Mijn tijdvak waar het in geleverd kan worden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:15 schreef delano.888 het volgende:
Postnl kan toch tot 21:00 of 22:00 komen zelfs?
quote:08:30-21:30
Daarom... Krijg je zo'n excuusdoos die excuses gaat maken, want dat is waarvoor ze is aangenomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:15 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Nee ze doen sowieso niks.
Ga een rondje met hem rennen dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:11 schreef Sala-adin het volgende:
Moet namelijk die kankerhond gaan trainen
Nice.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn tijdvak waar het in geleverd kan worden.
[..]
Niet zeuren, je hoefde tenminste niet voor 08:30 op te staan nu, dus het is best nuttig!quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn tijdvak waar het in geleverd kan worden.
[..]
Nee, ben wel aan het zoeken..quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet je t ook voor pakketjes? Die heb ik sowieso wel eens rond 20:00 gekregen.
Veel mensen hebben de LE of CEquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoezo hebben jullie trouwens al die tijden? Dat is toch enkel met pakketpost?
Ik heb niet vrijgenomen van werk, ik kreeg dit bericht pas toen ik op werk zat, en dan is het blijkbaar een pakketje. Wat ze dus niet in mijn brievenbus doen, dus waarschijnlijk kan ik helemaal niet spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet zeuren, je hoefde tenminste niet voor 08:30 op te staan nu, dus het is best nuttig!![]()
Gekkies zijn het.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Veel mensen hebben de LE of CE
welke console? nergens last van op de ps3 namelijk!quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:18 schreef Ame_thyst het volgende:
GTA 5 is bij mij een en al lelijke lijntjes (als in geen anti-aliasing), vind het best storend eigenlijk. Vooral als je door de stad raced ziet het er niet uit ...
quote:Op: 17-09-2013 14:07Door: mijzelf
Alle postpakketten zijn inderdaad gisteren digitaal al voorgemeld wat het makkelijker zou moeten maken voor PostNL dit te verwerken. Hopelijk lossen ze het snel op en bezorgen ze de game.
Excuses voor het ongemak.
Op: 17-09-2013 14:23Door: Robert
Ja ik hoop het ook. Stomme vraag wellicht maar zouden jullie eventueel contact met hun op willen/kunnen nemen? Ik heb het zelf al geprobeerd maar ik krijg dus gewoon helemaal geen antwoord.
Ik wil toch wel graag weten waar ik aan toe ben.
Op: 17-09-2013 16:05Door: mijzelf
Ik heb ze even gebelt en de bezorging moet morgen plaatsvinden. De melding dat het nog word voorbereid was incorrect, de bezorging indicatie niet.
xdoosquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
welke console? nergens last van op de ps3 namelijk!
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Veel mensen hebben de LE of CE
"Ik heb ze even gebelt en de bezorging moet morgen plaatsvinden. De melding dat het nog word voorbereid was incorrect, de bezorging indicatie niet."quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ha, wel een reactie van nedgame. Blijft een toffe webwinkel.
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:18 schreef Ame_thyst het volgende:
GTA 5 is bij mij een en al lelijke lijntjes (als in geen anti-aliasing), vind het best storend eigenlijk. Vooral als je door de stad raced ziet het er niet uit ...
Ja best slordig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:20 schreef jackson het volgende:
[..]
"Ik heb ze even gebelt en de bezorging moet morgen plaatsvinden. De melding dat het nog word voorbereid was incorrect, de bezorging indicatie niet."
Echt heh
In het begin viel het wel (minimaal) op, maar je vergeet het daarna.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:19 schreef delano.888 het volgende:
Is er iemand met een PS3 die klachten heeft over kartels enz, niemand hè?
Je hebt inderdaad geen AA/kartels. In het begin even wennen als je de pc bent gewend, maar het stoort verder niet. Je kan de performance vergelijken met RDR.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:19 schreef delano.888 het volgende:
nopequote:Op dinsdag 17 september 2013 17:19 schreef delano.888 het volgende:
Ja, van jou denk! Achterlijke #@%#@$, mijn god lees het eens. Met je gebelt en vergeten T's en shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
schermsettings bedoel je? valt te proberenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:21 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom zet elke mongool met een Xdoos nu niet die instellingen naar 720p ....al vier keer gezegd hier. Dan loopt en ziet de game er veel beter uit
Ik ben moe man. Laat mij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, van jou denk! Achterlijke #@%#@$, mijn god lees het eens. Met je gebelt en vergeten T's en shit.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat is toch heulegaar geen spoiler manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Jep, 1080p forceren gaat niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:22 schreef FritsFlits het volgende:
PS3 zendt trouwens op 720p uit naar de TV op standaard/game modus (Samsung)
Ok, dan is het allemaal goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ik ben moe man. Laat mij.
je weet maar nooitquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is toch heulegaar geen spoiler man
Beste klaploper dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:23 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Dat was trouwens zijn bericht.
is mijn tv dan beter in upscalen dan de xbox?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:21 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom zet elke mongool met een Xdoos nu niet die instellingen naar 720p ....al vier keer gezegd hier. Dan loopt en ziet de game er veel beter uit
Ik heb nu al meer dan 16 uur GTA V kunnen spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:28 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, net bij MM Hengelo gehaald, echt iedereen liep daar met hetzelfde rond, hehe.
Hooguit 3 minuten binnen geweest en ze hadden nog meer dan genoeg voor beide consoles. 47 euro en inclusief de atomic blimp. Daarvoor ga je toch niet 's nachts in de rij staan
En pre-orders al helemaal![]()
![]()
Tja, ik moest gewoon werken vandaag, ga er geen vrij voor nemen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:29 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ik heb nu al meer dan 16 uur GTA V kunnen spelen.
Leuk gedaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://store.steampowered.com/app/247295/
GAT V op Steam, gratis!
Linkerpookje omhoog en omlaag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:29 schreef Keukendrol het volgende:
Weet iemand hoe je di twotruck bedient?e
Linker of rechterpook gewoon naar boven en beneden doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:29 schreef Keukendrol het volgende:
Weet iemand hoe je di twotruck bedient?e
Leuk toch die onvoorspelbaarheid.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Wtf, deze game slaat echt niets op. Auto laten staan, paar meter verderop beetje kutten en weg auto.. stond bij een caravan één enkel persoontje, kapot geschopt, draai je camera en dan staat er weer één, met de dooie ernaast.
Had ik ook al gepost maar blijkbaar boeit niemand t watquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
24 uur livestream
http://4playernetwork.com/live/
Iedereen heeft het spel al waarom een stream danquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
24 uur livestream
http://4playernetwork.com/live/
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Weet iemand hoe je het dak van je cabrio open en dicht doet?
Niet iedereen heeft het spelquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen heeft het spel al waarom een stream dan
Omdat dus niet iedereen het spel heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen heeft het spel al waarom een stream dan
Pijltje dpad naar rechts als je stilstaatquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Weet iemand hoe je het dak van je cabrio open en dicht doet?
Dat is een andere vraag.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het spel
Game opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Fuck die automic blimp... werkt hier voor geen meter... komt steeds maar niet na het bellen.
Nergens een zeppelin achtig icoontje of wat dan ook te vinden.
Ik gaf antwoord op je eerste vraag, weet IEMAND hoe het moet. Ja IEMAND weet het wel.quote:
Je kan eventueel via het mobieltje een quick save doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:36 schreef Roemeen013 het volgende:
Ben ik weer, ben al een stuk of 10 missie's verder. Maar ik ga zo effe lekker naar de friettent en hoe moet ik dus m'n game saven? Ik heb wel automatisch opslaan aan staan maar moet ik ergens naartoe om te saven ofzo?
al gedaan........quote:
kijken wel bijna 500 man naar zijn stream. Nu jij weerquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry
Maar de meesten boeit het niet want de meesten hebben m al
Jij bent vast de leukste thuis.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord op je eerste vraag, weet IEMAND hoe het moet. Ja IEMAND weet het wel.
En dat is FUCKING GENIAAL. Feature van de eeuw. Eindelijk Rockstar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan eventueel via het mobieltje een quick save doen.
Bij mij duurde het echt maar een kwartier of zoquote:
Ja hier ook wel, alleen dan duurt het nog langquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij mij duurde het echt maar een kwartier of zo
D-pad naar rechts inhouden terwijl je stil staat, nu blijquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij bent vast de leukste thuis.
ik heb dat vliegveld nu al, ook daar komt hij niet.quote:
Dan kijk je op de legenda.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik heb dat vliegveld nu al, ook daar komt hij niet.
Game opnieuw opgestart, ook geen succes.
Snap er niets van, of ik herken het logo niet.
Kan je niet lezen ik beantwoordde m alquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
D-pad naar rechts inhouden terwijl je stil staat, nu blijkwam in beeld toen je je eerste cabrio reed.
Ik was er mee begonnen als troll en anderen namen het overquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Gister zeiden mensen in dit topic dat installeren 1 uur zou duren
15 minuutjes man!
Maak jij eens een foto van het icoontje.quote:
Kan je toch geen fuck mee?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:40 schreef Anushaar het volgende:
jammer dat je niet zelf in de metro kan rijden
Ik had het al willen doen terwijl ik sporten wasquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik was er mee begonnen als troll en anderen namen het over![]()
SORRY!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |