quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:26 schreef Jv1994 het volgende:
die vent
Kan me daar zo aan ergeren, zo nep en gemaakt en echt fucking populair doen met z'n boterham
Dat een homofiel dat tegen mij zegt doet mij eerlijk gezegd niet heel veel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:11 schreef Tropanzia het volgende:
[..]Humberto Tan rolt jou gewoon de pan uit.
Dit dus. De rest van Nederland die niet game-nerd is (zo'n beetje alles buiten FOK! dus) zou geheid afhaken als twee mannen enthousiast over een spel zouden gaan praten met elkaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:27 schreef Duzzy het volgende:
Hij kent het vast wel. Maar wil niet als nerd overkomen op het nederlandse volk.
het is 18+ he..quote:Op woensdag 18 september 2013 12:51 schreef penny-wise het volgende:
Ik ook niet, maar ik ben de 12 jaar dan ook allang gepasseerd...
Dat zou allemaal best kunnen (al is hij waarschijnlijk hoger opgeleid dan jij), maar waarom precies zou iemand dom zijn wanneer hij Grand Theft Auto (tot voor kort) niet kende?quote:
omdat hij een late night programma presenteert waarin hij spreekt over actualiteiten, en iedereen het wel zo een beetje over dit spel heeft de afgelopen paar maandenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zou allemaal best kunnen (al is hij waarschijnlijk hoger opgeleid dan jij), maar waarom precies zou iemand dom zijn wanneer hij Grand Theft Auto (tot voor kort) niet kende?
Wellicht heeft z'n mensen die de onderwerpen voor hem selecteren.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
omdat hij een late night programma presenteert waarin hij spreekt over actualiteiten, en iedereen het wel zo een beetje over dit spel heeft de afgelopen paar maanden
Nou de afgelopen maanden misschien op specifieke game sites, maar ik geloof dat er in het mainstream nieuws weinig over gezegd is, dus ik begrijp wel dat hij het niet kende.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
omdat hij een late night programma presenteert waarin hij spreekt over actualiteiten, en iedereen het wel zo een beetje over dit spel heeft de afgelopen paar maanden
ik heb anders aardig wat berichten op nu.nl hier over voorbij zien komen hoorquote:Op woensdag 18 september 2013 13:08 schreef CactusJack het volgende:
[..]
Nou de afgelopen maanden misschien op specifieke game sites, maar ik geloof dat er in het mainstream nieuws weinig over gezegd is, dus ik begrijp wel dat hij het niet kende.
Maar op radio of tv niets, helemaal niets. Ergens in het game hoekje van Nu.nl misschien wel ja..quote:Op woensdag 18 september 2013 13:11 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
ik heb anders aardig wat berichten op nu.nl hier over voorbij zien komen hoor
Holla at me nigga!quote:Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef Waaghals het volgende:
Voor negers heet dat spel gewoon Auto V
Op radio en tv ook wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:22 schreef CactusJack het volgende:
[..]
Maar op radio of tv niets, helemaal niets. Ergens in het game hoekje van Nu.nl misschien wel ja..
Dat is wel de mainstream nieuws voorziening op televisie o.a.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:18 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Op radio en tv ook wel.
Of bedoel jij het journaal
Exact mijn waarde.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me af hoe je in hemelsnaam een goede talkshowhost kunt zijn als de actualiteiten volledig langs je heen gaan.
Genoeg op de radio gehoord.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:22 schreef CactusJack het volgende:
[..]
Maar op radio of tv niets, helemaal niets. Ergens in het game hoekje van Nu.nl misschien wel ja..
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:21 schreef Zaktabak het volgende:
TS snapt blijkbaar niet dat je als presentator altijd rekening moet houden met (toch grote groep) kijkers die niet of nauwelijks van het onderwerp hebben gehoord of er iets vanaf weten.
Je moet namens de kijkers de vraag aan de gast stellen: 'Ik ken het niet, leg het eens uit. Wat is het?' Concrete vraag die de kijker wilt weten.
Oké dat komt inderdaad heel onintelligent overquote:Op woensdag 18 september 2013 14:35 schreef Duzzy het volgende:
[..]Nee lampenkap daar heb ik het toch niet over.. bij zijn aankondiging voor de show riep hij dat tegen de camera zonder mensen om zich heen en zonder de autocue..
RTL en Publiek? Wut?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:47 schreef Hier het volgende:
Als Humberto gewoon Herman had geheten en blank was geweest, was hij niet eens op TV gekomen (neger omdat het moet).
Maar goed, de publieke omroep krijgt hiervoor extra subsidie...
denk t niet ..quote:Op woensdag 18 september 2013 12:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zou allemaal best kunnen (al is hij waarschijnlijk hoger opgeleid dan jij), maar waarom precies zou iemand dom zijn wanneer hij Grand Theft Auto (tot voor kort) niet kende?
Daar zat hij vroeger hè. Daar krijgen bedrijven en overheidsinstellingen subsidie voor vanuit Brussel.quote:
Mwa...quote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Vertel, waarom denk je van niet? Wat is jouw hoogst afgeronde opleiding/studie en wat doe je nu?quote:
Inderdaad, want de eisen voor blanke Nederlanders zijn natuurlijk zo ongelooflijk hoog, daar had Humberto nooit aan kunnen voldoen.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:47 schreef Hier het volgende:
Als Humberto gewoon Herman had geheten en blank was geweest, was hij niet eens op TV gekomen (neger omdat het moet).
Maar goed, de publieke omroep krijgt hiervoor extra subsidie...
Waar baseer je dit op?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:47 schreef Hier het volgende:
Waar baseer je dit op?quote:Maar goed, de publieke omroep krijgt hiervoor extra subsidie...
Op informatie en bronnen. Niet uit de dikke duim.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op?
[..]
Waar baseer je dit op?
En op welke informatie en bronnen? Wat voor informatie kan er überhaupt beschikbaar zijn over dat Humberto niet op TV was geweest wanneer hij Herman had geheten en blank was geweest?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:26 schreef Hier het volgende:
[..]
Op informatie en bronnen. Niet uit de dikke duim.
Omdat de EU subsidies geeft voor stimulering voor meer vrouwen en allochtonen in het werkleven en op de buis.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En op welke informatie en bronnen? Wat voor informatie kan er überhaupt beschikbaar zijn over dat Humberto niet op TV was geweest wanneer hij Herman had geheten en blank was geweest?
En het aantonen van een bron waaruit blijkt dat de publieke omroep daarvoor extra subsidie kreeg moet niet zo moeilijk zijn als je deze bron blijkbaar al hebt, lijkt mij.
En gingen deze subsidies ook naar de omroep waar Humberto Tan is begonnen? En ook vanwege hem? Maar goed, ik zal op een ander tijdstip even opzoeken wat ik erover kan vinden.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:32 schreef Hier het volgende:
[..]
Omdat de EU subsidies geeft voor stimulering voor meer vrouwen en allochtonen in het werkleven en op de buis.
Ik lees dat jaren geleden, verbaas mij daarover en onthou dat. Nu moet ik deze informatie aantonen en gaan googlen naar de informatie die ook jij naar boven kan halen.
Vorig jaar nog in het nieuws geweest. Niet bij NOS of RTL hoor.
De EU heeft eisen zo van: zoveel allochtonen moeten er bij de overheid werken. Dus bij bepaalde overheidssectoren vind je daar meer allochtonen. Helaas voor de autochtoon. Of EU heeft eisen dat meer vrouwen in het management. Dus een bedrijf neemt een vrouw aan als manager en krijgt daar subsidie voor.
Net zoals een bedrijf die een WAJONG-er in dienst heeft, een gehandicapte etc etc. Staat vastgelegd in regels.
Alleen maar aannames van je. Je zit in een totaal verkeerde hoek te zoeken en in het slachtofferrol te kruipen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En gingen deze subsidies ook naar de omroep waar Humberto Tan is begonnen? En ook vanwege hem? Maar goed, ik zal op een ander tijdstip even opzoeken wat ik erover kan vinden.
Ik wacht nog wel op jouw onderbouwing van de stelling dat Humberto niet op TV was geweest wanneer hij Herman had geheten en blank was geweest?
Of ga jij uit van de redenatie: 'enige vorm van positieve discriminatie betekent per definitie dat iedere vrouw of allochtoon die er zit, niet capabel genoeg is, waardoor zij/hij er zonder die positieve discriminatie niet had gezeten'.
Ik vind "Als humberto herman heette was hij niet op TV, helaas voor de autochtoon." anders ook wel enigszins slachtofferrollerig overkomen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:43 schreef Hier het volgende:
[..]
Alleen maar aannames van je. Je zit in een totaal verkeerde hoek te zoeken en in het slachtofferrol te kruipen.
Geen zin om verder met je hierover te discussiëren.
Hoezo?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind "Als humberto herman heette was hij niet op TV, helaas voor de autochtoon." anders ook wel enigszins slachtofferrollerig overkomen.
Omdat je ervanuit gaat dat hij een meer capabele autochtoon van een leuke baan heeft weerhouden alleen omdat het een neger is.quote:
Ja en nee.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat je ervanuit gaat dat hij een meer capabele autochtoon van een leuke baan heeft weerhouden alleen omdat het een neger is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |