nopequote:Op dinsdag 17 september 2013 17:19 schreef delano.888 het volgende:
Is er iemand met een PS3 die klachten heeft over kartels enz, niemand hè?
Ja, van jou denk! Achterlijke #@%#@$, mijn god lees het eens. Met je gebelt en vergeten T's en shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
schermsettings bedoel je? valt te proberenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:21 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom zet elke mongool met een Xdoos nu niet die instellingen naar 720p ....al vier keer gezegd hier. Dan loopt en ziet de game er veel beter uit
Ik ben moe man. Laat mij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, van jou denk! Achterlijke #@%#@$, mijn god lees het eens. Met je gebelt en vergeten T's en shit.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat is toch heulegaar geen spoiler manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Jep, 1080p forceren gaat niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:22 schreef FritsFlits het volgende:
PS3 zendt trouwens op 720p uit naar de TV op standaard/game modus (Samsung)
Ok, dan is het allemaal goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ik ben moe man. Laat mij.
je weet maar nooitquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is toch heulegaar geen spoiler man
Beste klaploper dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:23 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Dat was trouwens zijn bericht.
is mijn tv dan beter in upscalen dan de xbox?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:21 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom zet elke mongool met een Xdoos nu niet die instellingen naar 720p ....al vier keer gezegd hier. Dan loopt en ziet de game er veel beter uit
Ik heb nu al meer dan 16 uur GTA V kunnen spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:28 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, net bij MM Hengelo gehaald, echt iedereen liep daar met hetzelfde rond, hehe.
Hooguit 3 minuten binnen geweest en ze hadden nog meer dan genoeg voor beide consoles. 47 euro en inclusief de atomic blimp. Daarvoor ga je toch niet 's nachts in de rij staan
En pre-orders al helemaal![]()
![]()
Tja, ik moest gewoon werken vandaag, ga er geen vrij voor nemen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:29 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ik heb nu al meer dan 16 uur GTA V kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |