abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:39:22 #226
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_132470026
ander naampje mag ook ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:26:39 #227
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132475960
Beetje offtopic, maar vorige week in Londen Rush gekeken met twee vrienden die nog minder met F1 hebben dan de gemiddelde persoon. We vonden het alledrie een geweldige film, iets wat ik totaal niet verwacht had. Zeer aangename verrassing *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_132507582
quote:
Renault waarschuwde al voor te laag minimumgewicht
Gepubliceerd op 24 Oct 2013 09:37

Renault heeft de teams en de andere motorleveranciers lang geleden reeds gewezen op mogelijke problemen met het minimumgewicht voor 2014, maar die signalen zijn genegeerd. Nu maken de langere en zwaardere rijders zich zorgen omdat sommige renstallen de ondergrens van 690 kilo gaan overschrijden en de voorkeur geven een lichte coureurs.
Ik heb dat nooit begrepen dat gezeur daarover.

Ze moeten aan een minimum gewicht voldoen en daarom gaat de voorkeur uit naar kleinere coureurs? Ja als je dicht tegen dat minimum aan wilt zitten natuurlijk, maar in de laatste zin staat dat sommige teams de ondergrens gaan passeren. Dan moet je toch juist een zwaardere coureur hebben om die 690 kilo te halen of ben ik nou gek? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132507627
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:29 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit begrepen dat gezeur daarover.

Ze moeten aan een minimum gewicht voldoen en daarom gaat de voorkeur uit naar kleinere coureurs? Ja als je dicht tegen dat minimum aan wilt zitten natuurlijk, maar in de laatste zin staat dat sommige teams de ondergrens gaan passeren. Dan moet je toch juist een zwaardere coureur hebben om die 690 kilo te halen of ben ik nou gek? :@
hoe minder gewicht, hoe meer je net ballast kunt spelen en verdelen. De coureur zit altijd op de zelfde plaats. Denk ik. Of zo :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_132507633
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:29 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit begrepen dat gezeur daarover.

Ze moeten aan een minimum gewicht voldoen en daarom gaat de voorkeur uit naar kleinere coureurs? Ja als je dicht tegen dat minimum aan wilt zitten natuurlijk, maar in de laatste zin staat dat sommige teams de ondergrens gaan passeren. Dan moet je toch juist een zwaardere coureur hebben om die 690 kilo te halen of ben ik nou gek? :@
Wat ze bedoelen is dat ze met de wagen alleen al boven de 690 kilo uit gaan komen en daardoor een lichtere coureur willen om niet veel te zwaar (en daardoor kansloos) te gaan worden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_132507676
quote:
Wat ze bedoelen is dat ze met de wagen alleen al boven de 690 kilo uit gaan komen
Dat staat er niet. Althans zoals ik het lees gaan ze minder dan 690 wegen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132507807
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Althans zoals ik het lees gaan ze minder dan 690 wegen.
De ondergrens overschrijden kun je op twee manieren lezen. Je kunt dat naar boven of naar onder overschrijden. Dat eerste lijkt me logischer.

Er is in ieder geval een minimum gewicht en sommige teams zullen er boven uit gaan komen en daardoor liever een lichtere coureur willen hebben.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 24 oktober 2013 @ 11:38:50 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132507839
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Althans zoals ik het lees gaan ze minder dan 690 wegen.
Dat heb je met die kut sites die het originele stuk waarschijnlijk niet goed vertalen
pi_132508042
Ok duidelijk. Ik dacht al ben ik nou gek of wat :') :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132509871
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:37 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

De ondergrens overschrijden kun je op twee manieren lezen. Je kunt dat naar boven of naar onder overschrijden. Dat eerste lijkt me logischer.

Er is in ieder geval een minimum gewicht en sommige teams zullen er boven uit gaan komen en daardoor liever een lichtere coureur willen hebben.
Denk dat de meeste teams er wel onder komen. Alleen of je 10 kg vrij te plaatsen hebt of 20 kan voor de balans nogal uitmaken, denk ik.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  donderdag 24 oktober 2013 @ 15:56:04 #236
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132515657
http://www.racingfanatic.(...)-replace-pastor.html

Massa dus waarschijnlijk naar Williams
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 oktober 2013 @ 16:15:13 #238
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_132516251
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:51 schreef Waffle het volgende:

[..]

Denk dat de meeste teams er wel onder komen. Alleen of je 10 kg vrij te plaatsen hebt of 20 kan voor de balans nogal uitmaken, denk ik.
dat weet ik wel zeker. Ze hebben het liefst dat je met redelijk wat gewicht kunt spelen, waardoor het zwaartepunt van de auto nog lager komt te liggen en daarnaast ook nog eens de balans een stuk kunt verbeteren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_132519670
De coureurs zijn iha nu ook allicht. Vettel, Alonso en Hamilton zitten op een gewicht wat amper onderdoet voor dat van profwielrenners.
pi_132535751
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:59 schreef Wombcat het volgende:
De coureurs zijn iha nu ook allicht. Vettel, Alonso en Hamilton zitten op een gewicht wat amper onderdoet voor dat van profwielrenners.
F1 coureurs zijn dan ook topatleten :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132635607
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=53505

Voor mocht iemand genoeg geld hebben :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:07:30 #242
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_132652424
quote:
7s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef Geralt het volgende:
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=53505

Voor mocht iemand genoeg geld hebben :+
In het blad Formule 1 staat toevallig ook een 310B :P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_132666332

8)7

Blijkbaar kunnen ze dit ook niet bij Sport1. Het moet er 11 zijn 8 bij Minardi en 3 bij Red Bull racing.
pi_132670348


SPORT _O_
Feel free to ignore my comments.
pi_132670581
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:42 schreef Michael_Moore het volgende:
[ afbeelding ]

SPORT [ afbeelding ] _O_
:{w
pi_132670734
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:47 schreef Meike26 het volgende:

[..]

:{w

Blij dat die arrogante kwal is opgerot aan het eind van het seizoen. :r
Feel free to ignore my comments.
pi_132686075
Brawn gaat weg bij Mercedes na dit seizoen

http://www.gpupdate.net/n(...)s-mercedes-teambaas/
pi_132686106
Brawn weg bij Mercedes

quote:
Ross Brawn will leave his position as Mercedes team principal at the end of the Formula 1 season.

Brawn and Mercedes have failed to reach an agreement on a role in which he would have been happy to stay at the team, sources close to Mercedes said.

Mercedes will now be run in tandem by their two executive directors, Toto Wolff and Paddy Lowe, along with non-executive chairman Niki Lauda.

Both Mercedes and Brawn refused to comment on the development.

Brawn's impending departure follows months of talks between Mercedes bosses and the man who masterminded Michael Schumacher's seven world titles at Benetton and Ferrari.

The German company had originally last winter signed Lowe, who was formerly the technical director of McLaren, with the intention of him replacing Brawn with immediate effect.

But plans then changed, with Mercedes saying they wanted a 'soft transition', that they would like Brawn to stay and that he was in control of his own destiny.

Lauda pushed for Brawn to remain at the team, but the stumbling block was over the level of authority he would have.

Brawn, 58, wanted to stay in overall charge, as he made clear at the Japanese Grand Prix earlier this month.

However, sources close to the team say that option was never open.

Mercedes believe a single team principal is an outdated concept given the complexities of modern F1. They were hoping to persuade Brawn to stay on in another role that did not involve the day-to-day running of the team.

Negotiations reached an impasse and Brawn decided he had no option but to leave.

Wolff, the executive director (business), will now run the political and financial sides of the team, while Lowe, the executive director (technical), will be in charge of the sporting and technical aspects. Wolff is also the director of Mercedes' motorsport operation.

Brawn's future is unclear. He has emphasised that he would not try to line up a new job elsewhere while still in his present role, but he is now free to find one if he wishes to continue working in F1.

He has been linked with roles running Honda's new F1 programme when the Japanese manufacturer returns to the sport in 2015 as engine partner to McLaren, as well as to a position with governing body the FIA.

FIA president Jean Todt used to work with Brawn at Ferrari, in roles very similar to those now to be occupied by Wolff and Lowe at Mercedes.

Brawn moving to Honda is considered unlikely by some insiders, who say he had grown frustrated with certain aspects of working with the company when he ran their F1 team in 2007-8, particularly dealing with Honda management and repeated trips to Japan.

Claims Brawn will move to McLaren, though, are incorrect, according to sources.
Edit: Marks was me voor zie ik. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_132686142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:37 schreef sasquatsch het volgende:
Brawn weg bij Mercedes

[..]

Edit: Marks was me voor zie ik. :)
Jij had ook wat meer typwerk ;)
pi_132686174
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:38 schreef Marks het volgende:

[..]

Jij had ook wat meer typwerk ;)
Vooral copy/paste. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')