Kloon van Elegy?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:34 schreef Zeitgeist het volgende:
Ik ben in een militante bui.Ik wil een leger smiley
Niet eensquote:
Dat is de enige (naast jou nu) die ik ken die Von Tronstahl luistert.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:20 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Heb hem volgens mij wel eens op een gothic festival gezien overigens lang geleden.
En nu de Klubbheads bootlegquote:
Ja erg mooi! Dacht de stijl van de staat wat steviger was.....quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dit zo'n mooi nummer
De Staat - I'll take you
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)rogram.29290904.html
Is-ie ook. Dit is het enige nummer op het album wat afwijkt. Ik luister het hele album nu en vind helaas niet alles tofquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:20 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ja erg mooi! Dacht de stijl van de staat wat steviger was.....
Doe mij deze maar dan:quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
The chances of being born are so slim
So keep warm, so keep waaaaaaaaaaaaaaaarm
*downloaden gaat*quote:
Dat album is Neil Young met de band van Pearl Jam, dus eigenlijk Pearl Jam met Neil ipv. Eddiequote:
Oeh, tofquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat album is Neil Young met de band van Pearl Jam, dus eigenlijk Pearl Jam met Neil ipv. Eddie
Soulwax remix? Dan zijn die gekke Vlamingen nog aardig bekend geworden buiten de BeNeLuxquote:Op zondag 29 september 2013 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
Bazenmuziek in GTA V, zo ontdek je nog eens wat
Hebben een eigen station in gta5quote:Op maandag 30 september 2013 10:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Soulwax remix? Dan zijn die gekke Vlamingen nog aardig bekend geworden buiten de BeNeLux
Soulwax is vrij groot, een van de grotere acts van de lage landen.quote:Op maandag 30 september 2013 10:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Soulwax remix? Dan zijn die gekke Vlamingen nog aardig bekend geworden buiten de BeNeLux
OT:
Meest ondergewaardeerde band binnen de slugde/doom imho
serieus tof!quote:Op maandag 30 september 2013 10:52 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Hebben een eigen station in gta5
Ik verdomme naar Pukkelpop, ik dacht mooi even Neil Young, Slayer en Soulwax te gaan zien, kwamen ze alle 3 niet!quote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soulwax is vrij groot, een van de grotere acts van de lage landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |