quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:26 schreef Jv1994 het volgende:
die vent
Kan me daar zo aan ergeren, zo nep en gemaakt en echt fucking populair doen met z'n boterham
Dat een homofiel dat tegen mij zegt doet mij eerlijk gezegd niet heel veel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:11 schreef Tropanzia het volgende:
[..]Humberto Tan rolt jou gewoon de pan uit.
Dit dus. De rest van Nederland die niet game-nerd is (zo'n beetje alles buiten FOK! dus) zou geheid afhaken als twee mannen enthousiast over een spel zouden gaan praten met elkaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:27 schreef Duzzy het volgende:
Hij kent het vast wel. Maar wil niet als nerd overkomen op het nederlandse volk.
het is 18+ he..quote:Op woensdag 18 september 2013 12:51 schreef penny-wise het volgende:
Ik ook niet, maar ik ben de 12 jaar dan ook allang gepasseerd...
Dat zou allemaal best kunnen (al is hij waarschijnlijk hoger opgeleid dan jij), maar waarom precies zou iemand dom zijn wanneer hij Grand Theft Auto (tot voor kort) niet kende?quote:
omdat hij een late night programma presenteert waarin hij spreekt over actualiteiten, en iedereen het wel zo een beetje over dit spel heeft de afgelopen paar maandenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zou allemaal best kunnen (al is hij waarschijnlijk hoger opgeleid dan jij), maar waarom precies zou iemand dom zijn wanneer hij Grand Theft Auto (tot voor kort) niet kende?
Wellicht heeft z'n mensen die de onderwerpen voor hem selecteren.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
omdat hij een late night programma presenteert waarin hij spreekt over actualiteiten, en iedereen het wel zo een beetje over dit spel heeft de afgelopen paar maanden
Nou de afgelopen maanden misschien op specifieke game sites, maar ik geloof dat er in het mainstream nieuws weinig over gezegd is, dus ik begrijp wel dat hij het niet kende.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
omdat hij een late night programma presenteert waarin hij spreekt over actualiteiten, en iedereen het wel zo een beetje over dit spel heeft de afgelopen paar maanden
ik heb anders aardig wat berichten op nu.nl hier over voorbij zien komen hoorquote:Op woensdag 18 september 2013 13:08 schreef CactusJack het volgende:
[..]
Nou de afgelopen maanden misschien op specifieke game sites, maar ik geloof dat er in het mainstream nieuws weinig over gezegd is, dus ik begrijp wel dat hij het niet kende.
Maar op radio of tv niets, helemaal niets. Ergens in het game hoekje van Nu.nl misschien wel ja..quote:Op woensdag 18 september 2013 13:11 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
ik heb anders aardig wat berichten op nu.nl hier over voorbij zien komen hoor
Holla at me nigga!quote:Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef Waaghals het volgende:
Voor negers heet dat spel gewoon Auto V
Op radio en tv ook wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:22 schreef CactusJack het volgende:
[..]
Maar op radio of tv niets, helemaal niets. Ergens in het game hoekje van Nu.nl misschien wel ja..
Dat is wel de mainstream nieuws voorziening op televisie o.a.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:18 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Op radio en tv ook wel.
Of bedoel jij het journaal
Exact mijn waarde.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me af hoe je in hemelsnaam een goede talkshowhost kunt zijn als de actualiteiten volledig langs je heen gaan.
Genoeg op de radio gehoord.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:22 schreef CactusJack het volgende:
[..]
Maar op radio of tv niets, helemaal niets. Ergens in het game hoekje van Nu.nl misschien wel ja..
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:21 schreef Zaktabak het volgende:
TS snapt blijkbaar niet dat je als presentator altijd rekening moet houden met (toch grote groep) kijkers die niet of nauwelijks van het onderwerp hebben gehoord of er iets vanaf weten.
Je moet namens de kijkers de vraag aan de gast stellen: 'Ik ken het niet, leg het eens uit. Wat is het?' Concrete vraag die de kijker wilt weten.
Oké dat komt inderdaad heel onintelligent overquote:Op woensdag 18 september 2013 14:35 schreef Duzzy het volgende:
[..]Nee lampenkap daar heb ik het toch niet over.. bij zijn aankondiging voor de show riep hij dat tegen de camera zonder mensen om zich heen en zonder de autocue..
RTL en Publiek? Wut?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:47 schreef Hier het volgende:
Als Humberto gewoon Herman had geheten en blank was geweest, was hij niet eens op TV gekomen (neger omdat het moet).
Maar goed, de publieke omroep krijgt hiervoor extra subsidie...
denk t niet ..quote:Op woensdag 18 september 2013 12:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zou allemaal best kunnen (al is hij waarschijnlijk hoger opgeleid dan jij), maar waarom precies zou iemand dom zijn wanneer hij Grand Theft Auto (tot voor kort) niet kende?
Daar zat hij vroeger hè. Daar krijgen bedrijven en overheidsinstellingen subsidie voor vanuit Brussel.quote:
Mwa...quote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Vertel, waarom denk je van niet? Wat is jouw hoogst afgeronde opleiding/studie en wat doe je nu?quote:
Inderdaad, want de eisen voor blanke Nederlanders zijn natuurlijk zo ongelooflijk hoog, daar had Humberto nooit aan kunnen voldoen.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:47 schreef Hier het volgende:
Als Humberto gewoon Herman had geheten en blank was geweest, was hij niet eens op TV gekomen (neger omdat het moet).
Maar goed, de publieke omroep krijgt hiervoor extra subsidie...
Waar baseer je dit op?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:47 schreef Hier het volgende:
Waar baseer je dit op?quote:Maar goed, de publieke omroep krijgt hiervoor extra subsidie...
Op informatie en bronnen. Niet uit de dikke duim.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op?
[..]
Waar baseer je dit op?
En op welke informatie en bronnen? Wat voor informatie kan er überhaupt beschikbaar zijn over dat Humberto niet op TV was geweest wanneer hij Herman had geheten en blank was geweest?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:26 schreef Hier het volgende:
[..]
Op informatie en bronnen. Niet uit de dikke duim.
Omdat de EU subsidies geeft voor stimulering voor meer vrouwen en allochtonen in het werkleven en op de buis.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En op welke informatie en bronnen? Wat voor informatie kan er überhaupt beschikbaar zijn over dat Humberto niet op TV was geweest wanneer hij Herman had geheten en blank was geweest?
En het aantonen van een bron waaruit blijkt dat de publieke omroep daarvoor extra subsidie kreeg moet niet zo moeilijk zijn als je deze bron blijkbaar al hebt, lijkt mij.
En gingen deze subsidies ook naar de omroep waar Humberto Tan is begonnen? En ook vanwege hem? Maar goed, ik zal op een ander tijdstip even opzoeken wat ik erover kan vinden.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:32 schreef Hier het volgende:
[..]
Omdat de EU subsidies geeft voor stimulering voor meer vrouwen en allochtonen in het werkleven en op de buis.
Ik lees dat jaren geleden, verbaas mij daarover en onthou dat. Nu moet ik deze informatie aantonen en gaan googlen naar de informatie die ook jij naar boven kan halen.
Vorig jaar nog in het nieuws geweest. Niet bij NOS of RTL hoor.
De EU heeft eisen zo van: zoveel allochtonen moeten er bij de overheid werken. Dus bij bepaalde overheidssectoren vind je daar meer allochtonen. Helaas voor de autochtoon. Of EU heeft eisen dat meer vrouwen in het management. Dus een bedrijf neemt een vrouw aan als manager en krijgt daar subsidie voor.
Net zoals een bedrijf die een WAJONG-er in dienst heeft, een gehandicapte etc etc. Staat vastgelegd in regels.
Alleen maar aannames van je. Je zit in een totaal verkeerde hoek te zoeken en in het slachtofferrol te kruipen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En gingen deze subsidies ook naar de omroep waar Humberto Tan is begonnen? En ook vanwege hem? Maar goed, ik zal op een ander tijdstip even opzoeken wat ik erover kan vinden.
Ik wacht nog wel op jouw onderbouwing van de stelling dat Humberto niet op TV was geweest wanneer hij Herman had geheten en blank was geweest?
Of ga jij uit van de redenatie: 'enige vorm van positieve discriminatie betekent per definitie dat iedere vrouw of allochtoon die er zit, niet capabel genoeg is, waardoor zij/hij er zonder die positieve discriminatie niet had gezeten'.
Ik vind "Als humberto herman heette was hij niet op TV, helaas voor de autochtoon." anders ook wel enigszins slachtofferrollerig overkomen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:43 schreef Hier het volgende:
[..]
Alleen maar aannames van je. Je zit in een totaal verkeerde hoek te zoeken en in het slachtofferrol te kruipen.
Geen zin om verder met je hierover te discussiëren.
Hoezo?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind "Als humberto herman heette was hij niet op TV, helaas voor de autochtoon." anders ook wel enigszins slachtofferrollerig overkomen.
Omdat je ervanuit gaat dat hij een meer capabele autochtoon van een leuke baan heeft weerhouden alleen omdat het een neger is.quote:
Ja en nee.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat je ervanuit gaat dat hij een meer capabele autochtoon van een leuke baan heeft weerhouden alleen omdat het een neger is.
Wauw... echt gewoon wauw....quote:Op donderdag 19 september 2013 13:43 schreef Hier het volgende:
[..]
Alleen maar aannames van je. Je zit in een totaal verkeerde hoek te zoeken en in het slachtofferrol te kruipen.
Geen zin om verder met je hierover te discussiëren.
Bovenstaande is geen aanname.quote:En gingen deze subsidies ook naar de omroep waar Humberto Tan is begonnen?
En dit:quote:Als Humberto gewoon Herman had geheten en blank was geweest, was hij niet eens op TV gekomen (neger omdat het moet).
Lijkt ook heel sterk op een aanname.quote:Maar goed, de publieke omroep krijgt hiervoor extra subsidie...
[...]
Omdat de EU subsidies geeft voor stimulering voor meer vrouwen en allochtonen in het werkleven en op de buis.
Is geen aanname maar een vraag.quote:Of ga jij uit van de redenatie: 'enige vorm van positieve discriminatie betekent per definitie dat iedere vrouw of allochtoon die er zit, niet capabel genoeg is, waardoor zij/hij er zonder die positieve discriminatie niet had gezeten'.
En over welke slachtofferrol heb je het eigenlijk? Vragen om toelichting is in jouw ogen slachtofferrol?quote:aan·na·me
veronderstelling
ver·on·der·stel·len
als waar of bestaand aannemen, uitgaan van
Prima en nu?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wauw... echt gewoon wauw....
Jij komt met een bewering dat iets zus en zo zou zijn... Ik stel gerichte vragen om te achterhalen in hoeverre jouw bewering is gebaseerd op feiten en aannames. En dan kom jij met een 'alleen maar aannames van je'???
[..]
En dit:
[..]
Lijkt ook heel sterk op een aanname.
Dit:
[..]
Is geen aanname maar een vraag.
uit de Van Dale:
[..]
Ik probeer inhoudelijk met je in gesprek te gaan. Maar dat lijkt niet echt te lukken.quote:
Als ik zeg dat ik Brad Pitt in Amsterdam heb zien lopen en met hem wat wezen drinken, wil jij er een foto van anders was het een hoax.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik probeer inhoudelijk met je in gesprek te gaan. Maar dat lijkt niet echt te lukken.
Inderdaad, maar dan doe je wel mooi de aanname dat er een Herman zat die gepasseerd is vanwege de subsidie die Humberto op zou leveren en dat Humberto er anders niet was gekomen. In werkelijkheid kan je dit gewoon niet weten en is het daarom speculatie van hetzelfde niveau als een allochtoon die beweert dat hij enkel vanwege z'n naam is gepasseerd.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:57 schreef Hier het volgende:
[..]
Ja en nee.
Stel je bent directeur en er solliciteren drie mensen. Herman, Humberto en schele Henk op één been. Alle drie hebben ze ervaring met presenteren op tv en zouden goed de fucntie kunnen doen.
Voor Herman, kun je als bedrijf geen subsidie aanvragen.
Voro Humberto rolt er zo 20.000 euro op de deurmat. Alleen al omdat EU daar een subsidie voor geeft.
Henk heeft één been dus 7.500 euro.
Wat zal deze directeur gaan doen? Wie zal hij aannemen terwijl ze alle drie capabel zijn?
Jammer voor Herman, geen subsidie voor hem...
Over aannames gesproken. Dan moeten we er dus voor het gemak even veronderstellen dat:quote:Op donderdag 19 september 2013 13:57 schreef Hier het volgende:
[..]
Ja en nee.
Stel je bent directeur en er solliciteren drie mensen. Herman, Humberto en schele Henk op één been. Alle drie hebben ze ervaring met presenteren op tv en zouden goed de fucntie kunnen doen.
Voor Herman, kun je als bedrijf geen subsidie aanvragen.
Voro Humberto rolt er zo 20.000 euro op de deurmat. Alleen al omdat EU daar een subsidie voor geeft.
Henk heeft één been dus 7.500 euro.
Wat zal deze directeur gaan doen? Wie zal hij aannemen terwijl ze alle drie capabel zijn?
Jammer voor Herman, geen subsidie voor hem...
Blijkbaar weet je ook niet dat er een minimale aantal sollicitanten uitgenodigd moet worden. Ik ga er vanuit dat er 'een Herman' bij zat.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan doe je wel mooi de aanname dat er een Herman zat die gepasseerd is vanwege de subsidie die Humberto op zou leveren en dat Humberto er anders niet was gekomen. In werkelijkheid kan je dit gewoon niet weten en is het daarom speculatie van hetzelfde niveau als een allochtoon die beweert dat hij enkel vanwege z'n naam is gepasseerd.
Hoe weet jij nu of dat aannames zijn?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Over aannames gesproken. Dan moeten we er dus voor het gemak even veronderstellen dat:
- de oproep waar Humberto startte daadwerkelijk subsidie van de EU kreeg op het moment dat ze humberto aannamen
- er op het moment dat Humberto daar ging werken sprake was van een sollicitatieprocedure met meerdere deelnemers
- al deze deelnemers even capabel of capabeler waren dan Humerberto
wa jong trekken..quote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vertel, waarom denk je van niet? Wat is jouw hoogst afgeronde opleiding/studie en wat doe je nu?
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:18 schreef Hier het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je ook niet dat er een minimale aantal sollicitanten uitgenodigd moet worden. Ik ga er vanuit dat er 'een Herman' bij zat.
Jij weet exact de reden waarom Humberto is aangenomen?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:20 schreef Hier het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu of dat aannames zijn?
Lul niet zo slap uit je nek man. De hele EU bestond nog niet eens toen Humberto zijn loopbaan in de media begonquote:Ga je eerst verdiepen in de materie sollicitatieprocedures en geldende regels en de EU subsidies.
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:18 schreef Hier het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je ook niet dat er een minimale aantal sollicitanten uitgenodigd moet worden. Ik ga er vanuit dat er 'een Herman' bij zat.
Positieve discriminatieregelingen betekenen niet direct dat iedereen die tot een minderheid behoort enkel dankzij deze regeling een bepaalde plek kan bemachtigen. Vervelende is, dat mensen zo dus wel gaan denken en elke allochtoon of vrouw die ergens zit er puur dankzij positieve discriminatie terecht is gekomen en dat dit dus over de rug van een arme blanke man is gebeurd. Maar ach, dat gebeurt ook wel waar niet zulke regelingen zijn. Van elke allochtone BN'er wordt wel ergens op het internet gesuggereerd dat het een "neger omdat het moet" is. Het is natuurlijk ook best zwaar om een blanke man in Nederland te moeten zijn.quote:die gepasseerd is vanwege de subsidie die Humberto op zou leveren
1. niet de sollicitatie procedures kennenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin. Over wat voor sollicitaties heb je het überhaupt?
[..]
Jij weet exact de reden waarom Humberto is aangenomen?
[..]
Lul niet zo slap uit je nek man. De hele EU bestond nog niet eens toen Humberto zijn loopbaan in de media begon![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:37 schreef Hier het volgende:
3. heb het niet over begin loopbaan, over huidig.
Oke, bij deze is het bevestigd dat je maar wat bij elkaar loopt te lullen.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:47 schreef Hier het volgende:
Nog een keer:quote:Op donderdag 19 september 2013 14:39 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Oke, bij deze is het bevestigd dat je maar wat bij elkaar loopt te lullen.
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:37 schreef Hier het volgende:
[..]
1. niet de sollicitatie procedures kennen
Jochie, als je zelf geen idee hebt waar je over praat, probeer dan niet over te komen als de expert, want je zet jezelf alleen voor lulquote:2. proberen uit te leggen. Geld en EU verplichtingen
quote:3. heb het niet over begin loopbaan, over huidig.
Ja want volgens mij posthistorie heb ik alleen in het Amsterdamtopic en in dit topic gepostquote:Maar eh, was jij niet die gast die Amsterdam zat te verdedigen in een Amsterdam KLB topic en nu weer gaat verdedigen in een Humberto topic?
Je bent druk of niet? Ga je alleen de dingen verdedigen die je persoonlijk raken zoals over Amsterdam of over negers / Humberto Tan?
In andere topics zie ik je niet namelijk.
Weet je hoe het werkt in de grote mensenwereld? Ons kent ons. Humberto zit er net als alle andere BN'ers omdat hij hoort bij een kliekje dat al meer dan 20 jaar in de tv-wereld zit. Maar aangezien hij daarnaast nog wat tinten donkerder is dan jijzelf, hou jij jezelf graag voor dat hij anders ergens onder een brug lag te slapen. Zeker doen als je daar vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:44 schreef Hier het volgende:
[..]
Nog een keer:
Je neemt Herman aan en je moet zijn salaris betalen = 50.000 euro per jaar
Je neemt Humberto aan je moet zjin salaris betalen = 30.000 euro per jaar.
De andere 20.000 krijg je van de EU. Alleen omdat Humberto een allochtoon is.
zo werkt het in grote mensen leven.
Ik ben heel benieuwd wat jij überhaupt weet van het grotemensenlevenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:44 schreef Hier het volgende:
[..]
zo werkt het in grote mensen leven.
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Jochie, als je zelf geen idee hebt waar je over praat, probeer dan niet over te komen als de expert, want je zet jezelf alleen voor lul![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Hij werkt nu bij een commerciële zender. Of heeft elke zender waar hij tot nu toe heeft gewerkt subsidie voor hem gekregen?
[..]
Ja want volgens mij posthistorie heb ik alleen in het Amsterdamtopic en in dit topic gepost![]()
Tering, net wanneer ik hier op KLB denk dat het niveau niet lager kan kom jij aankakken
Goed joh, jij je zin. Laten we dan maar gewoon allemaal wat roepen zonder dat we in staat zijn dit te onderbouwen.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:55 schreef Hier het volgende:
[..]![]()
Krekker modus aan:
heb je geen bron waarin je aantoont zodat ik mijzelf niet voor lul zet?
Waar zet ik neer dat hij bij elke zender subsidie heeft gekregen?
Ja ik geef aan dat je alleen hier en in Amsterdam postic post?
Dan denk je dat de moeders voorzichtig zijn met hun kinderen. Blijkbaar is Krekker een paar keer gevallen tijdens geboorte.
De nodige smileys insert. Afmaken emt deze![]()
Krekker modus uit.
Wat jij wilt jongen. Wat jij wilt. Ignorance is bliss zullen we maar zeggen....
Ignorance is bliss boy. Onthou dat.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Goed joh, jij je zin. Laten we dan maar gewoon allemaal wat roepen zonder dat we in staat zijn dit te onderbouwen.
Ik hoop in ieder geval dat je met de jaren wat wijzer wordt. Te bizar voor woorden hoe jij allerlei aannames, feitelijke onjuistheden andere te betwisten zaken als feit weet neer te zetten
'Boy'?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:11 schreef Hier het volgende:
[..]
Ignorance is bliss boy. Onthou dat.
Jaar of 20 jonger dat ik dat ben.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
'Boy'?Hoe oud ben je en hoe oud denk je dat ik ben?
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:14 schreef Hier het volgende:
[..]
Jaar of 20 jonger dat ik dat ben.
Dan had ie subsidie aan kunnen vragen als de rest van zijn werknemers autochtoon was geweest.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
Als John de Mol een neger was, was Big Brother nooit op tv gekomen.
Je bent gewoon een debiel als je zo,n bazen game niet kent.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent gewoon een debiel als je zo,n bazen game niet kent.
"mijn neef vroeg laatst of Messi een Nederlander is"![]()
![]()
Dat is zoals Lionel Messi niet kennen. Al heb je nog zo,n haat aan voetbal hem hoor je gewoon te kennen.
Nee je papa onder een trein.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:37 schreef Hier het volgende:
[..]![]()
Lionel Messi dat is toch die zanger?
Hahaha je moeder heeft zoveel wallen, ze kan er drie hoeren op zetten.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee je papa onder een trein.
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:45 schreef Hier het volgende:
[..]
Hahaha je moeder heeft zoveel wallen, ze kan er drie hoeren op zetten.
quote:
Mwa, iemand zijn moeder voor een hoer uitmaken, straks krijg ik nog digitale klappen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Was wel een mooie, ik zou persoonlijk hebben geeindigd met "inclusief haarzelf" om ook nog even gauw duidelijk te maken dat z'n moeder zelf ook een hoer is.
Daar heeft ie wel gelijk inquote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef TheRulingEagle het volgende:
alsof zijn kijkers niet goed bij hun hoofd zijn
BAM! Ach, zolang de directeur wat subsidie voor hem krijgt, blijft hij op de buis.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef TheRulingEagle het volgende:
Humberto spreekt volwassen mensen aan alsof het kleuters zijn, alsof zijn kijkers niet goed bij hun hoofd zijn en net een grote bah hebben gedaan. Hij infantiliseert zijn publiek. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij vervuilt de ether met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. Schijnt een prettige uitstraling te hebben, maar mag stuntelen en kwekken en uit z'n nek lullen. Denkt dat je een goeie presentator bent als je een net pak draagt en er gladgeschoren uitziet, maar dat is een misvatting: anchorman zijn is een vak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |