ach, dat zullen we ook nog gaan beleven, wel leuk voor Tonja met haar nieuwe tekensjowquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop echt de de Nieuw Studio Vlemmix gaat werken, incl chat natuurlijk..
Ohhw? Die gaat in dat spookhuis zitten teken met d'r Pad?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, dat zullen we ook nog gaan beleven, wel leuk voor Tonja met haar nieuwe tekensjow
en dan roept ze om de 5 minuten Boehoeeeeeequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? Die gaat in dat spookhuis zitten teken met d'r Pad?
En wat denk je , mag Elly weer mee doen ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:30 schreef Toverheks het volgende:
Dat hoop ik ook niet, maar nu ik zo bedenk, wat moet ze daar, een loods schoonhoudennee palma mag lekker in Diemen blijven
Oehh Eng..quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dan roept ze om de 5 minuten Boehoeeeeee
ook nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:33 schreef selam het volgende:
[..]
En wat denk je , mag Elly weer mee doen ?
Dat ouwe wijf? wat kan die? spitten, graven, timmeren, neuken?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:33 schreef selam het volgende:
[..]
En wat denk je , mag Elly weer mee doen ?
Zeg jij het maarquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ouwe wijf? wat kan die? spitten, graven, timmeren, neuken?
Ja is waar opzouten dusquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ehh. in een hoekje zitten zeiken over andere bewoners?
Met zijn Burberry shawl.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:04 schreef beequeen het volgende:
Peter Nuninga morgenochtend om 09.00 uur een screening (lees ik op zijn FB). Dat gaat de goede kant op, jeeeeeezzz.
Waar heb je die interesse-info vandaan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:16 schreef Gert het volgende:
Want het aanbod van kandidaten is enorm groot en er zitten heel veel geïnteresseerden met kennis en kunde tussen.
Des te verrassender blijft het dat de programmamakers er keer op keer niets van weten te bakken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:16 schreef Gert het volgende:
De inzet van die ex-RLS'ers, ik moet nog zien of het daar van komt. Want het aanbod van kandidaten is enorm groot en er zitten heel veel geïnteresseerden met kennis en kunde tussen. Toch wel verrassend vind ik, dat er nog zoveel animo is om aan een RLS mee te doen. Ook bij mensen met skills die in de 'gewone maatschappij' prima terecht kunnen. Of is dit een bij-effect van de crisis?
Van de mensen die van de week uitgelicht werden in een item van Shownieuws over de casting was ik iig niet erg onder de indruk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:44 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me hardop af hoe serieus die 'interesse' is. Kan ik ook roepen.
http://www.shownieuws.tv/video/utopia-meld-je-aan/quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van de mensen die van de week uitgelicht werden in een item van Shownieuws over de casting was ik iig niet erg onder de indruk.
Nou ja, gelukkig hebben we maar heel weinig gezien. Ze hebben in eerste instantie maar vijftien deelnemers nodig. Vandaag is het Peter zijn beurt, dat is er alvast één.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/video/utopia-meld-je-aan/
Het lijkt wel een casting voor Oh Oh ChersoEn de enige normale vent is niet door.
Hopelijk boomchirurg. Die hebben ze daar nodig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:39 schreef Copycat het volgende:
Die bontmuts-muts.
Ik leef op de zak van mijn pa, dus nu wil ik iets anders. Kijken of ik het kan. En door ook.
Ze zal wel chirurg zijn.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Hopelijk boomchirurg. Die hebben ze daar nodig.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk boomchirurg. Die hebben ze daar nodig.
Toch zakt de hoop op een frisse rls met intelligente karaktervolle deelnemers me steeds meer in de schoenen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig hebben we maar heel weinig gezien. Ze hebben in eerste instantie maar vijftien deelnemers nodig. Vandaag is het Peter zijn beurt, dat is er alvast één.
I know. Maar we houden hoop, ik wel tenminste.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zakt de hoop op een frisse rls met intelligente karaktervolle deelnemers me steeds meer in de schoenen.
Nou oké, dan blijf ik nog even met je hopen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know. Maar we houden hoop, ik wel tenminste.
Anders zouden we nog drie maanden moeten zitten sikkeneuren in dit topic, dat houd ik zelfs niet vol.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou oké, dan blijf ik nog even met je hopen.
Je hebt zoals gewoonlijk weer helemaal gelijk. Bovendien ben ik een optimist.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders zouden we nog drie maanden moeten zitten sikkeneuren in dit topic, dat houd ik zelfs niet vol.
Gewoon tot de grond toe afbranden als het op de buis komt, dat is vroeg genoegquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt zoals gewoonlijk weer helemaal gelijk. Bovendien ben ik een optimist.
Ahem.
Dat gebeurd toch wel, en hoe harder de brand hoe meer kijkers zo is het altijd geweest dus met Utopia zal het niet anders gaan... Desnoods stoppen ze er een zwarte skreeuwert in of een dikke kotsroller, maar een succes zál het wordenquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon tot de grond toe afbranden als het op de buis komt, dat is vroeg genoeg
Dat zal dan kortstondig zijn. Bij SS wist ik niet hoe snel ik moest afhaken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon tot de grond toe afbranden als het op de buis komt, dat is vroeg genoeg
Ik had daar wat meer moeite mee, ik vond het zo slecht dat ik er daardoor juist wel enigszins verslaafd aan raakte. Dat heb ik wel vaker, dat is een beetje het SV-effect, maar een jaar zou ik in dat geval nooit volhouden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal dan kortstondig zijn. Bij SS wist ik niet hoe snel ik moest afhaken.
Studio Vlemmix vond ik nog wel aandoenlijk in al zijn knulligheid, maar door SS voelde ik me echt belazerd. Had enorme zin in een rls, maar zag een prutsprogramma dat van alle integriteit gespeend was. Ik hoop oprecht niet dat het met Utopia eenzelfde kant uit gaat; al kan ik me dat bij een programma van een heel jaar moeilijker voorstellen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had daar wat meer moeite mee, ik vond het zo slecht dat ik er daardoor juist wel enigszins verslaafd aan raakte. Dat heb ik wel vaker, dat is een beetje het SV-effect, maar een jaar zou ik in dat geval nooit volhouden.
Maar laat me raden, je mag niets vertellen..quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:55 schreef Whipper het volgende:
Dat stukje van shownieuws was de dag dat ik daar ook was. Zeer korte shots waarin ik ook zichtbaar ben, hiephoi!. Maar het zijn mijns inziens inderdaad rare keuzes die gemaakt werden. Al blijft het leuk om eens mee te maken.
Laatst is die zus van Jon de Mol met me vreemdgegaan (aleen ff afpijpen; geldt dat ook?). Enfin, daat gaat het niet om, maar alle kandidaten zijn al gekozen ivm script, hoorde ik dus van haar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar laat me raden, je mag niets vertellen..
Sterker nog, mocht één van die sukkels zich niet aan het script houden, gaat er iig elk maand een in die wél aan de kijkcijfers gaat voldoen...quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Laatst is die zus van Jon de Mol met me vreemdgegaan (aleen ff afpijpen; geldt dat ook?). Enfin, daat gaat het niet om, maar alle kandidaten zijn al gekozen ivm script, hoorde ik dus van haar.
Ze laten al die randfiguren alleen nog komen voor interviews om de indruk te wekken dat het real/voor het echie is.
Aha, je hebt je ook laten afpijpen door Linda?!quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sterker nog, mocht één van die sukkels zich niet aan het script houden, gaat er iig elk maand een in die wél aan de kijkcijfers gaat voldoen...
Linda heb flapoortjes, .... lekkah hoorquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Laatst is die zus van Jon de Mol met me vreemdgegaan (aleen ff afpijpen; geldt dat ook?).
Mocht je nog interesse hebben in waar de rest uithangt die je nog mist hier, ze zullen je daar met open armen ontvangen in inlichten over de gang van zaken....quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aha, je hebt je ook laten afpijpen door Linda?!
Ltrs kerel, hep nog een klussie voordat de barbecue aangaat
Ja, dat doen ze handig. Iedereen weet toch wel dat bij zo'n prestige- en miljoenenproject het van groot belang is hoe het in de markt gezet wordt. Het communicatiebeleid tot het programma op de buis komt maakt daarvan een belangrijk deel uit, dat is van begin tot eind uitgestippeld en gecoördineerd.quote:Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Copycat het volgende:
Mmm, wat zou hier meer goodwill en animo geven?
'We hebben al heel veel hoogopgeleide kandidaten die voor waarachtige televisie gaan zorgen!'
'Het is weer same ol', letterlijk. We hebben weer een blik wannabe BN-ers opgewarmd. Die weten tenminste wat TV-maken is!'
Ze hebben nog drie maanden. Stapje voor stapje zullen ze geheel volgens plan dingen laten lekken via 'anonieme bronnen'. We hebben hier te maken met een professionele organisatie, die laten niets aan het toeval over. Je denkt toch niet dat er daar bij Talpa of SBS iemand zit die denkt "dat wat publieksvoorlichting doet, dat kan ik veel beter"?quote:Op zondag 22 september 2013 18:13 schreef Copycat het volgende:
Die buzz lijkt vooralsnog niet echt te werken.
En dan noemen ze mij naïef.
Natuurlijk niet!quote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Je denkt toch niet dat er daar bij Talpa of SBS iemand zit die denkt "dat wat publieksvoorlichting doet, dat kan ik veel beter"?
quote:Op zondag 22 september 2013 16:50 schreef Gert het volgende:
Ga er nou maar vanuit dat het een vrijwel 100% gescripte "RLS" wordt, gespeeld door ex-deelnemers van DGK aangevuld met wat makkelijk door de redactie te manipuleren figuranten. Dan kan het alleen maar meevallen.
Ben je afgewezenquote:
Wie noemt jou zo dan? Jij hebt het allemaal juist haarscherp door. Ik heb mijn anonieme bron nog gewaarschuwd: de bloemetjesjurken en sly trappen misschien in zulke pr-praatjes, maar types als Scrut en Copycat écht niet. En zie hier.quote:Op zondag 22 september 2013 18:13 schreef Copycat het volgende:
Die buzz lijkt vooralsnog niet echt te werken.
En dan noemen ze mij naïef.
Hmm, ga je nou vertellen dat je Kiekenkot én Nowlife nu alweer mist?quote:Op zondag 22 september 2013 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie noemt jou zo dan? Jij hebt het allemaal juist haarscherp door. Ik heb mijn anonieme bron nog gewaarschuwd: de bloemetjesjurken en sly trappen misschien in zulke pr-praatjes, maar types als Scrut en Copycat écht niet. En zie hier.
TOLD YA!
denk eerder achter de lopende band maar ja its internet he, je kan je altijd anders voor doen dan je bentquote:Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja Hex.. watnau?Mogen de hogeropgeleide hier ook niet hun lolletje hebben dan..
![]()
Wat zou zo iemand ook moeten zeggen dan? Zaken die écht nog niet naar buiten mogen komen (whatever that may be) worden echt niet aan iedereen verteld die naar zo'n selectiedag gaat. Verder weten we in grote lijnen al wat de opzet gaat worden. We weten dat er streams komen, joepie! Voor de rest moet het nog vorm krijgen. De deelnemers zijn nog niet uitgeselecteerd. De locatie is ook nog niet bekend trouwens, dat wordt binnenkort beslist.quote:Op zondag 22 september 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk eerder achter de lopende band maar ja its internet he, je kan je altijd anders voor doen dan je bentnou weer genoeg hier nu weer wachten op de volgende die meld zich aangemeld te hebben maar niks mag zeggen omdat Ome John dan een advocaatjeleefjenog op je dak stuurt
Hoe ziet jouw ideale cast eruit Cc? Als jij 15 types mocht selecteren voor Utopia. Welke types zou jij er absoluut inzetten, en welke niet?quote:Op zondag 22 september 2013 21:20 schreef Copycat het volgende:
Helaas. Dit programma gaat dat met al die bloedserieuze kandidaten niet bieden, Miley.
Hé lekker ding!quote:Op maandag 23 september 2013 14:38 schreef ditisHuub het volgende:
Hoe ziet jouw ideale cast eruit Cc? Als jij 15 types mocht selecteren voor Utopia. Welke types zou jij er absoluut inzetten, en welke niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Nope, daar kun je geen tv meer mee makenquote:Op maandag 23 september 2013 16:08 schreef Disana het volgende:
Ik heet geen Cc, maar het is toch best simpel?
Wel: intelligente, sociale mensen die iets kunnen. Mensen die voor de uitdaging gaan.
Niet: mensen die met hun smoel op tv willen komen en niet voor de uitdaging gaan.
quote:Op maandag 23 september 2013 16:08 schreef Disana het volgende:
Wel: intelligente, sociale mensen die iets kunnen. Mensen die voor de uitdaging gaan.
Niet: mensen die met hun smoel op tv willen komen en niet voor de uitdaging gaan.
Eensch!quote:Op maandag 23 september 2013 16:29 schreef Disana het volgende:
Geen bovengemiddeld iq nee, maar alsjeblieft ook geen bimbo's met het verstand van een garnaal.
Jawel..quote:Op maandag 23 september 2013 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Eensch!
Ik zit echt niet te wachten op een 2e GK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |