Wat ik ermee bedoel, is dat er op dit moment op andere posities meer problemen zijn dat op de positie van de verd. mid.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zegt dat Maduro een onnodige aankoop is ja. Doordat Poulsen en Schöne het redelijk opvulde vorig jaar. En wat zeg ik nou steeds? Je wilt toch beter worden? Ze vulde het goed op, nou mooi, met Maduro heb je een nog veel beter middenveld, oftewel, het is geen onnodige aankoop, je wilt je echt versterken.
Zeker ook omdat iedereen ziet dat Schone geen vm is. Beter gezegd: iedereen behalve bepaalde complete nitwits zien dat.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zegt dat Maduro een onnodige aankoop is ja. Doordat Poulsen en Schöne het redelijk opvulde vorig jaar. En wat zeg ik nou steeds? Je wilt toch beter worden? Ze vulde het goed op, nou mooi, met Maduro heb je een nog veel beter middenveld, oftewel, het is geen onnodige aankoop, je wilt je versterken.
Zo, dat zal ze leren. Stelletje nitwits.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zeker ook omdat iedereen ziet dat Schone geen vm is. Beter gezegd: iedereen behalve bepaalde complete nitwits zien dat.
Dat valt wel weer mee, het is duidelijk dat Ajax verdedigend niet echt super is, met Maduro word je verdedigend en aanvallend sterker. En hij is haalbaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat ik ermee bedoel, is dat er op dit moment op andere posities meer problemen zijn dat op de positie van de verd. mid.
Ik vond de verdediging ook niet super de afgelopen wedstrijden, maar nog schrikbarender waren de weinig mogelijkheden die we creëerden, zelfs tegen Zwolle.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat valt wel weer mee, het is duidelijk dat Ajax verdedigend niet echt super is, met Maduro word je verdedigend en aanvallend sterker. En hij is haalbaar.
En wat deed PSV de afgelopen jaren steeds? Altijd maar de aanval versterken en niet de verdediging.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vond de verdediging ook niet super de afgelopen wedstrijden, maar nog schrikbarender waren de weinig mogelijkheden die we creëerden, zelfs tegen Zwolle.
Maar goed, ik stop er nu mee. We hebben duidelijk een andere mening, ik geef het nieuwe beleid liever nog even de tijd en dan zie ik wel.
Erg dom inderdaad, en de aanvallers die ze haalde waren altijd onzichtbaar in belangrijke wedstrijden.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En wat deed PSV de afgelopen jaren steeds? Altijd maar de aanval versterken en niet de verdediging.
Komt omdat het weer erg jong en onervaren is , vooral achterin.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Erg dom inderdaad, en de aanvallers die ze haalde waren altijd onzichtbaar in belangrijke wedstrijden.
Maar nu ze daar een meer uitgebalanceerd elftal hebben gaat het ook niet helemaal best.
3-1.quote:Op woensdag 18 september 2013 06:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Pakkie hoor vanavond. Niet te zuinig. Geen schande ook.
pakkie niet denk ik. Barca zet nooit echt hoge scores in de groepsfase neer. Dat je zo goed als kansloos bent lijkt mij evident.quote:Op woensdag 18 september 2013 06:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Moest daar gisteren ook wel even aan denken, speelden niet onaardig tot de 0-1 die wat tegen de verhouding in was, toen was het over.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:14 schreef Schanulleke het volgende:
Subdoel moet zijn om een minder grote nederlaag dan Galatasaray te leiden.
Zijn dan ook veel minder in vorm dan tegen Real vorig jaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 06:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
De gemoederen spelen hoog op. Wordt veel meer over barca gepraat dan over de wedstrijden tegen real de afgelopen jaren heb ik het idee.
Troll.quote:Op woensdag 18 september 2013 06:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ja, en dan nog rendeerde de aanval niet altijd. Maar een sterk middenveld is het belangrijkste. Dat mist PSV nu ook weer, een goed uitgebalanceerd middenveld.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En wat deed PSV de afgelopen jaren steeds? Altijd maar de aanval versterken en niet de verdediging.
Bij Real weet je dat je aardig mee doet, 10 sec weggetikt wordt en dat ze dan nog 1 of 2 keer doorzetten.quote:Op woensdag 18 september 2013 06:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
De gemoederen spelen hoog op. Wordt veel meer over barca gepraat dan over de wedstrijden tegen real de afgelopen jaren heb ik het idee.
Het wordt tijd voor de wedstrijd, de onzin wordt steeds groter hierquote:Op woensdag 18 september 2013 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Real gisteren Gala een pakkie heeft gegeven zal jullie niet helpen. Nu zal Barca wel 7x willen scoren.
Willen is niet kunnen natuurlijk. Maar Barcelona heeft er heel erg een handje van Madrid een beetje een trap na te willen geven.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor de wedstrijd, de onzin wordt steeds groter hier
Ja hoor, clubs die om titels met elkaar vechten met spelers die tig prijzen hebben gewonnen gaan zich druk maken om een goaltje meer of minder bij hun grootste rivaal, neem nog maar een kopje koffie zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willen is niet kunnen natuurlijk. Maar Barcelona heeft er heel erg een handje van Madrid een beetje een trap na te willen geven.
Oké.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hoor, clubs die om titels met elkaar vechten met spelers die tig prijzen hebben gewonnen gaan zich druk maken om een goaltje meer of minder bij hun grootste rivaal, neem nog maar een kopje koffie zou ik zeggen.
Oké. Maar jij natuurlijk wel. Prima.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oké.
Maar jij weet dan niet hoe ze in Barcelona denken. Prima.
Ja. Ik volg dat allemaal op de voet.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:30 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Oké. Maar jij natuurlijk wel. Prima.
5-0 valt idd mee.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat valt er nou te vrezen? Het kan alleen maar meevallen.
Dit is de instellingquote:Op woensdag 18 september 2013 10:24 schreef GwaiLow het volgende:
Mannen, als wij er met 10-0 af gaan hoeven we ons echt niet te schamen hoor. Ik schaam me iig sowieso niet heb ik me al voorgenomen
Het kwaliteitsverschil is zo groot dat het eigenlijk geen wedstrijd is, zolang Ajax meedoet aan de CL als opvulling kan ik me ook niet druk maken om zo'n wedstrijd.quote:
Maar stiekem is het wel klote...quote:Op woensdag 18 september 2013 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kwaliteitsverschil is zo groot dat het eigenlijk geen wedstrijd is, zolang Ajax meedoet aan de CL als opvulling kan ik me ook niet druk maken om zo'n wedstrijd.
Natuurlijk, maar uiteindelijk zit Ajax er wel in en dat kunnen die andere clubs in NL weer niet zeggenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar stiekem is het wel klote...
Ja, dan kan het alleen maar meevallen. Verschil in geld is zo groot, dat Ajax en Barca niet meer te vergelijken zijn.quote:
Maar wel een zak die veel geld heeft gekost. Gister nog 3x.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dan kan het alleen maar meevallen. Verschil in geld is zo groot, dat Ajax en Barca niet meer te vergelijken zijn.
Maar goed, ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken
Eigenlijk heb ik zelden zo weinig zin in een wedstrijd van Ajax. Nog nooit gehad eigenlijkquote:Op woensdag 18 september 2013 11:33 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Maar wel een zak die veel geld heeft gekost. Gister nog 3x.
Het is niet alleen geld, je speelt tegen een team wat al jaren samenspeelt met de beste spelers die er zijn en dat jaarlijks kwaliteit aantrekt terwijl wij jaarlijks onze beste spelers kwijtraken en het moeten doen met aanwas uit de jeugd of "toppers" van de NL middenmoters.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dan kan het alleen maar meevallen. Verschil in geld is zo groot, dat Ajax en Barca niet meer te vergelijken zijn.
Maar goed, ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken
Ik wel, tegen Realquote:Op woensdag 18 september 2013 11:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik zelden zo weinig zin in een wedstrijd van Ajax. Nog nooit gehad eigenlijk
Ben er bang voor. Als ik zie dat Messi er alweer 6 in heeft hangen in La Liga en dat hij speelt tegen, met alle respect, Denswil. De Jong nig niet fit is. Dat Schone de snelheid van een vooroorlogse dieseltrein heeft en een Van Rhijn hopeloos uit vorm is, zou het best wel een hele forse uitslag kunnen worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 07:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
pakkie niet denk ik. Barca zet nooit echt hoge scores in de groepsfase neer. Dat je zo goed als kansloos bent lijkt mij evident.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik momenteel sowieso met weinig plezier naar Ajax kijk, ik mis Eriksen toch wel, die gaf het nog wat flair.quote:
meervoudquote:Op woensdag 18 september 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Schone en Poulsen zijn wel wat klasseN minder dan Maduro.
Met alle respectquote:Op woensdag 18 september 2013 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Als ik zie dat Messi er alweer 6 in heeft hangen in La Liga en dat hij speelt tegen, met alle respect, Denswil. De Jong nig niet fit is. Dat Schone de snelheid van een vooroorlogse dieseltrein heeft en een Van Rhijn hopeloos uit vorm is, zou het best wel een hele forse uitslag kunnen worden.
En dat us helemaal geen schande.
Dat is helaas wat Nederland verworden is. Een land waar een beetje voetballer op zijn 22e naar het buitenland gaat. Neem nu zo een Van Dijk. Voorheen had die van Groningen in Nederland een stapje hogerop gemaakt en was daar geslaagd of niet. Wanneer niet geslaagd zou hij hetzelfde traject volgen als een Boerrigter. Nu zie je zo een jongen daar straks falen waarna hij terugkomt naar Nederland.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet alleen geld, je speelt tegen een team wat al jaren samenspeelt met de beste spelers die er zijn en dat jaarlijks kwaliteit aantrekt terwijl wij jaarlijks onze beste spelers kwijtraken en het moeten doen met aanwas uit de jeugd of "toppers" van de NL middenmoters.
Jij.quote:
Ik kijk nu ook met veel minder plezier. Eriksen scheelt toch echt een slok op een borrel. Denk dat je met Eriksen en Alderweireld nog een redelijke kans zou hebben om 2e in de poule te worden. Dat lijkt me nu toch wel uitgesloten. Maarja, het zou extra leuk zijn als het toch lukt.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik momenteel sowieso met weinig plezier naar Ajax kijk, ik mis Eriksen toch wel, die gaf het nog wat flair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |