Ja, dat doen ze handig. Iedereen weet toch wel dat bij zo'n prestige- en miljoenenproject het van groot belang is hoe het in de markt gezet wordt. Het communicatiebeleid tot het programma op de buis komt maakt daarvan een belangrijk deel uit, dat is van begin tot eind uitgestippeld en gecoördineerd.quote:Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Copycat het volgende:
Mmm, wat zou hier meer goodwill en animo geven?
'We hebben al heel veel hoogopgeleide kandidaten die voor waarachtige televisie gaan zorgen!'
'Het is weer same ol', letterlijk. We hebben weer een blik wannabe BN-ers opgewarmd. Die weten tenminste wat TV-maken is!'
Ze hebben nog drie maanden. Stapje voor stapje zullen ze geheel volgens plan dingen laten lekken via 'anonieme bronnen'. We hebben hier te maken met een professionele organisatie, die laten niets aan het toeval over. Je denkt toch niet dat er daar bij Talpa of SBS iemand zit die denkt "dat wat publieksvoorlichting doet, dat kan ik veel beter"?quote:Op zondag 22 september 2013 18:13 schreef Copycat het volgende:
Die buzz lijkt vooralsnog niet echt te werken.
En dan noemen ze mij naïef.
Natuurlijk niet!quote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Je denkt toch niet dat er daar bij Talpa of SBS iemand zit die denkt "dat wat publieksvoorlichting doet, dat kan ik veel beter"?
quote:Op zondag 22 september 2013 16:50 schreef Gert het volgende:
Ga er nou maar vanuit dat het een vrijwel 100% gescripte "RLS" wordt, gespeeld door ex-deelnemers van DGK aangevuld met wat makkelijk door de redactie te manipuleren figuranten. Dan kan het alleen maar meevallen.
Ben je afgewezenquote:
Wie noemt jou zo dan? Jij hebt het allemaal juist haarscherp door. Ik heb mijn anonieme bron nog gewaarschuwd: de bloemetjesjurken en sly trappen misschien in zulke pr-praatjes, maar types als Scrut en Copycat écht niet. En zie hier.quote:Op zondag 22 september 2013 18:13 schreef Copycat het volgende:
Die buzz lijkt vooralsnog niet echt te werken.
En dan noemen ze mij naïef.
Hmm, ga je nou vertellen dat je Kiekenkot én Nowlife nu alweer mist?quote:Op zondag 22 september 2013 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie noemt jou zo dan? Jij hebt het allemaal juist haarscherp door. Ik heb mijn anonieme bron nog gewaarschuwd: de bloemetjesjurken en sly trappen misschien in zulke pr-praatjes, maar types als Scrut en Copycat écht niet. En zie hier.
TOLD YA!
denk eerder achter de lopende band maar ja its internet he, je kan je altijd anders voor doen dan je bentquote:Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja Hex.. watnau?Mogen de hogeropgeleide hier ook niet hun lolletje hebben dan..
![]()
Wat zou zo iemand ook moeten zeggen dan? Zaken die écht nog niet naar buiten mogen komen (whatever that may be) worden echt niet aan iedereen verteld die naar zo'n selectiedag gaat. Verder weten we in grote lijnen al wat de opzet gaat worden. We weten dat er streams komen, joepie! Voor de rest moet het nog vorm krijgen. De deelnemers zijn nog niet uitgeselecteerd. De locatie is ook nog niet bekend trouwens, dat wordt binnenkort beslist.quote:Op zondag 22 september 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk eerder achter de lopende band maar ja its internet he, je kan je altijd anders voor doen dan je bentnou weer genoeg hier nu weer wachten op de volgende die meld zich aangemeld te hebben maar niks mag zeggen omdat Ome John dan een advocaatjeleefjenog op je dak stuurt
Hoe ziet jouw ideale cast eruit Cc? Als jij 15 types mocht selecteren voor Utopia. Welke types zou jij er absoluut inzetten, en welke niet?quote:Op zondag 22 september 2013 21:20 schreef Copycat het volgende:
Helaas. Dit programma gaat dat met al die bloedserieuze kandidaten niet bieden, Miley.
Hé lekker ding!quote:Op maandag 23 september 2013 14:38 schreef ditisHuub het volgende:
Hoe ziet jouw ideale cast eruit Cc? Als jij 15 types mocht selecteren voor Utopia. Welke types zou jij er absoluut inzetten, en welke niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Nope, daar kun je geen tv meer mee makenquote:Op maandag 23 september 2013 16:08 schreef Disana het volgende:
Ik heet geen Cc, maar het is toch best simpel?
Wel: intelligente, sociale mensen die iets kunnen. Mensen die voor de uitdaging gaan.
Niet: mensen die met hun smoel op tv willen komen en niet voor de uitdaging gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |