quote:Op donderdag 19 september 2013 15:14 schreef Hier het volgende:
[..]
Jaar of 20 jonger dat ik dat ben.
Dan had ie subsidie aan kunnen vragen als de rest van zijn werknemers autochtoon was geweest.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
Als John de Mol een neger was, was Big Brother nooit op tv gekomen.
Je bent gewoon een debiel als je zo,n bazen game niet kent.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zou allemaal best kunnen (al is hij waarschijnlijk hoger opgeleid dan jij), maar waarom precies zou iemand dom zijn wanneer hij Grand Theft Auto (tot voor kort) niet kende?
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent gewoon een debiel als je zo,n bazen game niet kent.
"mijn neef vroeg laatst of Messi een Nederlander is"![]()
![]()
Dat is zoals Lionel Messi niet kennen. Al heb je nog zo,n haat aan voetbal hem hoor je gewoon te kennen.
Nee je papa onder een trein.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:37 schreef Hier het volgende:
[..]![]()
Lionel Messi dat is toch die zanger?
Hahaha je moeder heeft zoveel wallen, ze kan er drie hoeren op zetten.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee je papa onder een trein.
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:45 schreef Hier het volgende:
[..]
Hahaha je moeder heeft zoveel wallen, ze kan er drie hoeren op zetten.
quote:
Mwa, iemand zijn moeder voor een hoer uitmaken, straks krijg ik nog digitale klappen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Was wel een mooie, ik zou persoonlijk hebben geeindigd met "inclusief haarzelf" om ook nog even gauw duidelijk te maken dat z'n moeder zelf ook een hoer is.
Daar heeft ie wel gelijk inquote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef TheRulingEagle het volgende:
alsof zijn kijkers niet goed bij hun hoofd zijn
BAM! Ach, zolang de directeur wat subsidie voor hem krijgt, blijft hij op de buis.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef TheRulingEagle het volgende:
Humberto spreekt volwassen mensen aan alsof het kleuters zijn, alsof zijn kijkers niet goed bij hun hoofd zijn en net een grote bah hebben gedaan. Hij infantiliseert zijn publiek. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij vervuilt de ether met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. Schijnt een prettige uitstraling te hebben, maar mag stuntelen en kwekken en uit z'n nek lullen. Denkt dat je een goeie presentator bent als je een net pak draagt en er gladgeschoren uitziet, maar dat is een misvatting: anchorman zijn is een vak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |