SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html
Stream
Voor de twee mensen die het waarderen, werkende stream:
http://4playernetwork.com/live/Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Zelfde TT maar ik vond het wel een goede
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Moderator DIG
Nergens meer te krijgen in A'dam. Ook online is hij op veel websites niet meer te krijgen... HELPEen hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...![]()
Wat? Hier liggen overal super hoge stapels!quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:44 schreef draadstalig het volgende:
Nergens meer te krijgen in A'dam. Ook online is hij op veel websites niet meer te krijgen... HELP
Die soundtrack.
The Game, YG, ASAP Rocky, Kendrick Lamar, Dr. Dre, Snoop Dog, N.W.A en nog véél meer goeie rap nummers.![]()
![]()
Thuis na hele dag werken.
Kom ik thuis is de pakketservice nog steeds niet geweest
Me strategy guide is wel binnen![]()
![]()
Ik begin me nu serieus af te vragen waarom ik 3 uur in de regen heb staan wachten op deze gameGraphics vind ik vrij belabberd en het autorijden is vrij stijfjes als in sleeping dogs.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Ik vind wel de nachten een beetje te lang duren, veel games doen de nacht korter dan de dag, had ik erg gewaardeerd in dit geval.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
kan je je iig wel inlezen hihihihahahahohohoquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:45 schreef Mothzor het volgende:
Thuis na hele dag werken.
Kom ik thuis is de pakketservice nog steeds niet geweest
Me strategy guide is wel binnen![]()
Haha, 10 slice bacon triple cheese melt.
Wat een vette game.. ook de Santa Monica Pier is best goed nagemaakt.![]()
Die vapid bullet
Beste auto tot nu toe in de gameGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Toch nog een voordeelquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:46 schreef PowerPants het volgende:
[..]
kan je je iig wel inlezen hihihihahahahohoho
[ Bericht 1% gewijzigd door draadstalig op 17-09-2013 17:54:16 ]Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...![]()
Heb 2,50 korting van bol gekregen op de volgende aankoop omdat ik goeie klant benStraks nog die 10 euro bon
Kan ik een andere vette game halen
![]()
30 euro.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:46 schreef Woods het volgende:
Ik begin me nu serieus af te vragen waarom ik 3 uur in de regen heb staan wachten op deze gameGraphics vind ik vrij belabberd en het autorijden is vrij stijfjes als in sleeping dogs.
![]()
Geweldig, zit op 36% heb er bijna 20uur op zitten en ineens laden in heel Los Santos textures echt ontzettend slecht. Kijk soms dwars door de gamewereld heen, textures verdwijnen, of zijn enorm lage resolutie, springen dan ineens weer tevoorschijn, en dat gebeurt alleen maar in Los Santos...![]()
Ik heb een reservering voor de Dixons in Utrecht, mocht je hem daar willen halen dan kan ik hem je wel mailen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:44 schreef draadstalig het volgende:
Nergens meer te krijgen in A'dam. Ook online is hij op veel websites niet meer te krijgen... HELP![]()
Gewoon normaal, niet de play disc.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:48 schreef sonnyspek het volgende:
Wat moet je installeren als Xbox gebruiker?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Disc 1quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:48 schreef sonnyspek het volgende:
Wat moet je installeren als Xbox gebruiker?Disc 1quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:48 schreef sonnyspek het volgende:
Wat moet je installeren als Xbox gebruiker?![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:48 schreef Niek. het volgende:
Geweldig, zit op 36% heb er bijna 20uur op zitten en ineens laden in heel Los Santos textures echt ontzettend slecht. Kijk soms dwars door de gamewereld heen, textures verdwijnen, of zijn enorm lage resolutie, springen dan ineens weer tevoorschijn, en dat gebeurt alleen maar in Los Santos...
Ik pas 9%
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
8,5gbquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Drie uur wachten op alles is al sneuquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:46 schreef Woods het volgende:
Moderator DIG
Komen locaties zoals kapper automatisch op dee map of moet je akkes zelf vindenHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Bedankt, maar dat is me iets te ver. Evengoed bedankt voor het meedenkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:49 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik heb een reservering voor de Dixons in Utrecht, mocht je hem daar willen halen dan kan ik hem je wel mailen.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...![]()
gevondenYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Als je op de Xbox speelt helpt het vaak om je cache te legen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:48 schreef Niek. het volgende:
Geweldig, zit op 36% heb er bijna 20uur op zitten en ineens laden in heel Los Santos textures echt ontzettend slecht. Kijk soms dwars door de gamewereld heen, textures verdwijnen, of zijn enorm lage resolutie, springen dan ineens weer tevoorschijn, en dat gebeurt alleen maar in Los Santos...
Op de PS3, geen idee![]()
L.A. is echt wel leuk nagemaakt. Veel herkenbare dingetjes, zelfs de kleine parkeergarages bij Rodeo Drive (Beverly Hills, in de game 'Rockford Hills').
Ben meer aan het rondkutten dan ik missies doe, even wat missies gaan doen om wat meer te kunnen doen..![]()
Dat heb ik gedaan, helpt helaas niet, disc is brandschoon dus daar ligt het ook niet aan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:54 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Als je op de Xbox speelt helpt het vaak om je cache te legen.
Op de PS3, geen idee![]()
Je kan proberen op 720p te gaan spelen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:56 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, helpt helaas niet, disc is brandschoon dus daar ligt het ook niet aan.Good, inexpensive and fast. You can only pick two.![]()
Die had ik idd gezien, is een klein vliegtuigje te stelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:56 schreef Janeiros het volgende:
Grappig dat er nog een klein airstripje zit. Kleine zandbaan buiten de 3 anderen om. Mckenzie Field![]()
ben al eens in de neihbourhood geweest trouwens, van san andreas.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Uitgespeeld en een mooi einde. Wie weet een manier om veel geld te verdienen? Kan ik nu op een willekeurig moment een heist plannen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Bedankt, dat ga ik nu even proberen, al is het vreemd dat het eerst 20uur lang allemaal perfect gaat...quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:57 schreef Stefcke het volgende:
[..]
Je kan proberen op 720p te gaan spelen?![]()
ik zoek die schijtgame nog. Liefst online zodat ie morgen komt. Tips?Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...![]()
Ga gewoon voor 22:00 naar een mediamarkt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:02 schreef draadstalig het volgende:
ik zoek die schijtgame nog. Liefst online zodat ie morgen komt. Tips?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Haaha wtf ik deed de game uit, ging eten en deed hem weer aan. Ik dacht dat ik gewoon weer thuis zou worden gedropt maar je begint weer op de plek waar je eindigde, Nice.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Nog steeds niks ontvangen hiero.
Ik voel me buitengesloten en alleen.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Ik ben daar niet zo blij mee eigenlijk. Na het kloten wil ik een missie doen en niet eerst HELEMAAL terug vliegen/varen/rijdenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:03 schreef Ironisch het volgende:
Haaha wtf ik deed de game uit, ging eten en deed hem weer aan. Ik dacht dat ik gewoon weer thuis zou worden gedropt maar je begint weer op de plek waar je eindigde, Nice.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nog steeds niks ontvangen hiero.
Ik voel me buitengesloten en alleen.
If not now, then when.![]()
ik lees net mn bestelstatus en ze hebben em bij mn buren afgeleverd.. die ken ik helemaal niet want die zijn er bijna nooit :\"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Echt verschrikkelijk dit... Het is zes uur geweest. Die gaat niet meer komen vandaagquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:01 schreef Niek. het volgende:
Mensen met de game spelen hem, de rest zit bij de brievenbus te huilen.![]()
![]()
Tuurlijk de poltie die je kapot ramt omdat je dronken op een scooter zit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Speel dan niet met die neger dat is verdacht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tuurlijk de poltie die je kapot ramt omdat je dronken op een scooter zit.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
IK KAN GEEN FUCKING HOODIES DRAGEN OMDAT ALLE CAPUCHONS NIET IN HET MIDDEN HANGEN!!!!
verdomme
Ik kan niet mijn pistool trekken in een dure kledingwinkelquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:09 schreef delano.888 het volgende:
IK KAN GEEN FUCKING HOODIES DRAGEN OMDAT ALLE CAPUCHONS NIET IN HET MIDDEN HANGEN!!!!
verdomme
zwarte struggles.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
3 sterren ontlopen is best makkelijk nog"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
ik zou daar graag sympathie voor op willen brengen maar ik heb dat hele fucking spel nog niet eensquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:09 schreef delano.888 het volgende:
verdommeOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
BAM toch nog online kunnen aanschaffen. Morgen afwachten dan maar.Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...![]()
Vooral op attracties in de Efteling als je daar sowieso al niet wou zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Drie uur wachten op alles is al sneu
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Ga zo maar even Rayman spelen dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iedereen op PSN speelt gewoon GTA. Prachtig.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
11 uur erop zitten, 6 uur geslapen en nu ff pauze. Wat een on-ge-lo-fe-lijk vette game is dit zeg! Dat tennis he.. dat is verdomd leuk ook. Nog niet ge gegolft etc, veel missies en rondrijden in deze fantastische wereld die Rockstar heeft gecreërd. Ha en dat voor maar 50 euro, pff. Koopje!!!ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:16 schreef Studiotje het volgende:
Na paar missies heb je michaelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:16 schreef Studiotje het volgende:
Best snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat tennis is inderdaad tof om te doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
11 uur erop zitten, 6 uur geslapen en nu ff pauze. Wat een on-ge-lo-fe-lijk vette game is dit zeg! Dat tennis he.. dat is verdomd leuk ook. Nog niet ge gegolft etc, veel missies en rondrijden in deze fantastische wereld die Rockstar heeft gecreërd. Ha en dat voor maar 50 euro, pff. Koopje!!!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Had ik vandaag ook, is kut hèquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan niet mijn pistool trekken in een dure kledingwinkel
zwarte struggles.
Moderator DIG
Wat is het verschil tussen de kleuren rondjes zodra de bal gaat landen? (wit, geel en rood)quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
11 uur erop zitten, 6 uur geslapen en nu ff pauze. Wat een on-ge-lo-fe-lijk vette game is dit zeg! Dat tennis he.. dat is verdomd leuk ook. Nog niet ge gegolft etc, veel missies en rondrijden in deze fantastische wereld die Rockstar heeft gecreërd. Ha en dat voor maar 50 euro, pff. Koopje!!!![]()
Hoe de fuck kom je in zo'n zeppelin danGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Blijkbaar het ding op bellen met je telefoon en dan van bovenaf er in komen op de een of andere manier, uit een vliegtuig springen ofzo? Stond wat over op het kaartje waar de code om hem te unlocken op staat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe de fuck kom je in zo'n zeppelin dan
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Dat wordt morgen ben ik bang.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:26 schreef rickyszz het volgende:
Wtf, bezorgtijd staat tussen 3 en 5, is die nog steeds niet binnen. Ik niet snappen¿"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Klopt had ik ook gelezen. Moeilijk klusjequote:Op dinsdag 17 september 2013 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Blijkbaar het ding op bellen met je telefoon en dan van bovenaf er in komen op de een of andere manier, uit een vliegtuig springen ofzo? Stond wat over op het kaartje waar de code om hem te unlocken op staat.
Moderator DIG
Kan maar niet aan de game wennen, vond het rijden in GTA 4 waarschijnlijk te machtig en dan krijg je dit voorgeschoteld..woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Ik heb hier twee exemplaren gta v liggen
Moderator DIG
Rijden in GTA 4 goed vindenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:27 schreef Woods het volgende:
Kan maar niet aan de game wennen, vond het rijden in GTA 4 waarschijnlijk te machtig en dan krijg je dit voorgeschoteld..![]()
![]()
op 720p gezet blijft onwijs kartelig, nja moet het er maar mee doen. Helpt denk ook niet dat mijn scherm niet aan fancy upscaling doet
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Hier welquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:27 schreef Friday12 het volgende:
Wat is dit nou hoertje wilde nergens"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: