Nu je het zegt. Dat 'naaister' kwam er ook al zo besmuikt uit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:04 schreef Gert het volgende:
Het ironische toontje dat De Mol aansloeg bij het noemen van deze beroepsgroepen doet vermoeden dat hij met "dokters" eigenlijk deelnemers bedoelt die van vieze spelletjes houden. Met "timmermannen" bedoelt hij types als Brian. En "boeren".. die b was heel lichtjes, het leek wel een h.
Kortom,. dat wordt weer pauper TV.![]()
Heb je misschien voor ons nog wat minder overbodige nieuwtjes ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:41 schreef ditisHuub het volgende:
overbodige TVP, maar gewoon. Voor het gevoel
Overbodige vraag, je ziet toch dat die arme jongen al moeite heeft om het hier terug te vinden, laat staan dattie wat nieuws heeft..quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb je misschien voor ons nog wat minder overbodige nieuwtjes ?
Ik krijg nog geld van 'mquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb je misschien voor ons nog wat minder overbodige nieuwtjes ?
Huub zit vol met wetenschap betreffend ditjes en datjes aangaande utopia, Het is gewoon een tomaat die nog moet ontploffen als een Wasserbombequote:Op vrijdag 20 september 2013 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Overbodige vraag, je ziet toch dat die arme jongen al moeite heeft om het hier terug te vinden, laat staan dattie wat nieuws heeft..
Wishfull thinking, het zit hier al vol met mensen die komen vertellen dat ze niets zeggen mogen, ik schaar Huub gelijk al onder deze..quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Huub zit vol met wetenschap betreffend ditjes en datjes aangaande utopia, Het is gewoon een tomaat die nog moet ontploffen als een Wasserbombe
Kan me niet voorstellen dat die daar gaan zitten, moest wel lachen toen hij dat gisteren avond zei!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat "verstand" gaat op een brak stukkie land zitten, omringt door 200 camera's en dan denken dat ze er iets toe gaan doen... jaja
is gewoon Huub hoor, Palma mag hier niet komen, of ze durft niet, denk niet dat ze een account heeft hier op FOKquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:56 schreef Liyu het volgende:
Joh ben je Palma, wel verrekt handig om hier wat te zeggen toch... stukje promo
Dus de mind een beetje kietelen is zinloos?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:54 schreef ditisHuub het volgende:
ik leg helemaal geen bommetjes, het is nu nog lekker stilte voor de storm. Ik hou dervan...
Met groot gemakquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
En speculaasjes vreten hier tot januari gaat ook niet echt lukken voel ik aan...
Ahh mooi, we waren gestopt bij de Hoeren, of die in hun bestaan kunnen voorzien op zo'n stukje Utopia-land.. wat denk je?quote:
Een casting betekent nog niet een deelname.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:04 schreef beequeen het volgende:
Peter Nuninga morgenochtend om 09.00 uur een screening (lees ik op zijn FB). Dat gaat de goede kant op, jeeeeeezzz.
Neequote:Op vrijdag 20 september 2013 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh mooi, we waren gestopt bij de Hoeren, of die in hun bestaan kunnen voorzien op zo'n stukje Utopia-land.. wat denk je?
Ik hoop met je mee!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:18 schreef Copycat het volgende:
Een casting betekent nog niet een deelname.
Hoop ik.
Peter is af hoor sinds de gelgate van de bunkerquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een casting betekent nog niet een deelname.
Hoop ik.
Nou reken maar, op zo'n wetteloos en democratieloos stukje niemandsland duikt het eerste de beste lekkere wijf in bed met het Alfamannetje om maar niet te hoeven spitten en timmeren...quote:
Dat weet ik, maar er wordt van alles gezegd en geschreven. Ik neem niet alles voetstoots aan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:24 schreef Liyu het volgende:
Beequeen was al oud nieuws hoor van mij hier ( Nathanael )
Je mensenkennis is weer ontzagwekkendquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou reken maar, op zo'n wetteloos en democratieloos stukje niemandsland duikt het eerste de beste lekkere wijf in bed met het Alfamannetje om maar niet te hoeven spitten en timmeren...
Ik ben geweldig hé? Zal ik me opgeven?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Je mensenkennis is weer ontzagwekkend
Zolang je beloofd Nathanael te koppen heb je mijn zegen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben geweldig hé? Zal ik me opgeven?
Alstie Patricia meeneemt ben ik er ook!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang je beloofd Nathanael te koppen heb je mijn zegen.
Precies, hoe kan er nu een Utopia bestaan zonder Peter ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter Nuninga is sowieso door. Ik denk zelfs dat als Peter niet mee wil doen het hele programma niet doorgaat.
Het programma is zo'n beetje naar hem vernoemd. Uit de letters van zijn naam, Petor Nuninga, kun je Utopia vormen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, hoe kan er nu een Utopia bestaan zonder Peter ?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:09 schreef Liyu het volgende:
Ja weet ik Heks maar ik hou dervan dat is haar tekst, en deze week dat geslijm gelezen vandaar
Rare kwibusquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het programma is zo'n beetje naar hem vernoemd. Uit de letters van zijn naam, Petor Nuninga, kun je Utopia vormen.
Nauww hoho.. Peter was wel diegene die Vlemmix zijn studio/ annex chat boven water hield zolang het duurde.. en dat deed 'ie niet slecht,...quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Rare kwibus![]()
Het gaat er steeds minder veelbelovend uitzien. Ik heb helemaal geen zin in die afgelikte boterhammen, hoe aardig ik Peter verder ook vind.
Dat deed ie bewonderenswaardig goedquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nauww hoho.. Peter was wel diegene die Vlemmix zijn studio/ annex chat boven water hield zolang het duurde.. en dat deed 'ie niet slecht,...
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nauww hoho.. Peter was wel diegene die Vlemmix zijn studio/ annex chat boven water hield zolang het duurde.. en dat deed 'ie niet slecht,...
Ik mis 'm nou alweer...quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]en wat zaten ze graag bij hem op zijn sjat als hij plaatjes draaide, maf deed en zich verkleden met muts op muts af.
ze slijmen maar een endje weg, ach nu Nathael al bekend is wat kunnen we nog meer verwachten..zolang Palma maar geen auditie gaat doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:26 schreef Liyu het volgende:
Geslijm van de ex- Gouden Kooi bewoners heks, niet jij
hij deed het leuk, ach en hoe meer drank erdoor heen ging hoe gekker hij werd, heb wel warme gevoelens bij die jongen, hij had er zelf ook altijd lol in.quote:
Ik hoop echt de de Nieuw Studio Vlemmix gaat werken, incl chat natuurlijk..quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij deed het leuk, ach en hoe meer drank erdoor heen ging hoe gekker hij werd, heb wel warme gevoelens bij die jongen, hij had er zelf ook altijd lol in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |