Doe maar, niemand zal je tegenhouden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben geschokt, wat een oneerlijke wereld is dit
*begint met snijden in arm*
Bereid jij ondertussen wat erotische Jack fictie voor?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef VMSDKR het volgende:
Aan de andere kant. Diego Lopez weet ook wel wat 'ie doet. En anders hebben ze die andere droplul nog; Adan.
Ik heb nog een vacature openstaan voor piktrekkerquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik je kan helpen hoor ik het wel.
quote:
Hij is racistisch naar de donkere jongens toe. Kan niet he.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar hoe is die ene vent ineens beter geworden dan Cassilias. Dat was jaren de beste van de wereld hoorde ik. Is hij lui geworden ofzo of is die andere echt zo goed?
Dacht eerst dat het gewoon een eigenaardigheid was van Mourinho, maar blijkbaar niet...
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Morendo het volgende:
Casillas heeft ons wel de wereldbeker gekost. Slecht geheugen hebben velen hier.
Wereldkeeper.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Morendo het volgende:
Casillas heeft ons wel de wereldbeker gekost. Slecht geheugen hebben velen hier.
Daarom is Iker Casillas ook enemigo numero uno aldus Sierd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Morendo het volgende:
Lopez is ook echt goedquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar hoe is die ene vent ineens beter geworden dan Cassilias. Dat was jaren de beste van de wereld hoorde ik. Is hij lui geworden ofzo of is die andere echt zo goed?
Dacht eerst dat het gewoon een eigenaardigheid was van Mourinho, maar blijkbaar niet...
Hier heb je alvast een voorproefje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bereid jij ondertussen wat erotische Jack fictie voor?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spoiler, droplulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitten ze ook zo voor de tv?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef The_Avatar het volgende:
zelfs de blinden kunnen horen wie de bal heeft. tering wat een kut volk.
In de rust gaat het broekje uit en kijk ik eens even of ik iets moois kan tikken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bereid jij ondertussen wat erotische Jack fictie voor?
opgepleurd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een voorproefje.
[ afbeelding ]
Naja, eigenlijk heeft Robben ons die beker gekostquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Morendo het volgende:
Dat krijg je als je moet bouwen op Kletsnat (of Klejstan volgens iedereen behalve Boskamp).quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Anderlecht ziet ook sterretjes tegen Benfica
Waarom?quote:
Spoilers mogen niet meer?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Andere wedstrijden mag je in een ander topic bespreken. Thnx.
Dit schijnt ook ooit voorgelezen te zijn op Fok.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een voorproefje.
[ afbeelding ]
Ja want die hebben ook blauw. xDquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck zeg, echt net Chelsea dat in het veld staat.
Bale valt in in de 89e minuut en maakt de enigste treffer van de wedstrijd.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee doe eens normaal man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |