Je had toch al geen interesse, komt dat even mooi uit..quote:Op woensdag 18 september 2013 11:05 schreef Jian het volgende:
Jessus, het is dus eigenlijk gewoon zo commercieel als de neten, wat een tegenvaller........
Ja, wrijf het er nog maar even in, nu ik nog gedesillusioneerd op de grond ligquote:Op woensdag 18 september 2013 12:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je had toch al geen interesse, komt dat even mooi uit..
Maar ik begrijp de onweerstaanbare aantrekkingskracht van al die deelnemers hier die komen zeggen dat ze niets mogen zeggen..quote:Op woensdag 18 september 2013 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar even in, nu ik nog gedesillusioneerd op de grond lig
Vanavond gaat tie vast wel voetballen kijken jahquote:Op woensdag 18 september 2013 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ik begrijp de onweerstaanbare aantrekkingskracht van al die deelnemers hier die komen zeggen dat ze niets mogen zeggen..Ik vergeef je je misstap, ga lekker weer voetballe kijke
Wil je het zelf uit gaan proberen?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Om nu alles te gaan proberen wat ik me afvraag, lijkt me nogal een hele toestand.
De vraag blijft dus staan.
Zwijgplicht als je niets meer met hun hebt te maken omdat je toch niet door bent?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:52 schreef Aponi het volgende:
Ja Gert, zoiets. Maar goed, ik 'durf' er ook niet uitgebreid over te praten, gezien de zwijgplicht die ik heb.
Ik kan ECHT niet raden wie dat dan wel mag zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Die iemand praatte graag over zichzelf en was zeker een stuk breder geworden sinds die RLS, hè?
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Die iemand praatte graag over zichzelf en was zeker een stuk breder geworden sinds die RLS, hè?
John de Mol verzekerde op tv dat er niet gescript zou worden. Dat is wat mij betreft al positief, tenzij de makers zich daar niet aan gaan houden. Verder hoop ik van ganser harte dat er allemaal nieuwe mensen in komen; ook dat zou me positief stemmen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:31 schreef Aponi het volgende:
Laat ik het er maar op houden dat veel van wat er hier gezegd wordt wel van een aardig inzicht getuigd (in mijn ogen) en dat iedereen dat wel gaat zien vanaf 1 januari......hopelijk veranderen ze nog van koers.... of valt het nog mee (ik heb natuurlijk ook niet alles gezien en gehoord)
Ik hoop met je mee, maar de zenderkeuze vind ik ook niet echt positief.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:45 schreef Disana het volgende:
John de Mol verzekerde op tv dat er niet gescript zou worden. Dat is wat mij betreft al positief, tenzij de makers zich daar niet aan gaan houden. Verder hoop ik van ganser harte dat er allemaal nieuwe mensen in komen; ook dat zou me positief stemmen.
Ik weet het. SS klonk ook veelbelovend maar allemachtig, wat was dat een desillusie.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar de zenderkeuze vind ik ook niet echt positief.
Dus dat!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:49 schreef Disana het volgende:
Ik weet het. SS klonk ook veelbelovend maar allemachtig, wat was dat een desillusie.
De Bunker was zeer onderhoudend in al zijn knulligheidquote:Op woensdag 18 september 2013 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!
Ik heb destijds meer plezier beleefd aan The Bunker. Bart in zijn legerkloffie met de herdershond van Dottey aan zijn zijde.
Incoming.....!!!!
Nou, ik weet niet of je wel eens naar Expeditie Robinson kijkt, maar er zijn seizoenen waar de animositeit van het scherm spat, en dat is dan bij stevige voedseltekorten en zware proeven.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me dat deelnemers zich in een concept als dit niet zo makkelijk tegen elkaar uit laten spelen als in DGK. Het format leent zich daar volgens mij ook minder voor, hier hebben ze elkaar meer nodig, in DGK was het ingebakken dat de anderen vooral op zouden moeten zouten.
Tuurlijk wordt erin gescript... Kan niet anders.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
John de Mol verzekerde op tv dat er niet gescript zou worden. Dat is wat mij betreft al positief, tenzij de makers zich daar niet aan gaan houden. Verder hoop ik van ganser harte dat er allemaal nieuwe mensen in komen; ook dat zou me positief stemmen.
Maar wordt/werd dat door de redactie in scène gezet? Van DGK weten we dankzij Huub dat alles achter de schermen bedacht werd. Huub is irl zeer welgemanierd, net als Jaap, Amanda en Natasia. Claire schijnt irl hoogleraar econometrie te zijn en Eric schijnt niet eens een homo te zijn. Alles om tv te maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je wel eens naar Expeditie Robinson kijkt, maar er zijn seizoenen waar de animositeit van het scherm spat, en dat is dan bij stevige voedseltekorten en zware proeven.
Volgens mij kan het best zonder, maar de vraag is of ze het willen.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt erin gescript... Kan niet anders.
Of ER wordt gescript zou ik echt niet weten. En wat vertel je me nou allemaal... Eric geen homo? Claire hoogleraar? Het moet ook niet gekker worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar wordt/werd dat door de redactie in scène gezet? Van DGK weten we dankzij Huub dat alles achter de schermen bedacht werd. Huub is irl zeer welgemanierd, net als Jaap, Amanda en Natasia. Claire schijnt irl hoogleraar econometrie te zijn en Eric schijnt niet eens een homo te zijn. Alles om tv te maken.
ER is een niet te vergelijken programma omdat er niet 24/7 gefilmd wordt. Daardoor 'moet' er soms gescript worden en moeten dingen herhaald worden omdat ze ruzies ed wel in beeld willen brengen. Lijkt me dat dat soort dingen soms wel geregisseerd en aangedikt worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Disana het volgende:
Of ER wordt gescript zou ik echt niet weten.
Niets was wat het leek, begreep ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Of ER wordt gescript zou ik echt niet weten. En wat vertel je me nou allemaal... Eric geen homo? Claire hoogleraar? Het moet ook niet gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |