abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132399288
Iets waar ik ook al vaak voor ´´waarschuw´´ hier op dit forum, wat Davidson zegt over F1: het is te veilig

http://www.gpupdate.net/n(...)-te-veilig-geworden/
pi_132410972
http://m.gpupdate.net/nl/(...)t-genoemd-te-worden/

Oud nieuws: hij mag er volgend jaar gaan rijden.

Erg opmerkelijke keuze!


Bron:

https://mobile.twitter.co(...)creen_name=takiinoue
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:12:57 #203
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_132438394
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:01 schreef Marks het volgende:
Iets waar ik ook al vaak voor ´´waarschuw´´ hier op dit forum, wat Davidson zegt over F1: het is te veilig

http://www.gpupdate.net/n(...)-te-veilig-geworden/
Hoezo? enkele weken terug nog iemand overleden eraan....
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_132439084
Davidson heeft wel gelijk.

Het is te makkelijk geworden om buiten de baan te rijden zonder dat je ervoor afgestraft wordt. Door weer meer grindbakken terug te brengen wordt een fout sneller afgestraft zonder dat het er minder veilig op hoeft te worden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:55:01 #205
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_132439811
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:01 schreef Marks het volgende:
Iets waar ik ook al vaak voor ´´waarschuw´´ hier op dit forum, wat Davidson zegt over F1: het is te veilig

http://www.gpupdate.net/n(...)-te-veilig-geworden/
Sorry hoor, maar ik vind dat wel een achterlijk opmerking van iemand die een collega verloren heeft in dezelfde race als waar hij aan meereed dit jaar. En diezelfde race een jaar eerder heeft hij zijn rug op 2 plaatsen gebroken.
Ja ja, Anthony circuits zijn veel te veilig :N
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_132443700
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:55 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind dat wel een achterlijk opmerking van iemand die een collega verloren heeft in dezelfde race als waar hij aan meereed dit jaar. En diezelfde race een jaar eerder heeft hij zijn rug op 2 plaatsen gebroken.
Ja ja, Anthony circuits zijn veel te veilig :N
Ik denk dat hij het specifiek over F1 circuits heeft.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132443714
En daar geef ik hem gelijk in.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:46:51 #208
39237 crew  H_T
2733
pi_132444072
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:55 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind dat wel een achterlijk opmerking van iemand die een collega verloren heeft in dezelfde race als waar hij aan meereed dit jaar. En diezelfde race een jaar eerder heeft hij zijn rug op 2 plaatsen gebroken.
Ja ja, Anthony circuits zijn veel te veilig :N
Het bronartikel schetst een iets ander beeld. Davidson erkent dat de circuits veiliger zijn geworden, maar ook dat dat als keerzijde heeft dat de coureurs gevaarlijker zijn gaan rijden.

quote:
The problem is, the safer the circuit becomes the more ruthless the driving becomes. So today there is such little respect for each others' safety on the track. They feel like they can bang wheels in a straight line, but 'the car is mega-safe – it will take it' is the belief and therefore you get this crazy, almost borderline reckless driving coming into play.
En even later

quote:
"Knowing there is virtually no consequence to running wide has made drivers think they are invincible," he said. "We are nurturing young drivers who don't know what to do if they encounter a low-grip surface."
Conlusie: rijders zijn te veel gewend aan veilige circuits, rijden daardoor gevaarlijker waardoor ze eerder in de problemen komen en als het zo ver is, weten ze er niet goed mee om te gaan. Dat is een heel ander verhaal dan 'Formule 1 moet gevaarlijker, want da's tof'
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_132444474
Helemaal waar inderdaad. Die Herman Tilke heeft een naam opgebouwd waar hij nooit meer vanaf komt. Maar anderzijds is dat ook de schuld van de commerciele sport die het geworden is. Het gaat allang niet meer om de sport, het gaat om de kijkcijfers.

Ik zeg het niet graag, maar ergens hoop ik op een failliet verklaring van de sport of dat er iets anders binnen de FIA/Foca gaat gebeuren waarom de huidige F1 moet stoppen. Een frisse wind door de sport, kleiner, toegankelijk en terug naar het pure racen, zonder de veiligheid te verliezen die ze de afgelopen 20 jaar hebben opgebouwd. Maar het is al lang niet meer de sport waar de allerbeste coureurs van de wereld rondrijden.

De wagentjes die we volgend jaar gaan zien met grasmaaier geluid en enkele uitlaat gaat er imo een hoop verloren aan het geen waar F1 voor staat. Het is een semi-cup geworden waar ze alsmaar meer en meer bizarre regeltjes verzinnen om het spannend en gelijkwaardig te maken voor de tv kijker.

Waar zijn de jaren gebleven dat ik niet van de tv af te slaan was... Het boeit mij steeds minder die F1. Volgend jaar eindelijk eens naar een WTCC race ? I hope so _O_
pi_132445041
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Meike26 het volgende:
Volgend jaar eindelijk eens naar een WTCC race ? I hope so _O_
Als je een keer een andere klasse dan de F1 wilt bezoeken dan kan ik je in elk geval de diverse 1000km van xxx aanraden. :)

Zelf wil ik nog altijd graag een keertje de 24 uur van Le Mans bijwonen. Dat lijkt me ook een fantastisch evenement _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132445305
Ow die heten tegenwoordig allemaal de 6 uur van en niet meer de 1000km van.

FIA WEC dus. Zeker de moeite waard en heel niet duur om te bezoeken :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132446563
Ik ben.vorig jaar naar een WSR evenement geweest, vond de WSR 3.5 karretjes toch bruter klinken dan de RBR die daar was...

Maargoed. WSR is volgend jaar ook weer op de Nürburgring en op Spa. Denk dat ik wel een vd 2 ga bezoeken
pi_132446660
Het nadeel van de WEC / 6 uurs races vind ik dat het wel machtig mooi is, geluid, auto's je weet het zelf wel. Maar het is lastig te volgen wie in welke ronde zit. Je hebt echt live-timing nodig wil je de race goed kunnen volgen.

Bij het WTCC is het voornamelijk close racing en iedereen finisht bijna altijd de races in de zelfde ronde als de winnaar. DTM is ook erg leuk, maar is ook na 2004/2004 te commercieel geworden en heeft het de charme verloren waar je gewoon de pitboxxen binnen kon wandelen van diverse teams. Dat is nu ook niet meer zo. WTCC ziet er wat dat betreft veel openen en sfeervoller uit en dus ook toegankelijker.

Naast de WEC races is een VLN race op de Nordschleife ook niet verkeerd trouwens, maar daar ook, je hebt wel iets van live-timing nodig om race te kunnen volgen.
pi_132446749
Ja dat is wel een nadeel ja.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132447922
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Meike26 het volgende:
Helemaal waar inderdaad. Die Herman Tilke heeft een naam opgebouwd waar hij nooit meer vanaf komt. Maar anderzijds is dat ook de schuld van de commerciele sport die het geworden is. Het gaat allang niet meer om de sport, het gaat om de kijkcijfers.

Ik zeg het niet graag, maar ergens hoop ik op een failliet verklaring van de sport of dat er iets anders binnen de FIA/Foca gaat gebeuren waarom de huidige F1 moet stoppen. Een frisse wind door de sport, kleiner, toegankelijk en terug naar het pure racen, zonder de veiligheid te verliezen die ze de afgelopen 20 jaar hebben opgebouwd. Maar het is al lang niet meer de sport waar de allerbeste coureurs van de wereld rondrijden.

De wagentjes die we volgend jaar gaan zien met grasmaaier geluid en enkele uitlaat gaat er imo een hoop verloren aan het geen waar F1 voor staat. Het is een semi-cup geworden waar ze alsmaar meer en meer bizarre regeltjes verzinnen om het spannend en gelijkwaardig te maken voor de tv kijker.

Waar zijn de jaren gebleven dat ik niet van de tv af te slaan was... Het boeit mij steeds minder die F1. Volgend jaar eindelijk eens naar een WTCC race ? I hope so _O_
Ben ik met je eens. Formule1 is formule1 niet meer.
Er zijn veel te veel regels nu hoor je elke weer op de boardradio zeggen dat ze op de banden slijtage moeten letten. Dit heeft totaal niet met racen te maken net als DRS.

Vroeger keek ik graag naar de formule1 ik bleef daar voor thuis. Zondag is weer een race weer op zo saaie Herman Tilke grote kans dat ik deze race niet ga kijken. Omdat ik nu al weet dat het weer een saaie race gaat worden. Echt een leuke race hebben we dit seizoen niet gehad.
pi_132449114
De races van voor Silverstone waren wel leuk om te kijken omdat er wat gebeurde. Nu niet meer met die nieuwe banden.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:12:42 #217
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_132449394
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Geralt het volgende:
Als je een keer een andere klasse dan de F1 wilt bezoeken dan kan ik je in elk geval de diverse 1000km van xxx aanraden. :)
Idd, daar heb ik de beslissing al van genomen dat ik komend jaar naar de 6 uurs van Spa ga. Tis dat de laaste paar 6 uurs races van het WEC op zo'n kut tijdstippen waren, anders was ik niet van de buis te slaan ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:27 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben.vorig jaar naar een WSR evenement geweest, vond de WSR 3.5 karretjes toch bruter klinken dan de RBR die daar was...

Maargoed. WSR is volgend jaar ook weer op de Nürburgring en op Spa. Denk dat ik wel een vd 2 ga bezoeken
Ook elk jaar weer machtig op Spa _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_132454744
In 2014 in de WEC gaan ze onder andere met dezelfde turbomotoren rijden als in de F1, 1,6 liter V6. Verder wordt (fuel) efficiency belangrijker dan performance. Dus zul je veel meer hybride wagens gaan tegenkomen. Ze gaan dus heel erg de F1 achterna. Dus ik vraag me af of je er beter geluid en betere races zult vinden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_132458701
In elk geval betere prijzen. Vooralsnog dan.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:25:47 #220
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_132464754
Niet alleen zijn de circuits veiliger geworden, ook de regeldrift slaat wmb door.

Elke (bijna) botsing wordt onderzocht, er worden straffen uitgedeeld, gridstraffen, boetes, drive thru's.. alles, maar dan ook alles wordt onderzocht. Daar wordt ik ook een keer vierkant van...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_132466001
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:25 schreef caspervc het volgende:
Niet alleen zijn de circuits veiliger geworden, ook de regeldrift slaat wmb door.

Elke (bijna) botsing wordt onderzocht, er worden straffen uitgedeeld, gridstraffen, boetes, drive thru's.. alles, maar dan ook alles wordt onderzocht. Daar wordt ik ook een keer vierkant van...
*word

Van mij mag alles onderzocht worden, zolang er maar geen onterechte straffen worden uitgedeeld, dat gebeurt dan ook niet zo vaak.
pi_132467457
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:22 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

*word

Van mij mag alles onderzocht worden, zolang er maar geen onterechte straffen worden uitgedeeld, dat gebeurt dan ook niet zo vaak.
Nee, maar ze meten wel met 2 maten. In de GP van Zuid Korea ook. Op beeld is het niet gezien, maar Giedo kreeg al vrij vroeg in de race een Drive through omdat hij een voordeel gehad zou hebben bij het buiten de lijnen rijden. Dit is wat er volgens Giedo gebeurt is :

AD.nl :
quote:
Giedo van der Garde had zondag in de Grand Prix van Zuid-Korea zijn beste klassering van dit jaar in de Formule 1 in zicht. De Nederlander eindigde in zijn Caterham als 15de, maar de 13de plaats was mogelijk geweest.
'Ik zat er dicht bij. Zonder die 'drive through penalty' was het misschien gelukt', zei de autocoureur na de race. 'Uiteraard is dat wel frustrerend, maar het laat wel zien dat het spannend is en dat is goed voor mijn motivatie.'

'VDG' kende een uitstekende start op het Korea International Circuit in Yeongam. Hij rukte op van de 20ste naar de 15de positie. Even later moest de rookie uitwijken voor een slippende Felipe Massa (Ferrari): 'Ik moest helemaal buitenom om contact met nog een paar andere auto's te voorkomen. Volgens mij duwde ik niemand van de baan.' De wedstrijdjury zag het anders en liet de Nederlander voor straf een extra rit door de pitstraat rijden. Hij zakte daardoor van de 12de naar de 22ste en laatste positie.

Van der Garde kreeg in het vervolg van de race de opdracht de concurrenten van Marussia te achterhalen. Hij slaagde erin zowel Jules Bianchi als Max Chilton voorbij te streven. Hij maakte daarbij dankbaar gebruik van de twee onderbrekingen in de wedstrijd, waarin de safety car voor het veld uitreed. 'Vooral mijn pitstop in de eerste ronde van de safety car was goed. Die hielp mij om voorbij Chilton te komen. Dat was teamwork dat ik zeker moet vermelden, want het is van wezenlijk belang is dit soort races.'
Later in die race had Perez overduidelijk voordeel van een buiten de baan actie en zijn actie werd beoordeeld ná de race. Niet omdat Giedo een Nederlander is dat ik dit betwist, ik vond het op zich al opmerkelijk zonder de beelden van Giedo gezien te hebben en die actie van Perez, dat er 2 verschillende manieren zijn geweest op het eventueel bestraffen van een rijder.

Die hele regelgeving is een soepzooitje en zo corrupt als wat. Daar mag echt naar gekeken worden en niet meer elke race een andere coureur uitnodigen, maar gewoon een ex F1 coureur aannemen als officiele functie binnen de F1 sport. Een seizoen lang 1 paar ogen extra die objectief kunnen beoordelen wat goed of fout is en wat fout is altijd berechten op dezelfde manier.

En inderdaad geen gezeik meer dat er 2 auto's lichtjes elkaar hebben geraakt en gelijk een onderzoek instellen. }:|
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:25:53 #223
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_132469551
Waarom past de FIA de GT niet aan naar F1 achtige races/opzet.
Je kan mij niet wijsmaken dat de tribunes niet volstromen met Ferrari's Lambo's, Porsches, GTR's, Vipers, Corvettes.

Alleen nu zijn die races lastig te volgen door de Endurance-achtige insteek.

Gewoon kwali op zaterdag en een race op zondag. Zorg dat ze wat meer power mogen krijgen dat t richting de DTM gaat of erover qua snelheid (mits ze daar al niet op zitten).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_132469997
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:25 schreef nils7 het volgende:
Waarom past de FIA de GT niet aan naar F1 achtige races/opzet.
Je kan mij niet wijsmaken dat de tribunes niet volstromen met Ferrari's Lambo's, Porsches, GTR's, Vipers, Corvettes.

Alleen nu zijn die races lastig te volgen door de Endurance-achtige insteek.

Gewoon kwali op zaterdag en een race op zondag. Zorg dat ze wat meer power mogen krijgen dat t richting de DTM gaat of erover qua snelheid (mits ze daar al niet op zitten).
Omdat het dan geen GT meer is. Staat voor GranTurismo = grote afstand vrij vertaald. Een race van 2 uur is dan niet leuk meer. Lekker zo houden die 6, 12 en 24 uurs races en Ziggo + UPC vragen of Motors TV eindelijk eens in het basispakket komt. ^O^
pi_132470003
Ja, t is niet voor niets een endurance race, anders kunnen we de 24h van le mans ook wel inkorten!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:39:22 #226
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_132470026
ander naampje mag ook ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:26:39 #227
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132475960
Beetje offtopic, maar vorige week in Londen Rush gekeken met twee vrienden die nog minder met F1 hebben dan de gemiddelde persoon. We vonden het alledrie een geweldige film, iets wat ik totaal niet verwacht had. Zeer aangename verrassing *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_132507582
quote:
Renault waarschuwde al voor te laag minimumgewicht
Gepubliceerd op 24 Oct 2013 09:37

Renault heeft de teams en de andere motorleveranciers lang geleden reeds gewezen op mogelijke problemen met het minimumgewicht voor 2014, maar die signalen zijn genegeerd. Nu maken de langere en zwaardere rijders zich zorgen omdat sommige renstallen de ondergrens van 690 kilo gaan overschrijden en de voorkeur geven een lichte coureurs.
Ik heb dat nooit begrepen dat gezeur daarover.

Ze moeten aan een minimum gewicht voldoen en daarom gaat de voorkeur uit naar kleinere coureurs? Ja als je dicht tegen dat minimum aan wilt zitten natuurlijk, maar in de laatste zin staat dat sommige teams de ondergrens gaan passeren. Dan moet je toch juist een zwaardere coureur hebben om die 690 kilo te halen of ben ik nou gek? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132507627
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:29 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit begrepen dat gezeur daarover.

Ze moeten aan een minimum gewicht voldoen en daarom gaat de voorkeur uit naar kleinere coureurs? Ja als je dicht tegen dat minimum aan wilt zitten natuurlijk, maar in de laatste zin staat dat sommige teams de ondergrens gaan passeren. Dan moet je toch juist een zwaardere coureur hebben om die 690 kilo te halen of ben ik nou gek? :@
hoe minder gewicht, hoe meer je net ballast kunt spelen en verdelen. De coureur zit altijd op de zelfde plaats. Denk ik. Of zo :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_132507633
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:29 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit begrepen dat gezeur daarover.

Ze moeten aan een minimum gewicht voldoen en daarom gaat de voorkeur uit naar kleinere coureurs? Ja als je dicht tegen dat minimum aan wilt zitten natuurlijk, maar in de laatste zin staat dat sommige teams de ondergrens gaan passeren. Dan moet je toch juist een zwaardere coureur hebben om die 690 kilo te halen of ben ik nou gek? :@
Wat ze bedoelen is dat ze met de wagen alleen al boven de 690 kilo uit gaan komen en daardoor een lichtere coureur willen om niet veel te zwaar (en daardoor kansloos) te gaan worden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_132507676
quote:
Wat ze bedoelen is dat ze met de wagen alleen al boven de 690 kilo uit gaan komen
Dat staat er niet. Althans zoals ik het lees gaan ze minder dan 690 wegen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132507807
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Althans zoals ik het lees gaan ze minder dan 690 wegen.
De ondergrens overschrijden kun je op twee manieren lezen. Je kunt dat naar boven of naar onder overschrijden. Dat eerste lijkt me logischer.

Er is in ieder geval een minimum gewicht en sommige teams zullen er boven uit gaan komen en daardoor liever een lichtere coureur willen hebben.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 24 oktober 2013 @ 11:38:50 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132507839
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Althans zoals ik het lees gaan ze minder dan 690 wegen.
Dat heb je met die kut sites die het originele stuk waarschijnlijk niet goed vertalen
pi_132508042
Ok duidelijk. Ik dacht al ben ik nou gek of wat :') :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132509871
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:37 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

De ondergrens overschrijden kun je op twee manieren lezen. Je kunt dat naar boven of naar onder overschrijden. Dat eerste lijkt me logischer.

Er is in ieder geval een minimum gewicht en sommige teams zullen er boven uit gaan komen en daardoor liever een lichtere coureur willen hebben.
Denk dat de meeste teams er wel onder komen. Alleen of je 10 kg vrij te plaatsen hebt of 20 kan voor de balans nogal uitmaken, denk ik.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  donderdag 24 oktober 2013 @ 15:56:04 #236
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132515657
http://www.racingfanatic.(...)-replace-pastor.html

Massa dus waarschijnlijk naar Williams
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 oktober 2013 @ 16:15:13 #238
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_132516251
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:51 schreef Waffle het volgende:

[..]

Denk dat de meeste teams er wel onder komen. Alleen of je 10 kg vrij te plaatsen hebt of 20 kan voor de balans nogal uitmaken, denk ik.
dat weet ik wel zeker. Ze hebben het liefst dat je met redelijk wat gewicht kunt spelen, waardoor het zwaartepunt van de auto nog lager komt te liggen en daarnaast ook nog eens de balans een stuk kunt verbeteren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_132519670
De coureurs zijn iha nu ook allicht. Vettel, Alonso en Hamilton zitten op een gewicht wat amper onderdoet voor dat van profwielrenners.
pi_132535751
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:59 schreef Wombcat het volgende:
De coureurs zijn iha nu ook allicht. Vettel, Alonso en Hamilton zitten op een gewicht wat amper onderdoet voor dat van profwielrenners.
F1 coureurs zijn dan ook topatleten :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132635607
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=53505

Voor mocht iemand genoeg geld hebben :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:07:30 #242
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_132652424
quote:
7s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef Geralt het volgende:
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=53505

Voor mocht iemand genoeg geld hebben :+
In het blad Formule 1 staat toevallig ook een 310B :P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_132666332

8)7

Blijkbaar kunnen ze dit ook niet bij Sport1. Het moet er 11 zijn 8 bij Minardi en 3 bij Red Bull racing.
pi_132670348


SPORT _O_
Feel free to ignore my comments.
pi_132670581
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:42 schreef Michael_Moore het volgende:
[ afbeelding ]

SPORT [ afbeelding ] _O_
:{w
pi_132670734
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:47 schreef Meike26 het volgende:

[..]

:{w

Blij dat die arrogante kwal is opgerot aan het eind van het seizoen. :r
Feel free to ignore my comments.
pi_132686075
Brawn gaat weg bij Mercedes na dit seizoen

http://www.gpupdate.net/n(...)s-mercedes-teambaas/
pi_132686106
Brawn weg bij Mercedes

quote:
Ross Brawn will leave his position as Mercedes team principal at the end of the Formula 1 season.

Brawn and Mercedes have failed to reach an agreement on a role in which he would have been happy to stay at the team, sources close to Mercedes said.

Mercedes will now be run in tandem by their two executive directors, Toto Wolff and Paddy Lowe, along with non-executive chairman Niki Lauda.

Both Mercedes and Brawn refused to comment on the development.

Brawn's impending departure follows months of talks between Mercedes bosses and the man who masterminded Michael Schumacher's seven world titles at Benetton and Ferrari.

The German company had originally last winter signed Lowe, who was formerly the technical director of McLaren, with the intention of him replacing Brawn with immediate effect.

But plans then changed, with Mercedes saying they wanted a 'soft transition', that they would like Brawn to stay and that he was in control of his own destiny.

Lauda pushed for Brawn to remain at the team, but the stumbling block was over the level of authority he would have.

Brawn, 58, wanted to stay in overall charge, as he made clear at the Japanese Grand Prix earlier this month.

However, sources close to the team say that option was never open.

Mercedes believe a single team principal is an outdated concept given the complexities of modern F1. They were hoping to persuade Brawn to stay on in another role that did not involve the day-to-day running of the team.

Negotiations reached an impasse and Brawn decided he had no option but to leave.

Wolff, the executive director (business), will now run the political and financial sides of the team, while Lowe, the executive director (technical), will be in charge of the sporting and technical aspects. Wolff is also the director of Mercedes' motorsport operation.

Brawn's future is unclear. He has emphasised that he would not try to line up a new job elsewhere while still in his present role, but he is now free to find one if he wishes to continue working in F1.

He has been linked with roles running Honda's new F1 programme when the Japanese manufacturer returns to the sport in 2015 as engine partner to McLaren, as well as to a position with governing body the FIA.

FIA president Jean Todt used to work with Brawn at Ferrari, in roles very similar to those now to be occupied by Wolff and Lowe at Mercedes.

Brawn moving to Honda is considered unlikely by some insiders, who say he had grown frustrated with certain aspects of working with the company when he ran their F1 team in 2007-8, particularly dealing with Honda management and repeated trips to Japan.

Claims Brawn will move to McLaren, though, are incorrect, according to sources.
Edit: Marks was me voor zie ik. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_132686142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:37 schreef sasquatsch het volgende:
Brawn weg bij Mercedes

[..]

Edit: Marks was me voor zie ik. :)
Jij had ook wat meer typwerk ;)
pi_132686174
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:38 schreef Marks het volgende:

[..]

Jij had ook wat meer typwerk ;)
Vooral copy/paste. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')