant liggen
ja achter de wolken schijnt de zon altijd haha dus dan best grappig dat ik zei dat de zon straalde. doet ie toch wel, snap je?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen ik op de fiets zat was het mistig
En terug was er regen
Prachtge zon wel achter de wolken.
ja zullen we nu dan een discussie houden of hij ontploft of sterftquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja achter de wolken schijnt de zon altijd haha dus dan best grappig dat ik zei dat de zon straalde. doet ie toch wel, snap je?
Daar waren we al uit toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja zullen we nu dan een discussie houden of hij ontploft of sterft
Wat the neuk is nou weer JoHo?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, bij mij staan ze op blackboard erbij
JoHo ben ik inderdaad lid van, morgen ga ik ook de samenvatting even halen
Welke uni zit jij?
Oh is even kijken dan. Heb voor volgende week nog Privaatrecht, Woningfinanciering en Human Resource Management staanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee
O.a. reisverzekeringen (maar ook samenvattingen voor studies)
[ afbeelding ]
Gebruik ik ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs, die filmpjes heb je echt geen ruk aan. Die slides zijn onleesbaar
uit Westervoort?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
Niemand levert de kwaliteit video college's die Bob van den Brand ons wel gaf.
Baas Bobquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
Niemand levert de kwaliteit video college's die Bob van den Brand ons wel gaf.
Ik zet ze er iedere keer voor 400 open bid op. I'm such a bad assquote:
Het fenomeen cijfersgooien niet kennenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
https://twitter.com/CijferRating
Wtf is deze?
Ook Leidenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, bij mij staan ze op blackboard erbij
JoHo ben ik inderdaad lid van, morgen ga ik ook de samenvatting even halen
Welke uni zit jij?
en sommigen die het niet kut vindenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het fenomeen cijfersgooien niet kennen.
Undercutterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verkopen vrij makkelijk voor 400 op de xbox.
Alles is makkelijker op de xboxquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verkopen vrij makkelijk voor 400 op de xbox.
Ziet er wel echt uit als iets wat mijn leven incompleet maakt jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het fenomeen cijfersgooien niet kennen.
I am very bad with this websitequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
https://twitter.com/Berbatov_Dimi
Dimi
zo jammer dat hij weg is bij United, nog erger dat hij amper speeltijd kreegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
https://twitter.com/Berbatov_Dimi
Dimi
Die tyfus club van jou ook he.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zo jammer dat hij weg is bij United, nog erger dat hij amper speeltijd kreeg
Berba spinquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zo jammer dat hij weg is bij United, nog erger dat hij amper speeltijd kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |