PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Op het jeugd-EK viel iedereen door de mandquote:Op zondag 28 juli 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat dat prima voetballen wel reuze mee valt. Zeker op dat EK viel hij zwaar door de mand
Aangezien je een echte Ajaxwatcher bent, geloof ik je meteen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat dat prima voetballen wel reuze mee valt. Zeker op dat EK viel hij zwaar door de mand
Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ebecilio scoorde ooit eens een hattrick, onbegrijpelijk dat hij verkocht is.
Bedankt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aangezien je een echte Ajaxwatcher bent, geloof ik je meteen.
oke.. maar zag hier niemand doen alsof hij belachelijk goed is ofzo vandaarquote:Op zondag 28 juli 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die doen alsof hij belachelijk goed is wil niet zeggen dat jij er een van bent
Belangrijke goals maken of 3 wedstrijden tegen een flutploegje eenmalig is natuurlijk ook hetzelfdequote:
aangezien reemi een heldige squad builder optie ingebakken heeft moet ik hem gelijk geven.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aangezien je een echte Ajaxwatcher bent, geloof ik je meteen.
Voor mij is de belangrijkste taak van een spits om belangrijke goals te maken en dat deed hij vorig seizoen tegen NAC toen de wedstrijd niet liep en gisteren stond hij weer op de goede plek bij de 2-2.quote:
Tja, jij redeneert op basis van 1 faalwedstrijd van Jong Oranje terwijl de "hysterische" Ajacieden hem een heel seizoen gezien hebben.quote:
Alsof Siggy zoveel belangrijke goals heeft gemaakt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Belangrijke goals maken of 3 wedstrijden tegen een flutploegje eenmalig is natuurlijk ook hetzelfde
Niemand heeft hem een heel seizoen gezien want hij speelde bij lange na niet het hele seizoen. En ik heb vrijwel net zoveel gezien van Ajax en het kon me echt niet bekoren, zeker niet in orde van grootte als er over hem gesproken wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tja, jij redeneert op basis van 1 faalwedstrijd van Jong Oranje terwijl de "hysterische" Ajacieden hem een heel seizoen gezien hebben.
Tegen PSV maakte hij toch een belangrijkequote:Op zondag 28 juli 2013 14:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alsof Siggy zoveel belangrijke goals heeft gemaakt.Hij heeft amper gespeeld.
Thanks man.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was alweer een tijdje niet op wefut geweest. Player suggestion ziet er goed uit!
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niemand heeft hem een heel seizoen gezien want hij speelde bij lange na niet het hele seizoen. En ik heb vrijwel net zoveel gezien van Ajax en het kon me echt niet bekoren, zeker niet in orde van grootte als er over hem gesproken wordt.
Was me ook opgevallen inderdaad, klikte ergens per ongeluk op en toen ik terug ging stond hij er nog.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thanks man.Ook gezien dat je de squad builder kunt wegklikken zonder je spelers te verliezen?
Had hem een tijdje geleden voor 2k verkocht volgens mij.quote:
Zoals het er nu staat zie ik niet veel reden om er andere spelers neer te zetten dan gewoon te upgraden. Denk niet dat je veel aan Benatia hebt tov Ogbonna.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Ok, ik heb nu +-180k en dit team. Wat zijn leuke dingen die ik hiermee kan doen.
[ afbeelding ]
Misschien IF Konko (25k), TOTS Benatia (65k)? Andere suggesties? Behalve Marchetti.
KPB op de plek van Vidalquote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Ok, ik heb nu +-180k en dit team. Wat zijn leuke dingen die ik hiermee kan doen.
[ afbeelding ]
Misschien IF Konko (25k), TOTS Benatia (65k)? Andere suggesties? Behalve Marchetti.
Nee johquote:Op zondag 28 juli 2013 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was me ook opgevallen inderdaad, klikte ergens per ongeluk op en toen ik terug ging stond hij er nog.![]()
Zijn jullie klaar voor FUT14?
Wat wordt Poulsen eigenlijk?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:25 schreef wieisboos het volgende:
dit zouden zijn stats moeten zijn. Met 5* skills uiteraard
[ afbeelding ]
Hmmm. VOET12 was hij wel erg goed, heb hem dit jaar nog niet gebruikt.quote:
In het echt wint de langste ook niet 100%quote:Op zondag 28 juli 2013 14:49 schreef ThadCastle het volgende:
Zelao kan geen header winnen van http://wefut.nl/player/5443
Nee maar 0 van 2 headers is een beetje debiel.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
In het echt wint de langste ook niet 100%
Nice, het ziet er goed uit, lekker clean. Futhead vind ik veel te druk. Ik hoop dat het gaat lukken om wat meer publiciteit te krijgen, met dit soort sites is het volgens mij lastig om mensen te laten overstappen. Misschien met de release van Fifa 14 even een ddos aanval op futhead ofzoquote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee johEr komt nog veel meer! Al is een deel daarvan ook al af, maar nog niet gepubliceerd.
We moeten eigenlijk proberen eerder open te zijn dan futhead.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Nice, het ziet er goed uit, lekker clean. Futhead vind ik veel te druk. Ik hoop dat het gaat lukken om wat meer publiciteit te krijgen, met dit soort sites is het volgens mij lastig om mensen te laten overstappen. Misschien met de release van Fifa 14 even een ddos aanval op futhead ofzo
Ik weet niet of je het kan, maar een goede app of website die mobiel goed werkt is er nog niet echt volgens mij.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef Reemi het volgende:
Net dat zilveren toernooi gewonnen, nog nooit zo'n simpel toernooi gespeeld.7-2 in de finale
[..]
Nee johEr komt nog veel meer! Al is een deel daarvan ook al af, maar nog niet gepubliceerd.
Website werkt mobiel volledigquote:Op zondag 28 juli 2013 15:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het kan, maar een goede app of website die mobiel goed werkt is er nog niet echt volgens mij.
Op WP ziet hij er zo uit.quote:
Jup. Hij is niet geoptimaliseerd, maar werkt wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op WP ziet hij er zo uit.
[ afbeelding ]
Je kan dan wel heen en weer schuiven om de rest van het team in beeld te brengen. Is dat hetzelfde als op Android/iOS?
totaal nutteloos dusquote:Op zondag 28 juli 2013 15:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
76 rated met low/high workrates. nog steeds zo traag als dikke stront door een trechter
Maar wel goud, nicequote:Op zondag 28 juli 2013 15:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
76 rated met low/high workrates. nog steeds zo traag als dikke stront door een trechter
Hoe kom je aan al die ratings?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja Wijnaldum heeft 3* WFquote:Op zondag 28 juli 2013 15:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Serieus!? Zijn er wat leuke verbeteringen bij PSV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |