abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132686176
Hopelijk met Honda straks. Aimabele man voor zover ik vanaf thuis op de bank met nootjes en bier kan beoordelen.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_132686718
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:40 schreef Geralt het volgende:
Hopelijk met Honda straks. Aimabele man voor zover ik vanaf thuis op de bank met nootjes en bier kan beoordelen.

Of Williams, waar ik echt sterk op hoop. Als Massa dan naar Williams gaat, dan wel in combi met Brawn, dat kan nog wel gaan werken dan. Zo niet naar Williams, dan zie ik Brawn weer liever naar een klein team gaan als Force India of Caterham. En dat Massa dan niet naar Williams gaat... of elk ander F1 team dan ook. Uit met de Braziliaanse pret.
pi_132686881
Ok dus Massa mag alleen nog maar racen als dat bij Brawn is en anders niet?

Waarom dat zo?

:@
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:17:40 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132687005
Laat Brawn lekker naar Lotus gaan, daar is nu ruimte zat voor nieuwe mensen ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_132687740
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:12 schreef Geralt het volgende:
Ok dus Massa mag alleen nog maar racen als dat bij Brawn is en anders niet?

Waarom dat zo?

:@
Ik ben geen fan van Massa, ik zie hem volgend jaar liever niet meer in de F1, dan hem nog wel in de F1 te zien. Als hij een zitje weet te vinden in het DTM of Indycar achtige, geen probleem, maar ik zal hem niet volgen in iedergeval.

Maar als de geruchten waar zijn dat Massa naar Williams gaat, dan zou ik het wel weer tof vinden dat hij dit gaat doen naast Brawn. Volgens mij had hij ook een goede band met hem tot eind 2008.
Brawn zie ik dan sowieso wel graag naar Williams gaan om dit team weer naar de kop te brengen. En zover ik weet is Brawn ook een groot bewonderaar van Frank Williams.

En zoniet naar Williams, dan ForceIndia, Sauber, Marussia of Caterham. :)
pi_132688103
K las vanochtend.ook weer in een italiaanse krant dat Raikkonen het seizoen niet af gaat maken en Valsecci zijn plek in mag nemen...
pi_132688143
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:04 schreef JohnB52 het volgende:
K las vanochtend.ook weer in een italiaanse krant dat Raikkonen het seizoen niet af gaat maken en Valsecci zijn plek in mag nemen...
Dat ze Permane maar aan de kant zetten. Tegen je coureur schreeuwen GET OUT OF THE FUCKING WAY slaat nergens op.
pi_132688166
Dat ie aan de kant moet kan ook op een normale manier en als ie daar niet naar luistert dan is dat jammer. Kimi hoeft niet eens te luisteren, want hij gaat toch weg. Ergo: je kan het hem vriendelijk vragen, maar niet verwachten dat hij nog in het belang van het team rijdt. Zie bv ook Massa, die geeft ook gewoon aan alleen nog voor zn eigen te rijden.

Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:11:13 #259
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_132688239
quote:
doen ze niet. Daarvoor zijn de financiële belangen te groot. Lotus kan plaats 2 in het constructeurskampioenschap nog binnenhalen en daar gaan ze nu maximaal voor
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:39:43 #260
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_132688883
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:11 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

doen ze niet. Daarvoor zijn de financiële belangen te groot. Lotus kan plaats 2 in het constructeurskampioenschap nog binnenhalen en daar gaan ze nu maximaal voor
Lotus heeft dat geld hard nodig lijkt me inderdaad
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_132689291
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:07 schreef Geralt het volgende:
Dat ie aan de kant moet kan ook op een normale manier en als ie daar niet naar luistert dan is dat jammer. Kimi hoeft niet eens te luisteren, want hij gaat toch weg. Ergo: je kan het hem vriendelijk vragen, maar niet verwachten dat hij nog in het belang van het team rijdt. Zie bv ook Massa, die geeft ook gewoon aan alleen nog voor zn eigen te rijden.

Sinds ie dat doet, gaat t best redelijk met m, en dat meen ik serieus!
pi_132689361
http://www.gpupdate.net/n(...)ed-bull-junior-team/

Die ligt er dus ook uit...

Toch 7 maanden volgehouden.
pi_132691208
quote:
Ben wel benieuwd wat die Davide kan, mag van mij invallen...
pi_132699221
http://www.nusport.nl/for(...)-seizoen-elkaar.html Maldonado eind dit seizoen weg bij Williams.
pi_132699925
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:20 schreef Breaker.Faker het volgende:
http://www.nusport.nl/for(...)-seizoen-elkaar.html Maldonado eind dit seizoen weg bij Williams.
Oud nieuws :)

Nusport loopt een dag achter.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_132724612
MBrundleF1 twitterde op woensdag 30-10-2013 om 06:25:06 Speaking with Niki Lauda last night he's determined to keep Ross Brawn at Merc if he can. That will take some doing to change Ross's mind reageer retweet
pi_132726834
heeft VDG al een contract voor volgend jaar?
pi_132726977
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:41 schreef THEFXR het volgende:
heeft VDG al een contract voor volgend jaar?
Nee
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_132728609
quote:
Gaat niet gebeuren lijkt me, anders gaan ze ook niet alle moeite doen om Raikkonen in Abu Dhabi weer met de kortere wielbasis te laten rijden. Ja, hij had gewoon meteen aan de kant moeten gaan en je had hem er best uit kunnen gooien als hij vaker dan één keer in de weg was blijven rijden. Maar nu niet, zeker met dergelijke belangen.
pi_132743951
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:32 schreef wimderon het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren lijkt me, anders gaan ze ook niet alle moeite doen om Raikkonen in Abu Dhabi weer met de kortere wielbasis te laten rijden. Ja, hij had gewoon meteen aan de kant moeten gaan en je had hem er best uit kunnen gooien als hij vaker dan één keer in de weg was blijven rijden. Maar nu niet, zeker met dergelijke belangen.
Vrijdagtestje zou toch mogen, toch een gemis t.o.v. een jaar of 5 geleden toen er nog vrijdagtesters zoals Kubica en Vettel waren...
pi_132744081
Kubica ;(

Wel de titel gewonnen laatst dacht ik. Misschien volgend jaar een stapje omhoog weer :)
pi_132756237
Volgens een hoop tweets is het toch Maldonado die naar Lotus gaat, en niet Hulkenberg.

Kan alleen nog niks op de bekende websites vinden...
pi_132756284
Zou wel zuur zijn voor Hulkenberg. Die verdient dat zitje meer dan Maldonado wat mij betreft.

En veel keus blijft er niet over. Blijven plakken, of terug naar FI en daar wordt je ook niet vrolijk van ;(
  donderdag 31 oktober 2013 @ 12:58:18 #274
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132756352
Zonde, Maldonado is echt een zwaar middelmatige coureur. Hulkenberg verdient echt een zitje bij een topteam, maar ook hij wordt benadeeld door gebrek aan geld.

Echt walgelijk, net zoals Frijns en DaCosta die ook gewoon een zitje in de F1 verdienen :r
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_132756381
Hulkenberg heeft ook zn lengte tegen zich werken :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')