SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 17-09-2013 21:32:22 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lang/kort was geen overbodige luxe vandaag... *drup, drup, drup*<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zaterdag wordt het prima weer als de verwachtingen uitkomenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar we krijgen een nazomertje zeiden ze
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
de weersvooruitzichten voor de vredesloop zijn goed
EDIT: Guard is me voorCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
En naast vredesloop ook nog eens burendag, dus superfijn als het dan beter weer isquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Zaterdag wordt het prima weer als de verwachtingen uitkomen![]()
![]()
Whaha er zit in GTA V radioreclame voor fivefingers en Jero kan het niet eens spelen omdat hij geen console heeft
Tot zover mijn nuttige bijdrage deze avond![]()
![]()
Ik las dat iemand vrij geweldadig beroofd was van zijn net aangeschafte gtav.. Lulligquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
Whaha er zit in GTA V radioreclame voor fivefingers en Jero kan het niet eens spelen omdat hij geen console heeft
Tot zover mijn nuttige bijdrage deze avond![]()
LOL! Die hebben ook altijd van die gare dingenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
Tot zover mijn nuttige bijdrage deze avond
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
GTA reclamesquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
Tot zover mijn nuttige bijdrage deze avond
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Petsovernight.comJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Er staat een linkje naar een FB groep in de OP... maar die link is stuk.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Denk dat die groep ook wel weg kan. Wie is die gestart?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kan 'm niet eens zien. Krijg een niet-gevonden melding.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Denk dat die groep ook wel weg kan. Wie is die gestart?
Heb er verder ook nooit iemand over gehoord, dus gooi maar weg zou ik zeggen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
![]()
1
2[b]3 November 2013 - [url=http://bosloopmalden.nl/]Bosloop (Malden)[/url][/b]
[*] ..-._---_-.- - 10km
En vanavond lekker in de regen gerend. Jasje aan en gaan. Was een van de weinige echte tempolopen in mijn schema: 12km/0:58. Hartslagmeter zat niet goed en gaf niets door dus daar had ik niks aan, maar het gaf een kick om te merken dat ik ondanks het stevige tempo heel rustig kon blijven ademen.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2013 21:29:20 ]![]()
Lars is hem gestartquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Denk dat die groep ook wel weg kan. Wie is die gestart?![]()
![]()
Oh the irony...quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik las dat iemand vrij geweldadig beroofd was van zijn net aangeschafte gtav.. LulligMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Toegevoegd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ code verwijderd ]
En vanavond lekker in de regen gerend. Jasje aan en gaan. Was een van de weinige echte tempolopen in mijn schema: 12km/0:58. Hartslagmeter zat niet goed en gaf niets door dus daar had ik niks aan, maar het gaf een kick om te merken dat ik ondanks het stevige tempo heel rustig kon blijven ademen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Teven Juli squatchallange en facebooklink weggemieterd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Is die groep opgeheven ja?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Teven Juli squatchallange en facebooklink weggemieterd.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Neen, maar niemand doet er ook maar iets mee dus dan kan de link net zo goed weg. Moet alleen Lars (wiesda hier?) de groep weg mikken.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Liep gisteren gewoon kort/kort en was wel prima eigenlijk. Kwam zelfs mensen tegen die op de fiets waren en handschoenen aanhadden, leek mij wel heel erg overdreven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik had lang lang vandaag maar was veel te warm![]()
quote:![]()
Dan heeft ie nog steeds geen ps3 om het op te spelen.
Ik baal overigens wel een beetje dat ik morgen uit eten moet
Gelukkig maar dat ik moet taperen voor de Vredesloop.
ik ben echt heel sneu..![]()
even terugkomend op je filmpje Wolve, ik heb nog nooit zo'n slechte immitatie van een Kiwi accent gehoord.... het lijkt wel een Ozzie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Tja, wat kan ik er over zeggen? Het was nat, erg nat. Ik heb tijdens m'n rondje ook geen enkele andere gek gezien die het aandurfde zich op hardloopschoenen te vertonen. Maar het ging wel erg lekker, dat dan weer wel
.
Get stoned![]()
Mooi tempo stipjestreepje!
Vanmiddag bij run2day Eindhoven geweest en advies gevraagd. Kari wist nog dat ik een scheenbeenblessure had/heb. Knap, want ze ziet best veel mensen voorbij komen. Ze kent Julitta van slimlopen, want die dame liep in het run2day team bij de meerhoven24(uur) afgelopen weekend.
Ze isdolenthousiast over de kundigheid van Julitta en heeft er vertrouwen in dat ik er wat aan ga hebben.
Kwa schoen adviseerde ze om rustig af te bouwen met drop, eerst naar 8 mm en later naar 4 mm omdat ik gezien mijn postuur toch beter wat demping kan hebben op mijn schoenen. Ik hou ervan als mensen eerlijk zijn, daarom kom ik zo graag bij deze run2dayZe praten niet naar je mond en ik heb dus advies gekregen rustig over te stappen.
Ze hadden nu maar één 8 mm schoen staan, van Saucony. Die zat werkelijkwaar heerlijk, maar de maat was niet helemaal goed. Dus een half maatje kleiner bestellen en dan kan ik vrijdag nog eens komen passen.
En nu Kari van Run2day zo enthousiast doet over Julitta kan ik haast niet meer wachten op vrijdagmiddag![]()
![]()
Lekker na zo een loopje, een ijskoude binoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben ook net terug en kwam ook niemand tegen. Slechts een half uurtje, maar was flink doorweekt. Heerlijk wel. Stoor me wel weer aan die open haardgeur buiten. Slaat op mijn een of andere manier op mijn strot.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:47 schreef Hinder het volgende:
Tja, wat kan ik er over zeggen? Het was nat, erg nat. Ik heb tijdens m'n rondje ook geen enkele andere gek gezien die het aandurfde zich op hardloopschoenen te vertonen. Maar het ging wel erg lekker, dat dan weer wel
.
![]()
Even een update over mijn hardloopgroepje van vanavond. Het hardloopgroepje waar ik ging meelopen die 400m in 1:30 ging doen, dat groepje.
Nou, ik ben dus meegeweest, ennn, ... die 1:30 was de rusttijd tussen de 400m door.Die P was niet van Pace, maar van Pauze.
![]()
Groep was gemengd, ongeveer mannetje (en vrouwtje) of 15. De snelste 2 liepen in hun intervals 3:50, daarna een groepje rond 4:10, enzovoort, aflopend tot 5:30.
Ik heb heerlijk met de de mannen van de 4:10 meegelopen, omgerekend dus 400m in 1:40, en dat was ongeveer jullie voorspelling van vanmiddag. Qua conditie niks aan het handje, maar mijn bovenbenen vonden na 8x dat het nu toch wel een beetje afgelopen moest zijn. Niks daarvan, gewoon de laatste 2 keer ook. Niet miepen, maar lopen.
Wel erg leuk, ook erg nat!
http://www.endomondo.com/workouts/247020317/4684399Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet alleen Lars (wiesda hier?)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dan mag je blij zijn dat je hier niet woont...tijdens de winter stookt iedereen hier op kolen en ligt er, bij windstil weer, een lekkere smogdeken over het dorp heen wat tussen de heuvels blijft hangenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
. Stoor me wel weer aan die open haardgeur buiten. Slaat op mijn een of andere manier op mijn strot.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe naar is deze wereld. In Amsterdam moeten kaasfondueen.. (dat laatste is echt naar, alles onder de kaas...)quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In Amsterdam nog wel!
Gelukkig maar dat ik ga kaasfondueenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Daar kan ik inderdaad ook niet echt tegen.. en gek genoeg heb ik 't hier geen enkele keer geroken daarnet, hoewel 't hier in de buurt zo vaak te ruiken valt. Geef me dan maar regen, hoef je ook niets te drinken mee te nemenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben ook net terug en kwam ook niemand tegen. Slechts een half uurtje, maar was flink doorweekt. Heerlijk wel. Stoor me wel weer aan die open haardgeur buiten. Slaat op mijn een of andere manier op mijn strot..
Get stoned![]()
Klinkt als goed advies! Ik ben benieuwd wat het gaat worden! Ook benieuwd naar je clinic, trouwens!quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef Nirak het volgende:
Mooi tempo stipjestreepje!
Vanmiddag bij run2day Eindhoven geweest en advies gevraagd. Kari wist nog dat ik een scheenbeenblessure had/heb. Knap, want ze ziet best veel mensen voorbij komen. Ze kent Julitta van slimlopen, want die dame liep in het run2day team bij de meerhoven24(uur) afgelopen weekend.
Ze isdolenthousiast over de kundigheid van Julitta en heeft er vertrouwen in dat ik er wat aan ga hebben.
Kwa schoen adviseerde ze om rustig af te bouwen met drop, eerst naar 8 mm en later naar 4 mm omdat ik gezien mijn postuur toch beter wat demping kan hebben op mijn schoenen. Ik hou ervan als mensen eerlijk zijn, daarom kom ik zo graag bij deze run2dayZe praten niet naar je mond en ik heb dus advies gekregen rustig over te stappen.
Ze hadden nu maar één 8 mm schoen staan, van Saucony. Die zat werkelijkwaar heerlijk, maar de maat was niet helemaal goed. Dus een half maatje kleiner bestellen en dan kan ik vrijdag nog eens komen passen.
En nu Kari van Run2day zo enthousiast doet over Julitta kan ik haast niet meer wachten op vrijdagmiddag![]()
Oh ik ben hele kuddes/hordes/zwermen/scholen/kluiten hardlopers tegengekomen. Zeker een stuk of 60 en misschien wel meer. Groepen, duo's en individuen. Het leken er zeker net zoveel als op een gemiddelde zomeravond.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2013 21:56:07 ]![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:50 schreef Frsh het volgende:
Even een update over mijn hardloopgroepje van vanavond. Het hardloopgroepje waar ik ging meelopen die 400m in 1:30 ging doen, dat groepje.
Nou, ik ben dus meegeweest, ennn, ... die 1:30 was de rusttijd tussen de 400m door.Die P was niet van Pace, maar van Pauze.
![]()
Groep was gemengd, ongeveer mannetje (en vrouwtje) of 15. De snelste 2 liepen in hun intervals 3:50, daarna een groepje rond 4:10, enzovoort, aflopend tot 5:30.
Ik heb heerlijk met de de mannen van de 4:10 meegelopen, omgerekend dus 400m in 1:40, en dat was ongeveer jullie voorspelling van vanmiddag. Qua conditie niks aan het handje, maar mijn bovenbenen vonden na 8x dat het nu toch wel een beetje afgelopen moest zijn. Niks daarvan, gewoon de laatste 2 keer ook. Niet miepen, maar lopen.
Wel erg leuk, ook erg nat!
http://www.endomondo.com/workouts/247020317/4684399
Intervallen kan erg wennen zijn in het begin ja, ook als je al een doorgewinterde loper bent. Was dit nu eigenlijk baantraining, of iets anders?![]()
Ik ben ook nog een newbie (loop nu ong een jaar maar heb wel een pauze van 5 maanden gehad ivm grote verhuizing/verbouwing)...post alleen niet zo vaak door een chronisch tijdgebrek...quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:26 schreef Apotheose het volgende:
ik kijk zo nu en dan es in dit topic en merk dat het overgrote deel toch echt al een marathonrenner is, bij wijze van. Zijn er ook nog echt beginners in de zaal? Like me...Net 2 maandjes bezig en so far so good
en besteed mijn vrije uurtjes dan liever aan het rennen van een rondje, maar kijk hier zo nu en dan eens om wat wijzer te worden ben nl geen lid van een club en sport altijd alleen.
De verhalen van wedstrijden, trails e.d. inspireren enorm.
Ik volg nu de cursus van evy keep on running en zit ergens in week 8 (+/- 10 km max.), maar merk wel dat ik daar een beetje klaar mee ben en liever zelf loop met leuke muziek.
Als je het rennen echt leuk ben je snel beginner af...de afstanden groeien steeds een klein beetje en voor je het weet ren je 5km en dan ineens 10km.
Zolang het maar leuk is!![]()
Que?quote:QFTquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een newbie (loop nu ong een jaar maar heb wel een pauze van 5 maanden gehad ivm grote verhuizing/verbouwing)...post alleen niet zo vaak door een chronisch tijdgebrek...
en besteed mijn vrije uurtjes dan liever aan het rennen van een rondje, maar kijk hier zo nu en dan eens om wat wijzer te worden ben nl geen lid van een club en sport altijd alleen.
De verhalen van wedstrijden, trails e.d. inspireren enorm.
Ik volg nu de cursus van evy keep on running en zit ergens in week 8 (+/- 10 km max.), maar merk wel dat ik daar een beetje klaar mee ben en liever zelf loop met leuke muziek.
Als je het rennen echt leuk ben je snel beginner af...de afstanden groeien steeds een klein beetje en voor je het weet ren je 5km en dan ineens 10km.
Zolang het maar leuk is!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat laatste is echt geweldig. Alles krijgt een laagje kaasquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe naar is deze wereld. In Amsterdam moeten kaasfondueen.. (dat laatste is echt naar, alles onder de kaas...)hmmmkaas.
![]()
Je bent gek. Gek zeg ik je!quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef hatsaflats het volgende:
Dat laatste is echt geweldig. Alles krijgt een laagje kaashmmmkaas.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jij woont in het Oostblok?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan mag je blij zijn dat je hier niet woont...tijdens de winter stookt iedereen hier op kolen en ligt er, bij windstil weer, een lekkere smogdeken over het dorp heen wat tussen de heuvels blijft hangenNou, hier was het echt al flink te ruiken. Bah...quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef Hinder het volgende:
[..]
Daar kan ik inderdaad ook niet echt tegen.. en gek genoeg heb ik 't hier geen enkele keer geroken daarnet, hoewel 't hier in de buurt zo vaak te ruiken valt. Geef me dan maar regen, hoef je ook niets te drinken mee te nemen.
Zelfs met flinke regen.
![]()
Au.... Uurtje gelopen 3 x 1500 tempo en 800 herstel.
Dat ging heerlijk, maar daarna nog half uurtje core oefeningen gehad.
Met name bovenbenen en buik- / rugspieren. Dat ga ik morgenochten wel voelen![]()
Wel echt lekker gelopen ondanks de zeikende regen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in da South!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij woont in het Oostblok?
[..]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haardvuurtje![]()
Binnenkort ook maar weer eens gaan stoken
past natuurlijk perfect in mijn oermens plannetje
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nog even een vraagje
De een loop nu nog in kort/kort (ik ook) maar een ander bijvoorbeeld in lang/lang.
De laatste dagen wil het nog wel eens plenzen, ik loop dan gewoon in kort/kort zonder jasje ofzo en bij terugkomst een heerlijke warme douche. Dat kan geen kwaad toch zolang je het niet koud krijgt....ofwel![]()
Nee, geen baan, gewoon op de weg. Dus of t precies 400m was iedere keer was ook discutabel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Intervallen kan erg wennen zijn in het begin ja, ook als je al een doorgewinterde loper bent. Was dit nu eigenlijk baantraining, of iets anders?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Dat voel jij het beste. Kan weinig kwaad imhoquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef runninglinda het volgende:
Nog even een vraagje
De een loop nu nog in kort/kort (ik ook) maar een ander bijvoorbeeld in lang/lang.
De laatste dagen wil het nog wel eens plenzen, ik loop dan gewoon in kort/kort zonder jasje ofzo en bij terugkomst een heerlijke warme douche. Dat kan geen kwaad toch zolang je het niet koud krijgt....ofwelJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, maakt weinig uit, al ben ik voor lang/lang icm regen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef runninglinda het volgende:
Nog even een vraagje
De laatste dagen wil het nog wel eens plenzen, ik loop dan gewoon in kort/kort zonder jasje ofzo en bij terugkomst een heerlijke warme douche. Dat kan geen kwaad toch zolang je het niet koud krijgt....ofwelIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)leine_koekjes__.html
misschien moeten ze eens een rondje gaan hardlopen om hun frustratie weg te lopen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Frsh, dat viel mee dusFijn dat het een goede kennismaking was.
En aquerio ook lekker gelopenSwa!quote:![]()
eendagsvlieg.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik snap dat ook niet. Als die koekjes zo klein zijn, dan neem je er toch twee? Of tien, voor mijn part.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)leine_koekjes__.html
misschien moeten ze eens een rondje gaan hardlopen om hun frustratie weg te lopen....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ooh.quote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als je tempo elk interval ongeveer hetzelfde was maakt een stukje meer of minder ook echt geen moer uitquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:07 schreef Frsh het volgende:
[..]
Nee, geen baan, gewoon op de weg. Dus of t precies 400m was iedere keer was ook discutabel.![]()
![]()
ik heb tijdens regen (met name in het voorjaar en de herfst als regen gepaard gaat met lage temperaturen) bijna altijd een regenjack aan...heb er een hekel aan als mijn bovenlichaam nat ( en dus koud) wordt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef runninglinda het volgende:
Nog even een vraagje
De laatste dagen wil het nog wel eens plenzen, ik loop dan gewoon in kort/kort zonder jasje ofzo en bij terugkomst een heerlijke warme douche. Dat kan geen kwaad toch zolang je het niet koud krijgt....ofwel
Mijn benen maakt me niet uit dus met regen vaak evengoed in korte broek.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb tijdens regen (met name in het voorjaar en de herfst als regen gepaard gaat met lage temperaturen) bijna altijd een regenjack aan...heb er een hekel aan als mijn bovenlichaam nat ( en dus koud) wordt.
Mijn benen maakt me niet uit dus met regen vaak evengoed in korte broek.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had voor vandaag een week of 8 niet meer gelopen, nadat ik wat last kreeg van een "blessure". Daarvoor liep ik sinds 7 weken 3 keer per week een half uur en merkte dat mijn conditie met sprongen vooruit ging. Had eigenlijk verwacht dat mijn conditie weer bagger zou zijn, maar het viel me 100% mee eigenlijk. Nice. Donderdagavond weer!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2013 22:18:48 ]![]()
Of je doet het zoals mij...quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Guard het volgende:
Haardvuurtje![]()
Binnenkort ook maar weer eens gaan stoken
past natuurlijk perfect in mijn oermens plannetje
Oermens V2013
Je pakt een afstandbediening en je drukt op de + .
Dit doe je net zo lang totdat je de vlammen hoog genoeg vindt of je de max bereikt hebt.
Dan pakt je een goed boek en leg je die naast de haard neer. Daarna pakt je een glaasje Oban en die neem je ook mee naar de haard. Dan ga je zitten in je stoel en geniet je van al dat goeds!
Vita brevis, fruere vita!![]()
Ik ga me op dag 17 van de September Supertaper challenge storten. Voor vanavond staat 1 serie van 1 repeat op het programma.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Teven Juli squatchallange [...] weggemieterd.![]()
En daarna je bed vol met bladeren en takjes gooien om er vervolgens 3 maanden in te liggen slapenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Of je doet het zoals mij...
Oermens V2013
Dit doe je net zo lang totdat je de vlammen hoog genoeg vindt of je de max bereikt hebt.
Dan pakt je een goed boek en leg je die naast de haard neer. Daarna pakt je een glaasje Oban en die neem je ook mee naar de haard. Dan ga je zitten in je stoel en geniet je van al dat goeds!
![]()
Er gaat niks boven een echt haardvuurtje. En dan gewoon kijken, en dromen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Oermens V2013
Vita brevis, fruere vita!
Och winter![]()
Als ik een huis ga kopen, ga ik ook zeker kijken of er een open haard inzit of dat er een mogelijkheid voor is.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:23 schreef Arquero het volgende:
En daarna je bed vol met bladeren en takjes gooien om er vervolgens 3 maanden in te liggen slapen![]()
En trainen dan?? Op die manier kan ik volgend jaar niet mee doen met de 27km van Apeldoorn.![]()
Ik heb liever een slecht boek, kan meteen in de open haard geflikkerd worden...quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Oermens V2013
Ubi bene, ibi patriaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Eens. Maar als ik zie hoe wit de muren nu nog steeds zijn...quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een echt haardvuurtje. En dan gewoon kijken, en dromen.
Och winter![]()
Als ik een huis ga kopen, ga ik ook zeker kijken of er een open haard inzit of dat er een mogelijkheid voor is.
Nee, ik wil niet meer terug naar echt (binnen dan). Bij ons ziet het er vrij natuurlijk uit.
![]()
Welkom terug met lopen j0kkebrok
En een kachel isWij hebben er ook een, maar hij hoeft nog niet aan.. Misschien later deze week.
![]()
Ik loop sinds begin dit jaar en na [gedoe] kon ik ongeveer opnieuw beginnen een maand of twee/drie geleden. Ik heb rustig opgebouwd naar 3,5 kilometer, maar door wat irritante pijntjes, verkoudheid, drukte, bla de laatste twee weken nauwelijks kunnen lopen en zaterdag zou ik de Vredesloop 5k doen, dus dat wordt nog wel interessant.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:26 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe vaak/hard loop je gemiddeld?
Ik denk dat het bij twee keer per week blijft voorlopig want ik wil ook twee keer per week bodypump gaan doen erbij. En mijn lichaam is een beetje raar en heeft wat meer herstel nodig dan andere mensen geloof ik, dus ik denk dat twee keer per week wel beter is dan bijv om de dag wat veel mensen hier doen.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Liefde is... gehaktballetjes en een biertje delen op bed na het lopen![]()
Avondje fartlek gedaan. Toch weer een creatieve oefening bedacht, al zeg ik het zelf!
Alleen: als je ziek wil worden moet je naderhand gaan vergaderen in je zeiknatte hardloopkloffie. Bleh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik had voor vandaag een week of 8 niet meer gelopen, nadat ik wat last kreeg van een "blessure". Daarvoor liep ik sinds 7 weken 3 keer per week een half uur en merkte dat mijn conditie met sprongen vooruit ging. Had eigenlijk verwacht dat mijn conditie weer bagger zou zijn, maar het viel me 100% mee eigenlijk. Nice. Donderdagavond weer!![]()
Helemaal overheen gelezen.
Welkom terug! En dat je weer veel plezier met het lopen mag hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: