Hoezo? Galatasaray is veel sterker dan Bayer Leverkusen. Net zoals Real > Unitedquote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef Nober het volgende:
NOS begint weer goed met deze kutwedstrijd omdat Sneijder bij die kutturken voetbalt terwijl Van Persie bij Manchester United speelt.
oh jee, laat het vluggiejapie niet horenquote:Op maandag 16 september 2013 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo? Galatasaray is veel sterker dan Bayer Leverkusen.
Let wel, laatste keer dat ze in Istanbul speelde heeft Galatasaray wel gewonnen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef TLC het volgende:
Galatasaray is ook tien keer niks, ze zijn ook matig begonnen aan de competitie ;
1-3 Real
Johannes , nog zo laat op?quote:Op dinsdag 17 september 2013 03:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Champions League: Wesley Sneijder tegen z’n oude club
17 september, Nederland 3
Het verblijf van Wesley Sneijder bij Real Madrid was niet helemaal het succes dat hij ervan had gehoopt. Vanaf januari dit jaar speelt hij bij het Turkse Galatasaray, dat het vanavond opneemt tegen Real Madrid, de Spaanse grootmacht waar trainer José Mourinho plaats heeft gemaakt voor Carlo Ancelotti.
De wedstrijd wordt voorbeschouwd, geanalyseerd en nabesproken met Youri Mulder en Ronald Koeman. Presentatie: Tom Egbers en Jeroen Stomphorst. Het commentaar bij de wedstrijd is van Jeroen Elshoff.
Na afloop volgt een uitgebreide samenvatting van de wedstrijd Bayern München-CSKA Moskou en kortere samenvattingen van de overige wedstrijden.
NOS UEFA Champions League: Galatasaray-Real Madrid, 20.15-23.31 uur, Nederland 3
Ik heb nog een schoolopdrachtje dat ik af moet maken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 03:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes , nog zo laat op?
trouwens , wat denk je dat de score gaat worden voor Bayern?
Ik denk dat er meer interesse is voor Real - Galatasaray. Zowel Bayern als CSKA zijn niet heel populaire clubs in Nederlandquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:04 schreef Saysem het volgende:
De correcte wedstrijd om uit te zenden was uiteraard Bayern - CSKA, maar naar Real ben ik ook wel benieuwd.
Galatasaray kan me aan me reet roesten. Real vind ik dan weer wel leuk om te kijken ondanks het ontbreken van nederlanders.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:13 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer interesse is voor Real - Galatasaray. Zowel Bayern als CSKA zijn niet heel populaire clubs in Nederland
De Duitse competitie heeft nu eenmaal minder aantrekkingskracht dan de Spaanse.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Galatasaray kan me aan me reet roesten. Real vind ik dan weer wel leuk om te kijken ondanks het ontbreken van nederlanders.
Bayern is zeker wel populair in Nederland.
Niemand geeft wat om de Spaanse competitie. Alleen wat jochies van 16 die fappen op Barca en Real. Hopelijk een gelijkspelletje, zodat Juve meteen de koppositie pakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:36 schreef polderturk het volgende:
[..]
De Duitse competitie heeft nu eenmaal minder aantrekkingskracht dan de Spaanse.
En de daarop volgende wedstrijd was...?quote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef TLC het volgende:
Galatasaray is ook tien keer niks, ze zijn ook matig begonnen aan de competitie ;
1-3 Real
Die liet Real lopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En de daarop volgende wedstrijd was...?
Je bedoelde natuurlijk Drogba, geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:50 schreef Stiggie het volgende:
Misschien dat Sneijdertje nog een goal kan maken uit een standaardsituatie maar verder zie ik het somber in voor Galatasaray.
Voorspelling 1-3
Uiteraard is er iemand in Istanbul, die hoopt natuurlijk dat er weer iemand op z'n schoot komt zitten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:16 schreef -Willempie- het volgende:
4 man in de studio en natuurlijk iemand in Istanbul, het mag weer wat kosten.
Djuriquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat bekende oud-eredivisie spelers in de Cl vanavond.
Robben, Wernbloom, Honda, Musa bij Bayern - CSKA
VD Wiel, Ibrahimovic, Maxwell bij Olympiakos - PSG
De Zeeuw & Djuricic bij Benfica - Anderlecht
Van Persie bij Manchester Utd - Leverkusen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:20 schreef PSV1990- het volgende:
Cruijff heeft Barca gevraagd rustig aan te doen met Ajax morgen , 100% .
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Twee keer je post ergens neerzetten is bijzonder treurig.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
2 wedstrijden , 1 assistquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik volg hem niet zo, vanavond maar even de samenvatting kijken.
Dat kanquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou er een reeks op dit topic kunnen?
Anders nog iets?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ook dit topic.
VBL / Centraal Champions League 13/14 topic
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Alors moet daarvoor zorgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topshow, eerst even eten koken.
Die uitslag zien we morgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:28 schreef polderturk het volgende:
Ik denk nu trouwens dat het 7-0 voor Galatasaray wordt.
Niet te veel Effes drinken Kardaschquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:35 schreef polderturk het volgende:
Ik verwacht dat Sneijder 4x scoort en Drogba 3x.
okquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb trek in een pizza met een lekker glas optimel.
Ik drink geen Efes. Alleen cola en ayran.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Niet te veel Effes drinken Kardasch
Geen Eboué?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:35 schreef polderturk het volgende:
Ik verwacht dat Sneijder 4x scoort en Drogba 3x.
Optimel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb trek in een pizza met een lekker glas optimel.
Alleen in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond de verkleed-als-stoel actie beter.
Ja, maar ik reageer niet onder wedstrijden van mijn clubs.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor juve ga je hierheen
VBL / Centraal Champions League 13/14 topic
Nee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je me nu ook vertellen dat het gras groen is?
Nee, Emilio.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet El Sierd het kommentaar op Sport 1
quote:
De wedstrijd is te volgen op Nederland 3.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet El Sierd het kommentaar op Sport 1
Ja, maar ik wil weten of ik over kan schakelen op Sport 1 ivm Sierdquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
De wedstrijd is te volgen op Nederland 3.
Ook op Sport1.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
De wedstrijd is te volgen op Nederland 3.
Mooizo. Dan gaat hij nu vast echt presteren, net als Raemon Sluiter. De next leffol.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tastte zijn zelfvertrouwen aan. Maar het is gelukkig weg ja.
Fantastische speler. Geen Varane natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[ Bericht 15% gewijzigd door GGMM op 17-09-2013 20:50:29 ]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Spoilers bitte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door GGMM op 17-09-2013 20:50:36 ]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door GGMM op 17-09-2013 20:50:48 ]
Brommertje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is JvdB trouwens? Joey van den Berg?
Jezus van den Bromquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is JvdB trouwens? Joey van den Berg?
Alles kan in Turkijequote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan Fatih Terim eigenlijk de selectie voor het Turks Elftal bepalen als hij ook clubkootsj is?
Heeft ie in FM geleerdquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan Fatih Terim eigenlijk de selectie voor het Turks Elftal bepalen als hij ook clubkootsj is?
Daar zijn ze niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Beenhakker kon dat toch ook? Die deed toch Volendam en Nederland? Ok, iets makkelijker misschienquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Veel last van toeterende auto's buiten?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Doe eens scoren Madrid, even dat volk stil krijgen.
dit. Blauw staat Real echt nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Shirt van Real ziet er niet uit
In de herhaling zag het er licht blauw uit, dat was nog erger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dit. Blauw staat Real echt niet
Chelsea speelt vanavond.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Shirt van Real ziet er niet uit
Dit is het NOS topic.quote:
Want?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Lol Schelvis maakt Ramos helemaal af
"Ja dat kwam door jou. Sukkel."quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:59 schreef dat kwam door jou. PowerLoungen het volgende:
Lol Schelvis maakt Ramos helemaal af
Lul niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:59 schreef polderturk het volgende:
Galatasaray speelt Real weg in de openingsfase.
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zanka kan beter terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Uh, oke.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben geschokt, wat een oneerlijke wereld is dit
*begint met snijden in arm*
Als ik je kan helpen hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Doe maar, niemand zal je tegenhouden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bereid jij ondertussen wat erotische Jack fictie voor?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef VMSDKR het volgende:
Aan de andere kant. Diego Lopez weet ook wel wat 'ie doet. En anders hebben ze die andere droplul nog; Adan.
Ik heb nog een vacature openstaan voor piktrekkerquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik je kan helpen hoor ik het wel.
quote:
Hij is racistisch naar de donkere jongens toe. Kan niet he.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar hoe is die ene vent ineens beter geworden dan Cassilias. Dat was jaren de beste van de wereld hoorde ik. Is hij lui geworden ofzo of is die andere echt zo goed?
Dacht eerst dat het gewoon een eigenaardigheid was van Mourinho, maar blijkbaar niet...
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Morendo het volgende:
Casillas heeft ons wel de wereldbeker gekost. Slecht geheugen hebben velen hier.
Wereldkeeper.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Morendo het volgende:
Casillas heeft ons wel de wereldbeker gekost. Slecht geheugen hebben velen hier.
Daarom is Iker Casillas ook enemigo numero uno aldus Sierd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Morendo het volgende:
Lopez is ook echt goedquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar hoe is die ene vent ineens beter geworden dan Cassilias. Dat was jaren de beste van de wereld hoorde ik. Is hij lui geworden ofzo of is die andere echt zo goed?
Dacht eerst dat het gewoon een eigenaardigheid was van Mourinho, maar blijkbaar niet...
Hier heb je alvast een voorproefje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bereid jij ondertussen wat erotische Jack fictie voor?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spoiler, droplulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitten ze ook zo voor de tv?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef The_Avatar het volgende:
zelfs de blinden kunnen horen wie de bal heeft. tering wat een kut volk.
In de rust gaat het broekje uit en kijk ik eens even of ik iets moois kan tikken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bereid jij ondertussen wat erotische Jack fictie voor?
opgepleurd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een voorproefje.
[ afbeelding ]
Naja, eigenlijk heeft Robben ons die beker gekostquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Morendo het volgende:
Dat krijg je als je moet bouwen op Kletsnat (of Klejstan volgens iedereen behalve Boskamp).quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Anderlecht ziet ook sterretjes tegen Benfica
Waarom?quote:
Spoilers mogen niet meer?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Andere wedstrijden mag je in een ander topic bespreken. Thnx.
Dit schijnt ook ooit voorgelezen te zijn op Fok.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een voorproefje.
[ afbeelding ]
Ja want die hebben ook blauw. xDquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck zeg, echt net Chelsea dat in het veld staat.
Bale valt in in de 89e minuut en maakt de enigste treffer van de wedstrijd.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee doe eens normaal man.
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spoilers mogen niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |