Of Williams, waar ik echt sterk op hoop. Als Massa dan naar Williams gaat, dan wel in combi met Brawn, dat kan nog wel gaan werken dan. Zo niet naar Williams, dan zie ik Brawn weer liever naar een klein team gaan als Force India of Caterham. En dat Massa dan niet naar Williams gaat... of elk ander F1 team dan ook. Uit met de Braziliaanse pret.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:40 schreef Geralt het volgende:
Hopelijk met Honda straks. Aimabele man voor zover ik vanaf thuis op de bank met nootjes en bier kan beoordelen.
Ik ben geen fan van Massa, ik zie hem volgend jaar liever niet meer in de F1, dan hem nog wel in de F1 te zien. Als hij een zitje weet te vinden in het DTM of Indycar achtige, geen probleem, maar ik zal hem niet volgen in iedergeval.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:12 schreef Geralt het volgende:
Ok dus Massa mag alleen nog maar racen als dat bij Brawn is en anders niet?
Waarom dat zo?
Dat ze Permane maar aan de kant zetten. Tegen je coureur schreeuwen GET OUT OF THE FUCKING WAY slaat nergens op.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:04 schreef JohnB52 het volgende:
K las vanochtend.ook weer in een italiaanse krant dat Raikkonen het seizoen niet af gaat maken en Valsecci zijn plek in mag nemen...
doen ze niet. Daarvoor zijn de financiële belangen te groot. Lotus kan plaats 2 in het constructeurskampioenschap nog binnenhalen en daar gaan ze nu maximaal voorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:04 schreef JohnB52 het volgende:
K las vanochtend.ook weer in een italiaanse krant dat Raikkonen het seizoen niet af gaat maken en Valsecci zijn plek in mag nemen...
Lotus heeft dat geld hard nodig lijkt me inderdaadquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
doen ze niet. Daarvoor zijn de financiële belangen te groot. Lotus kan plaats 2 in het constructeurskampioenschap nog binnenhalen en daar gaan ze nu maximaal voor
Sinds ie dat doet, gaat t best redelijk met m, en dat meen ik serieus!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:07 schreef Geralt het volgende:
Dat ie aan de kant moet kan ook op een normale manier en als ie daar niet naar luistert dan is dat jammer. Kimi hoeft niet eens te luisteren, want hij gaat toch weg. Ergo: je kan het hem vriendelijk vragen, maar niet verwachten dat hij nog in het belang van het team rijdt. Zie bv ook Massa, die geeft ook gewoon aan alleen nog voor zn eigen te rijden.
Ben wel benieuwd wat die Davide kan, mag van mij invallen...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:04 schreef JohnB52 het volgende:
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:20 schreef Breaker.Faker het volgende:
http://www.nusport.nl/for(...)-seizoen-elkaar.html Maldonado eind dit seizoen weg bij Williams.
twitter:MBrundleF1 twitterde op woensdag 30-10-2013 om 06:25:06Speaking with Niki Lauda last night he's determined to keep Ross Brawn at Merc if he can. That will take some doing to change Ross's mind reageer retweet
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:41 schreef THEFXR het volgende:
heeft VDG al een contract voor volgend jaar?
Gaat niet gebeuren lijkt me, anders gaan ze ook niet alle moeite doen om Raikkonen in Abu Dhabi weer met de kortere wielbasis te laten rijden. Ja, hij had gewoon meteen aan de kant moeten gaan en je had hem er best uit kunnen gooien als hij vaker dan één keer in de weg was blijven rijden. Maar nu niet, zeker met dergelijke belangen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:04 schreef JohnB52 het volgende:
Vrijdagtestje zou toch mogen, toch een gemis t.o.v. een jaar of 5 geleden toen er nog vrijdagtesters zoals Kubica en Vettel waren...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren lijkt me, anders gaan ze ook niet alle moeite doen om Raikkonen in Abu Dhabi weer met de kortere wielbasis te laten rijden. Ja, hij had gewoon meteen aan de kant moeten gaan en je had hem er best uit kunnen gooien als hij vaker dan één keer in de weg was blijven rijden. Maar nu niet, zeker met dergelijke belangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |