SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Stream
Voor de twee mensen die het waarderen, werkende stream:
http://4playernetwork.com/live/Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
De Midnight Release Bro's :
kaos- (Hengelo)
edit that please
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Nog 2 uur knallen dan ben ik ook vrij.quote:
"ik wil graag 1 bigmac menu met fanta met een extra cheeseburger"
5 minuten later trapt deze boy z'n console aan en gaan we weer los
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
dat boeit nu niemand meerquote:Op woensdag 18 september 2013 15:13 schreef kaos- het volgende:
kaos- (Hengelo)
edit that please![]()
was gewoon informatief op maandagavond, nu gaat het over missiesGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
yo ik heb die fokking spel nog steeds niet binnen
is dat PostNL een soort sociale werkplaats ofzoOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
jaquote:Op woensdag 18 september 2013 15:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
is dat PostNL een soort sociale werkplaats ofzoRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat ben ik al twee dagenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hier nog 2 uur,
Maar ben in gedachte al in Los SantosVanaf het moment dat ik het spel heb gekocht ben ik al in trans.
![]()
Wut. Ik zou ze klappen.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
is dat PostNL een soort sociale werkplaats ofzo<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
als ze met de kerst komen aanbellen voor een fooi gaan er ongelukken gebeuren Gquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
'die fokking spel'quote:Op woensdag 18 september 2013 15:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
is dat PostNL een soort sociale werkplaats ofzo
Iets zegt me dat jij ook goed op die 'sociale werkplaats' zou passen.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
is dat PostNL een soort sociale werkplaats ofzo
PSN: Reneon01990![]()
Word.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
als ze met de kerst komen aanbellen voor een fooi gaan er ongelukken gebeuren G<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Moet telkens lachen als ik met Trevor missies doe en hij weer iets belachelijks uit haalt.Enkel het begin vond ik wat minder.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
38 hier. *boks*quote:Op woensdag 18 september 2013 15:07 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
DAMN ik ben misschien wel 26 jaar (meeste tieners hier) maar wat is dit spel vet!
![]()
![]()
I feel like the ugly girl at the dancequote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee man, uit hun auto trekken en daarna overrijden. Honkbal knuppel pakken en losgaan op dat lichaam!quote:![]()
Deze man heeft bij mij een baard en een mat. Net Rick Rubinquote:Op woensdag 18 september 2013 15:17 schreef Catkiller het volgende:
Moet telkens lachen als ik met Trevor missies doe en hij weer iets belachelijks uit haalt.Enkel het begin vond ik wat minder.
![]()
![]()
Doe ik een race en lig ik voorop, mis ik de afslag... Reed gelukkig met Franklin, net op tijd gehaald nog
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
doen postbodes niet. alleen folderbezorgers en weekkrant bezorgertjes die voor een hongerloontje werken. doen postbodes overigens ook, maar bij de kinderen is het erger.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
als ze met de kerst komen aanbellen voor een fooi gaan er ongelukken gebeuren GGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mat heeft hij bij mij ook al, een baard (nog) niet. En een hoop plakplaatjes.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Deze man heeft bij mij een baard en een mat. Net Rick Rubin
[/quote]![]()
Ik vind dat racen echt kut met peren. Lukt me echt niet. Als ik voorop lig knal ik altijd overal tegenaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:18 schreef FritsFlits het volgende:
Doe ik een race en lig ik voorop, mis ik de afslag... Reed gelukkig met Franklin, net op tijd gehaald nog![]()
![]()
Godverdomme![]()
Ik rijden naar die straatrace toe, ineens schreeuwt een vrouw
" He took my car! The pink chevvy "
Ik scheur er dus snel achteraan na hem vanuit me auto doodgeschoten te hebben, breng ik hem terug.
Ze scheurt weg, ik steek de straat over naar het eetcafé wat daar zit..
Komt er plots een dronken biker die ruzie met ze vriendin heeft uit het café..
Opeens, W-A-S-T-E-D.
Steekt die lijer me gewoon dood![]()
Haha gay!![]()
Ik ben ook niet op de nacht-release geweest... Zo'n mafketel ben ik ook nietquote:Op woensdag 18 september 2013 15:13 schreef kaos- het volgende:
kaos- (Hengelo)
edit that please![]()
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:20 schreef SchavuitPiet het volgende:
Godverdomme![]()
Ik scheur er dus snel achteraan na hem vanuit me auto doodgeschoten te hebben, breng ik hem terug.
Ze scheurt wel, ik steek de straat over naar het eetcafé wat daar zit..
Opeens, W-A-S-T-E-D.
Ik ging al een keer white knight voor een zogenaamd mishandelt vrouwtje, nooit meer dus.
[/quote]![]()
Echt man zo moet GTA weer zijn. Niet die GTA IV bagger, maar net als San Andreas. Je heb nu zoveel meer mogelijkheden.![]()
Bij mij was het een semi-nacht-release. Ik kon em al eerder ophalen, dus doe ik datquote:
tering dat jij nog leeft, heb jev al sinds de grote geenstijl rellen niet gesproken.quote:
hoe is het gozert?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
l3+r3 indrukkenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik vind dat racen echt kut met peren. Lukt me echt niet. Als ik voorop lig knal ik altijd overal tegenaan.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Tis net als de Bronx broer. Pas op voor die prikkers.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:20 schreef SchavuitPiet het volgende:
Godverdomme![]()
Opeens, W-A-S-T-E-D.
Steekt die lijer me gewoon dood
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ik ging al een keer white knight voor een zogenaamd mishandelt vrouwtje, nooit meer dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!![]()
Ja prima. Heb tegenwoordig een gezin. Twee dochters. 1 van vier en 1 van 6 maanden.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tering dat jij nog leeft, heb jev al sinds de grote geenstijl rellen niet gesproken.
hoe is het gozert?Hoest met jou?
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk vind ik dit soort dingen wel vet, maakt het onvoorspelbaar, en dus ook leuk, maar toch jammer, kan ik weer die 2 mile rijdenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ik ging al een keer white knight voor een zogenaamd mishandelt vrouwtje, nooit meer dus.
![]()
En taxi's zoals in IV zie je hier ook niet
Lets roll
Haha gay!![]()
Leuk man! Helemaal 'volwassen dus' hahaquote:Op woensdag 18 september 2013 15:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja prima. Heb tegenwoordig een gezin. Twee dochters. 1 van vier en 1 van 6 maanden.Hoest met jou?
Hier same old, wel samenwonend inmiddels, dat dan weer wel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]zegt me ff niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
soort slomo mode waarin je beter kan rijden (als franklin zijnde)quote:
kan je makkelijk bochtjes maken enzoOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, volgens mij niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:24 schreef JohnB52 het volgende:
Komt die blur van de map weer terug? Als je daar een tijdje niet geweest bent?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Nou ja volwassen.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Leuk man! Helemaal 'volwassen dus' haha
Hier same old, wel samenwonend inmiddels, dat dan weer wel
Lachen man![]()
![]()
Thx 4 the tip!quote:Op woensdag 18 september 2013 15:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
soort slomo mode waarin je beter kan rijden (als franklin zijnde)
kan je makkelijk bochtjes maken enzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik zal wel iets fout doen, maar als ik in een vliegtuig/heli stap dan gaat die binnen no-time kapot. Hoe dat dan?Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb GTA 4 met zoveel des-interesse zitten spelen, dat alleen de namen Niko en Roman zijn blijven hangen. Verder kon het me niet meer boeien en vond ik het een grote teleurstelling.quote:NIEUW: Foto's!![]()
En die blur, gaat die ook weg als je er over heen vliegt?
Die ammunation shooting range is nog best lastig, alles op gold!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Eens, ik las dat dat binnen een half uurtje moest lukken. Niet dus.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:25 schreef JohnB52 het volgende:
Die ammunation shooting range is nog best lastig, alles op gold!
Nou ja het zal misschien wel lukken als je goed op let op hoeveel tijd je hebt enzo. Ik ging voor snelheid bij al die dingen omdat het normaal ook altijd zo werkte volgens mij. Toen ik alle wapens had gehad was ik er wel klaar mee, misschien vanavond nog een poging wagen.
[/quote]![]()
vanavond maar eens met Michael proberen... hopen dat dat beter gaat dan met Franklinquote:Op woensdag 18 september 2013 15:25 schreef JohnB52 het volgende:
Die ammunation shooting range is nog best lastig, alles op gold!
Ik vond het in die tijd allemaal best tof, maar als ik je nu de vergelijking neerlegt tussen 4 en 5.... Wat een sick verschilquote:Op woensdag 18 september 2013 15:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Ik heb GTA 4 met zoveel des-interesse zitten spelen, dat alleen de namen Niko en Roman zijn blijven hangen. Verder kon het me niet meer boeien en vond ik het een grote teleurstelling.
Overval van een benzinestation in free roam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef FritsFlits het volgende:
Overval van een benzinestation in free roam:Vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu snap ik ook wel waarom ze er 5 jaar over gedaan hebben. Er zit zo ziekelijk veel detail in.
Geniaal stukje gisteren tijdens gta5;
Ik loop over straat beetje rond te neuzen. Komt er met volle snelheid een politie auto aangereden met sirenes en alles.
Dus ik duik weg (omdat ik dacht dat ze mij kwamen halen), bleek het voor de neger aan het einde van de weg te zijn !hij is helemaal kapot geschoten door 2 agenten hahaha geniaal
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
Ik had zo gehoopt dat het qua opzet verder ging waar San Andreas was gebleven. Maar het stortte helemaal in. En volgens mij kwam toen SaintsRow2, en die was voor mij een stuk vermakelijker.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik vond het in die tijd allemaal best tof, maar als ik je nu de vergelijking neerlegt tussen 4 en 5.... Wat een sick verschilNIEUW: Foto's!![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Iemand al opgevallen in Social Club, dat je per missie kan zien waar je geweest bent op de map?
Echt ziek hoeveel data ze verzamelen.NIEUW: Foto's!![]()
Wel zuur dat ze weer die ratings hebben voor missies... Steed geconfronteerd worden met het feit dat ik een extreem beroerde gamer ben.
De taxi centrale bellen om er een te bestellen.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:23 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit soort dingen wel vet, maakt het onvoorspelbaar, en dus ook leuk, maar toch jammer, kan ik weer die 2 mile rijden![]()
En taxi's zoals in IV zie je hier ook niet
Lets roll
Ik ben trouwens over een flink gedeelte van de map gevlogen maar dat is niet opengegaan op de map.![]()
We kunnen wel een crew beginnen... voor gamers die goed genoeg zijn om de missie te halen, maar nooit op goud ofzo.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:30 schreef jackson het volgende:
Wel zuur dat ze weer die ratings hebben voor missies... Steed geconfronteerd worden met het feit dat ik een extreem beroerde gamer ben.
Silver-Is-The-Max-crew
En vooral dat het niet altijd duidelijk is wat je nu precies niet goed genoeg hebt gedaan bij de checklist pop-up. Zal wel ergens in het menu te vinden zijn maar ja, lui.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:30 schreef jackson het volgende:
[/quote]![]()
Kan iemand mij dit uitleggen:
waarom gaat je vliegtuig eraan als je er even in vliegt? Ik dacht leuk even de map verkennen, maar ik was binnen een minuut dood omdat het ding begon te roken en daarna ontplofte.Feyenoord Rotterdam![]()
lijkt me ook wel zo handigquote:Op woensdag 18 september 2013 15:31 schreef DSS24 het volgende:
[..]
De taxi centrale bellen om er een te bestellen.
Ik ben trouwens over een flink gedeelte van de map gevlogen maar dat is niet opengegaan op de map.
die map zie je zo, om te zien waar je op de grond al rondgekeken hebt. Waar je nog naar leuke dingen kunt zoeken.
Al zou zo'n wegenkaart als in Forza Horizon ook niet misstaan... waarbij de wegen waar je al gereden hebt ooit een kleurtje krijgen.
Heb er echt lak aan! zolang ik hem haal vind ik alles goedquote:Op woensdag 18 september 2013 15:30 schreef jackson het volgende:
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
Ook dat staat op de Social Clubquote:Op woensdag 18 september 2013 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En vooral dat het niet altijd duidelijk is wat je nu precies niet goed genoeg hebt gedaan bij de checklist pop-up. Zal wel ergens in het menu te vinden zijn maar ja, lui.
Ik geef mezelf al de boks als ik een missie heb gehaald... Even ogen dicht als de rating komt en verder spelen. Silver-Is-The-Max-Crew, graag een lidmaatschap voor deze homeboyquote:Op woensdag 18 september 2013 15:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
We kunnen wel een crew beginnen... voor gamers die goed genoeg zijn om de missie te halen, maar nooit op goud ofzo.
Silver-Is-The-Max-crew
Werkt die social club meuk inmiddels al? Of moet je daarvoor gold (x360) hebben?
Ik bedoel dus die pics opslaan die je met je mobile phone kan maken.
Ik heb een nieuwe toffe hobby, keihard op een auto afrennen en dan met een hendig sjieke sprong de voorruit inbeuken met m'n hoofd ('B' indrukken while airborne) en dan een zelf-portret foto maken met de gebroken ruit en gechoqueerde bestuurder op de achtergrond
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Ja, maak dat nu net pas aan.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ook dat staat op de Social Club
[/quote]![]()
Ratings is niets mis mee, alleen zouden ze een kleine hud in het spel moeten plaatsen met timers, doelen, headshots x/10 enz.. zodat je niet aan het eind van de missie zit met "ah.. ik had de auto heel moeten houden"quote:Op woensdag 18 september 2013 15:32 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Heb er echt lak aan! zolang ik hem haal vind ik alles goedOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ah ja dat klinkt inderdaad logischquote:Op woensdag 18 september 2013 15:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lijkt me ook wel zo handig
die map zie je zo, om te zien waar je op de grond al rondgekeken hebt. Waar je nog naar leuke dingen kunt zoeken.
Al zou zo'n wegenkaart als in Forza Horizon ook niet misstaan... waarbij de wegen waar je al gereden hebt ooit een kleurtje krijgen.![]()
![]()
Daarom heb ik alvast goed wat shotgun kogels ingekocht. Ik voorzie dat ik dat wapen nog vaak ga gebruikenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:20 schreef SchavuitPiet het volgende:
Godverdomme![]()
Opeens, W-A-S-T-E-D.
![]()
![]()
Dat gaat nog wel even duren.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:34 schreef Bitterlemon het volgende:
Waar blijft die aankondiging van de pc-versie nou?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
dat dus.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik geef mezelf al de boks als ik een missie heb gehaald... Even ogen dicht als de rating komt en verder spelen. Silver-Is-The-Max-Crew, graag een lidmaatschap voor deze homeboy
eerst de game maar uitspelen qua verhaal, daarna ga ik wel eens kijken welke missies ik op een hogere rating haalbaar acht
dat kun je dan weer goed zien bij de Social clubquote:Op woensdag 18 september 2013 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En vooral dat het niet altijd duidelijk is wat je nu precies niet goed genoeg hebt gedaan bij de checklist pop-up. Zal wel ergens in het menu te vinden zijn maar ja, lui.
mee bekant vangde gin haas.![]()
Silver-Is-The-Max-Crew Stink-ui wil graag lid wordenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik geef mezelf al de boks als ik een missie heb gehaald... Even ogen dicht als de rating komt en verder spelen. Silver-Is-The-Max-Crew, graag een lidmaatschap voor deze homeboyOp maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ja en dan komt er een ambulance aan, 2 paramedics eruit: yes we can save him!quote:Op woensdag 18 september 2013 15:28 schreef Stink-ui het volgende:
Geniaal stukje gisteren tijdens gta5;
Ik loop over straat beetje rond te neuzen. Komt er met volle snelheid een politie auto aangereden met sirenes en alles.
Dus ik duik weg (omdat ik dacht dat ze mij kwamen halen), bleek het voor de neger aan het einde van de weg te zijn !hij is helemaal kapot geschoten door 2 agenten hahaha geniaal
Na er eerst vol overheen te zijn gereden![]()
![]()
Geduld G. Brace yourself.....quote:Op woensdag 18 september 2013 15:34 schreef Bitterlemon het volgende:
Waar blijft die aankondiging van de pc-versie nou?
Duurt nog wel even
Er is al een Fok! crew.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:35 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Silver-Is-The-Max-Crew Stink-ui wil graag lid worden
En aangezien je je eigen logo kunt ontwerpen voor je crew...
Mja, ik hoop het niet. Dat de release zelf nog even gaat duren, is me duidelijk. Maar enige zekerheid zou fijn zijn.quote:![]()
![]()
Ik zal me ook eens aanmelden voor de social club, had ik destijds wel gedaan voor L.A. Noire, was best aardig om af en toe eens te bekijken.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:35 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dat kun je dan weer goed zien bij de Social club
[ afbeelding ]They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Oke cool. hoe kan ik lid worden?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er is al een Fok! crew.
En aangezien je je eigen logo kunt ontwerpen voor je crew...Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Dat is dan ook hetzelfde als PRISM in Real lifequote:Op woensdag 18 september 2013 15:29 schreef Cryothic het volgende:
Iemand al opgevallen in Social Club, dat je per missie kan zien waar je geweest bent op de map?
Echt ziek hoeveel data ze verzamelen.![]()
Rockstar gaat dit pas doen als ze denken dat het de juiste tijd. Zo vlak na de release doen ze echt niet. En dan heb ik het gewoon over de aankondiging.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, ik hoop het niet. Dat de release zelf nog even gaat duren, is me duidelijk. Maar enige zekerheid zou fijn zijn.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:39 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat is dan ook hetzelfde als PRISM in Real lifewel tof, hoeveel aandacht hier in de core van het spel zit, maar vooral hoeveel aandacht er omheen besteed is.
iemand trouwens enig idee of je van meerdere crews lid kunt zijn?NIEUW: Foto's!![]()
Denk dat ze eerst de kerst afwachten, zodat ouders nog effe snel een 360 of PS3'tje kopen met het spel.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:34 schreef Bitterlemon het volgende:
Waar blijft die aankondiging van de pc-versie nou?![]()
Aanstaande zondag ga ik met n 5 tal vrienden een GTA avond houden, hopelijk ziet het er een beetje uit op de beamer, lekker groot scherm om te gamen!![]()
Nice, zulke avonden zijn altijd goed. Zeker als een game net uit isquote:Op woensdag 18 september 2013 15:42 schreef JohnB52 het volgende:
Aanstaande zondag ga ik met n 5 tal vrienden een GTA avond houden, hopelijk ziet het er een beetje uit op de beamer, lekker groot scherm om te gamen!
Ik donderdag, vanavond en vrijdag zitten vol. Vrijdag een trouwfeest... Die trouwfeesten zijn toch altijd weer een opperbeste reden om jezelf kansloos te laten gaan qua drank en handelingen. Ik schroom niets aankomende vrijdag.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:42 schreef _NZT_ het volgende:
Tering zooi...vrijdag wss pas weer tijd voor GTAThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ziet er perfect uit bij mij, hoe sluit jij je xbox aan?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:42 schreef JohnB52 het volgende:
Aanstaande zondag ga ik met n 5 tal vrienden een GTA avond houden, hopelijk ziet het er een beetje uit op de beamer, lekker groot scherm om te gamen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: