Deze natresser is al burger, maar als ze die dingen introduceren (al zal de natres ze wel pas na 5 jaar krijgen), dan gaat deze semi-burger nog verder de burger inquote:
Bij ons gaan ze dan niet verstrekte honkbalstylo petten dragen. Natuurlijk beter dan zo'n suffe cap.quote:Op maandag 6 april 2015 18:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze natresser is al burger, maar als ze die dingen introduceren (al zal de natres ze wel pas na 5 jaar krijgen), dan gaat deze semi-burger nog verder de burger in
Alsof god ooit zijn blik op Den Helder zou werpen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar hebben ze net als bij de klu nooit wat op hun klus.
Maar.. maar.. ik had net een peppie desert cap gekocht met NLD op de voorkant..quote:Op maandag 6 april 2015 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uiteraard in de juiste kleur. En het embleem wat nu ook je baret zit komt in het midden voorop de cap te zitten. Ook komt je naam en rang op de achterzijde te staan.
Doodsverwensing: ban ban ban ban.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik kan wel iets bedenken met een wankel krukje
Hij wil alleen het krukje gebruiken als overste. Waarbij jij natuurlijk de onderste van de vloothomofiel bent. Soort van luitenant-vloothomoquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doodsverwensing: ban ban ban ban.
Ik snapte er geen fuck van, maar ik geef je 10 goed verhaal punten.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Hij wil alleen het krukje gebruiken als overste. Waarbij jij natuurlijk de onderste van de vloothomofiel bent. Soort van luitenant-vloothomo
Voor paarden of fietsen?quote:
Ja. Schijtirritant. Zit bak 1 weer te geilen op zo'n uitgedeelde cap met het silhouet van de boot erop. "tenue met meerrol is BT met cap." Flikker toch op, midden op zee gaan miepen dat je een wit tshirt met tekst draagt, wat niemand kan zien, en zodra je repress een haven binnen moet, staan ze aan dek als een stel baden powell indoctrinatie kleuters..quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:52 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ja. Schijtirritant. Zit bak 1 weer te geilen op zo'n uitgedeelde cap met het silhouet van de boot erop. "tenue met meerrol is BT met cap." Flikker toch op, midden op zee gaan miepen dat je een wit tshirt met tekst draagt, wat niemand kan zien, en zodra je repress een haven binnen moet, staan ze aan dek als een stel baden powell indoctrinatie kleuters..![]()
Ja. Het zit diep.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:02 schreef jitzzzze het volgende:
Om de alsmaar stijgende kosten van de kazernes's te drukken zal er binnenkort het "betaald parkeren" geïntroduceerd worden op alle kazerne's. Voor het schappelijke bedrag van 2 euro per 24 uur mogen privé voertuigen parkeren op Defensie terreinen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn er nog geruchten wbt de introductie van Windows 10 bij defensie? Ik was vanmiddag op de Zeven Provincieen en het leek er op dat de computer die ik daar zag op XP draaide
Wat is er mis met XP? Er zijn zelfs nog zat systemen die op DOS draaien.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn er nog geruchten wbt de introductie van Windows 10 bij defensie? Ik was vanmiddag op de Zeven Provincieen en het leek er op dat de computer die ik daar zag op XP draaide
Tenue met meerrol is BT met desert NLD capquote:Op woensdag 15 april 2015 14:52 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ja. Schijtirritant. Zit bak 1 weer te geilen op zo'n uitgedeelde cap met het silhouet van de boot erop. "tenue met meerrol is BT met cap." Flikker toch op, midden op zee gaan miepen dat je een wit tshirt met tekst draagt, wat niemand kan zien, en zodra je repress een haven binnen moet, staan ze aan dek als een stel baden powell indoctrinatie kleuters..![]()
Ja. Het zit diep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |