Kan makkelijker: http://whatbaleearns.co.uk/quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die is het geld op z'n rekening aan het tellen
Ja en die adidasstreepjes erbij. Moet toch ff wennen om Madrid in het blauw te zien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja want die hebben ook blauw. xD
Tottenham CL?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Is die niet Cup-tied dit seizoen. Of speelt Tottenham Europa League?
Welke Maria?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
die Maria kan er helemaal niets van
die van Madridquote:
Ik heb geen flauw idee, heb die voorrondes niet gevolgd op PSV na. Of de loting uberhaupt. Maar het zal wel City, United, Arsenal en Chelsea zijn dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
beter dan tiestoquote:
Emile is nogal fel vanavond.quote:
hij kan ook niet passénquote:
ach jeequote:Op dinsdag 17 september 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile is gefrustreerd omdat hij nooit meer Serie A mag kijken.
stom ook dat alba gifjes niet toegestaan zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de tweede helft pleite ga. Teletekst hooligan enzo
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cool story bro
Ik ben dan ook niet van plan Alba gifjes te posten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
stom ook dat alba gifjes niet toegestaan zijn.
Sjek draagt alles waardoor zijn huid bruiner lijkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom draagt Sjek een panty?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sjek draagt alles waardoor zijn huid bruiner lijkt.
Het niveau is dan wel niet zo hoog, maar het is wel één van de leukste competities van Europa.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef Slobeend het volgende:
Nergens is zo veel spektakel als in de Eredivisie.
Wat doet Sjek in de FOX studio?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sjek draagt alles waardoor zijn huid bruiner lijkt.
Die sponsoren echt veel teamsquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is de sponsor van Real ook nog Fly Emirates?Als ik het niet wist dat het Real was zou ik zeggen dat het Sjelsie zou zijn, tering zeg.
Je moet niet altijd alles maar willen weten, Johannes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat doet Sjek in de FOX studio?
Ik dacht eerst ff dat het over Toine en Jan ging, maar die figuur barstte niet in tranen uit dus dat kon niet.
Ik kwam wel klaar, daar niet van.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet niet altijd alles maar willen weten, Johannes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Geenstijl?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit kan GS gewoon winnen als ze beter met hun kansen omgaan
Nee dat is De Vrij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef Slobeend het volgende:
Maar Sneijder is wel één van onze topspelers.
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef VMSDKR het volgende:
Diego Lopez weet ook wel wat 'ie doet.
Is hij toch ook? Of vind je Lexie Immers beter dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef Slobeend het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit kan GS gewoon winnen als ze beter met hun kansen omgaan
Faal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
spannend
Mooi he.quote:
Welke Nederlanders komen er verder nog mee op dit niveau?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. GS is gewoon goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Real tergend slecht aan het spelen
Als je zelf je kansen niet afmaakt...quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:20 schreef Grifte het volgende:
Typisch kooltje tegen de verhouding in
Haten op Ebouéquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:20 schreef Morendo het volgende:
Eboue, wat een beperkte speler is hij gebleven.
Nee, niet meer. Zelden zo'n gehypete speler meegemaakt. Strootman is beter.quote:
Leuk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is hij toch ook? Of vind je Lexie Immers beter dan?
Het trieste is nog dat hij even wil laten zien dat hij Arsenal kut vindtquote:
Iniesta>Özil>de restquote:
Real Madrid.quote:
Nee, dat zei hij niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:22 schreef Ace1 het volgende:
Zeidie nou dat Isco 130 miljoen kostte?
Isco is beter ja.quote:
Last van roos.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:23 schreef xzaz het volgende:
Heb ik gemist, waarom doet Bale niet mee?
Aan het trainen. Krijgt pas een basisplek als hij 100 miljoen waard is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:23 schreef xzaz het volgende:
Immers mist kansenquote:
Ze hadden hem verteld dat het een thuiswedstrijd was. Voetbalhumor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:23 schreef xzaz het volgende:
Ligt bij Johannes in bed. In de rust pics hoorde ik.quote:
Niet van mij. Plaatjes van Alba vind ik om de een of andere reden een grote verstoring van de orde.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt bij Johannes in bed. In de rust pics hoorde ik.
quote:
Quote die spoiler nu nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
20:59 belde, ze wilden hun update terug.
Ik weet precies wat je hiermee bedoelt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geef deze wedstrijd een cero.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:28 schreef alors het volgende:
Hij verstaat ook gewoon Koreaans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de taal der kikkers.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:28 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even wat tactische aanwijzingen bij een 0-3 achterstand in de 91e minuut. Keurig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:28 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag hebben we getallen en letters gedaan en hoe je je voor moet stellen. Kortom, de eerste les. Ik pas nu wat toe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je hiermee bedoelt.
Die Spaanse les betaalt zichzelf terug.
Hola como esta?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag hebben we getallen en letters gedaan en hoe je je voor moet stellen. Kortom, de eerste les. Ik pas nu wat toe.
Huevo betekent ei.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag hebben we getallen en letters gedaan en hoe je je voor moet stellen. Kortom, de eerste les. Ik pas nu wat toe.
Blijft grappig. Zelfs na de 103e keer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:30 schreef Slobeend het volgende:
Sneijder pakt een bal af. Louis zit nu te JUICHEN.
Ik had Sneijder nog geen bal zien afpakken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Blijft grappig. Zelfs na de 103e keer.
Windsurf betekent surfplank.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huevo betekent ei.
Zo, nu heb je een voorsprong op je medestudenten te pakken.
Nu welquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:30 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ik haat jou, maar dat verkondig ik hier ook niet.
estudiante de FOK!? Muy bien y de donde eres?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Muy bien. Me llamo johannes_vermeer. Soy estudiante de ...
Dat is les twee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
estudiante de FOK!? Muy bien y de donde eres?
Dit vind ik niet kunnen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Hoop dat die zijn schouder uit de kom heeft.
hoop dat ajax morgen een pak slaag krijgt!quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Hoop dat die zijn schouder uit de kom heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |