twitter:NobleF1 twitterde op zondag 22-09-2013 om 10:36:01Caterham will stick with Renault power for the next three years. Full story soon reageer retweet
Ook lullig. Sparen voor 2014 met iemand zn geld die je er dan uit trapt.quote:Fernandes dicht Kovalainen grote kans toe om opnieuw te racen bij Caterham
Tony Fernandes, die nog altijd hoog aangeschreven staat bij Caterham, heeft verklaard dat Heikki Kovalainen mogelijk terugkeert op de grid in 2014. Dat zou ten koste gaan van Nederlander Giedo van der Garde, zijn sponsorgeld zou volgend jaar niet meer van belang zijn.
"We waren aan het sparen voor 2014," zei Fernandes. "Dit is hoe de Formule 1 helaas werkt, we moeten het budget in acht houden wanneer we een beslissing nemen." Gevraagd of Heikki Kovalainen terugkeert in 2014 na vier invalbeurten op vrijdagen antwoordde de Maleisiër: "de kans is groot".
Charles Pic zou vrij zeker zijn van zijn zitje voor 2014, dus Van der Garde zou plaats moeten ruimen mocht de Fin terugkeren.
Wat een open deur zeg, Giedo vervangt hem een jaar en zorgt voor geld, waarna Kovalainen hem weer vervangt als Caterham genoeg heeft. Triest, vooral als je kijk hoe Giedo dit seizoen gegroeid isquote:Op zondag 22 september 2013 12:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook lullig. Sparen voor 2014 met iemand zn geld die je er dan uit trapt.![]()
![]()
Als hij volgend jaar weer een zak geld meeneemt is er misschien nog wel een andere optiequote:Op zondag 22 september 2013 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een open deur zeg, Giedo vervangt hem een jaar en zorgt voor geld, waarna Kovalainen hem weer vervangt als Caterham genoeg heeft. Triest, vooral als je kijk hoe Giedo dit seizoen gegroeid is
Helemaal niks, dat is juist datgene wat het zo triest maakt.quote:Op zondag 22 september 2013 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat is het nut eigenlijk, wat heeft die hele Heiki nou laten zien?
Hij zal wel wat beter kunnen dan die die andere 2 anders ga je niet als teambaas 10 miljoen aan inkomsten inleveren + nog een substantieel salaris er bovenop betalen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Niks. Hij is niet sneller dan Pic of vd Garde.quote:Op zondag 22 september 2013 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Zonder die touche tegen de muur was hij sneller geweest dan Pic.quote:Op zondag 22 september 2013 12:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel leuk om te zien en horen hoe positief ze steeds bij de BBC zijn over Van der Garde. Gisteren Eddie Jordan ook weer.
Dat is blijkbaar niet meer genoeg in de F1, het draait allemaal om geld...quote:Op zondag 22 september 2013 12:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel leuk om te zien en horen hoe positief ze steeds bij de BBC zijn over Van der Garde. Gisteren Eddie Jordan ook weer.
Daar maakt Frijns meer kans op.quote:Op zondag 22 september 2013 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Zou hem wel eens in een echte wagen willen zien rijden.
Die twee in hetzelfde team, dat zou echt helemaal geweldig zijnquote:
Als hij zijn vader dan maar thuis laat, die hoef ik echt niet steeds in beeld met zijn domme klets. Maar dat zal op de BBC gelukkig toch wel meevallen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar maakt Frijns meer kans op.
Het wachten is op Verstappen Junior denk ik.
Die is goed op weg om weer een Wereldtitel op zn naam te schrijven. Dit weekend als ik me niet vergis.
Die gaat het helemaal maken in de F1 over een paar jaar![]()
Beetje meer respect graag voor Neerlands succesvolste F1 coureurquote:Op zondag 22 september 2013 13:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als hij zijn vader dan maar thuis laat, die hoef ik echt niet steeds in beeld met zijn domme klets. Maar dat zal op de BBC gelukkig toch wel meevallen.
Ja, ik weet het. Het was een prima coureur, maar als mens....quote:Op zondag 22 september 2013 13:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Beetje meer respect graag voor Neerlands succesvolste F1 coureur
Moet hij wel geld meenemen, anders kan hij net als Frijns aan de kant toekijken.quote:Op zondag 22 september 2013 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is goed op weg om weer een Wereldtitel op zn naam te schrijven. Dit weekend als ik me niet vergis.
of de vries, die al steun heeft van mclarenquote:Op zondag 22 september 2013 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Móet die eerst beter presteren.quote:Op zondag 22 september 2013 13:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
of de vries, die al steun heeft van mclaren
Dan maken Vandoorne en/of Magnussen (als Mclaren Jr's) toch meer kans, die behalen tenminste wél resultaten in tegenstelling tot De Vries die pas 1 overwinning in de FR2.0 heeft.quote:Op zondag 22 september 2013 13:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
of de vries, die al steun heeft van mclaren
dat kun je wel zeggen ja. Dit ziet er ronduit gevaarlijk uit en dan zijn de waarschuwingen wel op haar plaatsquote:Op maandag 23 september 2013 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Blick heeft een filmpje geplaatst van hoe Webber precies werd opgepikt door Alonso. Het maakt de tik op de vingers die beiden hebben gekregen een stuk beter te begrijpen. Link
Dat maakt het al een stuk duidelijker, Alonso staat daar bijna midden op de baan.quote:Op maandag 23 september 2013 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Blick heeft een filmpje geplaatst van hoe Webber precies werd opgepikt door Alonso. Het maakt de tik op de vingers die beiden hebben gekregen een stuk beter te begrijpen. Link
Zekerquote:Op maandag 23 september 2013 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat niet helemaal lekker met dat bedrijf, gewoon duimen dat ze er volgend jaar niet meer zijn en RTL de rechten weer kan krijgen.quote:Op maandag 23 september 2013 11:41 schreef Breaker.Faker het volgende:
Film1 en Sport1 hebben een aanbieding beide abonnementen zijn de eerste 3 maanden 7,50 per maand.
Dit heeft weinig zin als je alleen sport1 wilt voor de formule1 alleen de GP van Zuid-Korea en de GP Abu Dhabi zijn nog te volgen via sport1 dit zijn toch meestal de saaiste races van de kalender. Met een saaie commentator helemaal als Albers naast kom zitten.
Ik denk dat FOX eerder de rechten koopt dan RTL...quote:Op maandag 23 september 2013 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat niet helemaal lekker met dat bedrijf, gewoon duimen dat ze er volgend jaar niet meer zijn en RTL de rechten weer kan krijgen.
Als ze het beter aanpakken dan Sport1 zal ik daar ok niet wakker van liggen, moeten ze natuurlijk wel met een normale prijs komen.quote:Op maandag 23 september 2013 11:56 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik denk dat FOX eerder de rechten koopt dan RTL...
Fox heeft meerdere sportzenders, waarvan 3 voor voetbal en 2 voor andere sporten. Formule 1 zou sowieso op een van de andere sportkanalen komen. Nadeel van Fox net zoals Sport1 is dat het achter de decoder zit, met misschien de mogelijkheid van een samenvatting op het open net, zoals nu bij Sport1 en Veronica. Dus veel verschil met nu zal het niet worden als het naar Fox gaat.quote:Op maandag 23 september 2013 12:09 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik denk het niet FOX is meer gericht op voetbal ik denk niet dat ze ook Fomule1 bij willen hebben.
En als FOX toch de formule1 koopt dan denk dat voetbal voor formule1 gaat is er dan tijdens de formule1 een voetbal wedstrijd dan gaat voetbal voor. En moeten we de gp in herhaling kijken. Laat de formule1 terug komen bij RTL7 ik hoop dat ze Olav Mol dan weer aannemen.
Ik weet niet hoe het nu zit maar dacht altijd dat FOX en SKY gelieerd waren, als dat zo is gewoon integraal SKY F1 overnemenquote:Op maandag 23 september 2013 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze het beter aanpakken dan Sport1 zal ik daar ok niet wakker van liggen, moeten ze natuurlijk wel met een normale prijs komen.
Fox en Sky zijn allebei van Rupert Murdoch, dus er is wel een verband. Integraal overnemen is wellicht minder handig, omdat je op die manier de mensen die niet goed genoeg Engels spreken niet over krijgt.quote:Op maandag 23 september 2013 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu zit maar dacht altijd dat FOX en SKY gelieerd waren, als dat zo is gewoon integraal SKY F1 overnemen
Denk je, ik denk dat het geen enkel probleem isquote:Op maandag 23 september 2013 13:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fox en Sky zijn allebei van Rupert Murdoch, dus er is wel een verband. Integraal overnemen is wellicht minder handig, omdat je op die manier de mensen die niet goed genoeg Engels spreken niet over krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |