Als dat gesop dan maar achterwege blijftquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]en wat zaten ze graag bij hem op zijn sjat als hij plaatjes draaide, maf deed en zich verkleden met muts op muts af.
ach, dat zullen we ook nog gaan beleven, wel leuk voor Tonja met haar nieuwe tekensjowquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop echt de de Nieuw Studio Vlemmix gaat werken, incl chat natuurlijk..
Ohhw? Die gaat in dat spookhuis zitten teken met d'r Pad?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, dat zullen we ook nog gaan beleven, wel leuk voor Tonja met haar nieuwe tekensjow
en dan roept ze om de 5 minuten Boehoeeeeeequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? Die gaat in dat spookhuis zitten teken met d'r Pad?
En wat denk je , mag Elly weer mee doen ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:30 schreef Toverheks het volgende:
Dat hoop ik ook niet, maar nu ik zo bedenk, wat moet ze daar, een loods schoonhoudennee palma mag lekker in Diemen blijven
Oehh Eng..quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dan roept ze om de 5 minuten Boehoeeeeee
ook nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:33 schreef selam het volgende:
[..]
En wat denk je , mag Elly weer mee doen ?
Dat ouwe wijf? wat kan die? spitten, graven, timmeren, neuken?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:33 schreef selam het volgende:
[..]
En wat denk je , mag Elly weer mee doen ?
Zeg jij het maarquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ouwe wijf? wat kan die? spitten, graven, timmeren, neuken?
Ja is waar opzouten dusquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ehh. in een hoekje zitten zeiken over andere bewoners?
Met zijn Burberry shawl.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:04 schreef beequeen het volgende:
Peter Nuninga morgenochtend om 09.00 uur een screening (lees ik op zijn FB). Dat gaat de goede kant op, jeeeeeezzz.
Waar heb je die interesse-info vandaan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:16 schreef Gert het volgende:
Want het aanbod van kandidaten is enorm groot en er zitten heel veel geïnteresseerden met kennis en kunde tussen.
Des te verrassender blijft het dat de programmamakers er keer op keer niets van weten te bakken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:16 schreef Gert het volgende:
De inzet van die ex-RLS'ers, ik moet nog zien of het daar van komt. Want het aanbod van kandidaten is enorm groot en er zitten heel veel geïnteresseerden met kennis en kunde tussen. Toch wel verrassend vind ik, dat er nog zoveel animo is om aan een RLS mee te doen. Ook bij mensen met skills die in de 'gewone maatschappij' prima terecht kunnen. Of is dit een bij-effect van de crisis?
Van de mensen die van de week uitgelicht werden in een item van Shownieuws over de casting was ik iig niet erg onder de indruk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:44 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me hardop af hoe serieus die 'interesse' is. Kan ik ook roepen.
http://www.shownieuws.tv/video/utopia-meld-je-aan/quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van de mensen die van de week uitgelicht werden in een item van Shownieuws over de casting was ik iig niet erg onder de indruk.
Nou ja, gelukkig hebben we maar heel weinig gezien. Ze hebben in eerste instantie maar vijftien deelnemers nodig. Vandaag is het Peter zijn beurt, dat is er alvast één.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/video/utopia-meld-je-aan/
Het lijkt wel een casting voor Oh Oh ChersoEn de enige normale vent is niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |