aha, okéquote:Op maandag 23 september 2013 19:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, ze liep in de cliffhanger aflevering weg met een hand op haar buik, zeggend tegen de hulp: 'Ik kan beter niet tillen'.
Gut die was ik alweer vergeten.... zou zij het niet gedaan kunnen hebben?quote:Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, we hadden kunnen verwachten dat de ontknoping pas na kerst kwam. Monica moet namelijk eerst bevallen en dan keert ze terug naar Meerdijk; die periode is in gtst zo'n 4/5 maanden toch? Raadsel opgelost.
Ja, daarom juist! Als ze net bevallen is en ze moet naar de gevangenis heb je drie klappen in één: de dader is bekend, het kind mag naar Bing en de bijrol van Monica is zo uit gtst.quote:Op maandag 23 september 2013 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Gut die was ik alweer vergeten.... zou zij het niet gedaan kunnen hebben?
Dan komen Sjors en Bing weer samen om voor het kind te zorgen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, daarom juist! Als ze net bevallen is en ze moet naar de gevangenis heb je drie klappen in één: de dader is bekend, het kind mag naar Bing en de bijrol van Monica is zo uit gtst.
Pfff, een paar uitzendingen geleden was hij zo vervelend en maakte een sprong over de bank die een 5jarige misschien net zou kunnen maken... hoe oud is hij nu eigenlijk?quote:
Waarom zou ze?quote:Op maandag 23 september 2013 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Gut die was ik alweer vergeten.... zou zij het niet gedaan kunnen hebben?
Daarom, en nu was het weer een soort van grote baby.quote:Op maandag 23 september 2013 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
Pfff, een paar uitzendingen geleden was hij zo vervelend en maakte een sprong over de bank die een 5jarige misschien net zou kunnen maken... hoe oud is hij nu eigenlijk?
en dan emigreren ze meteen naar surinamequote:Op maandag 23 september 2013 20:19 schreef flanken het volgende:
[..]
Dan komen Sjors en Bing weer samen om voor het kind te zorgen.
Nee, ik denk eerder Bing, zodat hij het kind nooit in handen zou kunnen krijgen. Plus het feit dat hij haar genadeloos gedumpt heeft; als zij hem niet krijgt, dan niemand. Ver gezocht, maar zo is gtst. Goeie redenen heeft bijna niemand, kijk naar Aysen, die al die dingen heeft gedaan omdat Bing haar had gedumpt.quote:Op maandag 23 september 2013 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Om Aysen uit de weg te ruimen. (en dan de verkeerde parachute onklaar gemaakt hebben... )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Seizoen 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ze verlaat het zinkend schip. Groot gelijk heeft ze.quote:
twitter:rohangottschalk twitterde op zondag 22-09-2013 om 21:22:03“@RTLBoulevardnl: Moordenaar GTST pas over half jaar bekend http://t.co/nvyOEII4OZ” Klopt niet. Dus. Meer zeg ik er niet over ;-) reageer retweet
Oftewel, Shownieuws is dus ook flink aan het verzuipen. Weten we dat ook weer. ...Misschien offtopic, maar hoeveel laten we die Beau nog verneuken?quote:Op maandag 23 september 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
"Cynthia gaat samen met Beau van Erven Dorens het nieuwe Show Vandaag presenteren in de vooravond van SBS 6."
Dan weet je meteen dat het einde tv-carriere is. SBS is het afvoerputje van talentloos Nederland.quote:
Inderdaad! Beau van Erven Dorens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dit:
[..]
Oftewel, Shownieuws is dus ook flink aan het verzuipen. Weten we dat ook weer. ...Misschien offtopic, maar hoeveel laten we die Beau nog verneuken?NSE, Man en Paard, De gemene deler, CQC, Moneydrop/Show me the money/De val van 1 miljoen (Zoals het in België heet en daar LIVE met écht geld gedaan wordt en een succes is) en nu ook weer Shownieuws, wat de SBS Boulevard is geworden... Het enige wat hem meeviel was Deal or no deal, omdat dat programmaformat gewoon perfect was en gewend, we kenden het al van Miljoenenjacht en dat had een ieder ander (Ik noem een Carlo Boszhard, een Eddy Zoey) ook kunnen doen. Kom op, die airtime is aan een beter talent te besteden. Ik gun het Cynthia Abma dat ze hem wegspeelt. En niet dat hij haar in zijn neerwaartse spiraal meetrekt.
Ik nog 6 afleveringen van seizoen 4. We komen er wel toch!quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
En ik zit geloof ik nog steeds midden in seizoen 6, waar Frits nog altijd niet in bad is gegaan. Inderdaad, nog altijd bezig met vieze praktijken.
Tot en met welk seizoen ga jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:00 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad! Beau van Erven Dorens.Ik vind dat ook een vreselijke irritant vent.
Wel ben ik benieuwd hoe Cynthia het gaat doen.
[..]
Ik nog 6 afleveringen van seizoen 4. We komen er wel toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |