SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook niet op die phone app? Las dar iets over
Heb het geprobeerd, maar ook via die weg kan ik geen fifa points vindenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook niet op die phone app? Las dar iets over
Als je Wallyson verkoopt heb je wel een hele hoge ROI.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:21 schreef dion_v_k het volgende:
Wallyson en Quintero zijn ook flink gezakt sinds gisteren
precies. das gewoon bagger. 2 jaar geleden was het veel tofferquote:Op woensdag 18 september 2013 16:29 schreef DutchSL het volgende:
IF's hebben dus weer dezelfde mini-upgrades als vorig jaar, jammer.
Op de ps3 gaat hij toch voor veel meer?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Een dealtje, eindelijk...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Een dealtje, eindelijk...
[ afbeelding ]
Laagste BIN is 950c, en daarna 1000c. En wilde m een beetje vlot weer kwijt.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op de ps3 gaat hij toch voor veel meer?
vanochtend even gehad. daarna was het wegquote:Op woensdag 18 september 2013 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen met een error op de webapp?
[ afbeelding ]
Raar moment om te stoppenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was serieus weer net gestopt met zoeken omdat ik niks kon vinden
Het is wel vermoeiend als ik niks kan vinden, ik hoop dat het vanavond beter gaat.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Raar moment om te stoppenIk kwam terug, hij stond op de 58ste min zelfs
Codes zijn andersquote:Op woensdag 18 september 2013 16:43 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft iemand al geprobeerd of je kan tamperen?
Waar zoeken jullie invredes naam op? Kennen jullie al die silvers hé? Kan überhaupt niks vinden op de 59th min....quote:Op woensdag 18 september 2013 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel vermoeiend als ik niks kan vinden, ik hoop dat het vanavond beter gaat.
Broer van VDM?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:55 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze... Die pace is wel ziek zeg...
die gast inslaan voor St. Patricksquote:Op woensdag 18 september 2013 16:55 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
do you play footbollyquote:Op woensdag 18 september 2013 16:55 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alle bevalling gemist zo te zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog 5 minuten en dan naar huis scheuren voor GTA 5.
en ook natuurlijk om mijn dochter te zien.
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog 5 minuten en dan naar huis scheuren voor GTA 5.
Ze heet Joy.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb alle bevalling gemist zo te zien.
Bij allen goed verlopen? Namen?
Nog langs flitspalen gereden?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze heet Joy.
Ging wel redelijk goed moest nog naar ziekenhuis scheurenmaar alles is goed gekomen!
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
die gast inslaan voor St. Patrickshaha! Jammer joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IvoorkustDrogba?
Ik hoop het nietquote:
Leuke naam! Mijn ouders hebben elkaar ontmoet in een discotheek in Eindhoven en die heette Joy, als ik een meisje was geweest, dan hadden ze me Joyce genoemd. Nu heet ik Roy.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze heet Joy.
Ging wel redelijk goed moest nog naar ziekenhuis scheurenmaar alles is goed gekomen!
helemaal gemistquote:Op woensdag 18 september 2013 16:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze heet Joy.
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:19 schreef Stefcke het volgende:
I ain't got the money, be quick! (PS3)
[ afbeelding ]
ziet er duur uit voor crapquote:Op woensdag 18 september 2013 17:19 schreef Stefcke het volgende:
I ain't got the money, be quick! (PS3)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
Die van mij doet dat niet eens. De laatste keer dat ik er eentje had explodeerde die in mid air. Weet nog steeds niet waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
waar halen jullie je vliegtuigen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |