Nu je het zegt. Dat 'naaister' kwam er ook al zo besmuikt uit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:04 schreef Gert het volgende:
Het ironische toontje dat De Mol aansloeg bij het noemen van deze beroepsgroepen doet vermoeden dat hij met "dokters" eigenlijk deelnemers bedoelt die van vieze spelletjes houden. Met "timmermannen" bedoelt hij types als Brian. En "boeren".. die b was heel lichtjes, het leek wel een h.
Kortom,. dat wordt weer pauper TV.![]()
Heb je misschien voor ons nog wat minder overbodige nieuwtjes ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:41 schreef ditisHuub het volgende:
overbodige TVP, maar gewoon. Voor het gevoel
Overbodige vraag, je ziet toch dat die arme jongen al moeite heeft om het hier terug te vinden, laat staan dattie wat nieuws heeft..quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb je misschien voor ons nog wat minder overbodige nieuwtjes ?
Ik krijg nog geld van 'mquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb je misschien voor ons nog wat minder overbodige nieuwtjes ?
Huub zit vol met wetenschap betreffend ditjes en datjes aangaande utopia, Het is gewoon een tomaat die nog moet ontploffen als een Wasserbombequote:Op vrijdag 20 september 2013 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Overbodige vraag, je ziet toch dat die arme jongen al moeite heeft om het hier terug te vinden, laat staan dattie wat nieuws heeft..
Wishfull thinking, het zit hier al vol met mensen die komen vertellen dat ze niets zeggen mogen, ik schaar Huub gelijk al onder deze..quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Huub zit vol met wetenschap betreffend ditjes en datjes aangaande utopia, Het is gewoon een tomaat die nog moet ontploffen als een Wasserbombe
Kan me niet voorstellen dat die daar gaan zitten, moest wel lachen toen hij dat gisteren avond zei!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat "verstand" gaat op een brak stukkie land zitten, omringt door 200 camera's en dan denken dat ze er iets toe gaan doen... jaja
is gewoon Huub hoor, Palma mag hier niet komen, of ze durft niet, denk niet dat ze een account heeft hier op FOKquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:56 schreef Liyu het volgende:
Joh ben je Palma, wel verrekt handig om hier wat te zeggen toch... stukje promo
Dus de mind een beetje kietelen is zinloos?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:54 schreef ditisHuub het volgende:
ik leg helemaal geen bommetjes, het is nu nog lekker stilte voor de storm. Ik hou dervan...
Met groot gemakquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
En speculaasjes vreten hier tot januari gaat ook niet echt lukken voel ik aan...
Ahh mooi, we waren gestopt bij de Hoeren, of die in hun bestaan kunnen voorzien op zo'n stukje Utopia-land.. wat denk je?quote:
Een casting betekent nog niet een deelname.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:04 schreef beequeen het volgende:
Peter Nuninga morgenochtend om 09.00 uur een screening (lees ik op zijn FB). Dat gaat de goede kant op, jeeeeeezzz.
Neequote:Op vrijdag 20 september 2013 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh mooi, we waren gestopt bij de Hoeren, of die in hun bestaan kunnen voorzien op zo'n stukje Utopia-land.. wat denk je?
Ik hoop met je mee!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:18 schreef Copycat het volgende:
Een casting betekent nog niet een deelname.
Hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |