PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Nkatha zat volgens mij juist niet in dat teamquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
2 Nkatha's voor 200 en 150, laagste bin 7.5k
Ben je trots op me DS ?
Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Santacroce in een pack.
Ben je trots op me DS?
Wat een kenners op die site zegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:50 schreef Johnbon het volgende:
Als antwoord op de vraag: Wat is klaarkomen [ afbeelding ]
Is zijn spitsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nkatha zat volgens mij juist niet in dat team
[..]
Ja.
Weer een linkje nodig? Twee Engelse, 41212 en 4312.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:55 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een gaaf bronze team voor mij?
Doe maar die van 4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weer een linkje nodig? Twee Engelse, 41212 en 4312.
Ik geef ze allebei wel, want vindt mijn spitsen in 4312 beterquote:
Ik ben vorig jaar naar de bekerfinale geweest. Buiten het standaard gedoe om met de trein bij de Kuip aan te komen, was het een hele leuke sfeer. Heracles en PSV supporters liepen kriskras door elkaar heen. Moet ook kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:58 schreef Toefjes het volgende:
Kaartjes voor de bekerfinale besteldEn daarna AZ gebeld en ik hoef gelukkig niet naar Alkmaar voor de tickets, ze sturen de kaarten in gevallen als ik gewoon naar het huisadres toe
Bazen
vindquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geef ze allebei wel, want vindt mijn spitsen in 4312 beter
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#cR6Es3GInJgXq:ps3
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#dqgWWymbnJgXs:ps3
Ooh dan klopt hetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik was het woordje "men" vergeten
Ik verwacht dat dit jaar ook wel hoor. Ik ga lekker om 11 uur sochtends naar het stadhuisplein met een maat, gaan aan het bier en we zien wel wat er gebeurtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar de bekerfinale geweest. Buiten het standaard gedoe om met de trein bij de Kuip aan te komen, was het een hele leuke sfeer. Heracles en PSV supporters liepen kriskras door elkaar heen. Moet ook kunnen natuurlijk
Zou het belachelijk vinden als AZ supporters wel in centrum welkom zijn en PSV supporters niet. Hopen dat het gewoon allemaal goed gaat zoals in Duitsland wekelijks gebeurdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit jaar ook wel hoor. Ik ga lekker om 11 uur sochtends naar het stadhuisplein met een maat, gaan aan het bier en we zien wel wat er gebeurtAZ supporters zijn in elk geval welkom in het centrum, dus dat laat ik me geen 2 keer zeggen
tsja, 50% kans hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Prijzen van Janmaat dalen. Lijkt wel of mensen een IF verwachten
Misschien dat PSV supporters in de oude haven ondergebracht worden en de AZ'ers op het stadhuisplein ofzo. Of omgekeerd. Op zich wel slim om dat van te voren uit te zoeken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zou het belachelijk vinden als AZ supporters wel in centrum welkom zijn en PSV supporters niet. Hopen dat het gewoon allemaal goed gaat zoals in Duitsland wekelijks gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |