Leuk gedaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://store.steampowered.com/app/247295/
GAT V op Steam, gratis!
Linkerpookje omhoog en omlaag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:29 schreef Keukendrol het volgende:
Weet iemand hoe je di twotruck bedient?e
Linker of rechterpook gewoon naar boven en beneden doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:29 schreef Keukendrol het volgende:
Weet iemand hoe je di twotruck bedient?e
Leuk toch die onvoorspelbaarheid.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Wtf, deze game slaat echt niets op. Auto laten staan, paar meter verderop beetje kutten en weg auto.. stond bij een caravan één enkel persoontje, kapot geschopt, draai je camera en dan staat er weer één, met de dooie ernaast.
Had ik ook al gepost maar blijkbaar boeit niemand t watquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
24 uur livestream
http://4playernetwork.com/live/
Iedereen heeft het spel al waarom een stream danquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
24 uur livestream
http://4playernetwork.com/live/
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Weet iemand hoe je het dak van je cabrio open en dicht doet?
Niet iedereen heeft het spelquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen heeft het spel al waarom een stream dan
Omdat dus niet iedereen het spel heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen heeft het spel al waarom een stream dan
Pijltje dpad naar rechts als je stilstaatquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Weet iemand hoe je het dak van je cabrio open en dicht doet?
Dat is een andere vraag.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het spel
Game opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Fuck die automic blimp... werkt hier voor geen meter... komt steeds maar niet na het bellen.
Nergens een zeppelin achtig icoontje of wat dan ook te vinden.
Ik gaf antwoord op je eerste vraag, weet IEMAND hoe het moet. Ja IEMAND weet het wel.quote:
Je kan eventueel via het mobieltje een quick save doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:36 schreef Roemeen013 het volgende:
Ben ik weer, ben al een stuk of 10 missie's verder. Maar ik ga zo effe lekker naar de friettent en hoe moet ik dus m'n game saven? Ik heb wel automatisch opslaan aan staan maar moet ik ergens naartoe om te saven ofzo?
al gedaan........quote:
kijken wel bijna 500 man naar zijn stream. Nu jij weerquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry
Maar de meesten boeit het niet want de meesten hebben m al
Jij bent vast de leukste thuis.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord op je eerste vraag, weet IEMAND hoe het moet. Ja IEMAND weet het wel.
En dat is FUCKING GENIAAL. Feature van de eeuw. Eindelijk Rockstar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan eventueel via het mobieltje een quick save doen.
Bij mij duurde het echt maar een kwartier of zoquote:
Ja hier ook wel, alleen dan duurt het nog langquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij mij duurde het echt maar een kwartier of zo
D-pad naar rechts inhouden terwijl je stil staat, nu blijquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij bent vast de leukste thuis.
ik heb dat vliegveld nu al, ook daar komt hij niet.quote:
Dan kijk je op de legenda.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik heb dat vliegveld nu al, ook daar komt hij niet.
Game opnieuw opgestart, ook geen succes.
Snap er niets van, of ik herken het logo niet.
Kan je niet lezen ik beantwoordde m alquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
D-pad naar rechts inhouden terwijl je stil staat, nu blijkwam in beeld toen je je eerste cabrio reed.
Ik was er mee begonnen als troll en anderen namen het overquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Gister zeiden mensen in dit topic dat installeren 1 uur zou duren
15 minuutjes man!
Maak jij eens een foto van het icoontje.quote:
Kan je toch geen fuck mee?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:40 schreef Anushaar het volgende:
jammer dat je niet zelf in de metro kan rijden
Ik had het al willen doen terwijl ik sporten wasquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik was er mee begonnen als troll en anderen namen het over![]()
SORRY!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |