Hoezo? Galatasaray is veel sterker dan Bayer Leverkusen. Net zoals Real > Unitedquote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef Nober het volgende:
NOS begint weer goed met deze kutwedstrijd omdat Sneijder bij die kutturken voetbalt terwijl Van Persie bij Manchester United speelt.
oh jee, laat het vluggiejapie niet horenquote:Op maandag 16 september 2013 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo? Galatasaray is veel sterker dan Bayer Leverkusen.
Let wel, laatste keer dat ze in Istanbul speelde heeft Galatasaray wel gewonnen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef TLC het volgende:
Galatasaray is ook tien keer niks, ze zijn ook matig begonnen aan de competitie ;
1-3 Real
Johannes , nog zo laat op?quote:Op dinsdag 17 september 2013 03:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Champions League: Wesley Sneijder tegen z’n oude club
17 september, Nederland 3
Het verblijf van Wesley Sneijder bij Real Madrid was niet helemaal het succes dat hij ervan had gehoopt. Vanaf januari dit jaar speelt hij bij het Turkse Galatasaray, dat het vanavond opneemt tegen Real Madrid, de Spaanse grootmacht waar trainer José Mourinho plaats heeft gemaakt voor Carlo Ancelotti.
De wedstrijd wordt voorbeschouwd, geanalyseerd en nabesproken met Youri Mulder en Ronald Koeman. Presentatie: Tom Egbers en Jeroen Stomphorst. Het commentaar bij de wedstrijd is van Jeroen Elshoff.
Na afloop volgt een uitgebreide samenvatting van de wedstrijd Bayern München-CSKA Moskou en kortere samenvattingen van de overige wedstrijden.
NOS UEFA Champions League: Galatasaray-Real Madrid, 20.15-23.31 uur, Nederland 3
Ik heb nog een schoolopdrachtje dat ik af moet maken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 03:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes , nog zo laat op?
trouwens , wat denk je dat de score gaat worden voor Bayern?
Ik denk dat er meer interesse is voor Real - Galatasaray. Zowel Bayern als CSKA zijn niet heel populaire clubs in Nederlandquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:04 schreef Saysem het volgende:
De correcte wedstrijd om uit te zenden was uiteraard Bayern - CSKA, maar naar Real ben ik ook wel benieuwd.
Galatasaray kan me aan me reet roesten. Real vind ik dan weer wel leuk om te kijken ondanks het ontbreken van nederlanders.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:13 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer interesse is voor Real - Galatasaray. Zowel Bayern als CSKA zijn niet heel populaire clubs in Nederland
De Duitse competitie heeft nu eenmaal minder aantrekkingskracht dan de Spaanse.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Galatasaray kan me aan me reet roesten. Real vind ik dan weer wel leuk om te kijken ondanks het ontbreken van nederlanders.
Bayern is zeker wel populair in Nederland.
Niemand geeft wat om de Spaanse competitie. Alleen wat jochies van 16 die fappen op Barca en Real. Hopelijk een gelijkspelletje, zodat Juve meteen de koppositie pakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:36 schreef polderturk het volgende:
[..]
De Duitse competitie heeft nu eenmaal minder aantrekkingskracht dan de Spaanse.
En de daarop volgende wedstrijd was...?quote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef TLC het volgende:
Galatasaray is ook tien keer niks, ze zijn ook matig begonnen aan de competitie ;
1-3 Real
Die liet Real lopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En de daarop volgende wedstrijd was...?
Je bedoelde natuurlijk Drogba, geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:50 schreef Stiggie het volgende:
Misschien dat Sneijdertje nog een goal kan maken uit een standaardsituatie maar verder zie ik het somber in voor Galatasaray.
Voorspelling 1-3
Uiteraard is er iemand in Istanbul, die hoopt natuurlijk dat er weer iemand op z'n schoot komt zitten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:16 schreef -Willempie- het volgende:
4 man in de studio en natuurlijk iemand in Istanbul, het mag weer wat kosten.
Djuriquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat bekende oud-eredivisie spelers in de Cl vanavond.
Robben, Wernbloom, Honda, Musa bij Bayern - CSKA
VD Wiel, Ibrahimovic, Maxwell bij Olympiakos - PSG
De Zeeuw & Djuricic bij Benfica - Anderlecht
Van Persie bij Manchester Utd - Leverkusen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:20 schreef PSV1990- het volgende:
Cruijff heeft Barca gevraagd rustig aan te doen met Ajax morgen , 100% .
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Twee keer je post ergens neerzetten is bijzonder treurig.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
2 wedstrijden , 1 assistquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik volg hem niet zo, vanavond maar even de samenvatting kijken.
Dat kanquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou er een reeks op dit topic kunnen?
Anders nog iets?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ook dit topic.
VBL / Centraal Champions League 13/14 topic
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Alors moet daarvoor zorgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topshow, eerst even eten koken.
Die uitslag zien we morgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:28 schreef polderturk het volgende:
Ik denk nu trouwens dat het 7-0 voor Galatasaray wordt.
Niet te veel Effes drinken Kardaschquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:35 schreef polderturk het volgende:
Ik verwacht dat Sneijder 4x scoort en Drogba 3x.
okquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb trek in een pizza met een lekker glas optimel.
Ik drink geen Efes. Alleen cola en ayran.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Niet te veel Effes drinken Kardasch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |